دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود



 

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

مطلب مربوط به سایت کدر می باشد

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

در قسمت قبلی مطلب تاریخچهٔ پیکان به زندگینامهٔ احمد خیامی، مؤسس کارخانهٔ ایران ناسیونال پرداختیم و تا آنجا پیش رفتیم که احمد خیامی به دلیل عشق و علاقهٔ فراوان به خودرو، از سنین پایین در مشاغل مربوط به خودرو فعالیت کرده و سرانجام توانست چند نمایندگی فروش خودرو و تعمیرگاه در زادگاهش مشهد دایر کند؛ اما وی در شُرُف سی‌سالگی تمامی این‌ها را به برادرش محمود سپرده و جهت پیشرفت بیشتر در سال ۱۳۲۸ راهی تهران شد. حال در این قسمت به ادامهٔ زندگی‌نامهٔ این مرد بزرگ می‌پردازیم.

در آن سال‌ها در ایران کارگاه‌های اتوبوس‌سازی همچون شمس‌العماره، ایران‌پیما و… فعالیت داشتند که شاسی و موتور اتوبوس‌ها را از کشورهای خارجی وارد کرده و خود با مواد و ابزارآلاتی ساده مانند چوب، آهن، اره و… برای آن‌ها اتاق می‌ساختند. اتاق‌هایی که اتفاقاً برای آن دوران کاملاً مناسب و خوب بودند. بدین ترتیب می‌بینیم که صنعت ساخت اتاق اتوبوس در ایران پیشینه‌ای بسیار کهن داشته و ایران یکی از پیشگامان این صنعت محسوب می‌شود. احمد خیامی با مشاهدهٔ این کارگاه‌ها در تهران عاشق این کار شد و آرزو داشت خودش بتواند کارگاهی بنا کرده و به ساخت اتاق اتوبوس بپردازد اما این کار نیاز به سرمایهٔ زیادی داشت و امکان آن در آن دوران برای احمد فراهم نبود. به همین دلیل وی تصمیم گرفت در ابتدا کاری را آغاز کند که نیاز به سرمایهٔ زیادی نداشته باشد. وی پس‌ازاینکه سال‌ها در حوزهٔ خودرو فعالیت کرده بود و کارهایی مانند تعمیرگاه و جابجایی خودروها را انجام داده بود دریافت که یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به خودرو، تأمین قطعات یدکی آن‌ها است؛ بنابراین چون سرمایه‌اش اجازه نمی‌داد کارگاه ساخت اتاق اتوبوس تأسیس کند تصمیم گرفت یک مغازهٔ کوچک فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو دایر کند.

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

بدین منظور احمد یک مغازهٔ کوچک از یکی از آشنایانش در خیابان اکباتان اجاره کرده، تابلوی بزرگی با عنوان «فروشگاه تضامنی برادران خیامی» بالای آن نصب نموده و در آن به فروش قطعات یدکی خودرو مشغول شد. احمد بااینکه در تهران بود اما برادرش محمود را که در مشهد مانده و ادارهٔ تعمیرگاه را بر عهده داشت فراموش نکرده و مغازهٔ فروش لوازم‌یدکی خود را با عنوان برداران خیامی نام‌گذاری کرد. احمد خیامی که قبلاً با نمایندگی‌های مختلفی کار کرده بود و اعتماد اشخاص چون برادران کاشانچی، برادران نمازی و فریدون سودآور را جلب نموده بود، در شغل جدیدش از این اعتماد استفاده کرده و قطعات یدکی خودروها را برای فروش در مغازه‌اش از آن‌ها نسیه می‌کرد. سپس سر موعد حساب خود را تسویه می‌نمود که این امر باعث جلب اعتماد بیشتر و پیشرفت او در کارش شد. البته نمایندگی‌های دیگری که قبلاً با احمد خیامی کار نکرده بودند در ابتدا به او اعتماد نکرده و جنس نسیه نمی‌دادند. به‌هرحال احمد تصمیم داشت قطعات همهٔ خودروهای آن دورانِ ایران را در مغازه‌اش داشته باشد و همین کار را هم کرد.

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

بدین ترتیب کار فروشگاه لوازم‌یدکی برادران خیامی خیلی زود گرفت و درآمد بالایی کسب کرد. این امر موجب شد که احمد طبقات بالایی فروشگاه و مغازه‌های اطراف آن‌را یکی‌یکی ابتدا اجاره کرده و بعد بخرد. سپس او از یک مهندس آرشیتکت خواست دکوراسیون طبقهٔ اول را تغییر داده و آن‌را تبدیل به فروشگاه بزرگی کند. طبقات بالا نیز تبدیل به آپارتمان‌های دفتری شدند. رونق کار او به‌قدری بالا رفت که تعدادی کارمند و فروشنده هم استخدام نمود. به همین منوال احمد فروشگاه را توسعه داده و آن‌را تبدیل به چند دهنه مغازه در خیابان اکباتان کند. بعدها نام این فروشگاه به پی‌ال‌پی تغییر یافته و به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های قطعات یدکی ایران تبدیل شد. درآمد این فروشگاه به‌قدری زیاد بود که احمد خیامی می‌توانست به‌راحتی تا آخر عمر در ناز و نعمت زندگی کند؛ اما او آرزوهای بزرگ‌تری در سر داشت و نمی‌توانست صرفاً به کسب درآمد معمولی اکتفا کند. او به دنبال ایجاد تحولی در صنعت حمل‌ونقل ایران بود.

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

به همین دلیل او تصمیم گرفت غیر از عرضهٔ قطعات یدکی خودرو، نمایندگی فروش لاستیک و باطری را هم اخذ کند. سپس نمایندگی لاستیک کانتیننتال، باطری دنا و قطعات دیگر را گرفت و درآمدش بیش‌ازپیش افزایش یافت. بدین ترتیب با به دست آوردن سرمایهٔ زیاد تصمیم گرفت به آرزوی دیرینه‌اش یعنی ساخت اتاق اتوبوس جامهٔ عمل بپوشاند. به همین دلیل قطعه زمینی در جادهٔ کرج به قیمت متری یک تومان خرید و در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۴۱ شرکتی با نام ایران‌ناسیونال را با سرمایه‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان تأسیس نمود که دفتر مرکزی آن در طبقهٔ بالای همان ساختمان فروشگاه لوازم‌یدکی قرار داشت. سپس در زمین خریداری‌شده سالن بزرگی احداث و وسایل ساخت اتاق اتوبوس را در آن نصب کرد. کار شرکت نیز در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۴۲ با تولید اتوبوس آغاز شد. احمد خیامی برای ساخت اتوبوس، شاسی و موتور اتوبوس‌های ۳۲۱ مرسدس بنز را از فریدون سودآور می‌گرفت و بر روی آن‌ها اتاق می‌ساخت.

Mercedes-benz_o321تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

اما این کار تازگی نداشت و همان‌طور که اشاره شد در آن دوران کارگاه‌های متعددی در ایران به ساخت اتاق اتوبوس می‌پرداختند که انصافاً اتاق‌های خوبی هم می‌ساختند که با نمونه‌های خارجی تفاوت چندانی نداشت و حتی گاهی بهتر هم می‌شد. این نشان از سابقهٔ درخشان و تبحر بالای صنعت‌گرانی ایرانی در ساخت اتاق اتوبوس داشت که ایران را به یکی از برترین سازندگان اتاق اتوبوس در دنیا تبدیل می‌کرد؛ بنابراین احمد خیامی تصمیم گرفت برای جلب خریدار بیشتر، ابتکارات و نوآوری‌های در اتوبوس‌های تولیدی شرکتش ایجاد کند. احمد در دورانی که به جابجایی خودروهای نو از تهران به مشهد می‌پرداخت، با اتوبوس از مشهد به تهران بازمی‌گشت و به همین دلیل با مشکلات مسافران و اتوبوس‌ها آشنا بود. او می‌دانست که یکی از مشکلات عمدهٔ مسافران در هنگام سفر با اتوبوس، دستشویی بود که هر بار برای رفع مشکل مجبور بودند از راننده برای توقف خواهش و تمنا کنند. به همین دلیل تصمیم گرفت در انتهای اتاق اتوبوس‌ها یک دستشویی کوچک نصب کند. با این کار فروش اتوبوس‌های ساخت ایران‌ناسیونال دو برابر شد. همچنین احمد خیامی با مذاکراتی که با اداره‌ها، سازمان‌ها و کارخانه‌ها انجام داد، موفق شد اتوبوس‌های تولیدی خود را برای سرویس کارکنان مؤسسات مذکور عرضه کند.

567717_717تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

با این کارها و همچنین رضایت بالایی که راننده‌ها از اتوبوس‌های ساخت ایران‌ناسیونال داشتند، فروش شرکت بیش‌ازپیش رونق گرفت. بااین‌حال شرکت‌های اتوبوس‌سازی رقیب نیز با تقلید از ایران‌ناسیونال، اتوبوس‌های خود را مجهز به دستشویی کرده بودند اما احمد خیامی بازهم ایده‌های جدیدی داشت. او در گوشه‌ای از اتوبوس‌ها اقدام به نصب یخچال نمود تا مسافران در طول مسیر از نوشیدنی‌های خنک استفاده کنند. با این اقدامات نوآورانه همچنان فروش اتوبوس‌های ایران‌ناسیونال رونق بالایی داشت. سپس احمد خیامی تصمیم گرفت روند تولید اتوبوس را پیشرفته‌تر و سریع‌تر کند. به همین دلیل با کمک متخصصان آلمانی، ابزارآلات سادهٔ تولید را با ماشین‌آلات جدید و پیشرفته جایگزین کرد و همچنین بجای رنگ کردن اتاق اتوبوس‌ها به شیوهٔ سنتی با قلم‌مو، اتاق رنگ مدرنی ایجاد کردد. در این اتاق، رنگ‌پاش‌های برقی اتاق اتوبوس‌ها را به‌صورت مساوی و یکنواخت رنگ می‌کردند. علاوه بر این، در کنار سالن اصلی ساخت اتاق اتوبوس، یک سالن بزرگ نیز جهت ساخت صندلی‌های راحت برای اتوبوس‌ها احداث شد. این کارگاه صندلی‌سازی بعدها منجر به احداث نخستین کارخانهٔ بزرگ مبل‌سازی ایران توسط احمد خیامی بنام مبلیران شد که در قسمت‌های آینده به آن می‌پردازیم.

567724_534تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

در همین سال‌ها بود که احمد خیامی برادرش محمود را هم به تهران آورد تا در انجام کارها در کنارش باشد و او را با کار در کارخانه و فروشگاه لوازم‌یدکی آشنا کرد. بدین ترتیب روند تولید اتوبوس در شرکت ایران ناسیونال ادامه داشت و سپس ساخت مینی‌بوس‌های بنز ۳۱۹ نیز هم به تولیدات اضافه شد؛ اما هنوز هم تولید اتوبوس و مینی‌بوس آن‌هم در تیراژی کم، احمد خیامی را راضی نمی‌کرد. او فکرهای بزرگ‌تری داشت. به همین دلیل وقتی فهمید برادر کوچکش کاملاً با کارها آشنا شده و بر آن‌ها مسلط است، تصمیم گرفت کارگاه تولید اتوبوس و فروشگاه لوازم‌یدکی را به محمود سپرده و خود راهی سفری دور دنیا شود. احمد قصد داشت از نزدیک با کارخانجات خودروسازی بزرگ و معروف دنیا آشنا شده و از میان محصولات آن‌ها خودرویی را جهت مونتاژ در ایران انتخاب کند. احمد خیامی تصمیم بزرگی گرفته بود. او قصد داشت خودرویی سواری در ایران تولید کند.

mercedes-benz_o319تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

ادامه دارد…

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس

نوشته تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس اولین بار در کدر - اس ام اس، مد، دکوراسیون، پزشکی، عکس پدیدار شد.

تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس


لینک منبع این نوشته :
http://www.keder.ir/133138-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%88%d8%b3.html


Images for تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
تاریخچه اتوبوس در ایران+اولین خط تولید اتوبوس بنز+عکس
www.keder.ir/133138-تاریخچه-اتوبوس.html
‎8 ساعت قبل . در قسمت قبلی مطلب تاریخچهٔ پیکان به زندگینامهٔ احمد خیامی، مؤسس کارخانهٔ ایران
ناسیونال پرداختیم و تا آنجا پیش رفتیم که احمد خیامی به دلیل عشق .
تمام اتوبوسهایی که به ایران آمدند + تصاویر - بازار خبر
www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=56725
‎29 ا کتبر 2013 . این شرکت با 246 دستگاه اتوبوس در پنج خط کار می کرد و اولین خط نیز از میدان امام
. در ادامه تعدادی از مشهورترین اتوبوسهایی که در ایران مشغول فعالیت بودند از .
اتوبوس بنز 302 O دو جعبه ای . طراحی و تولید: گروه مهندسی انگاره نت.
تاریخچه صنعت خودرو در کشور; فورد اولین خودرو وارداتی ایران
akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=637575
‎30 مارس 2014 . 4 عکس. تاریخچه/ تاریخچه صنعت خودرو در کشور; فورد اولین خودرو . تولید وانت،
مینی بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سال های بعد در این . از خط تولید مینی بوس بنز
309 و خط تولید اتوبوس بنز 302 و خط تولید وانت آغاز گردید.
تاریخچه بنز اولین بنزی وارد ایران شد - سایت خبری یزدفردا
www.yazdfarda.com/news/1395/04/124074.html
‎29 ژوئن 2016 . تردیدی نیست که آغازگر دوران مدرن بنز، W124 یا اولین تولیدات کلاس E بود. . پس
از آنکه ایران‌خودرو خط تولید مرسدس‌بنز Eکلاس را جمع کرد، تولید RD و . در
ایران‌خودرو قبل از آنکه خبری از تولید پیکان باشد در سال 1342 اتوبوس 302 مرسدس
بنز را مونتاژ می‌کرد. . 4 آذر ، تولد خالق مرسدس بنز+عکس اولین بنز.
تاریخچه اتومبیل های پیکان و ژیان
ahrar.freevar.com/khodro.htm
‎اما تولید اتوبوس آن هم به تیراژ محدود خواسته‌های برادران خیامی، مدیران آن روز ایران . اما
ورود اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی مسافت کمی .
در سال 1364 خط تولید پیکان تالبوت انگلستان متوقف و در شرکت پژو فرانسه ادغام
شد. . 1342 اتوبوس مرسدس بنز مدل 302 ، مدلهای ( برون شهری ، درون شهری ، فرمان چپ و
.
افتتاح اولین خط اتوبوسرانی شرکت واحد در تهران - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930414000951
‎5 جولای 2014 . عکس. صفحه اصلی گروه · عکس استانها · عکس خبری · جستجو. گرافیک و . گروه
تاریخ / حوزه تاریخ معاصر . اولین خط اتوبوسرانی تهران در 14 تیر ماه سال 1335 با
80 دستگاه . در سال 1348 اولین اتوبوس دو طبقه در ایران مونتاژ گردید و به ناوگان .
زمان کارخانجات دیگری نسبت به مونتاژ اتوبوس اقدام نموده و تعداد تولید .
خط تولید اتوبوس فرودگاهی افتتاح شد - پدال نیوز
pedalnews.ir/fa/news/./خط-تولید-اتوبوس-فرودگاهی-افتتاح-شد
‎2016 May 05 - ۱۲:۵۱ - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ تاریخ انتشار: صفحه نخست » صفحه
نخست · خط تولید اتوبوس فرودگاهی افتتاح شد. پدال نیوز: اولین خط تولید اتوبوس
فرودگاهی استاندارد در خاورمیانه با حضور . گفت: ایران جزء اولین کشورهای منطقه می
باشد که اقدام به تولید اتوبوس فردگاهی . عکس/ چپ کردن مرسدس بنز CLS در بندر
انزلی .
تاریخچه صنعت "خودرو "در کشور/ فورد اولین خودرو وارداتی
www.yjc.ir/./تاریخچه-صنعت-خودرو-در-کشور-فورد-اولین-خودرو-وارداتی
‎تولید وانت، مینی بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سال های بعد در این کارخانه شروع شد
. . پیکان در ایران تولید شد و سپس در سال 1383 خط تولید این خودرو متوقف شد. . در
سال 1338 کارخانه بنز خاور جهت تولید کامیون تحت لیسانس کارخانه "بنز" .
فرهنگی هنری · علمی پزشکی · فیلم و صوت · عکس · استان ها · شهروند خبرنگار ·
وب‌گردی.
قدمت 72 ساله بنز در ایران - اخبار خودرو
www.donyayekhodro.com/29348/قدمت-72-ساله-بنز-در-ایران/
‎25 مارس 2014 . به طور حتم اولین واردات انبوه مربوط به اتوبوس های بود که سال 1332 وارد شده بودند. .
نسخه مشهور 300SL با آن کیفیت مثال زدنی اش در این تاریخ وارد بازار شد. . پس از
آنکه ایران خودرو خط تولید مرسدس بنز Eکلاس را جمع کرد، تولید RD و . مشخصات
برلیانس H320 و تجربه رانندگی در پیست +عکس - 59,254 · دلایل .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس



نگاهی به تاریخچه شرکت اتوبوس سازی ولوو رانیران - اتوبوس
hamsafarjade.blogsky.com/./نگاهی-به-تاریخچه-شرکت-اتوبوس-سازی-ولوو-رانیران
‎14 جولای 2015 . . ایرانی سازنده اتوبوس است که درسال ۱۳۷۰ تاسیس و اولین شرکت خصوصی تولید
. راه اندازی خط تولید اتوبوسهای مدل (۱۲B B (TX، رهاوردی دیگر از عرضه . اتوبوسی
مدل ( TX) با شرایط اقلیمی و آب و هوایی متنوع ایران سازگاری داشته و . گالری عکس
اتوبوس . رانیران تولید کننده اتوبوسهای ولوو; مان; بنز. مشاهده نتیجه .
ایران خودرو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ایران_خودرو
‎این شرکت در اسفند ۱۳۴۲ با تولید اتوبوس کار خود را آغاز کرد. . ریال) که با ایران
خودرو به امضا رسید به بازار ایران بازگشت که طی آن انتقال خط تولید پژو ۲۰۰۸٬۲۰۸ و
.
سامانه اتوبوس تندرو تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/سامانه_اتوبوس_تندرو_تهران
‎اولین خط این سامانه که حدفاصل چهارراه تهران پارس در شرق تهران تا میدان آزادی در غرب
. در تاریخ ۸۶/۶/۱۰، با اشاره به این که شورای شهر تهران نسبت به اجرای خط ویژه مصوب
. اسفندماه امسال نیز از اولین نمونه تولیدی اتوبوس ۱۸ متری تولیدی این شرکت در .
در این خط حرکت می‌کردند٬این اتوبوس‌ها که از نوع «راست در» و از نوع بنز «OM ۴۵۷» .
تاریخچه ی ایران خودرو + عکس پیکان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=228846
‎اما تولید اتوبوس آن هم به تیراژ محدود خواسته‌های برادران خیامی، مدیران آن روز ایران . اما
ورود اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی مسافت . در
سال 1364 خط تولید پیکان تالبوت انگلستان متوقف و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد.
. 1350) مینی بوس بنز 309 (مینی بوس ، وانت و آمبولانس تک کابین و دو کابین )
اولین اتوبوس در خطوط بین شهری ایران (عکس) - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/اولین-اتوبوس-در-خطوط-بین-شهری-ایران-(عکس)
‎اولین اتوبوس با لاستیک توپر اولیه در خطوط بین شهری ایران. اخبار اجتماعی .
یکی دیگر از این خودروهای تاکسی در تهران بنز 180 گازوئیلی بود . این خودرو علاوه
بر . بیش از نیم قرن از تاریخ تولید اولین خودروی سواری در ایران می‌گذرد. شرکت
ایران .
معرفی تاریخچه صنعت خودرو ایران - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/298644/معرفی-تاریخچه-صنعت-خودرو-ایران
‎اولین اتومبیل سواری که وارد ایران گشت یک اتومبیل فورد بود که در اوایل قرن .
تولید وانت، مینی‌بوس، اتوبوس نیز بتدریج در سالهای بعد در این کارخانه شروع شد.
. از خط تولید مینی‌بوس بنز ۳۰۹ و خط تولید اتوبوس بنز ۳۰۲ و خط تولید وانت آغاز
گردید. . عکس/ کانال مثبت هجده با ۵۰۰ هزار بازدید - "اینجا هم کانال بود،توش هم پر از
صحنه .
3 - ناگفته های تاریخ ایران
tarikhiran-ali.mihanblog.com/page/3
‎اولین اتومبیل ساخته شده در ایران اتومبیل "پیکان" بود که در شرکت سهامی عام "
کارخانجات صنعتی ایران . تولید وانت، مینی بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سال های
بعد در این کارخانه شروع شد. . و در سال های بعد بهره برداری از خط تولید مینی بوس
بنز 309 و خط تولید اتوبوس بنز 302 و خط تولید وانت آغاز گردید. . گالری عکس
های زیبا .
زندگینامه برادران خیامی بنیانگذار ایران ناسیونال و پیکان در ایران
www.bartarinha.ir/./زندگینامه-برادران-خیامی-بنیانگذار-ایران-ناسیونال-و-پیکان-در-ایران
‎تاریخ انتشار: . احمد که سرمایه اندکش اجازه نمی‌داد اتاق اتوبوس بسازد و یا یک
تعمیرگاه مجهّز در تهران . بنز در ایران شاسی اتوبوسهای مرسدس بنز را می‌گرفت و روی
آن‌ها اتاق می‌ساخت. . اولین کار احمد خیامی بعد از انتخاب اتومبیل انگلیسی آرو برای
مونتاژ تأسیس . در سال 1353 خط تولید وانت شکل گرفت، در 27 مهرماه 1353 نیز
کارخانه .
ورود به بازارهای جهانی با ذهنیت«پیکان»!
www.fardanews.com/fa/./ورود-به-بازارهای-جهانی-با-ذهنیتپیکان
‎15 سپتامبر 2015 . با این مقدمه به سراغ تاریخچه صنعت خودروسازی در ایران می‌رویم، از روزهایی . اولین
اتومبیل سواری که وارد ایران شد یک دستگاه اتومبیل فورد بود که در . در کنار
پیکان، تولید وانت، مینی‌بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سال‌های . از خط تولید
مینی‌بوس بنز 309 و خط تولید اتوبوس بنز 302 و خط‌تولید وانت آغاز گردید.
تاریخچه صنعت خودرو در ایران | اسب بخار
asbe-bokhar.com/news-article/تاریخچه-صنعت-خودرو-در-ایران/
‎6 ژانویه 2016 . اولین اتومبیل سواری که وارد ایران گشت یک اتومبیل فورد بود که در . خط تولید آن
کرد و از آن به بعد اکثر قطعات خودرو پیکان در ایران تولید شد. . ایران خودرو و موتور
بنز از شرکت ایدم تبریز اقدام به تولید اتوبوس بنز ۳۰۲ نمود.Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



تاریخچه - شرکت پیشرو دیزل
www.pishrodiesel.com/home/fa/پیشرو-دیزل/تاریخچه.html
‎سال 1388: طراحی و ساخت قالب و راه اندازی خط تولید و مونتاژ اتوبوس شهری مدل .
سال1393: تولید اولین اتوبوس فرودگاهی استاندارد در ایران( رونمایی در نمایشگاه بین
.
تاریخچه اتوبوس - ماشین نارنجی
orangecar.persianblog.ir/page/20
‎اولین اتوبوس در ایران توسط یک تاجر بلژیکی در شهر رشت به کار گرفته شد، اما به
. این قوانین شامل میزان کرایه، زمان کار ناوگان، تثبیت خطوط و آیین نامه انضباطی
بود. . تعداد 100 دستگاه اتوبوس در تهران کار می کردند که حدود 90 دستگاه آن بنز
بود. . مدل شاسی جداگانه بر روی موتور و استفاده از آلیاژ جدید در تولید بدنه و موتور
بود.
از واگن‌های اسبی تا خطوط‌ اتوبوس تندرو +عکس - مشرق
www.mashreghnews.ir/./از-واگن‌های-اسبی-تا-خطوط‌-اتوبوس-تندرو-عکس
‎تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ . به گزارش مشرق، چند قرن از روزی که آغا
محمدخان در نوروز ۱۱۶۴ خورشیدی شهر تهران را به . ۱۳۳۳ تعدادی اتوبوس بنز از شرکت
دایملر بنز آلمان وارد ایران شده و دو سال بعد یعنی در . در سال ۱۳۷۵ و با گذشت ۴ سال از
آغاز به کار اولین خط اتوبوس برقی، فاز دوم این طرح با . طراحی و تولید: "ایران سامانه
".
این خودرو 48 سال است که تولید می‌شود+تصاویر - صد خبر
sadkhabar.ir/fa/./این-خودرو-48-سال-است-که-تولید-می‌شودتصاویر
‎17 ا کتبر 2012 . اما این پیرمرد غول‌آسا پس از 48 سال هنوز هم از خط تولید ایران‌خودرو دیزل خارج می‌شود. به
نظر . درباره بنز کمپرسی؛ قدیمی‌ترین محصول بازار ایران .
کل کل 300 کیلومتر بر ساعتی موتورسیکلت یاماها و مرسدس بنز - خودرو
www.shahrekhabar.com/analysis/1421302320852653
‎14 ژانویه 2015 . کل کل 300 کیلومتر بر ساعتی موتورسیکلت یاماها و مرسدس بنز - خودرو. . هوندا
آکورد با چهره جدید در ایران · اولین عکس های جاسوسی نسل جدید غول مرسدس بنز . میزان
آلایندگی تمامی خودروهای تولید شده در آلمان باید تا سال 2030 میلادی به . مجموعه
مبلمان و دکوراسیون بوگاتی · اتوبوس خاص رییس‌جمهور آمریکا+تصاویر .
اولین اتوبوسی که به ایران وارد شد (+عکس) - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/./اولین-اتوبوسی-که-به-ایران-وارد-شد-عکس
‎24 فوریه 2015 . گروه تاریخ، اولین اتوبوس در ایران توسط یک تاجر بلژیکی در شهر . کنترل خطوط
هر خط دارای ناظری شد تا بر رعایت ناوگان خطوط نظارت کند. در شهریور سال 1320 نیز
تعداد 100 دستگاه اتوبوس در تهران کار می کردند که حدود 90 دستگاه آن بنز بود. .
مسئولانی که با فساد مبارزه نمی کنند انگیزه تولید را از میان می برند .
تاریخچه ورود خودرو به ایران / پیکان اولین خودروی پرتیراژ داخلی از .
danakhabar.com/fa/news/1168834/
‎16 فوریه 2014 . در اواخر دوره قاجار و رواج اتوموبیل در دوره پهلوی اول، اغلب خودروهای ایران از دو . از 20
مدل مرسدس بنز در کلاس های مختلف، آلفا رومئو، کادیلاک، فورد، بی ام و . در همین سال
خودروی شاسی بلند دیگری به نام جیپ «آهو» به خط تولید شرکت اضافه شد. . تولیدی
و ساخت و مونتاژ انواع اتومبیلهای دو دیفرانسیل، اتوبوس، وانت، .
ساخت 500 دستگاه اتوبوس در ایران خودرو دیزل با مشارکت بنز
nasrnews.ir/./ساخت-500-دستگاه-اتوبوس-در-ایران-خودرو-دیزل-با-مشارکت-بنز
‎10 فوریه 2016 . ساخت 500 دستگاه اتوبوس در ایران خودرو دیزل با مشارکت بنز . برای مشاهده عکس در
ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید . پیش از ظهر امروز در مراسم
افتتاح خط مونتاژ موتور وانت آریسان، با بیان اینکه تلاش‌های . وی یادآور شد: در زمینه
تولید اتوبوس خودکفا بوده و نیازی به شرکت‌های خارجی نداریم و .
ایران ترانزیت | گالری عکس کشنده های ایرانی-ترکیه ای-افغانی-عراقی .
www.irtransit.ir/
‎آیا بنز مخترع اتومبیل است…؟؟؟ (محمد ب ر ) 04 . آتش گرفتن کامل یک اتوبوس
اسکانیا در جاده خرم آباد- زال (+عکس) · وحید کریملو 25 . میتسوبیشى فوسو اولین
محصول دایملر که به ایران مى اید. مانی 09 جولای . فیلم قسمت پایانی خط تولید fh460
.
اخبار صنعت خودرو | اولین ترمینال اتوبوسرانی در تاریخ ایران - Car.ir
www.car.ir/news/Foreign-Company/first-bus-terminal-iran/
8 دسامبر 2015 . اولین تصاویر جاسوسان از نسل سوم پورشه کاین · هوندا آکورد با چهره جدید در ایران ·
اولین عکس های جاسوسی نسل جدید غول مرسدس بنز · bmw z5 هیبریدی خواهد بود؟ .
میزان آلایندگی تمامی خودروهای تولید شده در آلمان باید تا سال 2030 میلادی به صفر .
مجموعه مبلمان و دکوراسیون بوگاتی · اتوبوس خاص رییس‌جمهور آمریکا+ .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



تاریخچه صنعت "خودرو "در کشور/ فورد اولین خودرو وارداتی - سامکو .
samcomvm.com/11551/تاریخچه-صنعت-خودرو-در-کشور-فورد-اولین
‎اولین اتومبیل سواری که وارد ایران گشت یک اتومبیل فورد بود که در اوایل قرن .
تولید وانت، مینی بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سال‌های بعد در این کارخانه شروع شد.
. برداری از خط تولید مینی بوس بنز ۳۰۹ و خط تولید اتوبوس بنز ۳۰۲ و خط تولید
وانت .
اخبار صنعت خودرو | اولین ترمینال اتوبوسرانی در تاریخ ایران - Car.ir
www.car.ir/news/Foreign-Company/first-bus-terminal-iran/
8 دسامبر 2015 . اولین تصاویر جاسوسان از نسل سوم پورشه کاین · هوندا آکورد با چهره جدید در ایران ·
اولین عکس های جاسوسی نسل جدید غول مرسدس بنز · bmw z5 هیبریدی خواهد بود؟ .
میزان آلایندگی تمامی خودروهای تولید شده در آلمان باید تا سال 2030 میلادی به صفر .
مجموعه مبلمان و دکوراسیون بوگاتی · اتوبوس خاص رییس‌جمهور آمریکا+ .
تاریخچه شرکت ایران خودرو - تالاب
www.talab.ir/scientific/car/iran-khodro-company-history.html
‎اما تولید اتوبوس آن هم به تیراژ محدود خواسته‌های برادران خیامی، مدیران آن روز ایران
خودرو، را . اما ورود اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی
مسافت کمی جوش . در سال 1364 خط تولید پیکان تالبوت انگلستان متوقف و در
شرکت پژو فرانسه ادغام شد. . 1367) مینی بوس مرسدس بنز مدل 508 ( استاندارد و
سقف بلند ).
تاریخچه صنعت خودرو سازی ایران - تیونینگ تاک - تالارهای خودرو
tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?t=59896
‎28 ژوئن 2011 . اولین اتومبیل ساخته شده در ایران اتومبیل <پیکان> بود که در شرکت . تولید وانت،
مینی‌بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سالهای بعد در این کارخانه شروع شد. ‌ . از خط
تولید مینی‌بوس بنز 309 و خط تولید اتوبوس بنز 302 و خط تولید وانت آغاز شد. .
بنظرم خلاصه تاریخچه خودروسازی ایران تو این عکس اومده، فقط کاشکی .
خوب . . . - تاریخچه ی بنز در ایران
srhv.blogfa.com/post/2
‎عکس های مثلث برمودا ادامه عکس ها در ادامه مطلب . به طور حتم اولین واردات انبوه مربوط
به اتوبوس های بود که سال 1332 وارد شده بودند. . پس از آنکه ایران خودرو خط تولید
مرسدس بنز Eکلاس را جمع کرد، تولید RD و بعدها با اسم دیگرشRoaرا روی همان
تجهیزات .
صنعت خودروسازی ایران | Renault Sport
renaultsport.ir/?p=110
‎عکس قطعات · لیست قطعات . تاریخچه رنو . خبرگزاری فارس:اولین اتومبیل سواری
که وارد ایران شد یک اتومبیل فورد بود که در اوایل قرن بیستم . تولید وانت،
مینی‌بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سالهای بعد در این کارخانه شروع شد. . بعد
بهره‌برداری از خط تولید مینی‌بوس بنز ۳۰۹ و خط تولید اتوبوس بنز ۳۰۲ و خط تولید
وانت آغاز شد.
سرگذشت اولین شرکت خودرویی ایران /ایران ناسیونال | آموزش و بررسی .
abcar.ir/1328/سرگذشت-اولین-شرکت-خودرویی-ایران-ایران/
‎5 ژوئن 2016 . سرگذشت اولین شرکت خودرویی ایران /ایران ناسیونال تاریخچه شرکت ایران . تولید
اتوبوس آن هم به تیراژ محدود خواسته‌های برادران خیامی، مدیران آن روز ایران . در سال ۱۳۶۴
خط تولید پیکان تالبوت انگلستان متوقف و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد. . ۱۳۴۲-
اتوبوس مرسدس بنز مدل ۳۰۲ ، مدلهای ( برون شهری ، درون شهری ، فرمان .
!!!! ترافیک !!!! - تاریخچه شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه - blogfa.com
amirrouhi.blogfa.com/post-17.aspx
‎20 ژانویه 2007 . تاریخچه شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه - مدیریتی، ترافیکی و اجتماعی. . 100
دستگاه اتوبوس در تهران کار می کرد که حدود 90 دستگاه آن بنز بود. . اولین خط
اتوبوسرانی تهران در 14 تیر ماه سال 1335 با 80 دستگاه . مونتاژ گردید و به ناوگان
عمومی پیوست در کنار تولیدات ایران ناسیونال . عکسهای جالب ترافیکی
شرکت ستاره ایران
www.setarehiran.com/
‎نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران. . برای این خودرو خط پایان، یک شروع است . مالکان
محترم اتومبیل های سواری مرسدس - بنز ( 2004 به بعد) از تاریخ 12 تیر 95 برای .
برای اولین بار همایش سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش ستاره ایران .
اتوبوسرانی تهران از گذشته تا امروز +عکس - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/./اتوبوسرانی-تهران-از-گذشته-تا-امروز-عکس
‎6 جولای 2016 . امروز به بهانه سالروز افتتاح اولین خط اتوبوسرانی در تهران، با تصاویر . به گزارش
جام جم آنلاین ، از زمانی که اولین اتوبوس ایران در شهر رشت و توسط یک . اتوبوس در
تهران به سرویس‌دهی می‌پرداختند که ۹۰ دستگاه از آنها مرسدس بنز بودند. . اخیرا تولید
متروباس‌های هیبریدی در تبریز آغاز شده و نخستین نمونه‌های آن در .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



عکس تاریخی از نخستین خودرو وارد شده به ایران - جوان و تاریخ
yandory.ir/p/ShowContent.aspx?id.عکس-تاریخی-از.ایران-
‎24 مه 2015 . عکس تاریخی از نخستین خودرو وارد شده به ایران مظفرالدین شاه در سفر دوم خود به .
خط زمان. جمعیت فداییان اسلام؛ از مبارزات انقلابی تا ترسیم افق حکومت اسلامی . با
این وصف، در اینکه این اتوبوس از نخستین اتوبوسهای تولید شده در جهان است . ۱۰۰
دستگاه اتوبوس در تهران کار می کردند که حدود ۹۰ دستگاه آن بنز بود.
بررسی ولوو - اتوبوس - بلاگ سان
hamsafarjade-bsk.blogsun.ir/tag/بررسی-ولوو
‎شرکت رانیران با تولیدمدلهای مختلف اتوبوس ولوو سعی می کرده است که همپای .
تولید می شد که پس از چند سال با مجهز کردن این نمونه بالاخره بر روی خط تولید آمد . .
یعنی فضای بار ،‌اتوبوس MAN و مرسدس بنز SSR در ایران جز بهترین ها هستند . . و
اولین شرکت خصوصی تولید کننده اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری ولوو در ایران می‌باشد
.
ظهور و سقوط بنز در ایران+گزارش تصویری - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/news/./ظهور-و-سقوط-بنز-در-ایرانگزارش-تصویری
‎5 مارس 2013 . برخلاف تصور، اولین خودرویی که به ایران وارد شد، یک بنز 170 نبود. در حقیقت
خیلی . اولین اتوبوس. نخستین تولیدات اتوبوس مدرن مرسدس‌بنز.
خط تولید اتوبوس فرودگاهی افتتاح شد - تی نیوز
tnews.ir/news/914962267688.html
5 مه 2016 . پدال نیوز: اولین خط تولید اتوبوس فرودگاهی استاندارد در خاورمیانه با حضور . عکس/
خاص ترین رنگ مرسدس بنز در تهران . +تاریخچه خودروسازی فورد .
تصاویر جالب از خط تولید خودرو مرسدس بنز | اولین ها
news.avalinha.com/post/467429.html
‎در این گزارش نگاهی به مراحل ساخت و “خط تولید مرسدس بنز” . و ساخت انواع خودرو،
کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز، همچنین ارائه خدمات مالی و . در سال 1926 شرکت
دایملر-بنز از ادغام دو شرکت دایملر-موتورن-گیزلشافت و بنز اند سی تأسیس شد و از
تاریخ 28 ژوئن 1926 کارخانجات دو شرکت، تولیدات . عکس: «مرسدس بنز» به ایران
آمد
از تاریخچه اتومبیل ها چه می دانید ؟ - روزنه
rozanehonline.com/./تاریخ./از-تاریخچه-اتومبیل-ها-چه-می-دانید-؟.html
‎23 ا کتبر 2013 . تاریخ و تمدن . زیگفرید مارکوس و اولین اتومبیل ساخته شده توسط وی . و اما بنز
نیز یک مهندس متبحر آلمانی و ده سال از دایملر کوچکتر بود . . در سال 1922 سیستم
تعلیق مستقل جلو توسط شرکت ﻻنچیا در خط تولید قرار گرفت و در . اولین اتوبوس
در ایران توسط یک تاجر بلژیکی در شهر رشت به کار . عکس قدیمی.
اطلاعات جامع صنعت خودروی ایران - آموزش کتیا
www.irsanat.com/post.php?.اطلاعات%20جامع%20صنعت%20خودروی%20ایران
‎1- تاریخچه: . اولین اتومبیل ساخته شده در ایران اتومبیل "پیکان" بود که در شرکت
سهامی عام . تولید وانت، مینی بوس، اتوبوس نیز به تدریج در سال های بعد در این
کارخانه شروع شد. . بهره برداری از خط تولید مینی بوس بنز 309 و خط تولید اتوبوس
بنز 302 و خط تولید وانت . بیوگرافی و عکسهای کارولین بازیگر سریال روز
روزگاری .
دولت بهار:عکس تاریخی از نخستین خودرو وارد شده به ایران
www.dolatebahar.com/telex-55227.html
‎24 مه 2015 . از دو اتومبیل رنو که بوسیله راننده های فرانسوی به تهران انتقال داده شد، . به هیتلر و
طرفدانَش ندارد بلکه به تاریخ ثبت این عکس مربوط است: . با این وصف، در اینکه این
اتوبوس از نخستین اتوبوسهای تولید شده در . در شهریور سال ۱۳۲۰ نیز تعداد ۱۰۰
دستگاه اتوبوس در تهران کار می کردند که حدود ۹۰ دستگاه آن بنز بود.
سلطان در گذر زمان (+عکس) - خانواده ایرانی
khanevadeirani.ir/fa/mobile/6558
‎9 دسامبر 2014 . . ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (
لیزینگ . از تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۲۶ خودروهای تولید شده توسط کارخانجات شرکت جدید،
با . مرسدس بنز ۱۳۰ که اولین اتومبیلی بود، که بنز با موتور عقب تولید کرد و .
در سال ۲۰۱۳ به دلیل فروش بسیار پایین، خط تولید این برند متوقف شد.
تعمیرگاه خودرو های سنگین مان (MAN) - اتوبوس
za-man-ir.blogfa.com/cat-2.aspx
‎نویسنده : ا-ز- هوشیار | تاریخ : 11:35 - چهارشنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۴ . امروز با چند تا
عکس از اتوبوس های بین شهری مان MAN Lion's coach R007 در خدمت شما هستیم .
شرکت یاوران خودرو شرق تولید کننده اتوبوسهای مدرن بین شهری MAN در ایران، در نظر
دارد تعداد . میدل باس سپهر 2 نیز با موتور بنز هم اکنون توسط زرین خودرو تولید می
شود.Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



سلطان در گذر زمان (+عکس) - خانواده ایرانی
khanevadeirani.ir/fa/mobile/6558
‎9 دسامبر 2014 . . ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (
لیزینگ . از تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۲۶ خودروهای تولید شده توسط کارخانجات شرکت جدید،
با . مرسدس بنز ۱۳۰ که اولین اتومبیلی بود، که بنز با موتور عقب تولید کرد و .
در سال ۲۰۱۳ به دلیل فروش بسیار پایین، خط تولید این برند متوقف شد.
تعمیرگاه خودرو های سنگین مان (MAN) - اتوبوس
za-man-ir.blogfa.com/cat-2.aspx
‎نویسنده : ا-ز- هوشیار | تاریخ : 11:35 - چهارشنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۴ . امروز با چند تا
عکس از اتوبوس های بین شهری مان MAN Lion's coach R007 در خدمت شما هستیم .
شرکت یاوران خودرو شرق تولید کننده اتوبوسهای مدرن بین شهری MAN در ایران، در نظر
دارد تعداد . میدل باس سپهر 2 نیز با موتور بنز هم اکنون توسط زرین خودرو تولید می
شود.
تولید سواری بنز در ایران؛ برنامه بلندمدت - پول‌نیوز
www.poolnews.ir/fa/./تولید-سواری-بنز-در-ایران-برنامه-بلندمدت
‎در برنامه همکاری درازمدت، تولید سواری کلاس E و سپس C بنز . تاریخ انتشار: ۱۹
بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ . کاهش یافته بود، سال گذشته خط تولید کشنده آکسور مرسدس‌بنز
در ایران را مجددا راه‌اندازی کرد و . براساس برنامه دولت، تولید 17هزار دستگاه اتوبوس
گازسوز در دست اجرا بوده و قرار . سر موش در میان غذای بهداشتی‌ترین رستوران (+عکس
).
الف - «اتوبوس آینده بنز»؛نسل جدید وسایل حمل و نقل عمومی
alef.ir/vdcdos0sfyt05j6.2a2y.html?373841
‎19 جولای 2016 . عکس و فیلم . تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹ . "اتوبوس آینده"
با توجه به داشتن جی‌پی‌اس، رادار و دوربین، فقط برای خط ویژه طراحی نشده و می‌تواند در
. ندارد سیستم سیتی پایلوت اتوبوس آینده را به شکل کامل تولید کند بلکه . این
خودرو نخستین نمونه اتوبوس خودران نبوده، اما اولین نمونه‌ای است که .
تاریخچه شرکت ایران خودرو - راسخون
rasekhoon.net/article/show/./تاریخچه%20شرکت%20ایران%20خودرو/
‎18 سپتامبر 2010 . تولید اتوبوس آن هم به تیراژ محدود خواسته‌های برادران خیامی، مدیران آن روز . اما ورود
اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی . در سال 1364 خط
تولید پیکان تالبوت انگلستان متوقف و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد. . 1346-
مینی بوس مرسدس بنز مدل 319 که بعد ها به مدل 309 تغییر یافت در .
اقتصادی:اتوبوسرانی تهران از گذشته تا امروز +عکس | مجله اینترنتی .
kahlek.ir/index.php/post297930
‎9 جولای 2016 . سال حدودا ۱۰۰ اتوبوس تهران سرویس‌دهی که دستگاه آنها بنز سال تعداد دستگاه به وارد
که دستگاه تهران یافت. . تولید هیبریدی تبریز شده نخستین آن تهران ظرفیت ۳۰۰
مشغول خدمات مسافران کجارو : جام . امروز به بهانه سالروز افتتاح اولین خط
اتوبوسرانی در تهران، با تصاویر اختصاصی . تاریخچه تمامی عکس های موجود.
یادداشت های یک عکاس - اتوبوس
www.manoslr.blogfa.com/tag/اتوبوس
‎اوایل دهه 70 خورشیدی ایران خودرو دیزل با همکاری شریک آلمانی خود اتوبوس شهری کلاس
O355 را با گیربکس اتوماتیک و تعداد محدودی دستی تولید کرد. . با کارخانجات
بنز قرارداد همکاری بست تا اولین ستاره آلمان یعنی 302 را در ایران مونتاژ کند. . این
اتوبوس هم‌اکنون در خطوط ۲ ، ۳ ، ۴ و ۷ سامانه تندرو تهران تردد می کند و به نظر می رسد در .
روزنامه ایران93/2/13: اتوبوس در خیابان های تاریخ.
www.magiran.com/npview.asp?ID=2943554
‎3 مه 2014 . در روزگاری که خبر ورود اولین اتوبوس به ایران به گوش معین التجار رسید، . و احداث
این خط آهن را در گزارشی که به همین مناسبت در روزنامه ایران در تاریخ . اتوبوس های
بنز بود و در همین زمان اتوبوس های «زایس» روسی هم وارد ایران شدند و . 1948 و نیز
نخستین اتوبوس ها با «ساسپنشن هوا» در سال 1953 میلادی تولید شده اند.
هفته نامه تجارت فردا | اتوبوس شهری چگونه به ایران آمد؟
tejarat.donya-e-eqtesad.com/fa/packagestories/details?story.
‎4 جولای 2015 . اهالی رشت نخستین کسانی بودند که اتوبوس سواری کردند، نخستین اتوبوسی که .
در این میان بررسی تاریخ معاصر ایران نشان می‌دهد اتوبوس برای اولین بار در . ژتونی
کردن بلیت‌ها فراهم و همچنین خرید اتوبوس‌های بنز از آلمان را آغاز کرد. . در زمان کریم‌
آقا‌بوذرجمهری (شهردار وقت تهران) چند خط اتوبوسرانی دایر شد و هر خط .
داستان کمپرسی بنز دماغ دار – مجله اینترنتی باما
bama-web.ir/176/داستان-کمپرسی-بنز-دماغ-دار/
‎21 نوامبر 2013 . تاریخچه این ماشین سنگین تولید بنز. این خودرو . تولید شد. از پیکاپ و کفی‌دار
گرفته تا اتوبوس و آمبولانس. . خط تولید منظم این خودرو در آلمان.Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



زندگینامه احمد خیامی موسس کارخانجات ایران خودرو (3) - قیمت خودرو
irankhodro.blogfa.com/post-10.aspx
‎در سال 1353 خط تولید وانت شکل گرفت، در 27 مهرماه 1353 نیز کارخانه ریخته‌گری و
موتورسازی . مردم ایران سوار پیکان شدند و تاریخ این خودرو آغاز شد. . اتومبیل سازی
پیکان، اتوبوس سازی، مرسدس بنز به احمد برادر بزرگتر که موسس این تشکیلات .
اولین بیلان رسمی که بعد از جدایی دو برادر در بهار 1354 منتشر شد حاکی از موفقیت
های کم .
قیمت انواع اتومبیل های مرسدس بنز - Mercedes Benz
davary.com/Portal/Default.aspx?tabid=413
‎نوشته نجات سرنشینان یک اتوبوس از آب های خلیج فارس + عکس اولین بار در اخبار
روز . بزودی خط تولید سایک- ام جی در تبریز شروع به کار می‌کند و با توجه به برخی
. شرکت ایران خودرو با مشارکت شرکت لیزینگ ایرانیان از تاریخ ۹۵/۰۶/۲۷ تا زمان .
اولین اتوبوس ایران +عکس - بهترین ها
behtarynha.ir/fa/news/3885/اولین-اتوبوس-ایران-عکس
‎ Rating: 84% - 947 reviewsاولین اتوبوس در ایران توسط یک تاجر بلژیکی در شهر رشت به کار گرفته شد، اما .
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ . قوانین شامل میزان کرایه، زمان کار ناوگان، تثبیت
خطوط و آیین نامه انضباطی بود. . تعداد 100 دستگاه اتوبوس در تهران کار می کردند که
حدود 90 دستگاه آن بنز بود. . چگونه با کولر خودرو آب آشامیدنی تولید می شود + عکس
.
تولید اتوبوس بنز - pesarironi
pesarironi.win/تولید-اتوبوس-بنز.html
‎عکس لباس توپراک . تاریخچه صنعت "خودرو "در کشور/ فورد اولین خودرو … .
پیکان و در سال های بعد . اقتصاد ایران آنلاین - تاریخچه صنعت خودرو در کشور . و در
سالهای بعد بهره‌برداری از خط تولید مینی‌بوس بنز ۳۰۹ و خط تولید اتوبوس بنز ۳۰۲ و
خط .
چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | گروه .
abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
‎15 آگوست 2016 . عکس-سایت . این اولین فایلی بود که از این سایت دانلود کردم و جریان آشنایی من با
این . در تاریخ شرکت ها و موسسه های خصوصی ایران، شرکت او برای همه کارمندانش
خانه . ۱۰ خودروی سبک و ۷ خودروی سنگین (اتوبوس و کامیون بنز) تولید کند. . سال
۱۳۵۶، ایران ناسیونال اعلام کرد که می خواهد “پیکان” را از خط تولیدش .
تصاویر جالب از خط تولید خودرو مرسدس بنز
pixlove.rozblog.com/تصاویر-جدید-از-خط-تولید-خودرو-مرسدس-بنز.html
‎25 ژانویه 2016 . زمان و تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 . در زمینه طراحی و ساخت انواع
خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی و نیز تعمیر خودرو
فعالیت می‌نماید. . خط تولید مرسدس بنز در ایران +عکس . این شرکت بر زمین، دریا و
آسمان می داند که برای اولین بار روی دایملر ۱۹۰۹ (قدیمی‌ترین سازنده .
برچسب ها - ولوو
www.asrkhabar.com/fa/tag/2/ولوو
به آتش گرفتن یک اتوبوس بنز دو اتوبوس ولوو دو. . کد خبر: ۷۲۴۳۲ تاریخ انتشار:
۱۳۹۴/۰۶/۰۵ . رونمایی و افتتاح خط تولید کامیون های ولوو fh500 در. ولوو را .
گران‌ترین خودروهای مجاز بازار ایران +عکس . رونمایی شد اولین مدل از ساخته های ولوو
است که.
تولید پاک ترین اتوبوس خاورمیانه در ایران - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/list/page-722301.html
‎پاک ترین اتوبوس خاورمیانه شبکه خبر29 دسامبر 2015 ورود پاک ترین اتوبوس
خاورمیانه . پاک ترین اتوبوس دنیا را ساخت Car ir افتتاح خط تولید کامیون های ولوو
در ایران . بنز افسانه‌ای «گالوینگ» در ایران +عکس19 دسامبر 2015 مرسدس بنز
300SL که در . تولید دنیا بود و برخی آن را اولین پاکترین اتوبوس خاورمیانه در
تهران +عکس .
عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های .
www.akairan.com/foto-aka/foto-car/
‎عکس جدیدترین ماشین مرسدس بنز · عکس جدیدترین ماشین لامبورگینی اونتادور مدل
2016 + تاریخچه · عکس های تویوتا . تصاویر دیدنی از اتوبوس مدرن و زیبا در هند .
تولید دنا و رانا در عمان؛ خودروی ایرانی زیر پای اعراب می رود . قیمت اولین خودروهای
لوکس پس از لغو تحریم ها مشخص شد . خط تولید تویوتا و جنرال موتورز در سه دهه
پیش!
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . اگرتمام رگ‌های خونی را در یک خط بگذاریم، تقریبا 97000 کیلومتر می‌شود. . آیا می
دانستید که دهان انسان روزانه یک لیتر بزاق تولید می کند. . اینک در پایان این کار
مهمی که به صرفه تاریخ ایران صورت گرفته است جای آن دارد که . گاه به گاه با
اتوبوس یا مترو شهر را بگرد، مردم را نگاه کن، زنان بیوه و کودکان یتیم .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



تصاویر جالب از خط تولید خودرو مرسدس بنز - پیکس لاو | PixLove
dlroozane.pixlove.ir/تصاویر-جدید-از-خط-تولید-خودرو-مرسدس-بنز.html
‎25 ژانویه 2016 . تصاویر جدید از خط تولید خودرو مرسدس بنز تصاویر جالب از خط تولید خودرو . خودرو،
کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی و نیز تعمیر . در سال
۱۹۲۶ شرکت دایملر-بنز از ادغام دو شرکت دایملر-موتورن-گیزلشافت و بنز اند سی
تأسیس شد و از تاریخ ۲۸ ژوئن . خط تولید مرسدس بنز در ایران +عکس.
روز دنیا |تجهیز اتوبوس‌های ولوو به فناوری تشخیص عابر پیاده
roozedonya.com/post/./تجهیز-اتوبوس‌های-ولوو-به-فناوری-تشخ
‎3 ساعت قبل . برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام
خودرو امروز را دنبال کنید . افزایش ۴۵۰دستگاه اتوبوس به ناوگان پایتخت تا پایان
امسال . فوتبال · مخالفت راهور با توسعه خط اتوبوس فرامنطقه ای جمهوری–بهارستان .
رونمایی از اولین اتوبوس خودران مرسدس-بنز+تصاویر · بی احتیاطی .
بهار نیوز - با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید!
www.baharnews.ir/news/116808/
‎1 ساعت قبل . «بوئینگ» هم مجوز فروش هواپیما به ایران را گرفت . با این اپلیکیشن از اتوبوس جا
نمی‌مانید! کد مطلب : 116808 . همچنین Transit برنامه‌های جابجا شده خطوط حمل‌ونقل را نیز
به اطلاع می‌رساند. علاوه بر آن، . فیس‌لیفت جدید بنز/تصاویر . پرواز اولین بالگرد
خورشیدی/عکس . تولید شده توسط نرم افزار جامع ”استودیو خبر“ .
تصاویر | تصادف مرگبار اتوبوس تیم فوتبال در کارولینا | News File
newsfile.ir/./تصاویر+%7C+تصادف+مرگبار+اتوبوس+تیم+فوتبال+در+کارولینا
‎بر اثر تصادف اتوبوس حامل اعضای یک تیم فوتبال دانشجویی در کارولینای آمریکا
. عنوان یک خط و اصل در مسیر حرکتی شیعیان ترسیم شده و کسی که برداشت
نادرستی . خبرنگار مهر، علاوه بر «جیپ سواری اولین مدال آور المپیکی ایران»، «
محرومیت مدال آور . عکس تصادف عجیب و شدید منجر شده است یک دستگاه خودروی بنز
چنان خسارت .
تیتر برتر | تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
www.titrebartar.ir/
‎ورود شرکت های دانش بنیان منجر به افزایش تولید روغن می شود · فراکسیون بازار
سرمایه . کی‌روش در فهرست بدترین مربیان تاریخ لالیگا . ضرورت برقراری خط
هوایی مستقیم بین ایران و ترکمنستان . عکس جالبی از اتوبوس توریستی رو
باز۱۹۲۰ . اولین هتل اسلامی در پایتخت تایلند/ تصاویر . اتوبوس های قدیمی
مرسدس بنز/عکس .
قیمت انواع خودرو وارداتی 100 تا 200 میلیون تومانی + . - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429074/11
3 دقیقه قبل . اولین ترنسفورمر واقعی روی بدنه بی ام و سری ۳ ساخته شد جریمه ۵۰ هزار تومانی در .
تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع . به
تاریخچه کارخانه پورشه بزرگترین موتور دیزل یک پارچه دنیا + عکس ناجا . ساندرو
استپ وی در خط تولید پارس خودرو نگاه نزدیک به مرسدس بنز E۳۰۰ ۲۰۱۷ .
ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید . - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429053/13
تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع نقص و .
از کیا ریو هاچ‌بک 2017 منتشر شد قوی‌ترین و گران‌ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو
. با طراحی لارته دیزاین رونمایی شد بنز 4 خودرو الکتریکی جدید را معرفی می کند .
خودروسازی برای احداث خط مونتاژ در ارومیه قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول چرا .
ساعات پیک ترافیک پایتخت اعلام شد - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429055/2
3 ساعت قبل . تولید سوخ‍‍‍‍ت ه‍‍یدروژنی ارزان امکان پذیر شد تولید سوخ‍‍‍‍ت ه‍‍یدروژنی ارزان امکان پذیر .
تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع . V۲۵۰ با
طراحی لارته دیزاین رونمایی شد بنز ۴ خودرو الکتریکی جدید را معرفی . به تاریخچه
کارخانه پورشه بزرگترین موتور دیزل یک پارچه دنیا + عکس ناجا .
توقف تولید گلف درپی نقص فنی - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429065/2
4 ساعت قبل . تولید سوخ‍‍‍‍ت ه‍‍یدروژنی ارزان امکان پذیر شد نخستین خودرو تولید مشترک ایران .
پایتخت در اولین روز مدارس ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید .
تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع . نگاهی
به تاریخچه کارخانه پورشه بزرگترین موتور دیزل یک پارچه دنیا + عکس .
حباب بازار خودرو می‌ترکد! - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429048/2
ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید می کند کدام خودرو بیشترین .
جدید فروش اقساطی ایران خودرو ویژه مهر ماه با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید! .
خودرو در قائمشهر گشایش یافت رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری (+عکس) .
خودروسازی برای احداث خط مونتاژ در ارومیه قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول چرا .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



مقاومت در برابر جهانی شدن؟ - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429050/2
ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید می کند کدام خودرو بیشترین .
خودرو در قائمشهر گشایش یافت رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری (+عکس) .
تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع نقص و .
از کیا ریو هاچ‌بک 2017 منتشر شد قوی‌ترین و گران‌ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو
.
ترافیک سنگین 10 بزرگراه پایتخت - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429049/2
ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید می کند کدام خودرو . قطعات خودرو
در قائمشهر گشایش یافت رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری (+عکس) مقایسه .
تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع نقص و .
خودروسازی برای احداث خط مونتاژ در ارومیه قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول چرا .
آخرین اخبار - khodronegaran
www.khodronegaran.ir/detail/News/429058/2
تولید سوخ‍‍‍‍ت ه‍‍یدروژنی ارزان امکان پذیر شد نخستین خودرو تولید مشترک ایران و عمان
سال . خودرو در قائمشهر گشایش یافت رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری (+
عکس) . تصادف مرگبار اتوبوس حامل کارکنان ایران‌خودرو در آزادراه تهران - کرج رفع
نقص و . خودروسازی برای احداث خط مونتاژ در ارومیه قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +
جدول .
jonoubnews.ir
jonoubnews.ir/
‎عکس/ روسری بستن عجیب بازیگر زن (۷ نظر) . برای اولین بار در ایران؛ .
بزرگ‌ترین کشف قاچاق در تاریخ کشور که اوایل مردادماه امسال رسانه‌ای شد، بحث‌های
دنباله‌داری را درباره چگونگی و حجم . فیس‌لیفت جدید بنز +عکس . طراحی و تولید: "
ایران سامانه"
خط تولید پیکان در سال 1346 + عکس - ایمپریا
mybanu.ir/various/./strange./car-production-line-in-1346-photos
‎خط تولید پیکان در سال 1346 + عکس. . صنایع غذایی آیبا · مشهد · بیسیم · تهران ·
مزون لباس عروس شب آرزوها · شهریار · شما هم به جمع ما بپیوندید. خط تولید پیکان در .
تصادف مرگبار بابل پشت شهرک بهزاد - ایران مارکت
iranmc.in/search/?q=تصادف+مرگبار+بابل+پشت+شهرک.
‎تصاویری از تصادف مرگبار اتوبوس در جاده چالوس! . تاریخ نشر : شنبه 2 مرداد 1395
مشاهده : 28 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS . + عکس تصادف میلیاردی بنز و بی ام و
در تهران + تصاویر تصادف بنز با «ام‌وی‌ام» سه کشته . تصادف مرگبار در اولین روز
ماه مهر . کارپردازی ریاست جمهوری روسیه است که علت آن سهل انگاری راننده و عبور از
خط.
پورتال شرکت سهامی بیمه ایران:: پرسش و پاسخ ::
old.iraninsurance.ir/FAQ/id_cat/28/
باسلام در تاریخ 14/04/1391 اینجانب بیمه بدنه خودروی خود را تمدید نمودم (همراه با
بیمه . در صورت بروز اولین تصادف برای اتومبیل(پراید) در صورت نداشتن کروکی
. شده در سایت ایران خودرو و البته توجه به عدم تولید و قیمت 29 میلیون تومانی بازار
آزاد) . با سلام و خسته نباشید در طی یک حادثه یک اتوبوس خط واحد به ماشین
اینجانب .
حوادث و عجایب - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
‎۴۵ کشته و مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در محور اصفهان به شهرضا . برای اولین
بار در کشور 13 خودروی لوکس شامل بنز S500،بی ام و ، پورشه و . خط و نشان داعش
برای امیر نوری +عکس . تصاویری از مرگبارترین حمله تروریستی تاریخ فرانسه
. افراد سودجو با راه اندازی کارگاه های غیر مجاز در حومه تهران به تولید مواد اولیه لوازم .
تاریخچهٔ پیکان، یار قدیمی ایرانیان (قسمت هفتم) | پدال، مجله خودرو و حمل .
www.pedal.ir/ایران-خودرو/تاریخچه-پیکان،-قسمت-هفتم/
‎1 روز پیش . محمود خیامی پس‌ازاینکه به تهران آمد و مدت کوتاهی در کنار برادرش کار کرد، با همهٔ .
اتاق اتوبوس کاملاً آشنایی پیدا کرد و با خریداران نیز ارتباط برقرار کرد. .
مشاهیری چون کارل بنز، هنری فورد و فردیناند پورشه در تاریخ جاودانه کند. . خط تولید
آرو در کارخانجات گروه روتس . اولین رانندگی با فیات ۱۲۴ اسپایدر ۲۰۱۷ .
سایت خبر اقتصادی | khabareghtesadi.com
khabareghtesadi.com/
‎تاریخ. ارزش ریالی. دلار آمریکا. USD. ۱۳۹۵/۰۷/۰۳. ۳۱۴۰۶. پوند انگلیس. GBP .
اکران فیلم «حریر» با تجلیل از فاطمه معتمدآریا در فرهنگسرای اندیشه + عکس .
افتتاح اولین شعبه قرض‌الحسنه امداد در استان تهران، اعطای وام با کارمزد ۲درصدی به
مددجویان . همچنین پیش بینی میشود حق بیمه تولیدی بیمه های دریایی در سال ۱۳۹۵
افت بسیار .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous



تاریخچهٔ پیکان، یار قدیمی ایرانیان (قسمت هفتم) | پدال، مجله خودرو و حمل .
www.pedal.ir/ایران-خودرو/تاریخچه-پیکان،-قسمت-هفتم/
‎1 روز پیش . محمود خیامی پس‌ازاینکه به تهران آمد و مدت کوتاهی در کنار برادرش کار کرد، با همهٔ .
اتاق اتوبوس کاملاً آشنایی پیدا کرد و با خریداران نیز ارتباط برقرار کرد. .
مشاهیری چون کارل بنز، هنری فورد و فردیناند پورشه در تاریخ جاودانه کند. . خط تولید
آرو در کارخانجات گروه روتس . اولین رانندگی با فیات ۱۲۴ اسپایدر ۲۰۱۷ .
سایت خبر اقتصادی | khabareghtesadi.com
khabareghtesadi.com/
‎تاریخ. ارزش ریالی. دلار آمریکا. USD. ۱۳۹۵/۰۷/۰۳. ۳۱۴۰۶. پوند انگلیس. GBP .
اکران فیلم «حریر» با تجلیل از فاطمه معتمدآریا در فرهنگسرای اندیشه + عکس .
افتتاح اولین شعبه قرض‌الحسنه امداد در استان تهران، اعطای وام با کارمزد ۲درصدی به
مددجویان . همچنین پیش بینی میشود حق بیمه تولیدی بیمه های دریایی در سال ۱۳۹۵
افت بسیار .
عکس/ تصادف شدید بنز E کلاس سری 5 دیشب در تهران + علت و ماجرا .
fast-music.ir/./عکس-تصادف-شدید-بنز-E-کلاس-سری-5-دیشب-در-تهران-علت-و-ماجرا
‎1 روز پیش . تصادف شدید بنز لوکس دیشب در تهران عکس/ تصادف شدید بنز E . E کلاس در آغاز
ورود به بازار و تولید با پسوند W120 به همگان معرفی شد. . روی خط خبر loading. .
آغاز پرداخت خسارت به سربازان حادثه‌دیده در تصادف اتوبوس · درآمد روزانه کارواش . .
khabarrooz.xyz/search/?q=اولین+تصادف+BMW+i8+در+ایران!
اتوبوس‌های ولوو به فناوری جدید مجهز شدند - خودرونویس
khodronevis.ir/fa/news/./اتوبوس‌های-ولوو-به-فناوری-جدید-مجهز-شدند
‎تولید چهار محصول ایران خودرو در آذربایجان . کاربری عجیب تویوتا لندکروزر +
عکس . پراید همچنان روی خط تولید . تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ . یک سیستم
پردازش تصویر و یک الگوریتم، وجود عابران پیاده و دوچرخه سواران را در نزدیکی
اتوبوس تشخیص می‌دهد. . برچسب ها: ولوو ، اتوبوس . مرسدس بنز E کلاس آلتیرِین
را معرفی کرد.
پراید آتش گرفت ۴نفر زنده - 3 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/key/3/پراید-آتش-گرفت-4نفر-زنده
‎◇تغییرات ۲۰ ساله پراید در ایران به روایت تاریخ/ تفاوت های پراید 2016 کره ای با
پراید . باز هم قربانی گرفت؛ ۷ کشته در تصادف پراید و اتوبوس+عکس - جنوب نیوز
. مدرس آتش گرفت +عکس - عکس یک بزرگراه · ◇تجاوز به چپ راننده کامیون بنز جان
. پراید در کره جنوبی و اولین نسل پراید که در ایران بر روی خط تولید است+عکس .
نجات ٤٢٥ نفر از مرگ در ٧٢ ساعت - مازندمجلس - پایگاه خبری مجلس مازندران
mazandmajles.ir/post/read/./نجات-٤٢٥-نفر-از-مرگ-در-٧٢-ساعت.html
‎عکس، فیلم و داده‌نما . کد مطلب : 97200 -تاریخ انتشار : شنبه 03 مهر 1395 -ساعت :
17:10 . سر فاصله جابه جایی تهرانی ها با اتوبوس/ استقرار اتوبوس های ویژه در اطراف
مراکز . خود را تکرار نکنید/ مراقب باشید وجه المصالحه نشوید · توقیف بنز الگانس
با 90 . نخستین خودروی تولید مشترک ایران و عمان سال آینده راهی بازار آفریقا می
شود .
اگر می خواهید آنفولانزا نگیرید این ها را بخورید! - روزپلاس
roozplus.com/fa/./اگر-می-خواهید-آنفولانزا-نگیرید-این-ها-را-بخورید
‎1 روز پیش . تاریخ انتشار:۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 23 September 2016 . خیلی‌ها از ترس بوی سیر،
دور مصرف آن را خط می‌کشند درصورتی که این سبزی . طراحی ماشینی توسط مهندسان
ایرانی که تولید نشد +عکس . با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید! . نویسنده
سریال شهرزاد در یک فیلم ایرانی-آمریکایی / «پولاریس» اولین .
ایران خودرو در عمان خط تولید می سازد - رهتا
www.rahta.com/q/ایران_خودرو_در_عمان_خط_تولید_می_سازد
‎هفته نامه تجارت فردا - امین آزاد: شرکت مرسدس بنز بعد از توافق هسته‌ای اولین
شرکتی . با این همه صنعت خودرو ایران و آلمان حتی پیش از انقلاب هم به غیر از مرسدس
بنز در . مشارکت وجوه دریافتی را از تاریخ دریافت ودیعه تا تاریخ تحویل مندرج در
قرارداد . از سواری، مینی‌بوس، میدل‌باس، اتوبوس، ون، وانت، کامیونت، کامیون، کشنده،
تریلر .
دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir
delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دلفان
‎استاندار لرستان گفت: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی فارغ از تمامی دیدگاهها، با .
شهرستان دلفان به عنوان قطب مهم تولید حبوبات کشور مطرح است. . این برای اولین
بار نیست که هر از چند گاهی خطوط اینترنت شهرستان یکباره و بدون اطلاع قبلی قطع
می شوند. . واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور اراک - بروجرد / 16 کشته و 20
مجروح.
فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر .
https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با-دو-زن-و/
‎ولی اگر یگ ایرانی بدبخت این کار را میکرد حکمش سنگسار بود و گلستانی برای .
شما که گلشیفته فراهانی را فقط بخاطر عکس بی حجابش فاسد خواندید این حاج آقا را
. عجالت نکنید و خجالت بکشید از شیطان صفتی خودمان که اولین صفت «عجله»
کردنست! . از حادثه رانندگی در جاده اهواز(هفتکل) و اتش گرفتن اتوبوس- اصفهان
۱۳۹۲/۰۲/۱۲ .Searches related to تاریخچه اتوبوس در ایران + اولین خط تولید اتوبوس بنز + عکس
Previous

  • ۹۵/۰۷/۰۳
  • ۲۰۴۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی