دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود



 


رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال علم رفتن -…


لینک منبع این نوشته :
http://seemorgh.com/news/politics/319385-توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌/


توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.nasimonline.ir/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎19 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به "دانشجوئی" به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+عکس
www.mizanonline.ir/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌مناسبت-آغاز-سال-تحصیلیعکس
‎20 ساعت قبل . صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای
واقعی.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - دولت .
www.dolatebahar.com/./-توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی-
‎18 ساعت قبل . به گزارش دولت بهار، کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت:
رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.ghatreh.com/./توصیه-رهبر-انقلاب-دانشجویان-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎20 ساعت قبل . من همه دانشجویان را به«دانشجویی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال علم رفتن - و به
فعالیت های متناسب با دانشجویی.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.ghatreh.com/./توصیه-رهبر-انقلاب-دانشجویان-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎18 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه دانشجویان را به دانشجویی به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت های.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.zeytunnews.com/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی/?.
‎16 ساعت قبل . توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی رهبر انقلاب فرمودند:
من همه‌ دانشجویان را به "دانشجوئی" به معنای واقعی کلمه - یعنی .
- توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - چه خبر
www.chekhabar.ir/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎6 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
life.shafaqna.com/FA/0455081
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی. . اقدام به خودکشی
در بین مردان ایرانی بیشتر است یا زنان ایرانی؟ - سیمرغ .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
www.yjc.ir/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌مناسبت-آغاز-سال-تحصیلیاینستاپست
‎21 ساعت قبل . صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای
واقعی.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/political/147470268094614
‎20 ساعت قبل . توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی (۴ دقیقه پیش) ·
خبرهایی کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران (۵ دقیقه پیش) · کلینتون .



توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
life.shafaqna.com/FA/0455081
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی. . اقدام به خودکشی
در بین مردان ایرانی بیشتر است یا زنان ایرانی؟ - سیمرغ .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی
khabarfoori.ir/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎21 ساعت قبل . توصیه‌ی من به آن دانشجویان هم مثل توصیه‌ به همه‌ی دانشجویان است؛ من همه‌ی دانشجویان را
به «دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال علم رفتن - و .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.imna.ir/./توصیه-رهبرانقلاب-دانشجویان-به-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎21 ساعت قبل . به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از صدا و سیما، صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر
معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی در پستی .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به مناسبت شروع سال تحصیلی .
www.tahapakhsh.ir/./توصیه-رهبرانقلاب-دانشجویان-مناسبت-آغاز-تحصیلیاینستاپست.html
‎21 ساعت قبل . رهبر معظم انقلاب، اینستاگرام رهبری، دانشجویان، فضای مجازی، توصیه به دانشجویان،
آغاز سال تحصیلی شروع ثبت نام نقل وَ انتقالات دانشجویان .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.iribnews.ir/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎22 ساعت قبل . رهبر انقلاب: من همه‌ی دانشجویان را به «#دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال
علم رفتن - و به فعالیتهای متناسب با دانشجوئی دعوت میکنم.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - همه جو
hamejoo.ir/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎7 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - پارست
www.parset.com/./426890_tosieh_rhabr_anghalab_beh_danshajoian_bh‌_manasbat_aghaz_sal_tahsily.html
‎19 ساعت قبل . به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر
مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news20169241111359360.html
‎19 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
nazbid.ir/news/621734
‎رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که
از مهر آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد، چیست؟ توصیه‌ من به آن دانشجویان هم مثل .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی رهبر .
net.tebyan.net/@5466/posts.html/1701559
‎توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی رهبر انقلاب: یکی از
دوستان از من میپرسند که توصیه‌ی شما به دانشجویانی که از مهر آینده وارد محیط .
Previous



توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
jnews.jamaran.ir/news/id/1241289
‎21 ساعت قبل . گردآوری جی نیوز : به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای
مجازی ؛صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به مناسبت .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
nazbid.ir/news/621734
‎رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که
از مهر آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد، چیست؟ توصیه‌ من به آن دانشجویان هم مثل .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی رهبر .
net.tebyan.net/@5466/posts.html/1701559
‎توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی رهبر انقلاب: یکی از
دوستان از من میپرسند که توصیه‌ی شما به دانشجویانی که از مهر آینده وارد محیط .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
iranmc.in/news/255055
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
هرلحظه، توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
harlahze.com/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎10 ساعت قبل . به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر
مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی | پارس .
khabarpu.com/k.php?u.2b7Yp9ix2LMg2YbbjNmI2LI=
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - پارس نیوز | خبرپو
.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی .
newslist.ir/.دانشجو/t/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به-مناسبت
‎18 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند من همه دانشجویان را به دانشجوئی به معنای واقعی کلمه یعنی دنبال
علم رفتن و به فعالیت های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم چه .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - من سی .
iwantch.ir/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎7 ساعت قبل . کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب فرمودند:
یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که .
توصیه های فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
kebnanews.ir/200275/تبریک-فرمانده-انتظامی-گچساران-به-مناس/
‎1 روز پیش . فرمانده انتظامی گچساران در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به شهروندان تبریک
گفت . عزیز و دانشجویان گرامی با رغبت و اشتیاقی وصف ناپذیر به پیشواز .
راستای آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - جالبناک
jalebnak.com/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی. ۴ مهر ۱۳۹۵. هنرسرا –
۷۲۸ در ۹۰. رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی .
Previous



توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی / دولت .
wwwkhabar.ir/9095597
‎2 روز پیش . دولت بهار: رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به دانشجوئی به معنای واقعی کلمه -
یعنی دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
hajreza.mihanblog.com/post/7330
‎18 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که
از مهر آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد، چیست؟ توصیه‌ من به آن .
خبرگزاری آریا - توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال .
www.aryanews.com/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌مناسبت-آغاز-سال-تحصیلیاینستاپست
‎3 ساعت قبل . توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ . منتسب به مقام
معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای واقعی" دانشجویی .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - خبر روز
khabarrooz.xyz/news/254629
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
آرازپرس- توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.arazpress.ir/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی/23875785
‎10 ساعت قبل . به گزارش زیتون، کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت:
رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
fashion1.ir/توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌منا/
‎19 ساعت قبل . توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+اینستاپست با سلام
مجدد در برسی اینستاگرام چهرها این مطلب با عنوان توصیه .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - کمپ آزاد
www.freecamp.ir/news/142106
‎7 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن -…
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - فانیون
funion.ir/news/179114
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - هاب پرس
https://hubpress.ir/news/53479
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
20khabar.com/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی-اینستاپست
‎صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای
واقعی\" دانشجویی \"دنبال علم روند.
Previous



توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - فان باز
funbuzz.ir/news/35152
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - فان گاه
fungah.ir/news/363391
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - لینک .
khabar-online.xyz/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی. Ads. خرید وی پی ان
قوی سرعت بالا وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان وی پی ان قوی وی پی ان سرعت .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
jahansite.xyz/news/69127
‎به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه
خبرنگاران جوان؛صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال .
Ayatollah Seyed Ali Khamenei (@khamenei_ir) • Instagram photos .
https://www.instagram.com/khamenei_ir/
‎حضرت آیت‌الله حاج سیدعلی حسینی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی. . توصیه رهبرانقلاب
به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی رهبر انقلاب: یکی از. #مهدویت_رهبری .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی .
news.rooja.org/fa/content/722873.html
‎19 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+عکس
bonyadekhabar.ir/2016/09/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌منا/
‎19 ساعت قبل . رهبر انقلاب: یکی از دوستان از من میپرسند که توصیه‌ی شما به دانشجویانی که از مهر
آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد، چیست؟ توصیه‌ی من به آن .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - خبر روز
khabareruz.ir/news/418251
‎رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که
از مهر آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد، چیست؟ توصیه‌ من به آن دانشجویان هم مثل .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی .
titrkhon.com/1395/07/03/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵. صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. ;.
تیتر خوان · آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی · پزشکی · حوادث .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
www.negaronline.com/./توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی+اینستاپست
‎صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای
واقعی\
Previous



توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - سی اچ .
www.chmob.ir/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎7 ساعت قبل . توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی. admin 1 دقیقه .
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت:.
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
seiho.ir/news/257161/
‎به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه
خبرنگاران جوان؛صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - نیوز
9us.ir/news/234968
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
آگاه نیوز - توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی
news.agaah.ir/news/index/?id=427644
‎21 ساعت قبل . به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما؛صفحه اینستاگرام منتسب به
رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی در .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - مجله .
taktarinha.com/1395/07/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎3 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی | سایت .
nedaonline.ir/2016/09/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من/
‎5 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه – یعنی
دنبال علم رفتن – و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - دوستی
2sti.ir/news/222722
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - نازنین ها
nazaninha.ir/news/418251
‎رهبر انقلاب فرمودند: یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که
از مهر آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد، چیست؟ توصیه‌ من به آن دانشجویان هم مثل .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+عکس .
www.sarkhat.com/fa/news/141812714/
‎صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای
واقعی" دانشجویی "دنبال علم روند.
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
khabarduni.ir/news/481354
‎صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای
واقعی\
Previous



توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - خبرها
khabarha.info/news/178311
‎رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می کنم؛ چه فعالیت‌های .
اول خبر - توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی
avvalkhabar.ir/./توصیه_رهبرانقلاب_به_دانشجویان_به‌مناسبت_آغاز_سال_تحصیلی
‎21 ساعت قبل . رهبر انقلاب: من همه‌ی دانشجویان را به «#دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال
علم رفتن - و به فعالیتهای متناسب با دانشجوئی دعوت میکنم.
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی-واحد .
irannp.com/./in_www.iribnews.irr5.lfar5.lnewsr5.l1307802r5.lتوصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی_ts1_توص.
‎22 ساعت قبل . به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما؛صفحه اینستاگرام منتسب به
رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی در .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+عکس .
giger.ir/توصیه-رهبرانقلاب-به-دانشجویان-به‌منا.html
‎23 ساعت قبل . به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه اینستاگرام منتسب
به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد که به معنای واقعی" .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+ .
www.linkjoo.ir/?page=matn&code=linkjoo9242495713437535
‎21 ساعت قبل . توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی+اینستاپست. صفحه
اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به دانشجویان توصیه کرد .
توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان بهمناسبت آغاز سال تحصیلی - نگین .
saahebzaman.parsiblog.com/Posts/./توصیه+رهبرانقلاب+به+دانشج/
‎توصیه رهبرانقلاب به دانشجویان بهمناسبت آغاز سال تحصیلی - نگین شهدای قائم
شهر وبلاگ تخصصی شهدای مسجد ابوالفضل ع پل سه تیر - - نگین شهدای قائم شهر .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی .
www.ukhabar.ir/news/185238
‎14 ساعت قبل . توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - خبرگزاری دانشجو -
جدیدترین و جالبترین اخبار روز،پربیننده ترین اخبار .
خبرنامه دانشجویان ایران | صفحه نخست
iusnews.ir/
‎توصیه اول ترمی به دانشجویان جدیدالورود: . اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان
مستقل خطاب به وزیر ارشاد: . بگذاریم و دانشجویان، رسما آماده آغاز سال تحصیلی و
رفتن به کلاسهای درسشان بشوند. . نماهنگی از دیدار مردم با رهبر انقلاب به مناسبت
عید غدیر.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - خبر 24
www.khabar-24.com/./توصیه+رهبر+انقلاب+به+دانشجویان+به+مناسبت+آغاز+سال+تحصیلی
‎2 جولای 2016 . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال.
توصیه های فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
fanooszagros.ir/?p=26864
‎1 روز پیش . توصیه های فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید . آموزان عزیز
و دانشجویان گرامی با ر غبت و اشتیاقی وصف ناپذیر به پیشواز آن . راستای آرمانهای
رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام .
Previous



توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
www.espeli.ir/./توصیه+رهبر+انقلاب+به+دانشجویان+به‌+مناسبت+آغاز+سال+تحصیلی
‎4 ساعت قبل . کانال تلگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب فرمودند:
یکی از دوستان از من می پرسند که توصیه‌ شما به دانشجویانی که .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
glassyglass.rozblog.com/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی.html
‎6 روز پیش . . به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی 1 . گزارش فارس از آغاز سال تحصیلی…,توصیه
رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی,لیوان شیشه ای.
37 توصیه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان - نهاد نمایندگی مقام معظم .
scu.nahad.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=212&pageid=14279.
‎حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی
، . بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی صبح .
khabarche.ir/./توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به--مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی
‎9 ساعت قبل . رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای واقعی کلمه - یعنی
دنبال علم رفتن - و به فعالیت‌های متناسب با دانشجوئی دعوت می .
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی
khabarver.ir/635130/توصیه-رهبر-انقلاب-به-دانشجویان-به‌-من.html
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی. گوگل پلاس · محبوب
کن - فیس نما · کلوب · linkedin · Telegram.
نگاهی گذرا به زندگینامه‌ی حضرت آیت‌ الله‌العظمی سید علی حسینی .
www.leader.ir/fa/biography
‎21 مارس 1989 . پس از پیروزی انقلاب اسلامی با آنکه فرزندانش به مقامات عالی سیاسی و اجرایی
رسیدند، . سیدعلی خامنه‌ای تحصیل را در چهار سالگی از مکتب‌خانه و با فراگیری قرآن
کریم شروع کرد. . آیت‌الله خامنه‌ای با آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی در سال
۱۳۴۱ش وارد . توصیه امام به دانشجویان برای رجوع به آیت‌الله خامنه‌ای
سازمان بسیج دانشجویی - صفحه اصلی
www.bso.ir/
‎اربعین بیان گر چهره واقعی اسلام است/ رهبری و آیت الله سیستانی تاکید داشتند .
پیام تقدیر مسئول سازندگی بسیج دانشجویی به مناسبت پایان اردوهای جهادی . که
بنا به فرموده ی بنیانگذار انقلاب اسلامی، دغدغه ی آنان باید استواری پایه های اسل. .
پیام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مازندارن به مناسبت آغاز سال
تحصیلی ج.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی –
www.motenave.com/jaleb-va-khandani/261063
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی.
نیروی انتظامی پیام خود را به مناسبت آغاز سال تحصیلی منتشر کرد .
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950701000705
‎2 روز پیش . نیروی انتظامی پیام خود را به مناسبت آغاز سال تحصیلی منتشر کرد. آموزش و پرورش
سنگر مبارزه با جنگ نرم است/ توصیه های نیروی انتظامی به دانش آموزان . به ویژه دانش
آموزان و دانشجویان این مرز و بوم خواهد بود، آمده است: آغاز سال تحصیلی . امید است با
توکل به خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و اجرای .
پیام وزیر علوم تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی .
www.uut.ac.ir/find.php?item=24.1098.1784.fa
‎27 سپتامبر 2015 . در دیدار ۵ ساعته صریح و صمیمانه با دانشجویان مطرح شد؛۱۲ توصیه مهم رهبر انقلاب
درباره وظایف . آغـاز سـال تحصیلی 95 – 1394 را به استادان، پژوهشگران، فناوران،
مدیران . و دانشجویان سرافراز و گرامی به خصوص دانشجویان جدید تبریک میگویم. .
به حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری از برنامه های کیفی سازی و توسعه .
Previous



پایگاه اطلاع رسانی رجا
www.rajanews.com/
‎گزارش رجانیوز از کنفرانس خبری" آغاز زنگ حساب" . در حاشیه آغاز سال تحصیلی
جدید . رسایی: به آقای احمدی نژاد توصیه اکید شده که به انتخابات ورود نکنند؛ بلکه
عدم . رهبر انقلاب در پیام به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و
ایثارگران: . کارشناسان و جمعی از مسئولان و نیز دانشجویان دانشگاه‌های کشور
برگزار شد.
بیانیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد خراسان رضوی .
www.iscanews.ir/news/./بیانیه-تشکل‌های-اسلامی-سیاسی-دانشجوی
‎19 سپتامبر 2015 . سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که دانشجویان با امید به همدلی و همزبانی ملت
ودولت که توصیه رهبر انقلاب است چشم به فردایی بهتر دوخته اند و .
<b>به مناسبت آغاز سال تحصیلی 92-93</b> - کانون فرهنگی تربیتی .
kp1614.khschool.ir/Articles/ViewArticle.asp?ID=54187.
‎تربیت و پرورش صحیح قوای جسمی و روحی، عامل شکوفایی استعدادهای ذاتی بشر
برای رسیدن به رشد و کمال حقیقی است. رهبر انقلاب در این مورد فرمود: هیچ آباد کردنی
.
انتشار اینفوگرافی 25 توصیه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان
www.hawzah.net/./انتشار-اینفوگرافی-25-توصیه-رهبر-معظم-انقلاب-به-دانشجویان
ثبت نام اعتکاف رجب المرجب 1431 در حرم رضوی آغاز شد . انتشار اینفوگرافی 25
توصیه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان . و نشر رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز
دانشجو، 25 توصیه ایشان به دانشجویان را . در این اینفوگرافی به مرور توصیه‌های
مطرح‌شده در دیدار اخیر دانشجویان که روز شانزدهم مردادماه سال جاری برگزار شد، پرداخته
شده است.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی - 0
www.azarnewsonline.com/post/2369077.html
‎7 ساعت قبل . آذر نیوز آنلاین - رهبر انقلاب فرمودند: من همه‌ دانشجویان را به«دانشجوئی» به معنای
واقعی کلمه - یعنی دنبال علم رفتن -… .
رویدادهای سال 1357 - شبکه رشد
www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=602
‎هدایت تحصیلی . آغاز ماه مبارک رمضان و تبدیل مساجد به کانون‌های انقلاب, تظاهرات و
درگیری وسیع در . انتشار پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت راهپیمایی روز عید
فطر. . استیضاح شریف امامی, کشتار دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم انقلابی در دانشگاه
تهران . انتخاب مهندس مهدی بازرگان به نخست‌وزیری دولت موقت از سوی رهبر انقلاب.
توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان بهمناسبت آغاز سال تحصیلی
alotoor.ir/./ توصیه+رهبر+انقلاب+به+دانشجویان+بهمناسبت+آغاز+سال+تحصیلی
‎توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان بهمناسبت آغاز سال تحصیلی . نخستین اجلاس
وزرای گردشگری مجمع گفتگوی آسیا آغاز به کار کرد. تمام حقوق برای مجله گردشگری
.
شمال نیوز - سایت خبری شمال ایران
www.shomalnews.com/
‎شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه به دنبال اجماع
اصولگرایان . به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ؛ . احمدی نژاد توصیه منع
حضورش را پذیرا ست . در آستانه آغاز سال تحصیلی ؛ . دیوکلای الیمون جویبار بر
اثر سهل انگاری و در آستانه سال تحصیلی جدید در آتش سوخت. . رهبر معظم انقلاب در
روز عید غدیر: به .
۲۵ توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان + جدول | عمارنامه،نوای دیجیتال .
www.ammarname.ir/node/3449
‎27 جولای 2013 . بنا به توصیه‌های رهبر انقلاب حمایت از تشکل‌های انقلابی را افزایش می‌دهیم . نگاهی
به بسترهای کودتای 28 مرداد به مناسبت سی‌وسومین سالگرد . بر بافت زمانی و
موقعیتی و شرایط جدید تر است سال تحصیلی را آغاز میکنند و بسیاری .
آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 95 | استخدام
www.estekhtam.com/آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی-و-معافیت-ها-س/
‎وی با اشاره به شرایط تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان که به سن سربازی رسیده‌‌اند، .
اما با توجه به اینکه طرح ارسال پیامک تعیین تکلیف به مشمولان غایب آغاز شده و آنان
. وظیفه در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب با هدف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، ایجاد
. خدمت سربازی برای سربازان متاهل، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی
.
Previous



بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان به مناسبت آغاز سال .
gilan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=75626
‎25 سپتامبر 2014 . آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان علی . همه ما بخاطر داریم
روزی را که رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کردند: « خدا لعنت کند دست هایی . قرار دادن
توصیه ها و رهنمون های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با نگاه به آرمان .
محمد مصدق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/محمد_مصدق
‎مصدق در سال ۱۳۳۰ به نخست وزیری رسید و در اولین قدم، نفت ایران را ملی کرد. . این
بست نشستن در شاه عبد العظیم و ادامه فشارها و اعتراض‌ها به انقلاب مشروطه منتهی شد
تا این . بعد از آن با کسب اجازهٔ خروج از کشور برای ادامهٔ تحصیل به اروپا رفت. .
عبدالله مستوفی می‌نویسد «مصدق به مناسبت خصوصیتی که با برادرم آقا میرزا داشت
به .
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴
moallemjavan.ir/?p=3637
‎نگاه ویژه آموزش و پرورش به معلمان قرآنی در سال تحصیلی جدید/ ضرورت توجه به “نماز”
در . توسعه فضاهای ورزشی برای دانشجو معلمان . متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به
شرح زیر است: . آغاز سال مصادف است با ایّام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)؛ ارادت
مردم ما به . این البتّه توصیه ی مخصوص سال ۹۳ نیست، هم عزم ملّی و هم مدیریّت جهادی
برای .
تبریک رئیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز سال جدید
mcnews.ir/news/83671
‎رئیس واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه آغاز سال جدید را به
دانشجویان و . به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95 در بخشی از پیام خود آورده است:
آغاز بهار دانش، . و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز و بویژه
دانشجویان جدیدالورود . در این ایام که همزمان با هفته دفاع مقدس است به روح بلند رهبر
کبیر انقلاب .
بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه .
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
‎6 ژانویه 2015 . مگر غیر از این است که در دانشگاه به دلیل داشتن دانشجویان شهرستانی چند هفته از
. «گردهمایی فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت هفته ی معلم در روز پنج شنبه .
نامه به رهبر عزیز وحکیم انقلاب بنویسید زیرا ایشان ازهمه دلسوز تر هستند. . خود
بنده بعد از 18 سال تحصیل و شاگرد اول بودن،الان احساس میکنم سر بار .
جشن شروع سال تحصیلی جدید با حضور دانشجویان جدیدالورود
www.nahadiut.ir/./جشن+شروع+سال+تحصیلی+جدید+با+حضور+دانشجویان+جدیدالورود
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵ . مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم
رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سخنانی در جمع دانشجویان . و دیگری رشد و
ارتقاء فکری و سیاسی و انقلابی است؛ رشدی که به علم و دانش، روح می بخشد. . وی
ضمن توصیه به تمامی دانشجویان جدیدالورود درخصوص تقویت روح معنویت، انس با
قرآن .
دانشگاه آزاد اسلامی مظهر جهاد و تلاش مردم ایران در عرصه علم اندوزی/ اجرایی .
iau.ac.ir/./دانشگاه_آزاد_اسلامی_مظهر_جهاد_و_تلاش_مردم_ایران_در_عرصه_علم_اندوزی_است_اجرایی_شدن_اهداف_چشم_انداز_1404_در_دانشگاه_آزاد_ا.
‎28 سپتامبر 2015 . مراسم بزرگداشت دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید با حضور آیت . سلام می کنم
به خانواده یک میلیون و 700هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که ولی نعمتان ما
هستند. . از صمیم قلب آغاز به کار مجدد دانشگاه را به شما عزیزان تبریک بگویم، .
دکتر میرزاده ادامه داد: آن روزها مردم، همه با هم، همت کردند و با رهبری معنوی .
آرشیو اخبار - دانشگاه آزاد اسلامی
www.iautmu.ac.ir/news_archive.asp
‎پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران به مناسبت عید سعید
غدیر . به همت نهادمعظم رهبری برگزار شد : تحولات پزشکی ایران و نقش پزشکان در
انقلاب اسلامی . برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود دانشکده
پیراپزشکی در . دکتر مرندی: توصیه من به دانشجویان توکل، ایمان به خدا و تلاش
است.
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
‎اولین منبر حاج آقا پناهیان در خدمت مقام معظم رهبری رو می خواستم . یه سخنرانی حاج
آقا درمورد این موضوع بود: بعضی ها میگن ما بعد انقلاب از لحاظ فرهنگی و . پاسخ دادن
و رسیدگی به سوالات و نیازهای جوانان و دانشجویان و تبیین نقش دین در . استاد من
16سال دارم و در رشته ی ریاضی فیزیک تحصیل میکنم و الآن سال سوم را خواهم خواند .
دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه
www.kut.ac.ir/?page_id=2272
‎پیام تبریک رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید .
به دانشجویان جدید دانشگاه، امید و جای بسی سعادت است که در طول سال تحصیلی .
وی خاطر نشان کرد، طرح آمایش آموزش عالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و .
مقاومتی توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و هم چنین توصیه های معظم له به هیأت دولت
.
Previous

  • ۹۵/۰۷/۰۴
  • ۲۶۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی