دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود


زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

 

speaking together

speaking together

به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛ گفت‌وگوی رضایت‌بخش کم‌خرج‌ترین روش ایجاد صمیمیت است. گاهی همسران دنبال خرج‌های گزاف برای یکدیگرند تا بین خود صمیمیتی ایجاد کنند، درحالی‌که مهم‌ترین بُعد صمیمیت مسائل روانی آن است که اگر تأمین شود، صمیمیت ایجادشده و ماندگاری و تداوم پیدا می‌کند.

زمان گفت‌وگو:

یکی از مسائل مهمی که زن و شوهر را به هم نزدیک می‌کند، گفت‌وگو و صداقت داشتن در کارهاست. برای یک ازدواج فرخنده و بادوام، همسران باید از اینکه کنار هم هستند، لذت ببرند و صحبت کردن با هم عمده‌ترین چیزی است که باید موردتوجه قرار گیرد. هر یک از همسران باید زمانی را برای صحبت کردن اختصاص دهند و دیگری فقط گوش دهد. از این طریق هردوی آنها صحبت خواهند کرد، چون حرف زدن یکی به‌تنهایی، مطلوب و سازنده نخواهد بود. از رموز یک ازدواج شاد و موفق این است که همسران بدانند در مورد موضوع موردبحث در چه زمانی صحبت کنند و به هنگام صحبت به حد و مرز شریک زندگی‌شان احترام بگذارند.

در برخی از خانواده‌ها زمانی به نام "زمان گفت‌وگو" وجود دارد و تعاملات رضایت بخشی بین همسران و اعضای خانواده اتفاق می‌افتد. این‌گونه ارتباطات موجب شناخت بیشتر می‌شود. به‌این‌ترتیب آنها می‌کوشند تا رفتارهای متناسبی داشته باشند و سوء تفاهمات را به حداقل برسانند، در جریان کارهای یکدیگر باشند و همچنین مشورت بین آنها را افزایش می‌یابد.

گفت‌وگو و تعاملی که پایان خوشی داشته باشد، نشانۀ صمیمیت است. هر دو طرف می‌دانند که دیگری چه می‌گوید و به‌تدریج از اینکه می‌توانند آزادانه و بدون پیش‌داوری و قضاوت حرف بزنند و منظور یکدیگر را بفهمند لذت می‌برند. برای تداوم صمیمیت رابطه، شناخت خیلی مهم است و ایجاد تعامل باعث خودشناسی و نیز شناخت بیشتر طرف مقابل می‌شود. صمیمیت اغلب به‌عنوان یک فرایند پویا توصیف می‌شود که عبارت است از نزدیکی، تشابه و روابط شخصی عاشقانۀ پرهیجان با شخص دیگر که مستلزم شناخت و درک عمیق از فرد دیگر و بیان افکار و احساسات است. درنتیجه، داشتن تعاملات رضایت‌بخش به صمیمیت بین همسران خواهد انجامید.

بنابراین یکی از مهم‌ترین عواملی که زنان آن را باعث ایجاد صمیمیت می‌دانند، گفت‌وگوی رضایت‌بخش با همسرشان است. هرچند داشتن زمانی برای گفت‌وگو از دیدگاه زنان مهم است، اما عامل مهم‌تر کیفیت گفت‌وگو و تداوم آرام و لذت‌بخش آن است. عواملی که باعث تداوم گفت‌وگو می‌شوند، در مشاوره‌های پیش از ازدواج باید بیان شوند. ازجملۀ این عوامل علاقۀ دو طرف برای صحبت کردن، تأیید به‌جای سرزنش، هماهنگی نظرات و توجه به احساسات یکدیگر است.

گفت‌وگو به‌صورت گپ زدن با همسر یا اعضای خانواده، نشان‌دهندۀ توجه به همدیگر است. وقتی همسران برای صحبت دوستانه و بیان وقایع روزمره وقت می‌گذارند، نشانه‌هایی از مهر و عطوفت و لذت بردن متقابل از همدیگر را بروز می‌دهند. گفت‌وگو و تعامل یا ارتباط درست و خوب، کلید صمیمیت و اساس کاهش اختلافات و مشکلات زندگی است. برقراری ارتباط به‌صورت توانایی دو نفر در انتقال و بیان نظرات و احساسات، درک طرف مقابل و طرح صحیح مشکلات برای حفظ و یا تقویت رابطه توصیف می‌شود. گفت‌وگو تنها راهی است که به‌وسیلۀ آن همسران می‌توانند دانسته‌های خود را از همسرشان افزایش دهند و همچنین دنیای درونی همسرشان را درک کنند.

بنابراین می‌توان گفت در جریان گفت‌وگو، مشورت، در جریان کار هم قرار گرفتن و تقریباً تمامی ابعاد صمیمیت (عقلانی، عاطفی، روان‌شناختی، اجتماعی-تفریحی، زمانی، جسمی و حتی جنسی) اتفاق می‌افتد.

چون گفت‌وگو سرآغاز بیان احساسات، باورها، ترس‌ها و امیدها، خواسته‌ها است و درکل باعث شناخت و نزدیکی همسران می‌شود و از مهم‌ترین مؤلفه‌های ایجاد صمیمیت است. گفت‌وگو به‌صورت گپ زدن با همسر یا اعضای خانواده نشان‌دهندۀ توجه به همدیگر است. وقتی همسران برای صحبت دوستانه و بیان وقایع روزمره وقت می‌گذارند، نشانه‌هایی از مهر و عطوفت و لذت بردن متقابل از همدیگر را بروز می‌دهند، بی‌آنکه مستقیم بگویند" دوستت دارم " یا " از بودن با تو لذت می‌برم ". در دنیای پرمشغله‌ای که بیشتر ما در آن زندگی می‌کنیم، گپ زدن باعث آرامش خاطر و تجدیدقوا می‌شود و گاه یک لطیفۀ زیبا خستگی را به در می‌کند.

از دیدگاه باگاروزی (Bagarozzi)، "صمیمیتِ زمانی" یکی از مهم‌ترین صمیمت­هاست که به صمیمیت‌های دیگر هم می‌انجامد. صمیمیت زمانی یعنی اینکه هر یک از همسران روزانه چقدر دوست دارند در فعالیت‌های صمیمانه برای همسر خود وقت صرف کنند، به صحبت‌های یکدیگر گوش دهند و گفت‌وگوهای همیشگی داشته باشند. همسران از حیث مدت زمانی که برای ایجاد صمیمیت برای یکدیگر صرف می‌کنند و همچنین نوع فعالیت‌هایی که هر یک از آنان به‌عنوان فعالیت‌های صمیمانه در نظر می‌گیرند، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. از سوی دیگر " صمیمت اجتماعی-تفریحی که به معنای انجام فعالیت‌ها و تجربه‌های لذت‌بخش مشترک با یکدیگر، بیان تجربه‌های روزانه و صحبت از فعالیت‌های روزمره، گذراندن تعطیلات، مسافرت، بیرون رفتن، رفتن به سینما، خوردن غذا و نوشیدنی، ورزش، داشتن رفت‌وآمد با دوستان و اقوام "می‌باشد که با صمیمیت زمانی همپوشی دارد." ایده‌ای که در پس گذراندن اوقات گفت‌وگو نهفته است، عبارت است از در میان گذاشتن موضوعات موردعلاقۀ یکدیگر ". همسرانی که زمان بیشتری باهم سپری می‌کنند و گفت‌وگوهای سازنده دارند، بیشتر یکدیگر را می‌شناسند، با احساسات و افکار یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند و صمیمیت بیشتری را در روابط خود تجربه می‌کنند. برای تجربۀ صمیمیت باید در مورد تمایلات و خواسته‌ها صحبت شود. هرچقدر همسران در روابط خود احساس امنیت بیشتری را احساس کنند، خودافشایی (مؤلفۀ اصلی صمیمیت) بیشتری رخ می‌دهد و در مورد خود اطلاعات بیشتری می‌دهند و این شناخت باعث می‌شود به دنیای ذهنی طرف مقابل نزدیک‌تر شده و همدلی را که اساسی‌ترین بنیاد روابط صمیمانه است، با تمام وجود درک کنند.

در ادامه نمونه‌ای از مصاحبه با زنانی که صمیمیت بالا و نیز نداشتن صمیمیت را در روابطشان تجربه کرده‌اند بیان می‌کنیم...

صمیمیت بالا

"ما سعی می‌کنیم برای هم زمان بذاریم. زیاد صحبت می‌کنیم، راجع به همه چی.از کارهای روزمره گرفته تا ایده هامون و برنامه‌های آینده و بچه هامون. اینکه همسرم درکم می کنه (شاید گاهی حتی نتونه کمک خاصی هم کنه) اما همین به من آرامش میده، خب فکر می­کنم خیلی با هم صمیمی هستیم، اینکه همدیگر رو در نظر می­گیریم و تو همۀ کارها و برنامه هامون هوای هم رو داریم یعنی صمیمیت".

در روز چقدر با همسرتان صحبت می‌کنید؟

"موقعی که همسرم از سر کار میاد، در حین اینکه دارم ازش پذیرایی می­کنم صحبتهامون هم شروع میشه. ساعت مشخصی نداره، ولی فکر می‌کنم 2-3 ساعت بشه."

"اخلاقش هم طوریه که هر کاری رو بیرون انجام بده عادت داره همه رو دونه به دونه، لحظه‌به‌لحظه‌اش رو میگه. منم این‌طوری عادت کردم. تقریباً همه چی رو با جزئیات میگم. عموماً صحبتهامون تو روز زیاده. هر وقت که توی خونه باشه، حتی زمانی که من آشپزخونه­ام، میاد پیشم و حرف میزنه یا به حرفام گوش می­کنه. "

عدم صمیمیمت

"من بیشتر از اینکه با همسرم احساس صمیمیت کنم، احساس ترس دارم. وقتی میخوام باهاش حرف بزنم می­ترسم که خوشش نیاد و بعد دادو بیداد بشه؛ به خاطر همین حرف نمی‌زنم. چیزی هم که میگه با آره یا نه جواب می­دم. می­گم بذار همین­جور آروم باقی بمونه. خیلی حرفا رو دلم مونده اما نمی­تونم بگم. همیشه از بالا به من نگاه می­کنه. نظرات من براش بچه گونه است. گاهی می­گم بذارم برم، اما دو تا دختر دارم. دیگه هیچی عوض نمیشه. انگار نه انگار زندگی دوتامونه. من همیشه باید آخر بفهمم که قراره چیکار کنیم و چیکار نکنیم. همۀ تصمیم­هارو خودش می­گیره".(شماره 1)

در روز چقدر با همسرتون صحبت می­کنید؟

"هیچی. فقط در حد گفت‌وگوهای عادی."اینو می­خوام"،"اونو بده"،"تلویزیون رو روشن کن"،"غذا بیار دیگه گشنمه". وگرنه اینکه بخوایم بشینیم به گپ زدن و یا حتی دربارۀ مسائل روزمره گفت‌وگو داشته باشیم، متأسفانه نداشتیم.

مشورت

مؤلفۀ دیگری که باعث ایجاد صمیمیت می­‌شود، مشورت کردن همسران است. مشورت از مسائلی مانند تزیین منزل، تغییر دکوراسیون گرفته تا مسافرت، تربیت فرزند، خرید، برنامه ریزی برای آینده را شامل می­‌شود. مشورت کردن نشان­‌دهندۀ اهمیت قائل شدن برای دیگری است.

نمونه ای از صمیمیت بالا

در مورد خرید وسایل، مسافرت رفتن یا تغییر دکوراسیون و تربیت فرزندان چقدر با هم مشورت می­کنید؟

"در مورد خرید وسایل هر دو نظرمون با هم هماهنگ می­شیم. گاهی من ضروری نمی­دونم، اما اون دلیل میاره و منم قانع میشم و یا برعکس. در مورد مسافرت هم با هم کنار میایم. اون بیشتر طبیعت رو دوست داره. من سفرهای تاریخی رو بیشتر دوست دارم. طوری برنامه‌­ریزی می­کنیم تا هم اون به علایقش برسه هم من. در مورد تربیت بچه­‌ها هم تا اونجایی که امکان داشته باشه با هم هماهنگ می­شیم. در مواردی هم که هماهنگ نیستیم، جلوی بچه‌­ها ناهماهنگی­مون رو نشون نمی­دیم."

نداشتن صمیمیت

در مورد اینکه چیکار کنیم، کجا بریم، چی بخریم، اصلاً مشورت نمی­کنیم. اون کار خودش رو می­کنه، منم کار خودم رو. مسافرت هم که میریم شهرستان. دیگه مشورت کردن نداره. مرخصی که گرفت راهی می­شیم. در مورد تربیت بچه­‌ها هم گاهی با توپ و تشر و اجبار و گاهی هم بچه ها رو لوس می­کنه. که من با هیچ کدومش موافق نیستم."

همان­طور که دیدید، گذراندن زمان با یکدیگر، گفت‌وگو، احساس آرامش از در کنار هم بودن، درک کردن، در جریان کارهای هم بودن و مشورت کردن، عواملی هستند که باعث احساس صمیمیت این زنان شده است. گفت‌وگو شاهراه رسیدن به صمیمیت است که در بستر آن مشورت و در جریان کارهای هم بودن اتفاق می‌افتد. گفت‌وگوی رضایت‌بخش کم‌خرج‌ترین روش ایجاد صمیمیت است. گاهی همسران دنبال خرج‌های گزاف برای یکدیگرند تا بین خود صمیمیتی ایجاد کنند، درحالی‌که مهم‌ترین بُعد صمیمیت مسائل روانی آن است که اگر تأمین شود، صمیمیت ایجادشده و ماندگاری و تداوم پیدا می‌کند؛ اگر نه هیچ خرج مالی دیگری نمی‌تواند آن را ایجاد کند.

The post زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟ appeared first on آلامتو.


لینک منبع این نوشته :
http://www.alamto.com/husbands-wives-speaking-together.html


زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟ صمیمی شدن همسران - آلامتو
www.alamto.com/husbands-wives-speaking-together.html
‎5 ساعت قبل . زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟:به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛
گفت‌وگوی رضایت‌بخش کم‌خرج‌ترین روش ایجاد صمیمیت است.
زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟
javuni.ir/news/223465
‎4 ساعت قبل . به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛ گفت‌وگوی رضایت‌بخش کم‌خرج‌ترین روش
ایجاد صمیمیت است. گاهی همسران دنبال خرج‌های گزاف برای .
Images for زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
چطــ ور همسرم تو مشـ ـتم باشه؟:-)
manokhoshbakhti.blogfa.com/
‎اگر زن و شوهر هم این حریم را رعایت نکنند ممکن است روز به روز از هم دورتر شوند.
حریم‌های شخصی . *برای نشان دادن احساس صمیمیت و نزدیکی به وی، او را نوازش کنید.
. زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند.
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318/weblog/moazzen
‎26 ژانویه 2014 . ازهمه خانمهای متأهل خواهش می کنم با احترام به شوهر ونشکستن غرور وحرمتش . که باعث
تداوم و بقای صمیمیت می گردد رفتارها و اعمال زن و مرد نسبت به هم است. . که این زنان،
دلشان می خواهد گرم و قدرتمند به نظر برسند در صورتی که به شدت .
زندگی و خوشبختی | حوزه مشاوره فرهنگی
zolal.ir/site/node/740
‎برای همین زن و شوهر باید به دنبال عواملی باشند که ضامن ایجاد و حفظ صمیمیت در .
چگونه شیدایی و محبت شدید اوایل ازدواج را به عشقی عمیق و پایدار تبدیل کنیم؟ .
می کند به درک متقابلو وحدت نظر برسند،زیرا خودش را به تامین آسایش و سعادت زنش .
با عشق زندگی کنیم یا وابستگی؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.raz/live3-love-dependence.html
‎با عشق زندگی کنیم یا وابستگی زندگی مشترک,زندگی موفق, زن یا شوهر ,عشق سالم,
زندگی . ندارند و همواره این ترس و اضطراب را دارند که در نبود هم چگونه به فردیت
برسند. . به صمیمیت و دوست داشتن ربطی ندارد و موجب رضایتمندی از زناشویی
نمی‌شود.
زنان چگونه می توانند به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/how3-jensi2-can.html
‎ارگاسم در زنان چگونگی رسیدن زنان به ارگاسم نشانه های رسیدن زنان به ارگاسم ارگاسم
. زنان چگونه می توانند به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند؟ . صمیمیت زناشویی .
تصورات اشتباه دختران قبل از ازدواج - وب ایرونی
www.webiruni.ir/./تصورات%20اشتباه%20دختران%20قبل%20از%20ازدواج
‎2 ساعت قبل . در این نوشتار به ۱۵ اشتباه بزرگ زنان اشاره می‌کنیم که بعد از عاشق شدن مرتکب
می‌شوند و بهتر است همین حالا . زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟
احساس رضایت در رابطه با همسر - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/./2150-احساس-رضایت-رابطه-همسر
‎چطور در رابطه با همسر احساس رضایت کنیم. . صمیمیت به زن و شوهر امکان می‌دهد از
دنیای تنهایی و جدایی به در‌آیند و به فضای یکپارچگی احساس قدم بگذارند. . تربیت
کنند که به استقلال روانی برسند و ایمان داشته باشند زندگی خودشان رامی‌سازند. . وی
در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان به رضایت از ازدواج دست یافت،گفت: بهترین
.Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند



چگونه زن و شوهر همزمان در رابطه جنسی لذت ببرند؟ · جدید 95 -گهر
gahar.ir/چگونه-زن-و-شوهر-همزمان-در-رابطه-جنسی-لذت/
‎لذت جنسی همزمان به حالتی گفته می‌شود که زن و مرد در یک زمان به ارگاسم و اوج لذت .
باید بتوانند صرفنظر از پیش‌نوازی، در نتیجه رابطه‌جنسی به ارگاسم برسند، اما در .
کرده‌اید، همیشه رابطه‌ای عاشقانه و صمیمی با هم دارید، و محیط معاشقه‌تان آرام و به دور از .
۲۰ روش برای رسیدن خانمها به ارگاسم - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/324670/۲۰-روش-برای-رسیدن-خانمها-به-ارگاسم
‎خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند.
. عصبانیتشان را خاموش کنند تا بتوانند صمیمانه با همسرشان رابطه برقرار کنند. .
یادتان باشد که اکثر مردها با یک همسر علاقه مند و مایل است که تحریک می شوند نه با
یک . بهترین دوست همسرتان باشید · چگونه زندگی زناشویی خود را جذاب و محکم کنیم
.
چگونه زن و شوهری صمیمی باشیم؟! | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2360
‎12 مارس 2011 . رسیدن به آرامش و احساس خوشبختی چیزی است که در تمام ازدواج‌ها در اولویت قرار دارد و
اگر از اهمیت آن کاسته شود، پس از مدتی زن و شوهر احساس ناامیدی .
زن و شوهر چگونه می توانند به آرامش برسند؟ - اس ام اس
www.samatak.com/psychiatry/family/how-can-couple-to-relax.html
‎زن و شوهر چگونه می توانند به آرامش برسنداگر به دنبال رسیدن به آرامش در زندگی .
است و شما او را انتخاب کرده است آزادانه و از روی صمیمیت خواسته های شما را برآورده سازد
.
چگونه زنان می توانند به اوج لذت جنسی (ارگاسم) برسند؟ - تالاب
www.talab.ir/wedlock/learn/how-women-can-orgasm.html
‎چگونه زنان می توانند به اوج لذت جنسی ارگاسم برسند حدود 10 درصد از خانم ها در هنگام
رابطه جنسی به ارگاسم . برخی از زنان به اشتباه فکر می کنند که چون آرامش در هنگام
رابطه جنسی مهم است پس باید فقط در آرامش دراز . چطور رابطه جنسی صمیمانه باشد؟
"ارضای جنسی چسب زندگی است" - فرارو
fararu.com/fa/news/120652/ارضای-جنسی-چسب-زندگی-است
‎30 جولای 2012 . بلکه باید به درک همسر بودن و همسر داشتن برسند تا آن وقت با ارضای . به نظر می‌رسد
میان صمیمیت عاطفی زن و شوهر و صمیمیت جنسی آنها رابطه معناداری وجود دارد. . یک
سوال هم من دارم: اگر یک زن به شوهرش خیانت کرد چه، چگونه باید آن را .
میگنا - از خیانت همسرتان جلو گیری کنید!
www.migna.ir/vdcdkz0f.yt0x96a22y.html
‎22 ژوئن 2012 . به گفته این کارشناسان عدم رغبت همسر به داشتن روابط جنسی با شوهر یکی از عوامل
. 77 درصد مردان خیانتکار دوستی صمیمی دارند که او هم به همسر خود خیانت می کند. .
شدن و قدردانی دارند، و از اینکه ضعیف و بی کفایت به نظر برسند متنفرند. . شاید او
با چالشی مواجه است که نمی داند چگونه باید راجع به آن صحبت کند.
راه محبت کردن به همسر و محبت پذیری خانم ها و روابط عاطفی
ch3.ir/index.php?option=com_content&view.
‎-آیا اشکال دارد زن از شوهرش بخواهد که به او بگوید ، دوستت دارم؟ . عشق و صفا و
صمیمیت ایجاد میکند . . به محبت خانم توجه داشته باشند کارشان کمتر میشود و
تعادل ایجاد می کنند و هم به مسائل مادی و جسمانی و نیازهای روحانی و معنوی و محبت همسر
برسند.
روانشناسی - روابط زن و مرد:نیازهای اساسی مردان و زنان و تفاوتها و شناخت .
amolirika0121.blogfa.com/post-17.aspx
‎روانشناسی - روابط زن و مرد:نیازهای اساسی مردان و زنان و تفاوتها و شناخت روحیات - .
زنان با برقراری رابطه جنسی میخواهند به عشق برسند. . ۱۰) هیچ‌گاه بدون ارتباط
کلامی درست و اصولی با همسرتان، رابطه صمیمی و پایدار بین شما و او ایجاد نمی‌شود. .
و خدا دادی که در همه زنان لجباز وجود دارد و گرنه چگونه باید به آنچه می خواهند نائل گردند ؟
اوج لذت جنسی در زوجین : راهکارها و نکات - مردمان
www.mardoman.net/family/اوج-لذت-جنسی-در-زوجین
‎29 نوامبر 2011 . و این اتمام شب برای هر دو طرف است درحالیکه زن هنوز میل به ادامه کار دارد. . در بسیاری
از موارد، آنها می‌توانند با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. .
رابطه‌جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه
دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو . چگونه عاشق خدا شویم؟Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



خانمی با نیاز جنسی بی پایان - زیبایی - blogfa.com
www.kissing2love.blogfa.com/author-kissing2love.aspx
‎این وظیفه شوهر است که وجود این هراس فطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد
. . حفظ بیشتر صمیمیت و جلوگیری از بعضی از فشارهای روانی به زوجین میشود. .
تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت برسند و انزال .
روابط سالم - چند حقیقتی که حتما زنان باید در باره مردان بدانند
eateyadbaa.blogfa.com/post/21
‎زنان به مردها از زاویه دید خودشان نگاه می کنند و مردانی را که با فاکتورهای جذابیت از
نظر آنان . خود با همسرشان حرف بزنند و درد و دل کنند یا حرفی نزنند که احساساتی به
نظر برسند؟ . وقتی که زن و شوهر در یک رابطه قرار می‌گیرند، افکار و احساسات خود را
با هم . برای آنکه رابطه گرم و صمیمی داشته باشید، بهتر است قدرت او را از او نگیرید
.
چطور ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم؟ - همشهری
hamshahrionline.ir/details/155863
‎5 ژانویه 2012 . . تا بتوانند به آرامش برسند و بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند. . اگر
آغازگر این جدایی شما بودید قاعدتا زمان رسیدن به مرحله‌ی جبران، برای شما کوتاه‌تر
خواهد بود. . از اینکه بخواهید صمیمیت گذشته را دوباره پیدا کنید یا حتی صمیمی تر
. آشنایی با دلایل مشاجره بین زن و شوهر · آشنایی با هفت رهنمود آموزشی .
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
‎چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟ هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط
صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است . غیر ارادی در آنها
میباشد به همین منظور در بالا به این نکته اشاره شده است که ابتدا زنان به ارگاسم
برسند.
راز شوهر داری (همه بیان لطفا.) - صفحه 6 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=79525.6
‎چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت و درج
این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است .
شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از . اگر یکی
از طرفین و یا هر دوی آنها به نارضایتی جنسی برسند، به راحتی از .
اطلاعات کامل درباره ارگاسم در زنان - افزایش سرعت ارگاسم
www.amazing.ir/1394/02/16/orgasm-in-women/
‎زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. .
به ارگاسم رسیدن رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به
شوهر . ۴- نیاز به آغوش صمیمی : بعد از به ارگاسم رسیدن مایلند که شما محکم آنها را در
.
زنان بدانند دختران بخوانند. - فقط غیرممکن غیرممکن است.
faridqasemi7.blogfa.com/post-19.aspx
‎زن توان این را دارد که هر از گاهی به سمت شوهر برود و او را ارضا کند. . این زنان می خواهند
به آزادی برسند می توانند به آن برسند -اما باور کنید خسته کننده و غیر قابل تحمل
خواهد . همچنین هر زنی می داند که چگونه رابطه جنسی به عنوان یک اسلحه یا پاداش کار
ناپسند و خطرناکی است. . آن دو عبارت اند از: روابط جنسی صمیمانه و تحسین و
تشویق.
چطور باید رابطه جنسی برقرار کنیم
www.tanzimkhanevadeh.ir/./چطور-باید-رابطه-جنسی-برقرار-کنیم.html
‎7 جولای 2014 . منظور این نیست که هدف از رابطه جنسی برای زن و شوهر فقط یک چیز است. . مخصوص
خانمهاست احتمالاً مسئول نیاز خانمها به صمیمیتی است که رابطه جنسی برای . میرود
یک زن و شوهر به توافقی مشتاقانه درمورد میزان رابطه جنسی برسند؟
شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
‎او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن .
اگر این زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد دیگری گردد، قبل از آن که به وی خیانت کند
. چگونه یک متولد فروردین می تواند در زندگی عاطفی خود به شادی دست یابد .
عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال
برسند .
همبستری زن و شوهر چگونه باید باشد - به سوی کمال - دکتر کیهان نیا
besooiekamal.com/همبستری-زن-و-شوهر-چگونه-باید-باشد/
‎وقتی که هردو نفر سرمان را روی یک بالین می‌گذاریم، بالاترین احساس نزدیکی و
صمیمیت عاطفی را می ‌کنیم، و به گمان قاطع، که عشق و محبت بین زن و شوهر معنایی جز
.Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ - که
www.irannaz.com/news_detail_11203.html
‎چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم . هدف
از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و .
مشاوره نشان خرد - ایام عقد
lovely1360.blogfa.com/category/3
‎زیرا زن و مرد می‌توانند بدون دخول هم به ارضاء برسند. 2. . ایجاد روابط گرم و صمیمی
میان زوجین و خانواده هایشان 6. . اندام جنسی نیز قواعد خاصی لازم است رعایت شود و
بهتر است از خود همسرتان بپرسید که بیشتر مایل است کدام اندامش و چگونه توسط شما
لمس شود . . آیا رعایت احکام مربوط به حقوق زن و شوهر در زمان عقد و قبل از عروسى واجب
است؟
10 سؤالی که باید از همسر بی وفای خود بپرسید
www.irantravels.ir/FunNews.aspx?FID=63
‎و چگونه؟! به خودش اجازه داده با الهام (همکار جدیدش در محل کار) وارد رابطه عاشقانه شود. .
صمیمیت جنسی بین آنها آنقدر افزایش پیدا می کند که شروین خالصانه اعتراف می کند
که . احساس مثبت بودن بکنند، احساس سبکی کرده و بخشنده تر به نظر برسند.
چگونه با همسر خود صمیمی باشیم؟ - فرهنگسرای خانواده
khanevadeh.ir/page.aspx?id=303
‎9 ژوئن 2015 . مسلما در روابط زناشویی مهمترین مساله رابطه زن و شوهر با یکدیگر است. اهمیت دادن به
حساسیت ها ونیازهای همسرتان و تلاش برای خوشحال کردن او، به .
فروپاشی زندگی زناشویی - مشاوره خانواده
grohamrah.com/article/فروپاشی-زندگی-زناشویی
‎20 جولای 2016 . چگونه است که میان اشخاصی که علی الاصول باید به هم علاقمند و دوستدار یکدیگر .
است و برای دیگران رضایت حاصل از این صمیمیت خود پاداشی گرانبهاست. . زن و شوهر
ممکن است به این نتیجه برسند که خواسته هایشان آنطور که باید و .
هنر رابطه زن و مرد - روابط دختر و پسر
anyasha.blogfa.com/cat-11.aspx
‎6 ا کتبر 2011 . مردی که میداند برای انتقال علاقه خود به همسر آینده اش چگونه باید از . و کدام یک تظاهر
به دوستی و صمیمیت می کنند، کدام یک حسود هستند، کدام یک برتری . اثر مشابهی
بر ابرو باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و برجسته‌تر به نظر برسند.
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html
‎13 نوامبر 2012 . بعد خیلی جدی پیشنهاد که به صورت دائم، همسر دومش بشوم. . به عنوان یک مرد با
حدود 16 سال زندگی زناشویی و نسبتا صمیمی و . کاش میدانستید وقتی زنی بی
سرپناه است و حتی اگر خود خرجش را در بیاورد چگونه باید اهسته و بیصدا پله ها را بالا
برود که زن همسایه به شوهرش . ان شاءالله به خواسته شرعیشان برسند.
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟
namehnews.ir/./بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور-درمان-می‌شود
‎27 ا کتبر 2013 . زن و شوهر در اوج گرمی اول ازدواج هستند که به تدریج احساس می‌کنند سردی به فضای
زندگی . بیشتر تمایل دارند که با خودشان خلوت کنند و در تنهایی به آرامش برسند. .
بهتر است پا به پای هم تلاش کنند تا زندگی‌شان صمیمی و زیبا شود.
جام نیوز - نسخه ی متنی - چگونه زن و شوهری صمیمی باشیم؟!
www.jamnews.ir/textversion/detail/news/485815/226
‎11 ژوئن 2015 . امام على علیه السلام : زبان خود را به نرمگویى و سلام کردن عادت ده، تا دوستانت زیاد و
. مسلما در روابط زناشویی مهم‌ترین مساله رابطه زن و شوهر با یکدیگر است. . نمی‌دهند
که به خود و اهداف‌شان برسند، زیرا فکر می‌کنند استحقاق آنها را ندارند.
چگونه درخواست رابطه جنسی به همسرم بدم؟ - دانلود آهنگ و مداحی جدید 95
loveboy95.blogsky.com/./چگونه-درخواست-رابطه-جنسی-به-همسرم-بدم؟
‎3 جولای 2016 . چگونه به همسرم بفهمونم که نیاز به رابطه جنسی دارن ؟ . هورمونها و مجاری عصبی که
مخصوص خانمهاست احتمالاً مسئول نیاز خانمها به صمیمیتی است که رابطه جنسی . میرود
یک زن و شوهر به توافقی مشتاقانه درمورد میزان رابطه جنسی برسند؟Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



چگونه دخترها را عاشق خود کنیم. - مجله پزشکی آسان طب
asanteb.com/15977/چگونه-دخترها-را-عاشق-خود-کنیم.html
‎16 آگوست 2015 . زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. . ها متوجه ی آن می
شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. . آدمها (چه دختر و چه پسر) با
کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی .
چگونه از زندگی مشترک‌مان احساس رضایت کنیم؟ - میهن امروز
mihanemrooz.ir/./چگونه-از-زندگی-مشترک‌مان-احساس-رضایت-کنیم
‎صمیمیت به زن و شوهر امکان می‌دهد از دنیای تنهایی و جدایی به در‌آیند و به فضای .
تربیت کنند که به استقلال روانی برسند و ایمان داشته باشند زندگی خودشان
رامی‌سازند.
زندگی شاد و موفق - سرد کننده های جنسی. خانمها بیان تو
www.andarzhayekoochak.blogfa.com/category/28
‎خانمها بیان تو - چگونه شاد زندگی کنیم؟؟ . مردها به تدریج هرگونه جاذبه ی جنسی را
نسبت به زن هایی که همواره منفعل هستند از دست . که آنها نیز از معاشقه کردن لذت می
برند و دوست دارند که حتما به اوج لذت جنسی برسند. . تمایل نشان دادن به عشق بازی
با همسرتان راه دیگری است برای صمیمی و نزدیکی بیشتر به او . . مقرراتی برای
شوهر ها
عواملی که زن را برای مرد جذاب می کند - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/./عواملی-که-زن-را-برای-مرد-جذاب-می-کند
‎18 دسامبر 2013 . بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. . اول بود با
مردی که خیلی خشک احساسات را بروز نمی دهد چگونه باید رفتار کرد؟ . و قیافه ها و
پرستیژها نمی تونه جای صداقت صمیمیت و مهربانی و از خودگذشتگی و .
10 نشانه ای که می توانید بفهمید مردی به شما جذب شده است | ileev.com
www.ileev.com/./10-نشانه-ای-که-می-توانید-بفهمید-مردی-به-شما-جذب-شده-است.html
‎12 مه 2013 . بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن . از من نپرس در
این لباس و آن لباس چگونه به نظر می رسم. . زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می شوند
معمولا زبانشان بسته می شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند. . مردمک های
چشمش سوسو زده و می درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند.
11 نکته حیاتی برای ایجاد محبت در زندگی زناشویی
www.hawzah.net/./11-نکته-حیاتی-برای-ایجاد-محبت-در-زندگی-زناشویی
‎اگر چه اندکی از این سرمایه را خداوند در ابتدای زندگی زناشویی به زن و مرد عطا فرموده،
ولی . از سوی دیگر، برای حفظ کیان خانواده، لازم است زنی که به زندگی و شوهر خود
علاقه مند . بعضی همسران به اشتباه فکر می کنند از آن جا که با همسر خود صمیمی
هستند، لازم نیست . زنان، بیش از آن که بخواهند به هدف برسند و راه حلی بیابند، دوست
دارند از .
چگونه طرز فکر یک زوج در زندگی زناشویی آنان تأثیر می‌گذارد؟
www.shefanews.com/./چگونه-طرز-فکر-یک-زوج-در-زندگی-زناشویی-آنان-ت%2525D8%2525A3ثیر-می‌گذارد
‎آیا زندگی یک زوج صمیمی و گرم می‌تواند به جدایی کشیده شود؟ مرحله‌ی اول: عشق. وقتی
زن و شوهر به اصطلاح از یکدیگر شناخت پیدا کردند و به هم علاقه‌مند شدند، مغزشان . که
زوج‌ها صبر می‌کنند اما برای این‌که به آن برسند، باید هوشیار و آگاه و دقیق باشند.
اشتباهات زنان در عشق و عاشقی
rasaneaval.ir/?go=38582
‎26 دقیقه قبل . اشتباهات زنان در عشق و عاشقی. . در این نوشتار به ۱۵ اشتباه بزرگ زنان اشاره
می‌کنیم که بعد از عاشق شدن . زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟
روش باز کردن صحبت برای خواستن نیاز جنسی
shafaonline.ir/fa/./روش-باز-کردن-صحبت-برای-خواستن-نیاز-جنسی
‎به گزارش شفاآنلاین،آنها می فهمند که رابطه جنسی مکرر نیاز به صحبت و مذاکره دارد که
. احتمالاً مسئول نیاز خانمها به صمیمیتی است که رابطه جنسی برای آنها ایجاد میکند.
. انتظار میرود یک زن و شوهر به توافقی مشتاقانه درمورد میزان رابطه جنسی برسند؟
مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن - صفحات اجتماعی ‌‌و خانوادگی - روابط .
iec-md.org/khanevadeh/ravaabet_saalem_hamsaraan_hosseini.html
‎اگر بداند که او و همسرش از چگونه لنزهایى استفاده مى کنند، به راحتى مى توانند میان .
روابط صمیمانه درازمدت نیاز به آن دارد که فرد به شکلى کلّى براى شریک زندگى خود
ارزش . معناى احترام این نیست که زن و شوهر عواطف و احساسات خود را، خواه به صورت
خشم و . در راه درک یکدیگر و رسیدن به تفاهم، زوجین باید به این اطمینان برسند که
محبوب .Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



چگونه در یکدیگر ایجاد انگیزه کنیم؟ - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-25116.aspx
‎زن نیز، وقتی که احساس کند همسرش به او عشق می ورزد انگیزه پیدا می کند و نیرو می
گیرد. . و با او چندان صمیمی رفتار نمی کند او درک نمی کند که با یافتن کسی که
نیازمند . گام سوم: تمرین، زوجین در گام سوم به توافق برسند که بر روی تعیین و
رعایت آن حد . زن نیز به جای آنکه به سرزنش بپردازد می تواند از عیوب و نواقص
شوهرش چشم .
3- همسر خود را چگونه خوشحال کنم؟ - پرسمان - مشاهده پاسخ
www.porseman.org/q/vservice.aspx?logo=images/right.jpg&id.
‎قرآن زن و مرد را لباس یکدیگر مى داند (بقره، آیه 187) و شرط رسیدن به آرامش را عشق و
. بعضى خانم ها براى این که به خواسته هایشان برسند وقتى با مخالفت شوهر روبرو مى
شوند . برای به وجود آوردن یک رابطه صمیمی و برای اینکه همسرتان همیشه ازسخنان و .
رازهایی در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
‎زن ها می خواهند رابطه شان سالم و صمیمی باشد و بدین جهت ازمردها توقع دارند برای این
منظور . نه از آن جهت که به همسر خود اعتماد ندارند، بلکه از آن رو که او را دوست دارند. .
چگونه محبوب خانمها باشیم ( در گوشی های روانشناس با آقایان ) . آنها فقط خودشان را
خنگ جلوه می دهند که جذاب تر و بانمک تر به نظر برسند و شما پول بیشتری خرجشان
کنید.
خرداد 1392 - اموزش های جنسی - blogfa.com
matlabjensi.blogfa.com/1392/03
‎این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان
داستانهای . 11- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین
کنند. . اولین راه حل اصلی برای اینکه خانم ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که
از مرد بخواهد، . گاهی علاقه و عشق شدید زن و شوهر به همدیگر، عاملی می شود برای
سوءظن.
نهایت نامردی - خیانت
treatment.blogfa.com/category/1
‎سدها آبگیری شدند و آثار باستنانی ما به زیر آب رفت و زندگی من هم بدست یک زن به
. که صمیمی ترین دوستم بود اولش گفتم فقط واسه سرگرمی و بیرون رفتن و گفتن
و . اون زن رفته میترسم به شوهر اون زن بگم اونم طلاقش بده و اینها بهم برسند از طرفی
. ایشان افزودند: «چگونه می توان در جامعه ای که دختران را زنده به گور می کردند توقع .
چند اصل عمده در تفاهم میان زن و شوهر – روان آنلاین Rawan Online
www.rawanonline.com/understanding-for-couples-html/
‎4 ژوئن 2012 . اگر بعد از تجربه‌های مُکرر، اشخاص به این نتیجه برسند که همسرشان به این معیارها .
چگونه زن و شوهر می‌توانند درحالی که نسبت به یک حادثه نظرات کاملاَ . عوامل نگه‌دارندۀ
ارتباط عاشقانه میان زوج‌ها عبارت اند از: تعهد، صمیمیت، اعتماد و .
رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد .
forum.moshaver.co/./رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـتر-است-خــانم-هـا-بــداننـد-53/
‎30 جولای 2013 . این ضروری است که زن یک فضای بدون قضاوت برای مرد ایجاد کند. . چگونه با مردان
رفتار کنیم که عاشمان شوند؟ . آنها بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک، به بهانه
صمیمی بودن با همسرشان، رسیدن به خود و شادابی شان را فراموش می کنند. . آنان
دوست دارند همیشه قوی به نظر برسند، بنابراین زنان باید از قدرت همسران خود .
5 مرحله در زندگی مشترک - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/112245/5-مرحله-در-زندگی-مشترک
‎آیا زندگی یک زوج صمیمی و محرم می‌تواند به جدایی کشیده شود؟ . چگونه طرز فکر و ذهن
زوجی در زندگی زناشویی آنها تاثیر می‌گذارد؟ . این مرحله جدیدی در زندگی زناشویی
است که زوجین صبر می‌کنند اما برای اینکه به آن برسند باید هوشیار باشند. مرحله چهارم:
آگاهی در مرحله عشق، سرخوردگی و کشمکش قدرت، زن و شوهر بسیار به هم نزدیک می‌شوند و
.
مهمان ها به چه چیزی بیشتر توجه می کنند - همه جو
hamejoo.ir/news/263572/مهمان-ها-به-چه-چیزی-بیشتر-توجه-می-کنند
‎1 ساعت قبل . به گزارش آکاایران: شاید شما هم یکی از آن افرادی هستید که دلیل دعوت نکردن
دوستانتان به خانه این است. . زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟
پروانه ی آسمونی - چطور با همسر خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ (1)
asmane-erfan.blogfa.com/post/14
‎پروانه ی آسمونی - چطور با همسر خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ . به گفته
کارشناسان آموخته های مردان حتی از تجربیات همسر قبلی شان ممکن است در مورد . اما این
عقیده که زنان باید بتوانند از طریق دخول آلت مردانه در واژن به ارگاسم برسند، هنوز میان
.Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



جملات عاشقانه رومانتیک
barfbabaran.blogfa.com/
‎از جمله عوامل مؤثر در ایجاد صفا و صمیمیت، سازگاری زن با شوهر و صبر و . یاد
بگیرید چگونه به بهترین وجه به همسرتان بفهمانید که در یک لحظه حوصله ادامه بحث را
ندارید و . روز کاسته شود، اما در مقابل زنان دوست دارند که صحبت کنند تا به آرامش
برسند.
زن و شوهر باید همزمان به اوج لذت جنسی برسند؟
moghanfun.rozblog.com/./زن-و-شوهر-باید-همزمان-به-اوج-لذت-جنسی-برسند.html
‎17 نوامبر 2015 . ✿زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. .
اما تحریک جنسی . در زن می‌شود اما . چگونه زنان می توانند به اوج لذت جنسی (ارگاسم)
برسند؟ . چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟
عاشقانه - دل نوشته های یک عاشق - blogfa.com
hiwro.blogfa.com/cat-1.aspx
‎آیا یک الگوی همگانی برای زن ایده ال و مرده ایده ال هست ؟ . اگر عشق نبود چگونه عبور
روزهای تلخ را تاب میاوردیم . اما نمیشه همه به عشق شون برسند یا اون رو بیابند"حرف
معروف دکتر شریعتی" ، میشه با کسی که . دوست داشتن یک صداقت راستین و
صمیمی،بی انتها و مطلق . عصر وقتی شوهر به خانه برگشت، زن ماجرا را برای او
تعریف کرد.
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/بخش./92007-پاسخ-به-سوالات-جنسی-زناشویی
‎15 جولای 2012 . زن و شوهر لازم است بدانند که باید به تمایلات جنسی طرفین در داخل . پاسخ پزشک:
بسیاری از خانمها بدون دخول می توانند به ارگاسم برسند . از نظر روابط عاطفی هیچ
مشکلی نداریم و بسیار خانواده همراه و صمیمی هستیم و ارتباط هایمان بسیار دوستانه و
به هم مهر . با سلام چگونه میتوانم سوالاتم رو مطرح کنم و پاسخ بگیرم؟
kerman1400|کرمان ۱۴۰۰ صفا وصمیمیت چگونه به وجود می آید .
kerman1400.com/عواملی-که-صفا-وصمیمیت-را-به-وجود-می-آورن/
‎17 مه 2014 . دومین عاملی که صفا و صمیمیت را در محیط خانوادگی فراهم می آورد خوش زبانی است . .
به اعتقاد ما یکی از نشانه های بارز خردمندی در زن و مرد خوش برخوردی است عده کمی
هستند که . آمد، آن را به زمان دیگری موکول می کنند تا همدیگر را درک کنند و به توافق
برسند. . این حالت به ویژه برای زن در مقابل شوهر بایستی مد نظر باشد .
رفتار با همسر - میترا مساحی
mitramassahi.persianblog.ir/tag/رفتار_با_همسر
‎چگونه با همسر خود رفتار کنیم. نویسنده : میترا مساحی . امروزه هزاران زن از اصول
سرسپردگی تبعیت می‌کنند و توانستند به صمیمیتی که سال‌ها انتظار آن را
می‌کشیدند، برسند. اکنون آنها در . چگونه می‌توانید دریابید که همسرتان مرد خوبی است
؟ در زندگی .
جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی
dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
‎بالاتر و فراتر از شهوت چیزی مشابه صمیمیت در روابط باعث ایجاد آمادگی برای آمیزش
. به عنوان مثال اگر شما از همسر خود ناراحت باشید، ممکن است در آن برهه زمانی دچار .
لذا خودتان را وابسته به این مسأله نکنید که آلت شما چگونه واکنش نشان می دهد، . آنچه
مسلم است هم زنان و هم مردان هم دارای میل جنسی هستند و هم مایلند به سر و وضع خود برسند،
.
هفته اوّل اردیبهشت ۱۳۹۲ - صیغه در مکتب اسلام - blogfa.com
maatehh.blogfa.com/1392/02/1
‎لذتبخش ترین روشهای نزدیکی زن و شوهر . لذا چنانچه همسر وی شناخت کاملی نسبت به
نیازهای او داشته باشد و به آن نیازها نیز توجه کند در آن صورت . می باشد یک خبر خوب
برای زنان این است که آنان باید یاد بگیرند که چگونه به ارگاسم برسند. . دوباره
تجلی یافته و زن و مرد بیشتر به هم نزدیک شده و احساس صمیمیت بیشتری می نمایند.
صدای امروز اما خسته - چگونه یک خانواده شاد و موفق داشته باشیم ؟
www.worldboy.blogfa.com/post-7.aspx
‎صدای امروز اما خسته - چگونه یک خانواده شاد و موفق داشته باشیم ؟ . ظرفیت قبول
تفاوت و روبه رو کردن منطقی با تضادها و اختلاف ها، نشانه صمیمیت خانواده سالم است. .
در یک ازدواج موفق، زن و شوهر متعهدند که بر سر تفاوت خود به توافق برسند و با
اختلافات .
@@@ ناگفته های زندگی @@@ - آنچه مردان و زنان باید بدانند .
behnud55.blogfa.com/cat-10.aspx
‎به عقیده این روان‌شناس، مهم‌ترین انگیزه زن و مرد متاهلی که به سوی روابط نامشروع
کشیده می‌شوند، تجربه مجدد صمیمیت است. . می‌شود فرد نتواند به همسر خود محبت کند
و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود. . چگونه به همسر
خود وفادار بمانیم؟ . وقتی زن و شوهر بتوانند با هم حرف بزنند می توانند به تفاهم
برسند.Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



نقاط تحریک پذیر زن را چگونه پیدا کنیم؟ چگونه زن را باید تحریک کرد؟
wiki.tiktak.info/./نقاط-تحریک-پذیر-زن-را-چگونه-پیدا-کنیم؟-چ/
‎2 آگوست 2015 . آموزش ماساژ نقاط لذت بخش بدن زن وشوهر + ماساژ نقاطه حساس باسن آموزش ماساژ …خوب
اول بهتون توصیه می . چگونه زنان را ارضاء کنیم تا به اوج لذت جنسی برسند؟ | انجمن
… . چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ – که.[DOC]
محتوای آموزش به والدین و زوجین
www.ezdevajksh.com/eimg/book/aeenhamsardari.doc
‎برای مثال همسرانی که نمی توانند در قالب ارتباط صمیمی احساساتشان را برای
یکدیگر . اگر قرار باشد زن و شوهر به اهداف عملی زندگی زناشویی خود ( انجام وظایف
روزمره، اداره امور . دارد به این نتیجه برسند که علت اصلی ناراحتی آنها به جای رفتار
ناپسند همسر، . و افکار آزارنده قدیمی آزاد نماید و واقعاً درک کنند چگونه افکار قدیمی و
غیرمنطقی .
مهر 1392 - نقش عشق درآمیزش جنسی - blogfa.com
kumkum.blogfa.com/1392/07
‎کسانی که مثل شوهر شما در آمیزش زیاده روی می کنند یا کسانی که در خودارضایی سابقه
. پرده بکارت شکل ثابتی ندارد و در بسیاری از زنان نیز از ابتدا وجود ندارد و به مرور
. اند کمر وباسن خود را به سمت بالا وپایین حرکت میدهند تا به لحظه ارگاسم برسند.
. هر رفتاری که به صمیمیت زن و شوهر لطمه بزنه طبیعتا باعث دوری اونا از هم میشه و
.
نشانه های طلاق عاطفی زن و شوهر چیست؟ - shebreh.ir
www.shebreh.ir/نشانه-های-طلاق-عاطفی-زن-و-شوهر-چیست؟/
‎30 ژانویه 2015 . گاهی زن و شوهر به خاطر هر مسئله کوچکی با هم جر و بحث می‌کردند و گاهی هم روزها و حتی
ماهها با یکدیگر حرف نمی‌زدند. . و صمیمی به نظر برسند، اما در تنهایی قادر به تحمل
یکدیگر نباشند. . چگونه زندگی زناشویی جذاب تری داشته باشیم؟
روابط پدر و مادر و تأثیر آن بر فرزندان
www.razesalammat.com/./62-its-impact-on-relations-between-parents-and-children.html
‎1 دسامبر 2013 . اگر میان زن و شوهر روابط صمیمانه برقرار باشد و آن دو با مهر و صفا و با مراعات .
وظایف ذاتی نیست را با هم (زن و مرد) به تفاهم مشترک برسند و بر اساس .
عشق تفاوت ها را می فهمد!! اولین گام برای رسیدن به تفاهم در ارتباط .
tebyan-zn.ir/.به.همسران.همسر._/default.html
‎اولین گام برای رسیدن به تفاهم در ارتباط همسران ، شناخت همسر و تفاوت ها است . حرف
بزنند که هر دو نفر آنها به صمیمیت و احترام بیشتری برسند و بتوانند اختلافات را .
کند و شوهر چگونه گوش بدهد تا نقطه نظرهای او را بفهمد و با هم به راه حل برسند و به .
کاهش وزن در میانسالی؛ چگونه بعد از ۳۰ سالگی لاغر شویم؟
www.titreno.com/./کاهش-وزن-در-میانسالی-چگونه-بعد-از-۳۰-سالگی-لاغر-شویم-
‎37 دقیقه قبل . به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ اگر تاکنون کاهش وزن کار چندان سخت و . چگونه یک
پسر را عاشق خود کنیم؟ . زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟
وظایف شوهر نسبت به زن(1) - آموزشِ بایدهاو نبایدهای مسائل زناشویی
amozesh4u.blogfa.com/author-amozesh4u.aspx?p=4
14 جولای 2010 . زمانی که منطق و قلب نتوانند با یکدیگر به توافق برسند، هیچ گاه به موفقیت دست
پیدا نخواهید کرد و همه چیز دچار . چگونه می توان به شریک زندگی افسرده کمک کرد .
این امر سبب لطمه زدن به روابط صمیمانه میان افراد نیزمی شود. . اکثر دوستانم در
عقیده ی خود راسخند که زن و شوهر باید در همه چیز باهم شریک باشند.
بهترین ویژگی یک رهبر ایده‌آل چیست؟ | ایراتو
irato.ir/fa/news/3452042/بهترین-ویژگی-یک-رهبر-ایده‌آل-چیست؟/
‎3 ساعت قبل . چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم؟ به این . به گزارش آلامتو و به نقل از بیزینس
ترند؛ رهبر واژه‌ای بسیار . زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند؟
عشق و شور زندگی - توصیه هایی قبل از ازدواج
shoorezendeghi.blogfa.com/cat-1.aspx
‎2ـ نگه داشتن حرمت و احترام زن و ممنوعیت نگاه ابزاری و جنسی به زن. . نیست پس چه
چیز می‌تواند صمیمیت و رفاقت درازمدت بین زوج‌ها را تضمین کند؟» . دختری که همواره در
کنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این
. چون واقعیت این است که بعد از ازدواج آنچه بین زن و شوهر جریان پیدا می‌کند مربوط .Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



روانشناسی و فال - ماندگار
www.mmmg.blogfa.com/cat-16.aspx
‎اگر شوهر متولد مهر ماه دارید، همیشه به سر و وضع خود برسید، خانه را تمیز و مرتب . و
این دودلی شدید در وی به وجود می آید که از این پیروزی خود چگونه باید بهره برداری کند،
. بر هوسبازی او نکنید، او ممکن است صمیمانه و با تمام وجود عاشق زن خود باشد و حتی
. آنها ممکن است در ابتدا که با دیگران ملاقات مى‌کنند خیلى خجالتى به نظر برسند
اما .
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/
‎چگونه یک رابطه رنج آور سراسر تحقیر را پایان دهیم؟ . می شد لباس های بهتری
بپوشند یا در حالیکه در وزن سلامتی بودند رژیم بگیرند تا زیبا تر به نظر برسند.
فال و طالع بینی - قالب وبلاگ
bahar-20.com/ftp/Falehafez/fal/talebini.ezdevaj/
‎زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با
زنان . او هر نوع رابطه ای را صمیمی و حقیقی و ابدی می داند و خیانت و بکار بردن را به
کلی . احتمالا هیچ کس به اندازه زن متولد این ماه نمی داند که یک معده خالی را چگونه باید
پر . کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند.
با مخالفت والدین در ازدواج، چه باید کرد؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/363
‎13 آوریل 2013 . اما معمولا مخالفت والدین با فرد انتخابی فرزند به دلیل عدم تطابق ملاک ها و هم . است
که تا زمانی که میتوانند با شخص دیگری ازدواج کنند و به توافق برسند . وخواهشمندم
کمک کنین با این مسئله چجوری کنار بیام و چگونه رضایت اونارو جلب کنم . این
دختر خانم به شوهرش دستوره میده و شوهرش زن ذلیله و دارایی به اسم زن .
پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما
jense.blogfa.com/
‎مثلاً یک خانمی با ضریب هوشی ۱۲۰ چگونه میتواند با آقایی با ضریب هوشی ۸۵ زندگی
کند و به سازگاری و توافق هم برسند ؟زن و شوهر ها باید از لحاظ هوشی نزدیک به هم .
الفبای زندگی » چگونه زنان به ارگاسم میرسند
abc.ts7.ir/post/tag/چگونه-زنان-به-ارگاسم-میرسند/
‎چگونه زنان به ارگاسم میرسند - آموزش مسائل جنسی مرجع کامل. . ممکن است تصور
کنند که زن و مرد در هر معاشقه، باید در یک زمان به ارگاسم برسند. . جوان است، «من فکر
می‌کنم من مشکلی دارم چون همزمان با شوهرم به ارگاسم نمی‌رسم. . اگر برای مدتی روی آن
کار کرده‌اید، همیشه رابطه‌ای عاشقانه و صمیمی با هم دارید، و محیط معاشقه‌تان آرام و به دور
از .
عشق واقعی
eshghevagheie.blogfa.com/
‎و چگونه است که به خودمان اجازه می دهیم که در مورد دیگران قضاوت کنیم ؟ . بزرگواران
زن و شوهر گهگاه محبت خود را به هم ابراز می کنند / اما این ابراز محبت و عشق آنها همیشه در
. دارد زیرا دل منبع ارتباط و صمیمیت با تمام زندگی است و زندگی در عشق خلاصه
است . . حواسش به آنها باشد و با آنها همدردی و همراهی نماید تا از این طریق به آرامش برسند
.
نکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند : چگونه یک مرد عاشق میشود .
doctorshiri.com/fa/./نکاتی-که-پدر-و-مادرتان-برایتان-نگفته-ان/
‎11 سپتامبر 2010 . یک مرد چگونه در این وانفسایی که نوشتم جرات ازدواج بیدا میکند ؟ . من منظورم این
است که زن با اعتماد به نفس نشان میدهد گوهر درونی و بیرونی دارد . به نظر من اگر همه
به این عدالت فکری برسند که با طرف مقابل باید طوری رفتار کنند . زیاد} صمیمی
تر شده و زنگ میزنه بهش به بهانه های الکی و پروژه مشترک میگیره ولی .
چگونه میتوان به آرامش رسید ؟
www.varzidegi.com/about/55-درباره-ما
‎و این موضوع تا پیری هم ادامه دارد و شاید تمایلی هم به زن گرفتن نداشته باشیم واز همه .
لحظه و حال بآرامش برسند و استراحت کنند و مزه استراحت کامل و خلاق بودن را بچشند.
. داشته باشیم، روح خودش می داند برای آرامش باید از پله های صمیمیت، موفقیت و بی
.
پاسخ به سوال خوشبختی - روانشناسی خودمانی | مشاوره خصوصی
www.ravanmoshaver.com/Answers
‎آره چون به شوهرم اعتماد دارم و توی زندگی تقریبا همه چیز دارم فقط یک بیماری کوچک .
ما خیلی کمه خدایا شکرت یارب امیدوارم همه به خواسته هاشون برسند و از دعای همه من هم به
. من 4 سال است که آنها را آزار روحی می دهم من چگونه می توانم جبران کنم الان 31 سالم
است و . بله چون خدا با من است همسر دوست دارم و اون واقعا عاشقمه برام ثابت شده کوثر
.Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous



تکنیک ها - داستانهای واقعی از "راز"
secretstories.blogfa.com/cat-1.aspx
‎فقط یادتون باشه که این نور وقتی کار میکنه که شما اونو با صمیمیت و از عمق . تا
بدونیم دقیقا چه خواسته ای داریم و چگونه به بهترین شکل می تونیم بهش برسیم . .
خب دیشب گفتیم که باید دریا ( افکار و درون انسان ) ارام باشد تا کشتی ها از راه
برسند . . به همین دلیل صبح روز بعد دیرتر از خواب بیدار شد و از همسر و فرزندش
انتقاد .
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
‎گوش کردن بحث تنها مسیر(راهبرد اصلی در تربیت دینی) و نیز بحث "چگونه . راه را
برای خانمها باز نگذاشت تا بتوانند به مقام حضرت زهرا برسند منظورم خود مقام . و
برای دیدگاههای استاد در خصوص مباحث زن و شوهر، به سخنرانی کلید طلایی زندگی
مشترک. . میخواستم ازتون صمیمانه ممنون باشم واز اینکه پیامهای من خیلی زیاده
امیدوارم .
استیو جابز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/استیو_جابز
‎استیون پاول جابز (به انگلیسی: Steven Paul Jobs ) (زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در . من و
وزنیاک یادگرفتیم که چگونه با هم کار کنیم. . جابز بیشتر به این دلیل عاشق جون
بائز شده که این زن زمانی معشوقهٔ باب دیلن . طی این دو سال او شدیداً با من صمیمی شد.
. حتی کسانی که دوست دارند به بهشت بروند، دوست ندارند بمیرند تا به بهشت برسند
.
بهمن ۸٩ - زیتون(روان شناسی ازدواج)
zatun2002.persianblog.ir/1389/11/
‎19 فوریه 2011 . یک قلاده ببر بزرگ،جلوی زن و شوهر ایستاده و به آنان خیره شده بود. . افراد در مرحله
صمیمیت رازها و جزئیات زندگی شخصی خود را برای یکدیگر . نشینند و به مواعظ
گوش می دهند تا که چگونه به آرامش برسند و چگونه عشق بدست آورند.
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/‎
‎1 آگوست 2013 . بهترین مشاوران در مشاوره آنلاین به برترین متدها فراهم نموده به خصوص برای .
ارتباط با زن شوهر دار و … . دوم:چگونه والدین را راضی کنم(فکر میکنم یه مشاور
بتونه به زور آنها را قانع بکنه) ؟ . با هردوشون(زن و شوهر)دوستی نزدیک دارم. . که
نزدیک به یک سال است که با پسری که هم کلاسیم هست ارتباط صمیمی و با هدف .
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . آیا میدانید که اگر زنی به کوررنگی مبتلا باشد ، فرزندان پسر او کوررنگ میشوند ؟
. ایتالیایی: اگر زن گناه کرد، شوهرش معصوم نیست. . طول می کشد تا درختهای
کاشته شده به قوت و اندازه ای برسند و همانقدر اکسیژن به محیط بدهند . ضمن تشکر از
انتخاب قشنگ شما ، انصافا" می بینیم که چگونه هسته های اصلی تفکر .
باید ها و نباید ها نامزدی - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org/باید-ها-و-نباید-ها-نامزدی/
‎24 نوامبر 2014 . معنا ندارد که دختر، در مقابل نامزدش که به او محرم است و در حقیقت شوهر . از یک طرف
خانواده ی شوهرم از من توقع یک همسر برای پسرشان داشتند و از طرف . مردها نمی دانند
چگونه می توانند این کار را بکنند برای مرد صحبت صمیمی به . در روابط نامزدی، دو
طرف باید قبل از هر چیز، جهت قرار ملاقات ها با هم به توافق برسند.
چگونه با همسرمان رابطه ای خوب و صمیمی داشته باشیم؟ - دانلود آهنگ غمگین
www.javanha.ir/چگونه-با-همسرمان-رابطه-ای-خوب-و-صمیمی-دا/
‎مسلما در روابط زناشویی مهمترین مساله رابطه زن و شوهر با یکدیگر است. . و خود را
دوست ندارند؛ به همین علت به خود فرصت نمی دهند که به خود و اهداف شان برسند، زیرا
فکر .
دل نوشته - بنفشه‌ های باغچه من
mahour5176.persianblog.ir/tag/دل_نوشته
‎او به خاطر شغل و موقعیت زندگی همسرش مجبور شد به اروپا مهاجرت کند و زندگی در شهر
. شده‌اند که به آنها اعتماد کرده‌ایم، ارتباط دوستانه برقرار کرده‌ایم، صمیمی و یکرنگ
. یادم نمی رود چگونه سعی می‌کردم نگاهم را از پنجره بزرگ آن اتاق شش تخته بدزدم و
. از آن اینکه از صحنه پایانی این سریال خبر داریم و می دانیم کارگردان نه مرد و زن می
.
چگونه با همسرمان صمیمی باشیم؟ - IHBgroup
ihbgroup.ir/Pages/Page-610.aspx
‎زوج ها نباید نسبت به این مساله بی اهمیت باشند؛ چرا که با حرف زدن بسیاری از
مشکلات . مسلما در روابط زناشویی مهمترین مساله رابطه زن و شوهر با یکدیگر است. .
دوست ندارند؛ به همین علت به خود فرصت نمی دهند که به خود و اهداف شان برسند، زیرا
فکر می .Searches related to زن و شوهر چگونه به صمیمیت برسند
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۲
  • ۴۰۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی