دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود


باورهای اشتباه در بازاریابی

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

 

Marketing Mistakes

Marketing Mistakes

همه چیز آنگونه که ما فکر میکنیم نیست و خیلی از عقاید و باورهایی که ما به آنها اصرار ممکن است کاملاً اشتباه باشد در این مقاله میخواهیم به برخی از باورهای اشتباه در بازاریابی بپردازیم:

به گزارش آلامتو و به نقل از پارسیش؛ طی چند ماه اخیر بزرگان کسب‌وکار مانند Oracle و Salesforce نمایش‌هایی را با حضور برونو مارس و هیلاری کلینتون به راه انداختند تا به ما یادآور شوند که در عرصه‌ی کسب‌وکار، بازاریابی امری حائز اهمیت است. در حالیکه بسیاری از استارتاپ‌ها هیچ‌گاه به این سطح از بودجه و درخشش نمی‌رسند، این مقطع از سال به نوعی اشاره به همین نکته دارد که بازاریابی کسب‌وکار را هیچگاه نباید فراموش کرد.

مطلب زیر صحبت‌های Mamoon Hamid سرمایه گذار مشارکتی در The Social+Capital Partnership است که از تجربیاتش خود در زمینه‌ی بازاریابی گفته است.

حدود ۱۰ سال پیش، قبل از اینکه یک سرمایه‌گذار مشارکتی باشم بازاریاب شرکت زیلینکس بودم، یک شرکت تولید کننده‌ی مواد نیمه‌رسانا. به یاد دارم که برگه‌های گزارش‌ با ۱۰ها ردیف برای تعیین حدود برنامه‌های بازاریابیمان در نظر گرفته بودیم. کار بسیار طاقت فرسایی بود ولی برای من که قبلا مهندس بودم و بیشتر با مشتری سروکار داشتم و کمابیش به علایق مشتریان آگاهی داشتم، راهی جز این نبود.

پس از ۳ سال با زحمات فراوان توانستیم به کمک ارتقای محصولاتمان به قشر جدیدی از مشتریان، کسب‌وکاری ۱۰۰میلیون دلاری را ایجاد کنیم. این تجربه باعث شد اطلاعاتم در رابطه با بازاریابی بخصوص در زمینه‌ی تجارت بهبود چشم‌گیری پیدا کند.

ابزار، تاکتیک‌ها و راه‌های بازاریابی از سال ۲۰۰۰ تا کنون تغییر شگرفی داشته‌اند، اما بسیاری از راهبردهایی که در آن زمان کاربرد داشت امروزه هم قابل استفاده است. مشاوره با تحلیل‌گران، نوشتن کاغذهای سفید و میزبانی مراسم‌های مختلف همواره جزئی از یک برنامه‌ی بازاریابی موفق بوده و خواهد بود.

به عنوان یک سرمایه‌گذار که ترجیح میدهم به شرکت‌ها در دوره‌ی آغاز فعالیت بنگرم، در این دوره کمتر پتانسیل موفقیت در آنها دیده میشود. جایی که محصول و تکنولوژی تولید حرف اول را میزند، شاید جای تعجب داشته باشد اگر به شما بگویم که باور من بر این است که بازاریابی و برندسازی از مهم‌ترین شاخص‌های دوره‌های آغازین یک شرکت برای پتانسیل موفقیت آن هستند.

شاید بزرگترین پیچیدگی در بازاریابی امروز آن است که راهبردهای اساسی کمی در این زمینه وجود دارد که بازاریابان با به کارگیری آنها به موفقیت دست یابند. بازاریابی مانند ورزش‌های دومیدانی نیاز به تسلط در چندین حوزه‌ی عملکردی دارد.

بر اساس تجربه‌ای که با کار در شرکت‌های مختلف به دست آورده‌ام به ۷ باور موجود در رابطه با بازاریابی و تجارت اشاره میکنم:

باور اول: اول‌بودن یا داشتن بیشترین سهم از بازار، حرف اول را میزند

مصرف‌کنندگان به خوبی می‌دانند که گوگل اولین موتور جستجو نبوده است و همچنین فیسبوک نیز در ابتدای فعالیت خود بین شبکه‌های اجتماعی موفقیت امروزی را نداشته است. هر دو از رده‌های چندم شروع کردند و توانستند طی زمان خود را در دل کاربرانشان در سرتاسر جهان جا کنند. این مهم به دلیل محصولاتشان و زمان‌بندی ارائه‌ی محصولاتشان به دست آمد نه به این خاطر که آنها «اول بودند» یا خود را «رهبر» بازار میخواندند. این دو مورد به این شکل که باور داریم تاثیر مستقیم بر روند شرکت ندارند.

باور دوم: محصول می‌تواند با بلوغ برند شرکت، خودبه خود پیشرفت کند

یک ضرب‌المثل انگلیسی می‌گوید: «نمی‌توان یک کتاب را از روی جلدش قضاوت کرد». نام و برند شرکت همان جلد کتاب است و بهتر است از ابتدای کار مناسب انتخاب شود. زیرا برای کسانی که توجهشان متوجه شرکت‌ها در مراحل اولیه‌ی استارتاپ‌هاست، نام شرکت و شعار آن بسیار حائز اهمیت است، چرا که این موارد از نظر آنها رابطه‌ی مستقیمی با شیوه‌ی تفکر موسس در رابطه با کسب‌وکارشان دارد. این شیوه راه ساده‌ای برای قضاوت در مورد کتاب است، معمولا مشتریان نهایی هم به همین روش عمل می‌کنند.

پس سعی کنید نام را ساده انتخاب کنید و کاری کنید که با مسما جلوه کند. انتخاب برند مهم است، پیغامی که از طریق برند برای مشتری دربر دارد نیز حائز اهمیت است. پیچیده یا طولانی بودن نام انتخابی نشانه‌ی خوبی نیست چرا که این ذهنیت را برای مشتری ایجاد می‌کند که خود شما هم نمیدانید چه کار می‌خواهید بکنید. سادگی حرف اول را میزند، چرا که با پیچیدگی تکنولوژی ، بازاریابی و برندسازی این امکان را برای شرکت شما فراهم می‌کنند که راحت‌تر مورد توجه قرار گیرد.

باور سوم: محصولات بزرگ به خودی خود فروش می‌روند

این مسئله بدون شک در رابطه با کالاهای مصرفی صادق است، اما همواره این بهترین محصول نیست که در رقابت بازار پیروز میشود. یک محصول خوب مطمئنا مهم است، اما بازاریابی خوب برای محصول بسیار مهم‌تر است. شما همواره باید مزایای محصول خود را برای مردم روشن نمایید، اما مهم تر از آن این است که بتوانید یک پیشنهاد ارزشی ساده را ارائه کنید که واکنش مناسبی را از طرف مشتری به همراه داشته باشد. این مسئله را بدوا میتوان با به‌ راه‌اندازی یک درگاه وب در ذهن مشتری القا نمود، بدین وسیله می‌توانید نشان دهید که «آماده‌ی شروع به کار» هستید.

مشتریان باید به سرعت بتوانند بگویند «خب من میدانم که این محصول به چه درد من میخورد، میدانم که چقدر برایم هزینه دارد، میدانم که چگونه از آن استفاده کنم، و میدانم که به من کمک می‌کند آن کاری را که می‌خواهم، سریع‌تر و بهتر انجام دهم.» حتی اگر شرکت شما از دو نفر تشکیل شده باشد، شما می‌توانید آن را از آنچه که هست بزرگتر جلوه دهید. نگرشی امیدوارکننده در این رابطه وجود دارد که می‌گوید، کسب موفقیت عامل موفقیت‌های بعدی است.

باور چهارم: بازاریابی یک هنر است، نه یک علم

این چیزی است که افراد وقتی نمی‌خواهند وارد حیطه‌ی ریاضیات و محسبات شوند می‌گویند، اما حقیقت چیز دیگری‌ست. امروزه بیش از هر زمان دیگری بازاریابان باید به تحلیل و چندبعدی‌نگری بپردازند. بازاریابان همچنین باید در مسیر خود از روش‌های موثر در کاهش هزینه نیز استفاده کنند.

در شیوه‌های بازاریابی مثل ارائه‌ی محصول در بازه‌ای از زمان به طور رایگان، بازاریابی موتورهای جستجو یا اجتماعی، گردهمایی‌های مجازی و یا هر فعالیت زاینده‌ی تقاضای دیگری، همه چیز باید به طور دقیق مشاهده و اندازه‌گیری شود. بازاریابان باید به طور مستمر بررسی کنند که چه چیز نتیجه می‌دهد و چه چیز آن طور که باید نتیجه نمی‌دهد، تا بدانند که آیا آنچه را که تابحال هزینه نموده‌اند کارایی لازم را به همراه داشته و آیا راهکارهای جدیدی برای بازاریابی به آنها ارائه داده است یا خیر. آزمون و خطا در این راه اجتناب ناپذیر است، و به همین دلیل طی زمان اثربخشی کانال‌های بازاریابی کاهش میابد.

پس همواره سعی کنید بهترین کانال را بیابید. و به طور قطع می‌توان گفت در عرصه‌ی بازاریابی صدها ابزار وجود دارد که می‌توان به کمک آنها به تحلیل بهتر بپردازید.

باور پنجم: کنفرانس‌ها منبع اتلاف پول هستند

چندی است که به گردهمایی‌ها و سمینارها لقب «سنتی» اطلاق میشود. عموما باور جمعی این را پذیرفته که رفتن روی سِن برای معرفی یک یا چند محصول و یا چند مبحث متفاوت، شیوه‌ای قدیمی برای بازاریابی‌ست و بازخوردی که در گذشته می‌توانستیم از آن انتظار داشته باشیم در پی ندارد. با این حال تعدادی از شرکت‌ها را می‌بینیم که به میزبانی کنفرانس‌ها و سمینارهای خود میپردازند. هر کسی که می‌خواهد برای خود کسی شود سعی در برگزاری کنفرانس‌های عظیم‌تری دارد. کمپانی‌هایی مثل Salesforce، VMWare، Oracle و همچنین اخیرا Amazon هر ساله سعی در برگزاری گردهمایی‌هایی از این دست دارند. حتی استارتاپ‌های بزرگ مانند Box، Evernote و Twilio چنین مراسمی را طرح دیده‌اند که مشتریان سالی یکبار به انتظار آنها مینشینند.

شرکت‌های کوچکتر نیز سعی در اجرای این راهکار در سطح بزرگ دارند تا بتوانند با برگزاری کنفرانس‌هایی با شرکت‌کنندهای زیاد، رهبری تفکر را به نمایش بگذارند و از طرف دیگر توجه بیشتری را به سمت خود جلب کنند. مثل باورم سوم، در رابطه با محصولاتی که به خودی خود فروش می‌روند، شاید شما بتوانید آنچه را که هستید به مشتری بقبولانید، شاید مشتریان بالقوه نیز بپذیرند که شما آنچه که می‌گویید هستید. به راه انداختن چنین گردهمایی‌هایی کم‌هزینه نیست و نیاز به خلاقیت و همکاری‌های زیادی دارد. استارت‌آپ‌های موفق برای چنین رخدادهایی برنامه‌ریزی می‌کنند و بخشی از فعالیت‌های یک سال خود را به طراحی برنامه‌های با کیفیت، انتخاب مجریان زبده از خارج از شرکت اختصاص می‌دهند.

هر شرکتی بالاخره از کم شروع می‌کند. Box مدتها قبل از اینکه به شرکتی عظیم در حوزه‌ی فعالیت خود تبدیل شود، رویای آن را در سر خود میپرورانید. در سال ۲۰۱۱، این شرکت تصمیم گرفت برای اینکه بیشتر مورد توجه مشتریان بزرگ تجاری قرار گیرد، باید چنین کنفرانسی را خود تدارک ببیند. که باعث شد اولین گردهمایی Boxworks صورت پذیرد. Boxworks هم‌اکنون به سبب کیفیت محتوای ارائه شده‌ی خود، به یک رویداد کلیدی سالانه مبدل شده‌است. به مدد همین رویدادها Box امروزه ۱۰ برابر بیشتر از انچه که در سال ۲۰۱۱ بود درآمدزایی دارد.

باور ششم: کارشناسان را جدی نگیرید

باور کنید یا نکنید در عرصه‌ی تجارت این کارشناسان هستند که پاسخ بسیاری از سوال‌های ما را در اختیار دارند. مدیران ناظر اطلاعات در شرکت‌های بزرگتر به آرای کارشناسان بیشترین بها را می‌دهند، تا جایی که این متخصصان قدرت انتخاب و معرفی برترین‌های نرم‌افزاری تجارت را در بخش‌های خاص دارند.

ارتباط تنگاتنگ با این کارشناسان برای شرکت‌ها امری حیاتی است. چرا که این افراد بازار را تنظیم می‌کنند و اگر کسب‌وکار آنها را در نظر نگیرد، آنان نیز در مقابل دیر یا زود پاسخ این بی‌توجهی را به گونه‌ای ناخوشایند خواهند داد. هر شرکت بایستی برنامه‌ی اجرایی برای ملاقات با کارشناسان و معرفی محصول جدید و چگونگی بهبود آن نسبت به نمونه‌های قبلی را داشته باشد، تا اطمینان حاصل کند که در بازار روز مورد کم‌ لطفی قرار نمی‌گیرد.

از ابتدای کار مطمئنا نمی‌توان بر روی چنین فعالیت‌هایی حساب باز کرد، اما توجه به این مسائل به خصوص برای شرکت‌های بزرگ باعث می‌شود این امکان برای شرکت فراهم آید که آنچه هستید را، همانطور که می‌خواهید بیان کنید. باید دقت داشته باشید که کارشناسان در ازای دستمزد به کار تحقیق و بررسی مشغولند و قصد آنها راضی نگه داشتن کسی است که این حقوق را به آنها می‌پردازد.

باور هفتم: بهترین شکل بازاریابی صحبت‌هایی است که بین مشتریان ردوبدل می‌شود

خب باید بگویم این باور حقیقتا صحیح است. اما شما نمی‌توانید به تنهایی روی تعریف مشتری از کالا یا شرکت شما در توییترش تکیه کنید. بلکه خیلی بیشتر از این‍ها باید کار کنید. ویدیوها و بررسی‌های موردی بهترین راه برای در دسترس قراردادن محصول و شرکت شما برای برقراری ارتباط اجتماعی با مشتریان است. از آنها در سایت شرکتتان استفاده کنید و آنها را جوری مرتب کنید که مشتری بتواند به راحتی چیزی که مدنظرش است را پیدا کند.

باید ابهامات خود را در رابطه با چنین باورهای موجود در بازاریابی را از میان ببرید تا بتوانید اساس کسب‌وکار خود را تحت تاثیر قرار دهید. من شخصا باور دارم اگر شرکت‌های تجاری بتوانند از چنین باورهایی دوری بجویند بسیار موفق‌تر خواهند بود.

به نظر شما چه تصورات غلط دیگری در رابطه با بازاریابی وجود دارد؟ ایا شما با باورهایی که اشاره شد موافقید یا مخالف؟

The post باورهای اشتباه در بازاریابی appeared first on آلامتو.


لینک منبع این نوشته :
http://www.alamto.com/mistaken-belief-business-marketing.html


باورهای اشتباه در بازاریابی - 7 اشتباه رایج در بازاریابی کسب و کار
www.alamto.com/mistaken-belief-business-marketing.html
‎2 روز پیش . باورهای اشتباه در بازاریابی:همه چیز آنگونه که ما فکر میکنیم نیست و خیلی از عقاید
و باورهایی که ما به آنها اصرار ممکن است کاملاً اشتباه باشد در این .
باورهای اشتباه در بازاریابی
rk9.ir/news/17910
‎1 روز پیش . همه چیز آنگونه که ما فکر میکنیم نیست و خیلی از عقاید و باورهایی که ما به آنها اصرار
ممکن است کاملاً اشتباه باشد در این مقاله میخواهیم به برخی از .
باورهای اشتباه در بازاریابی -هفته نامه سلامت - آکاایران
www.akairan.com/havades./news201683015175748294.html
‎1 روز پیش . باورهای اشتباه در بازاریابی:همه چیز آنگونه که ما فکر میکنیم نیست و خیلی از عقاید
و باورهایی که ما به آنها اصرار ممکن است کاملاً اشتباه باشد در این .
چند مورد از باورهای غلط در بازاریابی شبکه های اجتماعی - طراحی سایت
www.npco.net/./145-چند-مورد-از-باورهای-غلط-در-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی.html
‎امروزه بیش از نیمی از مردم دنیا در شبکه های اجتماعی عضو بوده و می توان بازاریابی
خوبی در این رسانه ها داشت هرچند که باورهای اشتباه و زیاده گویی های زیادی نیز درباره .
هفت باور غلط در مورد فروش و بازاریابی - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/./Journalismcommunicational
‎25 سپتامبر 2014 . همشهری‌آنلاین - پرهام محمدی*: با وجود اینکه فروش و بازاریابی در سال‌های اخیر از نظر
علمی پیشرفت زیادی داشته‌اند اما هنوز هم باورهای غلطی در بین .
باورهای غلط درباره بازاریابی پیامکی
www.negarpayamak.com/./5-text-marketing-myths-that-need-to-be-destroyed/
‎حتی ممکن است برخی مردم بازاریابی پیامکی را با ایجاد اپلیکیشن موباید اشتباه
بگیرند. برخی دیگر نیز فکر می کنند این سیستم تبلیغاتی تنها برای رستوران
.
7 اشتباه رایج در بازاریابی کسب و کار | دمادم
damadam.ir/عصر-ایران./اخبار.اشتباه.بازاریابی./3485657
‎1 روز پیش . همه چیز آنگونه که ما فکر میکنیم نیست و خیلی از عقاید و باورهایی که ما به آنها اصرار
ممکن است کاملاً اشتباه باشد در این مقاله میخواهیم به برخی از .
چند باور اشتباه در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی | AmirHossein .
https://www.linkedin.com/./چند-باور-اشتباه-در-مورد-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-امیرحسین-کلهر
24 ا کتبر 2015 . این باور هم کاملا اشتباه هست. می توان گفت استراتژی های بازاریابی اینترنتی اگر
به صورت یکپارچه باشند، موثر و کارا هستند . اگر وب سایت شما .
4 باور غلط در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی - طراحی سایت اساتید
webtek.ir/4-باور-غلط-در-مورد-بازاریابی-رسانه-های-ا/
‎بازاریابی رسانه های اجتماعی رمز و رازهای زیادی داشته و همچنین درباره آن باورهای غلط و
زیاده گویی هایی نیز وجود دارد. معمولاً این باورهای غلط و دروغین توسط افرادی که به .
باورهای غلط در رابطه با بازاریابی پیامکی | سامانه پیام کوتاه,پنل اس ام .
smsfa.ir/باورهای-غلط-در-رابطه-با-بازاریابی-پیام/
‎تقریبا امروزه تمامی صاحبان صنایع از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده می کنند و از
مزایای آن به خوبی آگاه هستند. با اینکه در چند سال اخیر بازاریابی پیامکی به یکی .



پنج باور غلط که مانع تفویض وظایف و مسئولیت ها به کارکنان تان می .
mohammadbadali.com/./پنج-باور-غلط-که-مانع-تفویض-وظایف-و-مسئولیت-ها-به-کارکنان-تان-می-شوند.html
‎آموزش بازاریابی | بازاریابی | بازاریابی اینترنتی . پنج باور غلط که مانع
تفویض وظایف و مسئولیت ها به کارکنان تان می شوند! . پنج باور غلط که مانع می
شوند و به شما اجازه نمی دهند که به صورت موثر و کارآمد، وظایف و مسئولیت هایی را به
کارکنان .
افسانه‌ها و باورهای اشتباه درباره تلفن همراه » اخبار دنیای بازاریابی .
www.mbanews.ir/news2/index.php?newsid=18134
‎16 آگوست 2015 . همانند بسیاری چیزهای دیگر در دنیای تکنولوژی تلفن‌های همراه هم در معرض انبوهی از
شایعات و باورهای اشتباه.
پونیلا - ده اشتباه بازاریابی که . - ورود
ponila.com/post/101164/
‎در ادامه به 10 مورد از اشتباهات بازاریابی اشاره می کنم که می توانند برای شرکت ها و
آینده . ده باور اشتباه و خطرناک در مدیریت استراتژیک تاریخ انتشار مطلب : 06 اسف
.
پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 - 7 اشتباه رایج در بازاریابی کسب و .
tadbir24.ir/./news?.7%20اشتباه%20رایج%20در%20بازاریابی%20کسب%20و%20کار
‎1 روز پیش . چندی است که به گردهمایی‌ها و سمینارها لقب «سنتی» اطلاق میشود. عموما باور جمعی این
را پذیرفته که رفتن روی سِن برای معرفی یک یا چند محصول و یا .
باورهای غلط در بازاریابی | بانک مشاغل برتر شیراز
payju.ir/tags/برچسب-مقالات/باورهای-غلط-در-بازاریابی
‎8 جولای 2016 . در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی
سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و .
باورهای اشتباه در مورد مغز انسان - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/./باورهای-اشتباه-در-مورد-مغز-انسان
‎ Rating: 96% - 6,192 reviewsمغز یکی از شگفت انگیزترین ساختارهای شناخته شده در دنیا است و اگر می خواهید به
خاطر عملکرد ارزنده مغزتان، برایش هورا بکشید، باید نخست باورهای اشتباهی را که .
۵ باور اشتباه در مورد سئو | سئوموز
www.seomoz.ir/5-wrong-belief-about-seo.html
‎در این پست قصد داریم به بررسی ۵ باور اشتباه موجود در سئو بپردازیم که شاید
زمانی . حتی امروزه براساس بعضی تحقیقات آژانس های مشاوره ی بازاریابی٬ توصیه .
باورهای اشتباه درباره حیوانات - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار .
www.tabnak.ir/fa/news/581044/باورهای-اشتباه-درباره-حیوانات
‎ Rating: 84% - 21,539 reviews15 آوریل 2016 . جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز
گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، .
6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک - صفحه نخست
www.nasleweb.com/blog/254-6-myth-about-ecommerce.html
‎آموزش طراحی وب سایت و آموزش بازاریابی اینترنتی . شما می توانید با مطالعه متن
زیر با این باور های غلط که کسب و کار اینترنتی شما را با شکست روبرو می کنند .
بازاریابی کسب و کار و ۳ برداشت اشتباه | بازاریابی همراه - پازلی
puzzley.ir/1394/10/20/برداشت-های-اشتباه-در-بازاریابی/
‎10 ژانویه 2016 . بازاریابی ، ۳ برداشت اشتباه در بازاریابی ، بازاریابی آنلاین ، ساخت اپلیکیشن .
در ادامه پازلی سه باور غلط اما رایج در مورد عصر جدید بازاریابی رو .
Previous



ده اشتباه فاحش در بازاریابی | مدیر سبز
modiresabz.com/ده-اشتباه-فاحش-در-بازاریابی/
‎ Rating: 5 - 1 voteبا دوری کردن از این اشتباهات رایج و معمول، از دام‌های بزرگ بازاریابی دوری گزینید. .
مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می‌توانند زیان‌آور .
9 اشتباه بازاریاب‌های فعال در بازاریابی شبکه ای ایران | سایت اطلاع .
www.mlmbook.ir/?p=1660
‎9 اشتباه بازاریاب‌های فعال در بازاریابی شبکه ای ایران. Jun 1, 2014. 9 اشتباه .
برخی از این باور های اشتباه را، بالا سری ها در ذهن افراد تازه ورود شده می اندازند.
افزایش درآمد به همین سادگی! - ابر طلایی | آموزش فروش - آموزش بازاریابی
www.abretalaee.com/افزایش-درآمد-به-همین-سادگی/
‎4 ژوئن 2016 . برای افزایش درآمد و موفقیت در فروش و بازاریابی اولین گام این است که باورهای
اشتباه ذهنی خود را در رابطه با پول تغییر دهید. با وجود باورهای منفی.
هر آنچه که در مورد بازاریابی به شما گفته اند را باور نکنید | مشاور سئو
farshidramezani.com/افسانه-های-بازاریابی/
‎17 فوریه 2015 . به نظر شما آنها چه مسیری را اشتباه پیموده اند؟ اگر همانند . باور غلط #۲ – دپارتمان
فروش هیچ ارتباطی با دپارتمان بازاریابی ندارد. در حالیکه دو .
معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی
www.sarzamindownload.com/contents/1258/
‎دامنه,دامین,سایت,آموزش,نرم افزار,آموزش رایگان,باور های غلط در مورد دامنه,راهنمای انتخاب
. در محافل تبلیغاتی و بازاریابی صحبت هایی وجود داشته است که جذب کلان به .
ده اشتباه فاحش در بازاریابی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/221359/ده-اشتباه-فاحش-در-بازاریابی
‎با با دوری کردن از این اشتباهات رایج و معمول ، از دام های بزرگ بازاریابی دوری
گزینید. . ۲) عدم خرید(buy in ) ؛ مجریان ، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور
ندارند ، به .
باورهای اشتباه در مورد پول و ثروت - سمینارما
www.seminarema.com/wealth/717-false-beliefs-about-wealth.html
‎27 مه 2015 . بعضی مواقع به باورهایی عقیده داریم که در حقیقت مانع توانایی ما در پول درآوردن
می‌شوند. من قبلاً باورهای فکری غلطی داشتم ولی از زمانی که با آنها .
۶ باور غلط در مورد خلاقیت - بیزینس ترند
www.businesstrend.ir/1392/10/12/۶-باور-غلط-در-مورد-خلاقیت/
‎2 ژانویه 2014 . این‌ها ۶ باور غلط در مورد چیستی خلاقیت و اینکه چگونه می‌توان از این . علاقه اصلی
سیامک کارآفرینی و بازاریابی بوده و سرگرمی او ورزش سفر و .
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
‎18 ا کتبر 2014 . در ادامه‌ی این مقاله چند مورد از تصورات اشتباهی که در مورد این بازاریابی رایج . اجازه
ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب‌وکار .
7 دلیل نادرست در مورد بازاریابی شبکه ای - طراحی سایت
www.banisite.com/.marketing/./7-دلیل-نادرست-در-مورد-بازاریابی-شبکه-ای
‎6 جولای 2015 . اجازه ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب و کار . در ادامه ی این
مقاله چند مورد از تصورات اشتباهی که در مورد این بازاریابی رایج .
Previous



بازاریابی شبکه ای در ایران - تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای
baadraan-ir.blogfa.com/./تصورات-نادرست-در-مورد-بازاریابی-شبکه‌ای
‎در ادامه‌ی این مقاله چند مورد از تصورات اشتباهی که در مورد این بازاریابی رایج شده است
. اجازه ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب‌وکار بازاریابی .
۴ باور غلط و ۴ حقیقت درباره‌ی سکته قلبی - مجله کسب و کار بازده
bazdeh.org/۴-باور-غلط-و-۴-حقیقت-درباره‌ی-سکته-قلبی/
‎اکنون که اهمیت تفکیک باورهای غلط از حقیقت را تبیین کردیم، در ادامه رایج‌ترین
باورهای غلط را آورده‌ایم که به اشتباه واقعیت قلمداد می‌شوند. باور غلط ۱ – سکته قلبی
یک رویداد ناگهانی است که یک‌باره از ناکجاآباد سر می‌رسد . مشاوره بازاریابی و
فروش
تصورات اشتباه و باورهای غلط درباره مواد مخدر و اعتیاد - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/1756606239427242975
‎15 دسامبر 2014 . تصویر تصورات اشتباه و باورهای غلط درباره مواد مخدر و اعتیاد. جام جم سرا: نکته جالب
در این میان، قدرت بازاریابی و تبلیغی است که به سبب آن، .
باورهای غلط در بازاریابی شبکه ای - مجله بازاریابی شبکه ای|نتورک .
nmls.ir/tag/باورهای-غلط-در-بازاریابی-شبکه-ای
‎26 ژوئن 2016 . برای شماهایی که با "اسطوره شکنان" آشنا نیستید باید بگویم که مجریان این برنامه
سعی می کردند با استفاده از روش های علمی، صحت باورهای عامه، .
۹ باور اشتباه درباره خلاقیت که نباید آن‌ها را بپذیرید – آی‌تی‌رسان
itresan.com/129245/۹-باور-اشتباه-درباره-خلاقیت-که-نباید-آن.html
‎1 آگوست 2016 . ۹ باور اشتباه درباره خلاقیت که نباید آن‌ها را بپذیرید . آموزش طراحی سایت / خرید
پاوربانک / آموزش بازاریابی . باور غلط: نوآوری را نمی‌توان به وسیله شرکت‌های بزرگ
و نامی بدست آورد و این تنها با کمک استارتاپ امکان‌پذیر است.
۷ اشتباه رایج در بازاریابی کسب و کار - kodoom.com - Kodoom
news.kodoom.com/health-science/۷-اشتباه.بازاریابی./5937336/
‎عموما باور جمعی این را پذیرفته که رفتن روی سِن برای معرفی یک یا چند محصول و یا
چند مبحث متفاوت، شیوه ای قدیمی برای بازاریابی ست و بازخوردی که در گذشته می .
ورکان – جامعه مجازی|سرگرمی|آشپزی|فال|مد|خانه داری|آرایشی|بهداشتی
www.vorkan.ir/
‎ارتباط در زندگی زناشویی: ۳ اشتباه متداول و روش اصلاح آنها . باورهای اشتباه در
بازاریابی · ۴ طرز فکر اشتباه در مسیر رسیدن به موفقیت .
اشتباهات برندهای بزرگ - گروه بازاریابی ما
exemarketing.ir/index.php/fa/بلاگ/36-اشتباهات-برندهای-بزرگ
‎آیا ممکن است که برترین برندهای جهان هم اشتباه کنند ؟ مقاله ده اشتباه مهلک گوگل را هم
بخوانید ! متاسفانه آدم بعضی چیزهایی که می بیند را نمی تواند باور کند ، خصوصا .
باورهای اشتباه سئو از دید کاربران - طراحی سایت
negahemodern.ir/باورهای-اشتباه-سئو-از-دید-کاربران.html
‎باورهای اشتباه سئو به چه معناست! سئو سایت با هدف نمایش طراحی سایت در صفحه اول
گوگل پیاده سازی می شود و در راستای بازاریابی اینترنتی کسب وکارها می باشد.
چطور باورهای غلط را شناسایی کنیم؟ | گروه تحقیقاتی عباس منش
abasmanesh.com/fa/aghlekol./چطور-باورهای-غلط-را-شناسایی-کنیم؟/
‎شما با طرح سوالات خود شناسی میتوانی باور های غلط خودت را شناسایی کنی . مثلا
اگر من مهارت بازاریابی را یاد گرفته باشم می توانم با استفاده از چند تکنیک مانند .
Previous



اسطوره های کارآفرینی (باورهای غلط پیرامون کارآفرینی)
www.e-modiran.com/./t:اسطوره_های_کارآفرینی_(باورهای_غلط_پیرامون_کارآفرینی)
‎اسطوره های کارآفرینی (باورهای غلط پیرامون کارآفرینی) | مرجع علوم مدیریت . شده :
درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی خرید در بازارهای صنعتی (مطالعه موردی روسیه)
.
بزرگترین اشتباهات بازاریابی دیجیتال سال 2015 - طراحی سایت
sitecode.ir/./بزرگترین-اشتباهات-بازاریابی-دیجیتال-سال-2015/
‎15 ا کتبر 2015 . اگر شما پلت فرم های موبایل را در اختیار دارید، می توانم ضمانت کنم که طرح
بازاریابی دیجیتال شما سقوط را پشت سر گذاشته است. باور کنید یا نه .
۶ باور اشتباه و فراگیر در مورد پیلاتس | امروز آنلاین
www.emruzonline.com/./۶-باور-اشتباه-و-فراگیر-در-مورد-پیلاتس/
‎11 جولای 2016 . بسیاری از افراد، باورهای اشتباهی در مورد پیلاتس دارند، زیرا هرگز در کلاس . در
اینجا، چند مورد از رایج ترین باورهای اشتباه در مورد پیلاتس را بیان .
باورهای اشتباه درخصوص ارتباطات - روز نوشته های پرویز درگی
dargi.ir/post.php?id=3221
‎با این مقدمه در ادامه تعدادی از باورهای نادرست و برداشتهای غلط درخصوص ارتباطات را
مورد . ولی نقل این جمله یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود. . پادکست بازاریابی ایران
.
موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و درآمد بیشتری داشته .
www.zibaweb.com/moshtary1.htm
‎یک اشتباه می‌تواند تمام باورها را به شک و بعد بی اعتمادی مبدل کند و فروشندگان ما
باید . برخی دیگر از کارشناسان بازاریابی، مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی را .
مبارزه با باورهای اشتباه|سبک زندگی|روش مبارزه باورهای موذی|افکار .
www.bijame.com/مبارزه-با-باورهای-اشتباه/
28 نوامبر 2015 . تو زندگی هرکدوم از ما پراز باورهای اشتباه است ، زندگی هرکدام ما با باورهای پر شده
است که به انقدر در زندگی ما تکرار شده که تبدیل به یک قانون شده .
10 اشتباه فاحش در بازاریابی - بانکی دات آی آر
banki.ir/ads/7603-10-اشتباه-فاحش-در-بازاریابی
‎با دوری کردن از این اشتباهات رایج و معمول، از دام‌های بزرگ بازاریابی دوری گزینید. .
مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می‌توانند زیان‌آور .
باور هایی غلط در ارتباط با هواپیما که باید به فراموشی سپرد - الی گشت
www.eligasht.com/Blog/./باور-هایی-غلط-در-ارتباط-با-هواپیما-که-با/
‎ Rating: 5 - 2 votes3 آگوست 2016 . بسیاری از افراد از پرواز کردن می‌ترسند و باورهای غلطی را در بین مردم شایع می‌کنند.
هدف از ایجاد این مقاله، نقض باورهای غلط در ارتباط با هواپیماها است.
باورهای عامیانه اشتباه در مورد افسردگی - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q=باورهای+عامیانه+اشتباه+در+مورد.
‎باورهای عامیانه اشتباه در مورد افسردگی. بزرگ‌ترین . جمع بندی روزانه: از روش
دسترسی به IP در ویندوز 10 و تغییر آن تا 8 پیام تبلیغاتی اشتباه در بازاریابی.
تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی - Beloved Marketing
belovedmarketing.com/blog/fa/تبلیغات-شبکه-های-اجتماعی/
‎اما یک باور اشتباه وجود دارد آن هم این است که عده ای فکر می کنند می توان افزایش
فروش از طریق شبکه های اجتماعی را ضمانت کرد. برای مثال ضمانت نرخ بازگشت
سرمایه .
Previous



اولین وبلاگ تخصصی کارآفرینی - باورهای اشتباه راجع به کارآفرینی .
www.e-entrepreneurship.blogfa.com/./باورهای-اشتباه-راجع-به-کارآفرینی-و-کارآفرینان-(بخش-اول)
‎اولین وبلاگ تخصصی کارآفرینی - باورهای اشتباه راجع به کارآفرینی و . مدیریت
تمامی گرایش ها، اقتصاد، بازاریابی و فروش، تبلیغات، روابط عمومی، مذاکره، .
از 100 تومان 90 تومان خرج تبلیغات یک باور اشتباه است. - فارس کلیپ
farsclip.ir/clip/cXBtZmQ
‎از 100 تومان 90 تومان خرج تبلیغات یک باور اشتباه است. تصحیح یک ذهنیت
اشتباه در . مدرسه بازاریابی و فروش سرفصل دوره بازاریابی و فروش 3-11. 00:30.
هپاتیت و باورهای اشتباه درباره آن - پارس ناز
www.parsnaz.ir/هپاتیت-باورهای-اشتباه.html
‎هپاتیت و باورهای اشتباه درباره آن هپاتیت انواع مختلفی دارد که شایع ترین آن
هپاتیت c می باشد و هپاتیت B همان بیماری ایدز استباورهای اشتباهی دربار.
اشتباه فاحش بازاریابی - نگرش آفرینان کسب و کار - سازمان نگرش
https://negaresh.org/اشتباه-فاحش-بازاریابی/
‎20 جولای 2015 . ۲٫ عدم خرید(buy in ) ؛ مجریان ، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند ، به طور
جدی می توانند زیان آور باشند و تمامی مراحل را تحت الشعاع قرار .
شناختن 9 باور اشتباه درباره افسردگی - زندگی یک = زندگی برتر
www.zendegi1.com/11152-2/
‎شناختن ۹ باور اشتباه درباره افسردگی. اگرچه افسردگی بیش از ۱۰ درصد جمعیت
عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد اما هنوز تصورات و اسطوره ها در مورد این بیماری ادامه دارند
.
معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی
www.dotech.ir/./معرفی-10-باور-اشتباه-در-مورد-نام-دامنه-وب-سایت-های-اینترنتی
‎معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی . در محافل تبلیغاتی
و بازاریابی صحبت هایی وجود داشته است که جذب کلان به شبکه های اجتماعی باعث .
3 باور اشتباه در غدا خوردن – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/3-باور-اشتباه-در-غدا-خوردن/
‎گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار
قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.
باورهای اشتباه درباره تجارت الکترونیک - فروشگاه ساز فروشگاهان
forooshgahan.ir/باورهای-اشتباه-درباره-تجارت-الکترونی/
‎توضیحاتی در مورد اشتباهات رایج در تجارت الکترونیک. . باید هزینه کرد تا به
کسب پول رسید اما تجارب بازاریابی اینترنتی نشان می دهد که در صورت مدیریت .
6 باور رایج غلط در رابطه با کارآفرینی - روزنامه فرصت امروز
forsatnet.ir/news/./6-باور-رایج-غلط-در-رابطه-با-کارآفرینی.html
‎24 آگوست 2015 . متاسفانه شش افسانه یا باور رایج غلط در رابطه با کارآفرینی در جامعه ما رواج دارد که
در موارد بسیاری باعث کاهش انگیزه‌ها . مدیریت بازاریابی و فروش .
تصورات غلط رایج به هنگام اندازه گیری عملکرد محتوا در سئو | ایران .
iranseosite.ir/تصورات-غلط-اندازه-گیری-محتوای-سئو/
‎13 جولای 2016 . خیلی از مواردی که در سئو وارد شده اند باور های غلط و نتیجه گیری های . داشتن یک
رویکرد اشتباه برای بازاریابی محتوای سئو و چارچوب های اندازه .
Previous



آکـادمـی بـازاریـابـی و فـروش - ده اشـتـبــاه بـزرگ در بـازاریـابــی
mhpoffice.blogfa.com/post/32/ده-اشـتـبــاه-بـزرگ-در-بـازاریـابــی
‎آکـادمـی بـازاریـابـی و فـروش - ده اشـتـبــاه بـزرگ در بـازاریـابــی - بـــــه . مجریان،
مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می‌توانند زیان‌آور باشند و .
۱۰ شایعه بسیار غلط در مورد کارآفرینی - آفتاب
www.aftabir.com/.marketing./۱۰-شایعه-بسیار-غلط-در-مورد-کارآفرینی
‎3 آگوست 2014 . اشتباه نکنید، کارآفرینی می‌تواند به‌گونه‌ای باور نکردنی مفید باشد. شاید اینکه .
باور کنید آنها می‌توانند رفتار بسیار آمرانه‌ای داشته باشند.
20 باور غلط درباره مواد مخدر « دانستنی ها - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-18906.htm
‎24 دسامبر 2014 . نکته جالب در این میان، قدرت بازاریابی و تبلیغی است که به سبب آن، موجی . این
باور اشتباه است، چون شاید اولین دفعه تجربه به دست آوردن و مصرف .
تصورات نادرست درموردبازاریابی شبکه ای - فندق
fandoq.cofeblog.ir/post/6534
‎اجازه ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب‌وکار بازاریابی .
26 . . یکی از تصورات اشتباه در مورد بازاریابی شبکه ای این است که راهی .
باورهای اشتباهی که درباره باتری اسمارت فون ها دارید! - دیتا لینک
www.data-link.ir/1395/02/06/17859/
‎25 آوریل 2016 . باورهای اشتباهی که درباره باتری اسمارت فون ها دارید! توسط وحید . این باور را
میتوان یکی از شیوه های بازاریابی بیرحمانه ی آنکمپانی ها دانست!
6 اشتباه مرگبار بازاریابی - مدیران نواندیش گیلان
modirno.ir/اشتباه-بازاریابی/
‎22 آگوست 2016 . ۶ اشتباه مرگبار بازاریابی» اغلب بازاریابان وقتی به تازگی مشغول به این . ما
باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، .
دوری از باورهای غلط - کافه راز
caferaz.com/انسانهایی-که-ذهنی-قوی-دارند-چطور-از-باو/
‎1 جولای 2016 . بازاریابی . انسانهایی که ذهنی قوی دارند چطور از باورهای غلط دوری می کنند؟ .
بدترین اشتباه فکری که کانیشا، من و هرکس دیگری که اطلاعاتی را که با عقایدشان
همخوانی ندارند رد می کنند مرتکب می شویم تمایل به تصدیق نام دارد.
آشنایی با باورهای اشتباه رایج افراد در مورد شارژ باتری دستگاه‌ های هوشمند
https://www.gooshishop.com/./آشنایی-با-باورهای-اشتباه-رایج-افراد-در-مورد-شارژ-باتری-دستگاه-های-هوشمند
‎1 ژوئن 2016 . آشنایی با باورهای اشتباه رایج افراد در مورد شارژ باتری دستگاه‌ های هوشمند . برای
باتری ندارند؛ البته ظاهرا این تصور هم ریشه در بازاریابی شرکت‌ ها .
اشتباهات رایج در بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی - زومیت
www.zoomit.ir/2015/8/./common-mistake-social-network-marketing/
‎16 آگوست 2015 . ۱۰ حقیقت علمی غیر قابل باور درباره سیاه‌چاله‌ها . اگر به نظر شما موارد دیگری از
اشتباهات رایج در بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، .
هشت اشتباه مرگبار بازاریابی دیجیتال! - پدیده فکر مهتر
cstland.com/هشت-اشتباه-مرگبار-بازاریابی-دیجیتال/
‎28 نوامبر 2015 . از این در این مقاله سعی داریم با اشاره به اشتباهات رایج، به بازاریابی . اما شما باید
به سادگی باور کنید که بهترین منافع را در دل سازمان خود دارید.
Previous



پنج باور اشتباه رهبران کسب‌وکار در خصوص نوآوری - گروه پژوهشی آریانا
aryanagroup.com/blogs/پنج-باور-اشتباه-رهبران-کسب‌وکار-در-خص/
‎23 ژوئن 2012 . اشتباه اول. باور کردن اعداد. یک اشتباه رایج این است که فوراً بر اعداد و ارقام تمرکز
کنیم و بر این کار اصرار بیش از حد نماییم: «اندازه بازار چقدر است .
10 باور اشتباه نسبت به مراقبت های پوستی | You Can
https://youc.ir/10-mistaken-belief-to-skin-care/
‎24 سپتامبر 2015 . دکتر شری فلدمن یکی از متخصصان معروف پوست در کالیفرنیا است که شما را با 10
باور اشتباه نسبت به مراقبت های پوستی آشنا می کند.
“تصورات اشتباه در بازاریابی،پایانی تلخ برای یک برند | BrandAbout
brandabout.ir/تصورات-اشتباه-در-بازاریابی،پایانی-تل/
‎31 ژانویه 2016 . صفحه اصلی مقالات مارکتینگ “تصورات اشتباه در بازاریابی،پایانی تلخ .
مشتریان در باور به وعده های یک برند، قدرت تصویرسازی محدودی دارند.
20 تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی سنتی - وبسیما
websima.com/تفاوت-بازاریابی-چریکی/
‎ Rating: 5 - 3 votes8 جولای 2014 . اما در بازاریابی چریکی نمی توان اشتباه حدس زد ، از این رو بیش تر به . اینجا رسانده
، حال بازاریابی سنتی بر این باور است که تجارت تان را بسط و .
هفت باور غلط و اشتباه بزرگ در سرمایه گذاری در بورس - بورسینس
www.bourseiness.com/./هفت-باور-غلط-و-اشتباه-بزرگ-در-سرمایه-گذا
‎31 مارس 2015 . صفحه اصلی موفقیت در بورس و سرمایه گذاری هفت باور غلط و اشتباه . را در قالب
هفت اشتباه نابخشودنی در سرمایه گذاری که برگرفته از کتاب مارک .
آموزش بازاریابی شبکه ای و لیدرشیپ - مقالات نتورک مارکتینگ
mlm20.blogfa.com/category/6
‎چون به این باور رسیده که فقط ده سانتی متر می تواند بپرد، ولی این باور اشتباه است
. شما این اشتباه را نکنید. اگر تا به حال به اهدافتان نرسیده اید و زندگی کاملا مرفهی .
افسانه‌های بازاریابی که موجب اشتباه مدیران بازاریابی می‌شوند | آژانس .
hormond.com/افسانه‌های-بازاریابی-که-موجب-اشتباه-م/
‎28 نوامبر 2015 . افسانه باور بی‌اساسی است که یک گروه ذینفع بدون قوه تشخیص از آن دفاع می‌کنند.
در ادامه با هورموند همراه شوید تا با تغییر در بینش بازاریابی به .
ده اشتباه خطرناک در مورد بازاریابی
cookery.m.1klik.ir/ده-اشتباه-خطرناک-در-مورد-بازاریابی.html
‎3 روز پیش . هم اکنون دانلود کتاب ده اشتباه خطرناک در بازاریابی . . ده باور اشتباه و خطرناک در
مورد مدیریت استراتژیک - … ده باور اشتباه و خطرناک در . در ادامه .[PDF]
دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/./Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
‎23 ژانویه 1974 . هنجارها، ارزش ها و باور های معیار و چگونگی تحقق آن. حفاظت از دستاورد های . مورد
مطالعه قراردادن این دو دین، اشتباهات علمی فاحشی را موجب می گردد.
آنچه مدیران باید بدانند - مدیریت اثربخش
www.soheil-abedi.blogfa.com/cat-5.aspx
‎آسان‌ترین راه این است که بپذیرید کارمند شما اشتباه کرده، اما اگر او کارمند خوبی .
این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد
و . تحقیقات مختلفی درمورد کار و بازاریابی نشان داده است که وقتی مشتری با .
Previous



وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
‎به باور شما چه چیزی احساس تعهد را در کارکنان به وجود می‌آورد؟ . سئوالی بود موبایل
بنده هست 09365275566 مودم فروشی هم موجود است اشتباهات تایپی را ببخشید .
تاثیر فروشنده طمع کار در قیمت لپ تاپ در همه جای دنیا بازاریابی و فروش با دیدگاه .
8 اشتباه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
www.irofun.com/8-اشتباه-بازاریابی-شبکه‌های-اجتماعی.html
‎22 فوریه 2015 . در این‌جا هشت اشتباه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آورده شده است که باید از هزینه .
برخی برندها هنوز هم بر این باور هستند که پرداخت برای پیدا کردن .
باورهای اشتباه در مورد مغز انسان | News File
newsfile.ir/news/باورهای+اشتباه+در+مورد+مغز+انسان
. ارزنده مغزتان، برایش هورا بکشید، باید نخست باورهای اشتباهی را که در موردش و. .
دوره آموزشی "مدیریت تولید، بازرگانی و بازاریابی" در راستای آموزش شاغلان صنایع .
قیمت باور - رسانه بر خط aminti
aminti.saharblog.com/list/قیمت+باور.html
‎باورهای اشتباه از توصیه‌هایی مثل نوشیدن هشت لیوان آب در روز تا هشدارهایی مثل در .
دانلود پاورپوینت تعیین قیمت ( فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و .
پنج باور اشتباه در تنظیمات شبکه‌های وای‌فای | جستجو در وبلاگها .
weblog24.xyz/./پنج-باور-اشتباه-در-تنظیمات-شبکه‌های-وای‌فای.html
‎نتایج جستجوی عبارت پنج باور اشتباه در تنظیمات شبکه‌های وای‌فای از بین کلیه .
لیست کتبی که در تجارت بازاریابی شبکه ای بطور چشمگیری برای شما مفید .
10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی
1kolahgis-ba.sirindex.ir/ogle/10+اشتباه+رایج+در+بازاریابی+تلفنی/0
بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه کرده، آن را معادل فروش و یا .
مقدمهبه باور کاسپاروف یکی از قهرمانان بنام، موفقیت در شطرنج و کسب ‌وکار یک مزیت و
.
سفید شدن مو و باورهای اشتباه درباره آن - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=سفید+شدن+مو+و+باورهای+اشتباه+درباره+آن
‎عطر و ادکلن و باورهای اشتباه مردم -آکاعطر و ادکلن و باورهای اشتباه مردم -آکا آکاایران:
عطر و . به IP در ویندوز 10 و تغییر آن تا 8 پیام تبلیغاتی اشتباه در بازاریابی.
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . او باور کرده بود که رفتن به اون طرف اکواریوم و خوردن ماهی کوچیکه کار غیر . صفت
سوم : مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه، از پاک کن استفاده کنیم. .
تحقیقات مختلفی درمورد کار و بازاریابی نشان داده است که وقتی .
وبلاگ زرین‌پال – برگه 6 – یک ارتباط نزدیک‌تر
https://www.zarinpal.com/blog/page/6/
‎نمونه‌اش باورهای اشتباهی که کسب و کارها را برای استفاده از فرآیند پرداخت آنلاین دو
. ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگری که هرکدام، از .
باورهای اشتباه رایج در مدیریت - قسمت اول - مجله سایت نیواگهی
magazine.newagahi.ir/باورهای-اشتباه-رایج-در-مدیریت-قسمت-اول/
‎31 جولای 2016 . صفحه اصلی کسب و کار باورهای اشتباه رایج در مدیریت – قسمت اول . اهمیتی که
سئو در بازاریابی اینترنتی دارد موجب می شود که بسیاری از کسب .
Previous



mlminiran - بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد اگر نظام باور هایتان .
networkmarketinginiran.mihanblog.com/post/3
‎12 ژوئن 2013 . بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد اگر نظام باور هایتان مستحکم باش. . و قبول
نمیکنن،و همین هم نشون دهنده عدم رشد شخصیتی شون،اشتباه کردن نتیجه .
ده اشتباه فاحش در بازاریابی - سایت فارس نویس
www.farsnevis.ir/fn/ده-اشتباه-فاحش-در-بازاریابی
‎مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می‌توانند زیان‌آور
باشند و تمامی مراحل را تحت‌الشعاع قرار دهند. خرید (in‌buy ) را با روشن کردن اهداف و .[PDF]
ده اشتباه فاحش در بازاریابی
ne.qstp.ir/download/files/marketing/marketing15.pdf
‎با دوری کردن از این اشتباهات رایج و معمول، از دام های بزرگ بازاریابی دوری گزینید. .
مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می توانند زیان .
۵ باور اشتباه در سئوی دامنه سایت + راه حل‌های آن - سئو مارکت
seo-market.ir/seo-domain-mistake/
‎20 آگوست 2016 . ۵ باور اشتباه در سئوی دامنه سایت + راه حل‌های آن . داستان اولین اشتباه: . ای تقریبا
10 ساله از تولید محتوا، بازاریابی اینترنتی، سئو سایت.
اینفوگرافی: بازاریابی موبایلی از طریق پیامک - تی نیوز
tnews.ir/news/B80A20308257.html
اینفوگرافی: بازاریابی موبایلی از طریق پیامک. . باورهای اشتباه درباره تلفن همراه
باورهای اشتباه درباره تلفن همراه همانند بسیاری چیزهای دیگر در دنیای تکنولوژی .
اسرار بازاریابی حرفه ای در کافه‌بازار برای اندروید · کافه بازار .
https://cafebazaar.ir/app/com.asrarebazarybyherfeazarakhsh/
‎نکات بازاریابی از آنتونی رابینز باورهای اشتباه در مورد بازاریابی پل های ارتباطی
با مشتری حرفهایی که باید به مشتری نزنید!!! تکنیک های مذاکره موثر نحوه دریافت .
اول بازاریابی، بعد نام تجاری - آکا - نت گام
netgam.ir/news/4201
‎چند اشتباه رایج در مورد دو مفهوم . مخلوط کردن نام تجاری و بازاریابی از اشتباهات
رایجی است که در رابطه با برند وجود دارد. مفهوم برند . این باورهای اشتباه دور بریزید!
ده اشتباه مدیر منابع انسانی - میسان وب
misanweb.com/بازاریابی-تبلیغات./ده-اشتباه-مدیر-منابع-انسانی
‎بسیاری از مدیران امروزه به دلایل متعدد دچار روزمر‌گی (مودا) شده و در نتیجه فعالیت‌های
فاقد ارزش افزوده انجام می‌دهند که تکرار انجام آنها منجر به باورهای غلط می‌شود. این مقاله .
از 100 تومان 90 تومان خرج تبلیغات یک باور اشتباه است. - آپارات
www.aparat.com/./از_100_تومان_90_تومان_خرج_تبلیغات_یک_باور_اشتباه
‎6 دسامبر 2015 . از 100 تومان 90 تومان خرج تبلیغات یک باور اشتباه است. 122. تصحیح یک ذهنیت
. مدرسه بازاریابی و فروش سرفصل دوره بازاریابی و فروش 3-11.
وبلاگ تخصصی آموزش کسب و کار اینترنتیبلوگل
ecommercemanaging.bloogle.ir/
‎برچسب ها : ایمیل ,ایمیلی ,ایمیل‌های ,مخاطب ,انجام ,اشتباه ,بازاریابی ایمیلی . باید
به درک درستی از کلمات کلیدی و دنیای سئو برسید و برخی باور های غلط را از خود .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۱۱
  • ۳۱۷ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی