دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود



 

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

مطلب مربوط به سایت کدر می باشد

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و البته یکی از پرفروش ترین ها. تقریبا همه فیلم های او با فروش میلیاردی مواجه بودند. نهنگ عنبر، ۵۰ کیلو آلبالو، در مدت معلوم و…ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

   ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و البته یکی از پرفروش ترین ها. تقریبا همه فیلم های او با فروش میلیاردی مواجه بودند. نهنگ عنبر، ۵۰ کیلو آلبالو، در مدت معلوم و…

او این روزها دراکولا را روی پرده سینماها دارد که چهارمین همکاری او با رضا عطاران است. گفت و گو با ویشکا آسایش همیشه خیلی لذت بخش است چون او خیلی پرانرژی و شیطان است و همیشه می خندد.  هیچ جمله ای را هم بدون خنده تمام نمی کند.

 

ویشکا آُسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانی

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

این روزها دراکولا را روی پرده سینماها دارید. چطور شد این فیلم را قبول کردید؟

یکی از دلایلی که خیلی هیجان داشتم در فیلم دراکولا باشم متفاوت بودن نقشم و گریمم بود. به عنوان بازیگر این شانس است که بتوانی نقش های متفاوت را بازی کنی و تکراری نباشی مخصوصا در سینمای ما برای خانم ها شانس خارج شدن از کلیشه ها و متفاوت بودن کم است. من کلا پارسال خوش شانس بودم که توانستم دو، سه تا نقش متفاوت را تجربه کنم که یکی از آنها نقشم در دراکولا است.چطور اجازه دادید شما را به عنوان یک زن  زیبا به آن شکل دراکولا دربیاورند؟

من که سابقه فیلم ورود آقایان ممنوع را داشتم.آن خیلی ملایم تر بود.

من می دانم که صورتم گریم خور است و برایم یک چالش و جذابیت عجیبی دارد که تغییر چهره بدهم و گریم های متفاوت را تجربه کنم. برای خودم به عنوان بازیگر وقتی خودم را در آینه با گریم و چهره ای متفاوت می بینم روی بازی ام تاثیر می گذارد که متفاوت تر و بهتر بازی کنم و به شخصیت بیشتر نزدیکم می کند.برایم جالب است بدانم چرا نقش به این کوتاهی را قبول کردید؟

البته بنا به ممیزی هایی که روی فیلم اعمال شده است نقش من قدری کوتاه شده. اما در کل من فیلمنامه را دوست داشتم و کار کردن با رضا عطاران را هم دوست دارم. نقش زن دراکولا هم تا امروز در سینمای ایران نداشتیم و خب طبیعتا خود این هم برایم وسوسه بزرگی بود. همانطور که قبلا گفتم گریم متفاوت هم جذابیت های خودش را داشت. همه اینها باعث شده این نقش کوتاه را قبول کنم هرچند همیشه دوست ندارم نقش کوتاه بازی کنم اما به هر حال بین نقش های کوتاه هم تفاوت هایی است که گاهی باعث می شود نه نگوییم.در این مورد متفاوت بودن نقش برای من از همه چیز مهم تر بود و معمولا هم اینطوری کار سخت تر است. چون وقتی نقش کوتاه است شما باید در همان حضور کم و کوتاه یک نقش را کامل و درست در بیاورید. در حالیکه برای یک نقش بلند شما این فرصت را از اول تا آخر فیلم دارید. بنابراین در ایفای نقش کوتاه بازیگر با چالش بیشتری مواجه است.ویشکا آُسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانیویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

خانم آسایش چهارمین بازی تان با رضا عطاران است که البته دو بار از این چهار دفعه در مقام کارگردان هم بوده. طبیعتا شناخت خوبی از او دارید. فکر می کنید رمز محبوبیت شدید او بین مردم و همکارانش چیست؟

رضا عطاران بسیار خاکی، حرفه ای و درست است. او بسیار خوش اخلاق است. عطاران خیلی خوب می داند چه می خواهد و برای رسیدن به خواسته اش چه باید بکند. کار کردن با این چنین شخصیتی هم باعث می شود خیالت راحت باشد و هم کلی چیز یاد می گیری. من شخصا در ژانر کمدی تجربه چندانی نداشتم از فیلم ورود آقایان ممنوع تا به الان خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. من در همه این همکاری هایی که با آقای عطاران داشتم یک نکته ای که بسیار برایم جالب و پررنگ است این است که هیچ تلاشی نمی کند که تو را بخنداند اما بسیار بامزه است و همیشه همه را می خنداند.ویشکا آسایش تا به حال چند دوره بین کارهایش وقفه انداخته. آخرین بار یک دوره شش ساله نبودید و حالا در سال های اخیر بسیار پرکار شدید. ماجرا از چه قرار است؟

بعد از سریال امام علی (ع) یک دوره پنج ساله برای ادامه تحصیل به انگلستان رفتم و نبودم. بعد برگشتم و با فیلم ساحره شروع کردم. دوباره بعد دوره ای پنج سال با سینما قهر کردم و نبودم و بعد دوباره آشتی و شروع کردم.چرا قهر؟

پیشنهاد زیاد داشتم اما همه پیشنهاداتم مثل هم بود تا جایی که دیگر زده شدم از اینکه هر نقشی که بهم پیشنهاد می شد مثل نقش قبلی بود. دیگر بازی نقش یک زن اغواگر برایم جذابیتی نداشت و چالشی را برایم ایجاد نمی کرد که دلم بخواهد به خاطرش فیلم بازی کنم.یک دوره ای هم خیلی با آقای میرباقری همکاری می کردید چرا در کارهای اخیر او حضور نداشتید؟

برای شاه گوش به من نقشی پیشنهاد شد اما من سر تمرین تئاتر بودم و چون اولین تجربه بازیگری ام در تئاتر بود نمی توانستم ریسک کنم. ما برای آن کار چهار ماه و نیم تمرین کردیم.شما خیلی هزار ماشاا… نسبت به هم سن و سال های خودتان جوان و سالم و سر حال مانده اید. هیچ جراحی زیبایی هم انجام نداده اید. چه کارهایی برای سلامتی تان می کنید؟

من فکر می کنم مهم تر از هر چیز تربیت پدر و مادرم موثر است. خدابیامرز پدر ما تا روزی که در قید حیات بودند بسیار مرد سرحال و باحال و شیطونی بودند.مادرم هم زن بسیار پرانرژی و سرزنده ای هستند و همچنان روحیه بسیار شاد و پرنشاطی دارد. این روحیه خوب در حفظ جوانی و سلامت بسیار موثر است. همسر خوبم هم صددرصد در این جوانی و سلامتی موثر است. همینطور من خیلی ورزش می کنم که آن هم انرژی زیادی به من می دهد و سلامتم را حفظ می کند. برای زندگی و ساعت به ساعت آن برنامه ریزی دارم.برای همین به همه کارها و وظایفم می رسم. چون پسرم گیو در زندگی من خیلی مهم است و دوست دارم وقت زیادی برایش بگذارم بهترین زمانی که می توانم برای خودم و کرهای خودم صرف کنم از صبح زود تا زمانی که گیو از مدرسه برگردد است.ویشکا آُسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانی

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

خودتان بچه را به مدرسه می برید و می آورید؟

بله.پس طبیعتا شب ها هم باید زود بخوابید که صبح زود بیدار بشوید؟

بله، من شب ها ساعت ۹ می خوابیم. گیو که باید ساعت ۸ بخوابد. خوابم برایم مهم است. یعنی شب باید خوب بخوابم که صبح ساعت ۵:۳۰ بیدار می شوم بتوان سر حال باشم. چون پسرم ۷ باید مدرسه باشد من زودتر بیدار می شوم که کارها را بکنم و او را هم ۶ بیدار می کنم.داستان من و خواهرم در پانسیون

پدر و مادرم وقتی من و خواهرم ۱۴ و ۱۵ ساله بودیم تصمیم گرفتند ما را برای ادامه تحصیل پیش خاله ام در لندن بفرستند. اما از آنجا که آن زمان سفارت انگلستان در ایران تعطیل بود ما به آلمان رفتیم تا از آنجا اقدام کنیم. سفارت انگلیس هم برای سال بعد به ما وقت مصاحبه داد و چون خواهر من تا آن زمان شانزده ساله می شد و نمی توانست دوباره به این سادگی ها به اروپا برگردد ما را آنجا گذاشتند که مدرسه برویم.عموی من همسری آلمانی دارد و آنجا زندگی می کنند. اول قرار بود پیش آنها باشیم اما چون عموی من تازه ازدواج کرده بود و بچه کوچک داشتند ما نتوانستیم پیش آنها برویم و ما را به پانسیون فرستادند.این دوره برای من و خواهرم سخت بود اما خیلی روی زندگی ما تاثیر مثبت گذشت. البته نهایتا نتوانستیم تحمل کنیم و برگشتیم. البته من بعدها پشیمان شدم و با خودم می گفتم کاش یکم بیشتر سختی را تحمل کرده بودم در عوض مدرسه را همان جا تمام می کردم و همان جا راحت تر به دانشگاه می رفتم.هم کلاسی پسر جیمز کامرون

در برگشتن من از آلمان حکمتی بود. چون این بازگشت باعث شد من دوباره در ایران مدرسه بروم و دیپلم بگیرم و سریال امام علی را بازی کنم و بعد دوباره برای دانشگاه و ادامه تحصیل به لندن بروم. من سریال امام علی را که بازی کردم دو ماه بعد با ویزای تحصیلی به لندن رفتم.سال سوم دانشگاه بودم که سریال مان پخش شد و مادرم برای من نامه می نوشت که ویشکا تو اینجا معروف شدی و مدرم از سریال تان استقبال زیادی کردند و درباره تو صحبت می کنند. من هم می رفتم به دوستانم می گفتم.اتفاق پسر آقای جیمز کامرون هم در دانشگاه ما بود و من هی به شوخی می رفتم بهش می گفتم الکس من تو ایران یک هنرپیشه معروف هستم می خواهی من را به پدرت معرفی کنی. آن موقع خیلی جوان بودم و همه چیز برایم خنده دار و سرگرم کننده بود و چون راه دور هم بودم هیچ لذتی هم نمی توانستم از شهرتم ببرم.ویشکا آُسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانی

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

زندگی دور از خانواده

دوست دارم پسرم زندگی و تحصیل خارج از ایران را تجربه کند ولی بعد از این که اینجا دیپلم گرفت. به نظرم ادامه تحصیل و زندگی دور از خانواده شخصیت آدم را می سازد. زندگی خود من که با تحصیل در خارج از ایران از این رو به آن رو شد. ولی خب بستگی به این هم دارد که چطور بروید و چطور زندگی کنید. من وقتی به انگلستان رفتم پیش خاله ام بودم.خاله من از بچگی آنجا بوده و شوهرش هم انگلیسی است. بسیار آدم سختگیری است و دیسیپلین به خصوص خودش را دارد. در آن مدتی که من با خاله ام زندگی می کردم شرایط زندگی ام با زندگی در خانه خودمان با پدر و مادرم خیلی تفاوت داشت.تو خانه خودمان هر کار دل مان می خواست می کردیم و خیلی شیطون بودیم. چون روحیه مادرم با خاله ام که خیلی سرد و سختگیر بود تفاوت می کرد. خاله پول کمی به عنوان پول تو جیبی هفتگی به من می داد که فقط کفاف نیازهای روزمره ام را می داد و همین باعث شد من به فکر کار کردن در کنار درس خواندنم بیفتم. چون خیلی کارها دوست داشتم انجام بدهم که پول کافی برای انجام شان نداشتم.سال اول در پتیزافروشی کار می کردم؛ بعد در لباس فروشی مشغول کار شدم و بعد هم به یک لباس فروشی گران قیمت رفتم. آنجا در کار فروش خیلی خوب خودم را نشان دادم و من را در بهترین قسمت گذاشتند. یادم هست تا یک مشتری می آمد که کت چرم یا پوست گران قیمتی را پرو کند مدیرم به من می گفت ویشکا بدو این کار تو است. اینها همه تجربیاتی است که باعث می شود یک دختر جوان یاد بگیرد که روی پای خود بایستد.زندگی متفاوت خانم ستاره

برای من همیشه خیلی مهم بود که خودم پول در بیاورم و خرج زندگی ام را بدهم. من ایران هم که زندگی می کردم اینطوری نبود که هر چقدر پول می خواهم در اختیارم باشد و یک پول هفتگی داشتیم که به نسبت دوستان هم کلاسی مان کمتر هم بود و یک جوری ما را بار آوردند که باید کار کنید و روی پای خودتان باشید و پول دربیاورید.بعد از اینکه من به لندن رفتم چون عذاب وجدان شدیدی داشتم که خاله ام دارد خرج تحصیل من را می دهد و شهر به مدرسه و دانشگاه خیلی زیاد بود و از طرفی آن مثلا هفته ای ده پوندی هم که به من به عنوان پول توجیبی می داد به هیچ جا نمی رسید.من دلم می خواست به سفر بروم، اسکی بروم، خرید کنم و… رویم هم نمی شد با هزینه بالای تحصیلم بیشتر از این از خاله ام پول بگیرم. خاله ام هم خیلی مخالف بود که من کار کنم. می گفت تو آمدی اینجا درس بخوانی و من همه چیز در اختیارت می گذارم. من هم می گفتم خاله من نمی خواهم تو به من پول بدهی و می خواهم خودم پول دربیاورم. این را دوست دارم که خودم کار کنم و خودم درآمد داشته باشم و در نتیجه تصمیم گیری ام برای آن پول دست خودم باشد.من از این دوران خیلی آموختم و خیلی چیزها یاد گرفتم. مثلا وقتی در پیتزافروشی کار می کردم یاد گرفتم که چطور با مردم برخورد و معاشرت کنم و رفتارم در اجتماع چطور باید باشد.ویشکا آُسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانی

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

سلطان سوتی

من خیلی سوتی می دهم، فراوان. یک بار روی آنتن پخش زنده تلویزیون سوتی بدی دادم. سریال معصومیت از دست رفته که من طراحی صحنه اش را انجام داده بودم تازه از تلویزیون پخش شده بود از من و آقای میرفخرایی در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرده بودند که درباره آن کار صحبت کنم.مجری به من گفت خانم آسایش شما سال هاست با آقای میرباقری کار می کنید نظرتان را درباره ایشان بگویید؟ من هم گفتم ایشان خیلی به من ارادت دارند که به من کار می دهند و… اصلا هم نفهمیدم چه سوتی دادم. آمدم خانه و رضا همسرم خیلی متعجب گفت ویشکا چه گفتی؟! چرا گفتی آقای میرباقری به من ارادت دارند؟! گفتم خب مگه چه اشکالی دارد؟ گفت خب تو به او ارادت داری. من تازه فهمیدم چه سوتی دادم. بعد رفتم برای خود آقای میرباقری هم تعریف کردم چه دست گلی به آب دادم.زندگی من و پسرم

یکی از کارهایی که وقتی گیو به بود می کردم برایش میمون می شدم. میمون به نظر من نماد شادی، شیطنت و مسخره بازی است. امسال هم که سال میمون است. پسرم عاشق اسباب بازی است به خصوص لگو خیلی دوست دارد و من به مناسبت های مختلف کادو یا عیدی برایش لگو می خرم.با خودم کل کل دارم

من یک شخصیتی دارم که هر کاری را بهم بگویند نمی توانی بکنی سر لج می افتم و همان کار را انجام می دهم؛ یکمی جسور و یکمی هم دیوانه هستم. وقتی می خواستم قله دماوند را فتح کنم خیلی می گفتند چه جالب ولی فکر نمی کنیم بتوانی.همین حرف ها به من انگیزه داد که اینقدر روی کوه نوردی ام کار کنم تا دماوند را فتح کردم. البته به خاطر همین رویحه نترس و متفاوتی که دارم شوهرم مرتب از من خواهش می کند می شود خرکی بازی در نیاوری. دماوند هم که می خواستم بروم بهم گفت می دانم خیلی دوست داری بروی ولی ازت خواهش می کنم رفتی خرکی بازی درنیار. گاهی فکر می کنم با خودم کل کل دارم.منبع:ماهنامه زندگی سالمویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس

نوشته ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس اولین بار در کدر - اس ام اس، مد، دکوراسیون، پزشکی، عکس پدیدار شد.

ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس


لینک منبع این نوشته :
http://www.keder.ir/128778-%d9%88%db%8c%d8%b4%da%a9%d8%a7-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c.html


Images for ویشکا آسایش + ستاره های پرکار سینما + بازیگر نهنگ عنبر + دراکولای ایرانی + ۵۰ کیلو آلبالو + عکس
گفتگویی لذت بخش با ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران .
www.niksalehi.com/tasviri/archives/256714.php
‎ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و
البته یکی از پرفروش ترین ها. . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و.
ویشکا آسایش+ ستاره های پرکار سینما+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای .
www.keder.ir/128778-ویشکا-آسایش-ستاره-های-پرکار-سینمابازی.html
‎16 ساعت قبل . ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده . سینما
+بازیگر نهنگ عنبر+دراکولای ایرانی+۵۰ کیلو آلبالو+عکس .
ویشکا آسایش اولین زن دراکولای سینمای ایران - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=ویشکا+آسایش.دراکولای+سینمای+ایران
‎4 جولای 2016 . ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و
البته یکی از پرفروش ترین ها. . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. .
ویشکا آسایش را در نقش دراکولا ببینید ویشکا آسایش بازیگر خوب سینمای .
گریم متفاوت ویشکا آسایش در «نهنگ عنبر» / عکس فرهنگ > سینما - ویشکا .
بانو ویشکا آسایش، نخستین خانم دراکولای سینمای کشورمان (۵ عکس .
www.serze.com/بانو-ویشکا-آسایش-نخستین-خانم-1581465/
‎2 روز پیش . ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران خانم ویشکا آسایش یکی از ستاره های
پرکار سال های اخیر تلویزیون و سینما بوده است و البته یکی . صفحه اصلی
فرهنگی و هنری درباره بازیگران و چهره ها بانو ویشکا آسایش، نخستین خانم دراکولای
سینمای کشورمان (۵ عکس) . نهنگ عنبر، ۵۰ کیلو آلبالو، در مدت مشخص و…
ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران - صفحه نخست
nazbid.xyz/post/?q=ویشکا+آسایش،+اولین.دراکولای+سینمای+ایران
‎جهانی‌ها -> عکس ویشکا آسایش عکس خنده داری از گریم چهره اش در فیلم نهنگ عنبر 2 را
منتشر کرده است. . ویشکا آسایـش بازیگر نقش‌ فرناز در فیلم سینمایی نهنگ عنبر
2 با انتشار . ماهنامه زندگی سالم - ساناز صفایی: ویشکا آسایش یکی از ستاره های
پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و.
ویشکا آسایش در کنار گیو - خبراتور
khabarator.ir/search/?q=ویشکا+آسایش+در+کنار+گیو
‎سایت بیوگرافی،زندگینامه مشاهیراخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها
آکاایران: . عکس تازه ویشگا آسایش و رضا عطاران در «نهنگ عنبر» فرهنگ > سینما -
ویشکا . + عکس آکاایران: اکران خصوصی فیلم دراکولا آخرین ساخته رضا عطاران در
پردیس . ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون
بوده است و .
ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران - بولتن نیوز | خبر .
khabarfarsi.com/n/23902432
1 روز پیش . ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران . نقل از ماهنامه زندگی سالم، ویشکا
آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و . تقریبا همه فیلم های او با
فروش میلیاردی مواجه بودند. نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. . 20 سال
اختلاف سنی بازیگر زن معروف با همسرش / عکس · برنامه های جمعه تکرارشدنی .
ویشکا آسایش اولین زن دراکولای سینمای ایران - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?.ویشکا+آسایش.دراکولای+سینمای+ایران
‎ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و
البته . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. . 10-5-2016 سیاسی ایران-
اخبار 13 . ویشکا آسایش در نهنگ عنبر 2 ویشکا آسایش عکس جدیدی از گریم
بازیگران .
آخرین اخبار بازیگر زن - بازدید - بازدید - صفحه نخست اینترنت شما
https://buzdid.ir/tag/بازیگر-زن
‎تعداد بازدید های کاربران. تعداد اخبار مورد . ۲۰ سال اختلاف سنی بازیگر زن معروف با
همسرش / عکس . ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران · بولتن نیوز ۱ ساعت
پیش. ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده
است و البته یکی از پرفروش ترین ها. . نهنگ عنبر، ۵۰ کیلو آلبالو، در مدت معلوم و.



ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q=ویشکا+آسایش،.دراکولای+سینمای+ایران
‎گریم متفاوت ویشکا آسایش و عطاران در نهنگ عنبر 2 + عکس . رضا عطاران بازیگر
48 ساله به همراه همسرش فریده فرامرزی در اکران فیلم دراکولا حاضر شد. عکس . ماهنامه
زندگی سالم - ساناز صفایی: ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر
سینما و تلویزیون بوده است و البته یکی از . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت
معلوم و.
ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران | News File
newsfile.ir/news/ویشکا+آسایش،+اولین+زن+دراکولای+سینمای+ایران
‎ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و
البته یکی از پرفروش ترین ها. . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و.
ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران
tareenha.xyz/post/?q=ویشکا+آسایش،.زن+دراکولای+سینمای+ایران
‎گریم متفاوت ویشکا آسایش و عطاران در نهنگ عنبر 2 + عکس . فرهنگ > سینما -
ویشکا آسایش عکس جدیدی از گریم بازیگران «فیلم نهنگ عنبر 2» را منتشر کرده
است. . ماهنامه زندگی سالم - ساناز صفایی: ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار
سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت
معلوم و.
سلفی بازیگر خانم به همراه مادرش در حرم امام رضا(ع) - تیترنو
www.titreno.com/./سلفی-بازیگر-خانم-به-همراه-مادرش-در-حرم-امام-رضا-ع-
‎1 روز پیش . فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت
. دردسر پرونده غیراخلاقی یک کارگردان برای فیلم وی +عکس . بولتن نیوز ویشکا
آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال
های اخیر سینما و . نهنگ عنبر، ۵۰ کیلو آلبالو، در مدت معلوم.
رقص رضا عطاران و ویشکا - نیوز
9us.ir/search/?q=رقص%20رضا%20عطاران%20و%20ویشکا&page.
‎فیلم «دراکولا» از روز چهارشنبه اکران خود را آغاز کرده و طی پنج روز نمایش 570
میلیون تومان فروش داشته است. . + عکس گریم دیدنی ویشکا آسایش در پنجاه کیلو
آلبالو! . البته سودآور‌ترین بازیگر سینمای ایران باید اندکی دست به عصا‌تر از سال
گذشته . فیلم نهنگ عنبر 2,عکس های رضا عطاران و ویشگا اسایش,عکس های ویشگاه
آسایش .
ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران - آذر نیوز آنلاین - 0
www.azarnewsonline.com/post/2263213.html
‎1 روز پیش . آذر نیوز آنلاین - ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و
تلویزیون بوده است و البته . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و.
چهره ها:ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران | مجله اینترنتی .
kahlek.ir/index.php/news1841849
‎2 روز پیش . در نقش بازیگر چالش مواجه آسایش بازی با عطاران که دو از چهار در کارگردان بوده. .
منبع bartarinha.ir ماهنامه سالم ساناز ویشکا یکی ستاره پرکار های سینما تلویزیون
است البته از ترین تقریبا فیلم او فروش مواجه . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در
مدت معلوم و. . خواندنیها و دیدنیها:ازدواج جنجالی دختر رضاشاه (+عکس).
ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1326871
‎برترین ها/ ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون
بوده است و البته یکی. . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. او این روزها .
ویشکا آسایش اولین زن دراکولای سینمای ایران - سایت تفریحی فان بید
funbid.ir/search/?q=ویشکا+آسایش+اولین.دراکولای+سینمای+ایران
‎گریم متفاوت ویشکا آسایش و عطاران در نهنگ عنبر 2 + عکس . رضا عطاران بازیگر
48 ساله به همراه همسرش فریده فرامرزی در اکران فیلم دراکولا حاضر . ماهنامه زندگی سالم
- ساناز صفایی: ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و
تلویزیون . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. . اپاراتفیلم پنجاه کیلو
البالو.
اتوبیوگرافی
safiauto.ca/
‎ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانویشکا آسایش یکی از ستاره های
پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و

Previous



اتوبیوگرافی
safiauto.ca/
‎ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایرانویشکا آسایش یکی از ستاره های
پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و

شماره 152 - صفحات روزنامه سینما
www.cinemanewspaper.ir/category/18/issue/0/صفحات-روزنامه-سینما
‎ویشکا آسایش و سیامک انصاری بازیگران فیلم سینمایی «دراکولا» شدند. . فیلم "
پنجاه کیلو آلبالو" که قرار بود از شش سال پیش ساخته شود ,سرانجام طلسمش . در
بررسی فیلم‌های امسال «نهنگ عنبر» بیش‌ترین ضریب رشد هفته اول به دوم را دارد. .
حضورش در سینمای ایران به دهه 50 بازمی‌گردد و در دهه‌های 60 و 70 جزو چهره‌های پرکار
شاخص .
خبر ایرانی - آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
newsirani-farhang.wikirss.ir/
در بخشی از تیتراژ بازیگر زن، پرتقالی را به یک فرد نیازمند داده و در ادامه از یک
خطر . پس از احضار تهیه‌کنندگان فیلم‌های «ابد و یک روز»، «۵۰ کیلو آلبالو» و «
کوچه‌ی . چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان
سینما، . ایرانی - آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه کاملویشکا آسایش: بازی در «
دراکولا» .
جدیدترین،داغ ترین و بروزترین اخبار روز ایران و جهان
www.hotfa.ir/
‎گلزار بازیگر «عاشقانه» شد . ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای سینمای ایران.
ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و
البته یکی از پرفروش ترین ها. . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. .
عکس های خاطره انگیز و زیبای اعضای خانواده در موقعیت های مختلف را می توان در قاب
های ساده روی .
پایگاه خبری الف - آخرین عناوین فرهنگی :: نسخه کاملآرشیو سایت های .
alef-farhang.sotiba.ir/
سوتیبا بزرگترین آرشیو مطالب سایت های برتر ایرانی می باشد که به صورت
خودکار . نمایشگاه عکس‌ فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» از مجموع آثار سحاب
زری‌باف، ۲۱ . با این‌ حال فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» نباید مجوز اکران می‌گرفته و از
دست شورای . این بازیگر توانمند در سال پیش رو اکران خواهد شد: «نهنگ عنبر 2:
سلکشن رویا» .
اکران خصوصی فیلم سینمایی دراکولا با حضور چند خون آشام - برنا
borna.cofeblog.ir/post/200
‎4 جولای 2016 . گزارش فارس از اکران خصوصی فیلم سینمایی «دراکولا» انتقاد عطاران . . بازیگر
پرکار . . nazbid.ir/post/?q=عکس+وقتی+ویشکا+آسایش+دراکولا+می. . دراکولا،
کنت خون آشام رومانیایی در سری فیلم های ژانر . . بازیگران در اکران خصوصی فیلم
50 کیلو آلبالو آماده شده است که در ادامه . تاریخ اکران نهنگ عنبر .
موسسه مطالعات راهبردی رویکرد - آخرین عناوین فرهنگ :: نسخه کاملآرشیو .
rooykard-farhang.wikifeed.ir/
وی که قدیمی ترین عکاس سینمای ایران محسوب می شود و به عنوان یک بازیگر در سینما
. سینمایی «سلام بمبئی» به خبرگزاری ها و روزنامه های رسمی کشور با عکس صحنه
فیلم . در این فیلم لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله
. به دنبال اتفاقاتی است که برای فیلم پنجاه کیلو آلبالو رخ داده و با دستور وزیر
.
رضا عطاران،ویشکا آسایش پولسازترین بازیگران سال 9
pak-kon.avablog.ir/./رضا+عطاران،ویشکا+آسایش+پولسازترین+بازیگران+سال+9
‎عکسهای جدید و بیوگرافی ویشکا آسایش بازیگر زن سینما و تلویزیون + ویشکا . .
نهنگ عنبر: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، نادر .
انرژی مثبت - پولسازترین های سینمای ایران در سال 94 . +عکس گرداوری:زیرمیزی
مطالب داغظاهر متفاوت “ویشکا آسایش” در فیلم “۵۰ کیلو آلبالو” . جالب “ویشکا
آسایش .
ضعف و قوت های جامعه شناسی ایران/ روشنفکری، مزاحم علم است - واضح
vazeh.com/./ضعف-و-قوت-های-جامعه-شناسی-ایران-روشنفکری-مزاحم-علم-است
‎7 ساعت قبل . بررسی جامعه شناسی ایران در گفتگو با آزاد ارمکی؛ ضعف و قوت های جامعه شناسی
ایران/ . عکسهای خانوادگی سپیده خداوردی بازیگر کشورمان+تصاویر . وکیل ملت
ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون . میلیاردی
مواجه بودند نهنگ عنبر 50 کیلو آلبالو در مدت معلوم و او این روزها دراکولا را .
خبر ایرانی - آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
newsirani-farhang.nazfeed.ir/
منبع : خبر ایرانی - آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه کاملعکس/تیپ متفاوت مهران
مدیری در سالهای دور . حضور سایر بازیگران ساخته جدید هاتف علیمردانی که همگی از
چهره های مطرح سینما . در فیلم نهنگ عنبر نقش یک افسر شهربانی قبل از انقلاب را
بازی کردم که یک آدم جدی . ویشکا آسایش: بازی در «دراکولا» برایم چالش برانگیز
بود.
Previous



رضا عطاران بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/رضا-عطاران
‎ستاره‌های زیادی وجود داشته و دارند اما تعداد طرفداران و دشمنانشان خیلی وقت‌ها برابری .
در این گزارش به رضا عطاران، نه به عنوان یک ستاره سینما و یک کارگردان خوش‌ذوق
بلکه به . رضا عطاران در بیمارستان / دلگیری این روزهای بازیگر «نهنگ عنبر» .
اشکان خطیبی با فیلم “۵۰ کیلو آلبالو” به کارگردانی‌ مانی حقیقی، از جمله
بازیگرانی .
پایگاه خبری الف - آخرین عناوین فرهنگی :: نسخه کاملآرشیو سایت های .
alef-farhang.bazfeed.ir/
عکس/ گریم های ماندنی فیلم های ایرانی در اینستاگرام عبدالله اسکندری . برای
فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» تقریباً در اکثر نقدهای منتشر شده، . سومین
فیلم عطاران، روایت یک زوج «دراکولا» با بازی دیدنی لوون هفتوان و ویشکا آسایش
است و از . این بازیگر توانمند در سال پیش رو اکران خواهد شد: «نهنگ عنبر 2: سلکشن
رویا» به .
خبر ایرانی - آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
newsirani-farhang.azilaz.ir/
تیپ متفاوت مادر و دختر بازیگر سینمای ایران/عکس . تومان فروش داشته است که این
فروش در تهران شامل ۱ میلیارد ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان . در فیلم نهنگ عنبر
نقش یک افسر شهربانی قبل از انقلاب را بازی کردم که یک آدم جدی . منبع : خبر
ایرانی - آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه کاملویشکا آسایش: بازی در «دراکولا»
برایم .
ویشکا آسایش چگونه دراکولا شد؟ +عکس | بروزترین‌ها
beroztarin.com/post/50242.html
‎ویشکا آسایش، استاد بازی در نقش‌های متفاوت با گریم‌های عجیب و غریب است و حالا هم
در . همزمان با اکران «دراکولا» تازه ترین فیلم سینمایی رضا عطاران، این بازیگر .
فیلم “۵۰ کیلو آلبالو” +عکس صفحه اجتماعی ویشکا آسایش گرداوری:ایران استایل
The . ویشکا آسایش عکسی از گریم خود در نقش فرناز فیلم «نهنگ عنبر» منتشر
کرد.
سینما - نود تی وی ایران
90tv.iran.sc/tag/+سینما
علت درگذشت پرویز شاهین خو بازیگر پیشکسوت سینما + عکس , زمان تشییع
پرویز شاهین . دانلود رایگان فیلم ایرانی نهنگ عنبر ۲ سلکشن رویا با لینک
مستقیم . سامان مقدم بازیگران : رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش ، هانیه
توسلی و… . خرید فیلم من سالوادور نیستم دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو دانلود فیلم
۵۰ کیلو آلبالو .
سینما و تلویزیون - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/32/سینما-و-تلویزیون.html
‎پرویز صبری کارگردان سینما که در چند ماه اخیر در بیمارستان به سر می برد، عصر
. بازیگر ایتالیایی که در ایران با فیلم های خاص وسترن معروف شده بود درگذشت.
. تهیه کنندگان سه فیلم پرفروش «۵۰ کیلو آلبالو»، «من سالوادور نیستم» و «ابد و
. سامان مقدم کارگردان فیلم کمدی «نهنگ عنبر» به تازگی تصویری را در صفحه خود
.
دومین نامه «مانی حقیقی» به وزیر ارشاد در پی دستور توقف نماش «50 .
mosbatnews-honar.arsiz.ir/
ماجرای ممیزی فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» به‌قدری طولانی، پرتنش، و غامض بود که .
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه طی دوره درمان بر اساس پروتکل های مصوب . او
بزرگترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را در خانه خود گرد آورده است. . سومین
فیلم عطاران، روایت یک زوج «دراکولا» با بازی دیدنی لوون هفتوان و ویشکا آسایش
است .
فیلم تورکی سویوق در تبریز اکران شد - بی صدا صبور
biseda-sabor-ba.smartbloger.ir/ogle/فیلم+تورکی+سویوق./0
‎پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون درباره اکران فیلم‌های سینمایی خود و . از
نکته های قابل توجه فیلم من سالوادور نیستم که در آن کارول ویدوتی بازیگر زن .
رضا عطاران را می‌توان موفق‌ترین بازیگر و کارگردان طنز ایران دانت که حضور او در .
عکس های جدید اینستاگرام مهدی محرابی . ویشکا آسایش و مهناز افشار در "نهنگ عنبر"
•• اخرین اخبار سینمایی ایــــــران ••(مهناز افشار و طناز .
javan6.com/archive/index.php/t-462213-p-7.html?COLLCC.
‎فریماه فرجامی بازیگر سال‌های دور سینمای ایران که این روزها پس از 11 سال دوری از .
در حالی که دو فیلم سینمایی با نامهای “نهنگ عنبر” و “گینس” با بازی رضا عطاران آماده
. رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، نادر سلیمانی،
. دو فیلم ابد و یک روز پنجاه کیلو آلبالو، عید امسال اکران می‌شوند و هر دو از امیدهای
.
فیلم | جستجو | گیل پی سی - تبلیغات متنی
www.gilpc.ir/list/فیلم.html
‎تدوین فیلم سینما گل خندوانه گلدونتدوین فیلم سینما گل خندوانه گلدون تدوین فیلم
سینما . علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران درباره "۵۰ کیلو آلبالو"، ساخته
مانی . بازیگران فیلم دراکولا امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) , لوون هفتوان , ویشکا
. فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم به دست سامان .
Previous



ترس را با این 10 فیلم تجربه کنید - تبلیغات متنی
www.gilpc.ir/./ترس+را+با+این+10+فیلم+تجربه+کنید________.html
‎تدوین فیلم سینما گل خندوانه گلدونتدوین فیلم سینما گل خندوانه گلدون تدوین فیلم
. علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران درباره "۵۰ کیلو آلبالو"، ساخته مانی .
بازیگران فیلم دراکولا امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) , لوون هفتوان , ویشکا . ادامه
اثر قبلی سامان مقدم «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می شود.
نگاتیوهای سپید - گزارش
www.sabrian.blogfa.com/cat-4.aspx
‎15 ژوئن 2016 . متاسفانه بیشتررسانه های داخلی، مطبوعات سینمایی و منتقدان ایرانی همواره . گلزار
ستاره بی‌رقیب آن سال‌ها و چهرهایی چون الناز شاکر دوست، ویشکا آسایش و . حقیقی
درباره فیلم پرفروش« ۵۰ کیلو آلبالو » نیز به صراحت از . هانیه توسلی بازیگری
که این روزها در سینمای ایران پر کار است اعتراف جالبی کرده است.
فیلم cinema سینما art on Instagram
mulpix.com/instagram/فیلم_cinema_سینما_art.html
‎سحر قریشی_Sahar Ghoreyshi زمینه فعالیت سینما، تلویزیون و تئاتر تولد۶ . . #
actor #بازیگر #movie #cool #جالب #artist #celebrity #عکس #هنرپیشه #love #
ایران . جوانانی که امسال ستاره میشوند<span class=" . این منتقد درباره "۵۰ کیلو
آلبالو" هم نظر مساعدی نداشت. . ساعدسهیلی وهمسرش گلوریاهاردی دراکران خصوصی ۵۰
.
نقشه سایت - مجله اینترنتی همراه | goldhamrah.ir
www.goldhamrah.ir/sitemap
. 0.5 http://goldhamrah.ir/اظهارنظر-بازیگر-دراکولا-درباره-کتابخوانی-هنرمندان-افراد
- . always 0.5 http://goldhamrah.ir/گریم-مهناز-افشار-در-نهنگ-عنبر-2-عکس-12992
. http://goldhamrah.ir/ستاره-های-سینمای-ایران-بی-مصرف-یا-تاثیرگذار-12551
. http://goldhamrah.ir/وزیر-ارشاد-۵۰-کیلو-آلبالو-فیلمی-نامناسب-است-کسانی-که
- .
اقدام ناجوانمردانه یک مرد با زن مهربان و دختر 3 ساله . - اخبار ایران و جهان
khabarto.ir/.عکساقدام.عکس.+/+این+4+جوان+قمه+به+دست+را+می+شناسید+عکس
‎اخبار داغ ایران و جهان. . 878 روز سایه به سایه در تعقیب مرد کثیف بودند عکس حمله
وحشیانه 4 پسر خشن . ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و
تلویزیون بوده است و . نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. . ویشکا آسایش
، اولین زن دراکولای سینمای ایران . بازیگران درخشان تاریخ سینما (13): کری گرانت.
نگار» رامبد جوان به خیابان های تهران رسید + عکس - cinama_mahanهمه .
khazayirashid.blogfa.com/author/khazayirashid/?p=2
‎تدوین و موسیقی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به پایان رسید + اولین عکس ها . با
توجه به اینکه این بازیگر پس از خروج از ایران فعالیت های هنری خود را به شکلی دور
. مینا ساداتی بازیگر جوان سینمای ایران در یکسال اخیر بسیار پرکار و موفق ظاهر
شده و . شیرمحمدی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر،
افشین .
در شبکه خبری پچ پچ - شبکه خبری پچ
pechpech.net/tags/
‎سیاسی پربیننده ترین اخبار عکس آخرین اخبار گوناگون ورزشی تلویزیون فرهنگ و
هنر اجتماعی سبک . گلوریا هاردی ، بازیگر ایرانی- فرانسوی موهای سرش را تراشید !
. تصویری از حاشیه افطار پولدارهای تهران با حضور ستاره های سینما و فوتبال! .
رحمانی‌فضلی: ۵۰ درصد طلاق‌ها ناشی از اعتیاد؛ ۲.۵ میلیون زن سرپرست خانوار داریم.
نقشه سایت - مجله اینترنتی پدیده | padideah.ir
www.padideah.ir/sitemap
. -بازیگر-سه-در-چهار-فیلم-سینمایی-میسازد-18026 2016-08-07T12:54:00+03:30
. always 0.5 http://padideah.ir/حافظ-ناظری-ستارههای-دنیا-را-در-ناگفته-دور-هم-جمع-
کردم- . always 0.5 http://padideah.ir/گریم-مهناز-افشار-در-نهنگ-عنبر-2-عکس-
17789 . http://padideah.ir/وزیر-ارشاد-۵۰-کیلو-آلبالو-فیلمی-نامناسب-است-
کسانی-که- .
آرشیو | سایت خبری کرج رسا
karajrasa.ir/arch/
فیلم های در حال اکران سینما فردیس · آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد .
بیت‌ المال دزد اموال ۸۰ میلیون ایرانی هستند/ ۹۵۰ مدیر حقوق ۱۵ تا ۵۰ میلیونی می‌گیرند
. آخرین نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ روز پرکار پدیده؛ نویدکیا با سپاهان تمدید
. ترافیک · عکس/ گریم متفاوت «ویشکا آسایش» در فیلم سینمایى نهنگ عنبر .
آرازپرس- متفرقه
www.arazpress.ir/News/متفرقه/13
دیوید بکهام نه تنها دل افراد معمولی بلکه دل ستاره های بسیاری را نیز برده است. . در
تاریخ سینما بازیگران بسیاری بوده اند که دلیل ورودشان به سینما، سوابق ورزشی
شان . زورآوند نماینده 20 کیلومتر پیاده روی ایران در المپیک 2016 پنجاه و چهارم شد.
. .jpg"></br>ویشکا آسایش عکس خنده داری از گریم چهره اش در فیلم نهنگ عنبر 2 را
.
Previous



نقشه سایت - مجله اینترنتی | alldl.ir
alldl.ir/sitemap
. always 0.5 http://alldl.ir/بازیگران-مشهوری-که-از-دنیای-ورزش-به-سینما-آمدند-19335
. always 0.5 http://alldl.ir/حافظ-ناظری-ستارههای-دنیا-را-در-ناگفته-دور-هم-جمع-کردم-
پنج- . always 0.5 http://alldl.ir/گریم-مهناز-افشار-در-نهنگ-عنبر-2-عکس-18981
. 0.5 http://alldl.ir/وزیر-ارشاد-۵۰-کیلو-آلبالو-فیلمی-نامناسب-است-کسانی-که-مجوز
- .
بازیگران - iranbanou.com
www.iranbanou.com/tag/بازیگران
بازیگران. انتقادهای بی پروای مجری معروف تلویزیون علیه فرزاد حسنی و آزاده نامداری
. ستاره‌های خیر طرح محسنین روبروی احسان علیخانی/ خیرابی،کوثری، بختیاری،
گودرزی و . ۵۰ کیلو آلبالو فیلمی نامناسب است/ کسانی که مجوز اکران داده‌اند اشتباه
کرده‌اند . ویشکا آسایش با گریم دراکولا/ عکس · می‌خواهم پدرم بالاخره به خوابم بیاید
/ .
سینما - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو
wtaar.com/tags/سینما
جدیدترین عکس های بازیگران سینما مجموعه عکس های جدید و دیدنی بازیگران . ستاره
های سینمایی 40 ساله ایرانی و خارجی نگاهی به چهره‌های سینمایی حول و حوش 40 ساله .
فیلم سینمایی ایرانی نهنگ عنبر با کیفیت عالی DVDRip 720p به کارگردانی .
فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویشکا آسایش، بازیگر سینمای و تلوزیون با .
khanom jafari، نویسنده در تم فارکت
themeforect.ir/author/khanom-jafari/
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانی . افراط و تفریط در همه بخش
های سینما و تئاترمان موج میزند، علی الخصوص در نام . ستاره مشهور هالیوودی در
لباسی از برند گوچی در اکران هالیوود فیلم “افسانه تارزان” . لقب بازیگران
پرفروش سال 94 در حالی به رضا عطاران و ویشکاآسایش تعلق گرفت که آنها فیلم «
نهنگ عنبر» .
برگه پیدا نشد. | خبرنگار هنر | Art Reporter
artreporter.ir/1395/04/31/
اخبار روز (۲,۴۷۲); اخبار مهم (۶۶۳); برنامه سالن های تئاتر (۲۱۷); برنامه سالن های سینما (
۸۴); بنر ها (۱۲); تئاتر (۵۶۲); تلویزیون (۴۵۲); دسته‌بندی نشده (۲,۴۶۳). عکس (۱۱۴) .
دانلود کتاب مصور می می نی - بلاگ ریدر
ordugahe5.blogreader.ir/list/دانلود+کتاب+مصور+می+می+نی.html
بیوگرافی و عکس های شخصی اینستاگرام فلامک جنیدی بازیگر . علاقه مندی
بازیگران سینمای ایران به شغلهای دیگر (البته با گرایش هنری) و تجربه آن همزمان با
. دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی نهنگ عنبر با کیفیت عالی DVDRip 720p
. گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، جمشید هاشم‌پور، بابک
حمیدیان، .
noaros
noaros.rzb.ysupport.ir/
19 ژوئن 2016 . بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی لیلا بلوکات بازیگر سینما . رکان
خواننده بزرک ترکیه در موزیک ویدیو جدید خود مجبور شد 8 کیلو وزن کم کند . . حلقه خانم
ویشکا آسایش هم تقریبا ساده، پهن و بدون نگین است؛ البته . نیوشا ضیغمی ،
بازیگر زن ایرانی ، هجدهم تیر ماه پنجاه و نه (۱۳۵۹/۴/۱۸) . نهنگ عنبر (۱۳۹۴) .
نقشه سایت
firefun.ir/sitemap
. always 0.5 http://firefun.ir/عکس-های-بازیگران-زن-و-مرد-ایرانی-و-همسرانشان-9-7468
. 0.5 http://firefun.ir/عکس-از-چهره-با-نمک-مهناز-افشار-در-فیلم-نهنگ-عنبر-2-7457 .
always 0.5 http://firefun.ir/عکس-لو-رفته-چهره-وحشتناک-ویشکا-آسایش-7264 . 0.5
http://firefun.ir/ستارههای-باردار-2014-کدامند-7237 2016-05-13T06:45:00+03:30 .
سینما و تلویزیون - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.com/fa/cat/32/سینما-و-تلویزیون.html
شهاب حسینی، بازیگر و کارگردان سینما طی یادداشتی نسبت به توهین نشریه .
بازیگر ایتالیایی که در ایران با فیلم های خاص وسترن معروف شده بود درگذشت. .
تهیه کنندگان سه فیلم پرفروش «۵۰ کیلو آلبالو»، «من سالوادور نیستم» و «ابد و یک
. سامان مقدم کارگردان فیلم کمدی «نهنگ عنبر» به تازگی تصویری را در صفحه خود
در .
خبرگزاری فرهنگی و هنری خواهران دریا
khaharanedarya-bfa.freeblogs.ir/
‎ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما نیز در جلسه نقد و بررسی این مستند حضور خواهد
داشت. . در حالی‌که از هفته گذشته موجی از اعتراض‌ها در میان ستاره‌های هالیوود در جهت
تحریم . در « دراکولا » بازیگرانی چون لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری
، ژاله . مختاری مدیر فروش هدایت فیلم درباره فروش فیلم « پنجاه کیلو آلبالو »
گفت: .
Previous



خبرگزاری فرهنگی و هنری خواهران دریا
khaharanedarya-bfa.chartblogs.ir/
23 ژانویه 2016 . ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما نیز در جلسه نقد و بررسی این مستند حضور خواهد
داشت. . در حالی‌که از هفته گذشته موجی از اعتراض‌ها در میان ستاره‌های هالیوود در جهت
تحریم . در « دراکولا » بازیگرانی چون لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک .
مختاری مدیر فروش هدایت فیلم درباره فروش فیلم « پنجاه کیلو آلبالو .
سینما - زومیت
www.linkjoo.ir/?page=j_search&search=سینما
ویشکا آسایش یکی از ستاره های پرکار سال های اخیر سینما و تلویزیون بوده است و .
نهنگ عنبر، 50 کیلو آلبالو، در مدت معلوم و. ویشکا آسایش، اولین زن دراکولای
سینمای ایران 7ساعت قبل برترین ها . عکس/ اکران خصوصی فیلم سینمایی «حریر
» 4روز قبل سینما پرس . پنجاه گفت و گو با هنرمندان سینمای ایران 13روز قبل
شریان.
فیلم
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q.
بیوگرافی و عکس نسرین مقانلو . عکس های تزیین سالاد . لباس‌های عجیب و غریب
یک بازیگر و خوشتیپی برد پیت و جرج کلونی/ «دورهمی» میزبان بچه . رکورد فروش
سینمای ایران جابجا شد/«لانتوری» و 20 سانس فوق‌العاده در یک شب · «پاپیون» .
ارشاد: ۵۰ کیلو آلبالو فیلمی نامناسب است/ کسانی که مجوز اکران داده‌اند اشتباه
کرده‌اند .
فرهنگی
iranbanou.com-web.ir/?index=iranbanou.com/tag/-فرهنگی
چهره ها در شبکه های اجتماعی (289) . بازیگر اخراجی ها : همه فکر می‌کردند با اخراجی ها
موفق می‌شوم اما نشدم / به خاطر پول در فیلم‌های بی‌کیفیت . سلفی مهناز افشار و
ویشکا آسایش در جشن سینمای ایران · سقوط هواپیما در صحنه فیلمبرداری/ تام .
اندروز»و«کریستوفر پلامر»در جشن پنجاه سالگی«اشک‌ها و لبخندها»+عکس · بازگشت
«آقای .
میخونیم | آخرین اخبار و خواندنی های فارسی نیستاجرای آن مقطع زمانی که با
mikhonim.com/1468904260275
. فرق دارد که در سینمای هندوضعیت امروز به بانکداریهمکاری های لیگ جهانی و
توانستیم . که همه عصرها The Localتصمیم حذف ولز نیز از مسابقات والیبال ایران
تسلیت می . را در بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان توسط بازیگرانی مثل تعقیب
و تازه و تیم . کارگردان دراکولا ساخته هیچکاک در خطریدسیگار مهمترین ستارههای
احتمالی در .
تصاویر دیدنی از یورو 2016 - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/EN/IR/archive/2016-07-03_20
3 جولای 2016 . کشته و مجروح شدن ۶ نفر در انفجار انتحاری مدینه+عکس . اعترافات تروریست
داعشی؛ قصد انفجار پنجاه نقطه را درتهران داشتیم . صوت افشاگری بازیگر زن
درباره عمق فساد در سینمای ایران / ویدیوی . ژست های ویشکا آسایش در اکران
خصوصی یک فیلم/تصاویر . ساخت سری جدید «نهنگ عنبر» از فردا در زعفرانیه .
Previous

  • ۹۵/۰۵/۳۱
  • ۱۵۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی