دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود


هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

 
هنگام رخ دادن حادثه تروریستی باید چه کار کنیم؟ بهترین واکنش هنگام رویارویی با حادثه تروریستی و فرد انتحاری چیست؟ در این شرایط بحرانی باید فرار کنیم یا پناه بگیریم؟

هنگام اتفاق افتادن حادثه تروریستی چه باید کرد؟

حملات تروریستی در مقیاس حملات پاریس که منجر به کشته شدن 129 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر گشت، به ندرت اتفاق می‌افتد. با این حال، مقامات آماده این شرایط بحرانی هستند، ولی به مردم عادی چه توصیه‌ای می‌شود؟

هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟

فرادید| حملات تروریستی در ابعاد حملات پاریس که منجر به کشته شدن 129 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر گشت، به ندرت اتفاق می‌افتد. با این حال، مقامات آماده این شرایط بحرانی هستند، ولی به مردم عادی چه توصیه‌ای می‌شود؟

به گزارش فرادید به نقل از بی بی سی انگلیسی، اغلب بازماندگان حملات پاریس می‌گویند که صدای اولین تیراندازی‌ها را با صدای آتش بازی اشتباه گرفته بودند. جان لیچ، روانشناس و مربی سوروایولیست نظامی، می‌گوید که این اتفاق عادی است.

آماده باشید
مردم به طور معمول آماده شنیدن صدای تیراندازی نیستند، به همین دلیل صدای آن را با صدای چیز دیگری اشتباه می‌گیرند. جان لیچ می‌گوید: «ما به مدلی که در ذهنمان ساخته‌ایم پاسخ می‌دهیم و نه مستقیما به شرایط واقعی اطرافمان. به همین دلیل است که آسیب پذیر هستیم.»

هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟

مدت زمانی که برای درک اتفاقات لازم دارید، ممکن است موجب مرگ شما شود. اما اگر افراد قبل از هر اتفاقی چند سناریوی بسیار بد را در ذهنشان مرور کنند، این فرآیند می‌تواند بسیار سریع‌تر رخ دهد. لیچ می‌گوید: «تنها چیزی که نیاز است از خود بپرسید این است: اگر اتفاق بدی افتاد، واکنش من چه خواهد بود؟»

نشستن در رستوران و سینما بدون توجه به درب‌های خروج اضطراری کاری بسیار ساده است، اما دانستن محل خروج می‌تواند جان شما را نجات دهد. در جریان حملات تروریستی در سالن باتاکلان در شامگاه جمعه، یکی از مامورین امنیتیِ سالن گروهی از مردم را از طریق خروج اضطراریِ به بیرون از سالن هدایت کرد.

سریع واکنش نشان دهید
اکثر افراد هنگام حملات تروریستی کاملا گیج شده و خودشان را گم می‌کنند. لیچ چندین شرایط تهدیدآمیز در سراسر جهان را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که تنها 15 درصد مردم کار درست را انجام می‌دهند. بیش از 75 درصد مردم کاملا محو اتفاقات اطراف شده و به جای نشان دادن واکنش صحیح، گیج و مبهوت می‌شوند. حدود 10 درصد دیگر مردم نیز تصمیماتی می‌گیرند که شانس زنده ماندنشان را کم کرده و راه افراد دیگر را سد می‌کنند.

هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟

گرفتن تصمیم درست و عمل طبق آن، می‌تواند شانس زنده ماندن شما را به مراتب افزایش دهد. البته لازم به ذکر است که مردم در اولین گام منتظر واکنش افراد دیگر می‌مانند و این واقعیت در سرشت بشر جای دارد.

در یک آزمایش، گروهی از روانشناسان ده‌ها نفر را درون یک سالن قرار داده و مقداری دود وارد آن اتاق کردند تا واکنش هر یک از افراد را بررسی کنند. سرعت تصمیم گیریِ افرادی که تنها بودند نسبت به کسانی که همراه داشتند، بیشتر بود.

از جلوی چشم تروریست‌ها دور شوید
آیان رید، سرباز سابق بریتانیایی، مدرس نظامی و مدیر شرکت امنیتیِ فورمِتیو گروپ، می‌گوید: «اگر جلوی چشمشان نباشید، جلوی تیرشان هم نیستید.» بهترین کار این است که از جلوی آن‌ها دور شوید و به هدفی کوچکتر تبدیل شوید. این اقدام می‌تواند شامل دراز کشیدن روی زمین یا پنهان شدن پشت چیزی باشید.

اجسام سخت مانند دیوار بتنی در ارجحیت قرار دارد. آیان می‌گوید: «در فیلم‌های هالیوودی خودروهای ضدگلوله را دیده می‌شود، اما آن‌ها در واقعیت همه جا وجود ندارند.» با این حال، در شرایط حمله تروریستی، اتومبیل بهتر از هیچی است.

زمانی که یک حمله تروریستی در جای کوچکی صورت می‌گیرد، شلیک هر گلوله می‌تواند چندین نفر را زخمی کند. بنابراین، اگر از جلوی چشم تروریست دور شوید، از زخمی شدن خود جلوگیری می‌کنید. گاهی نیز پیش می‌آید که فرد اسلحه را گرفته و بی‌هدف به اطراف خود شلیک می‌کند. در این حالت هم بهتر است پشت یک جسم سخت پناه بگیرید.

بسیاری از بازماندگان حملات پاریس این کار را از روی غریزه انجام می‌دادند. آن‌ها میز را برگردانده و از آن به عنوان حفاظ موقتی استفاده می‌کردند. حتی بعضی از افراد حاضر در سالن پشت بلندگوهای بزرگ پناه گرفتند. اما از آنجایی که حفاظ کمی در سالن اصلی باتاکلان وجود داشت، تمام افراد نمی‌توانستند از آن حمله جان سالم به در برند.

یک زوج ایرلندی با «تظاهر به مردن» توانستند خود را نجات دهند. ترسا سده، یک بازمانده دیگر، نیز به بی بی سی گفت: «یک مرد به شدت آسیب دیده بود و ناله می‌کرد. ما تمام تلاش خود را کردیم تا به او بگوییم که ساکت باشد و تکان نخورد تا زنده بماند. زیرا هر بار که در سمتی حرکتی به وجود می‌آمد، تروریست‌ها آنجا را نشانه می‌گرفتند.»

آیان در ادامه می‌گوید: «آن‌ها منتظر تحرک هستند، زیرا توجهشان را جلب می‌کند.» این عبارت زمانی بیشتر معنا پیدا می‌کند که محیط تاریک باشد. هنگامی که تروریست‌ها خشاب اسلحه‌شان را تعویض می‌کردند، برخی از افراد به سمت درب خروجی می‌دویدند. فرار ریسک زیادی به همراه دارد، اما در زمان مناسب می‌تواند گزینه خوبی باشد.»

دولت بریتانیا نیز توصیه کرده که اگر راه خروجیِ امنی را مشاهده کردید، در زمان مناسب به سمت آن بدوید؛ اما اگر هیچ راه خروج مطمئنی وجود ندارد، بهترین کار این است که پنهان شوید.

بنا بر گفته‌ی شواهد عینی در سالن باتاکلان، برخی از افراد ترجیح دادند که در دفاتر و دستشویی پنهان شوند تا کمک برسد.

هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟
لاسانا بِیثیلی

در ماه ژانویه و در جریان یک حمله تروریستی، لاسانا بیثلیِ 24 ساله چندین مشتری یهودی خود را در زیرزمین مغازه‌اش پنهان کرد. او یخچال و برق مغازه را خاموش کرد و به دنبال کمک رفت. تمام کسانی که او پنهان کرده بود، زنده ماندند. نجات چندین یهودی توسط یک مغازه دار مسلمان باعث شد تا از او به عنوان یک قهرمان نام برده شود.

به سمت تروریست یورش ببرید
در چندین موارد نیز یورش بردن به سمت تروریست جواب داده است. یک حمله تروریستی به قطار در ماه اوت در فرانسه خنثی شد و دلیلش نیز یورش بردن مسافران به سمت تروریست تنها بود. اما بین چهار مسافری که به آن تروریست یورش بردند، یک فرد عضو نیروی هوایی و فرد دیگر نیز در گارد ملی عضویت داشت. این افراد البته در زمان مناسب به سمت آن تروریست یورش بردند.

هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟
سه مرد آمریکایی که به تروریستِ قطار فرانسوی یورش بردند

آیان رید می‌گوید یورش بردن به سمت تروریست بدون داشتن آموزش‌های لازم اصلا ایده‌ی خوبی نیست. او می‌گوید که با این کار زندگی‌تان را به خطر می‌اندازید. فراموش نکنید که بسیاری از تروریست‌ها به صورت گروهی فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها جلیقه ضد گلوله و برخی دیگر هم مواد انفجاری همراه خود دارند.

گفته می‌شود که عادل تِرموس در جریان حمله اخیر بیروت، جان ده‌ها نفر را نجات داده است. او از پشت به یک تروریست حمله کرده است. اما جلیقه‌ی انفجاریِ آن تروریست منفجر شده و موجب کشته شدن ترموس و آن تروریست شده است.

به عقیده‌ی بسیاری، علیرغم تمام خطرات، لازم است بدانید چه اقدامی هنگام حمله باید انجام دهید. خامس آلوارس، روانشناس و مذاکره کننده‌ی صحنه‌های گروگان‌گیری، می‌گوید: «اعضای گروه تروریستی داعش به کارهایی نظیر گروگان‌گیری علاقه‌ای ندارند. کسی نیست که با آن‌ها مذاکره کند. ارزش شما در این است که مرده باشید. اگر بدانم که تیر خواهم خورد، دوست ندارم که به راحتی تسلیم شوم.»

پس از فرار
اگر شخصی موفق به فرار شد، باید حواسش را کاملا جمع کند. این مسئله بسیار اهمیت دارد. آیان می‌گوید: «تا می‌توانید از محل حادثه دور شوید و پشت سخت‌ترین جسم ممکن پناه بگیرید. سپس به نزدیک‌ترین مقامات امنیتی رجوع کنید.»

پیوستن به ازدحام جمعیت در نزدیکیِ حادثه و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، کار خطرناکی است. آیان در این رابطه می‌گوید: «همیشه به این فکر کنید که قرار است برنامه دومِ تروریست‌ها اجرا شود. بهترین کار این است که از پلیس و دیگر مسئولان کمک بخواهید، زیرا آن‌ها از وضعیت کلیِ حادثه اطلاعات بیشتری در دست دارند.»

هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟
زن بارداری از پنجره آویزان شده بود و یک مرد به او کمک کرد

به یکدیگر کمک کنید
همانطور که گفتیم احتمال اینکه هر یک از ما در چنین مهلکه‌ای گیر بیافتیم، خیلی کم است – اما همچنان امکانش وجود دارد. کریس کاکینگ، روانشناس و کارشناس رفتار جمعی، می‌گوید: «شانس زنده ماندن افرادی که به دیگران کمک می‌کنند و هماهنگ هستند، به مراتب بیشتر کند.»

کریس کاکینگ پس از حملات هفت ژوئیه لندن در سال 2005 با ده‌ها نفر از افراد درگیر در آن حملات مصاحبه کرد و به این نتیجه دست یافت که بهترین و موثرترین راه موجود برای رهایی از مخمصه، همکاری و کمک به دیگران است.

اگر بخواهیم که افراد در مسیر خروج اضطراری گیر نکنند و کسی زیر دست و پا نیوفتد، باید با دیگران هماهنگ بود. کاکینگ می‌گوید که اکثر افراد حتی در بحرانی‌ترین شرایط هم تمایل دارند که به دیگران کمک کنند. او می‌گوید: «باور غالب این است که افراد در چنین شرایطی فقط به فکر خودشان هستند، اما چنین نیست.»

واکنش ما هنگام حادثه تروریستی چه باید باشد؟

منبع : فرادید

نوشته هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/when-attacks-occur-what-should-we-do/


هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com/when-attacks-occur-what-should-we-do/
‎1 روز پیش . هنگام رخ دادن حادثه تروریستی باید چه کار کنیم؟ بهترین واکنش هنگام رویارویی با
حادثه تروریستی و فرد انتحاری چیست؟ در این شرایط بحرانی .
هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ | جدید رو | متن اخبار جذاب .
www.jadidro.ir/./هنگام-رخ-دادن-حمله-تروریستی-چه-باید-بکن.html
‎1 روز پیش . جدید رو : هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ هنگام رخ دادن حمله تروریستی
چه باید بکنیم؟ مطلب فرادید| حملات تروریستی در ابعاد حملات .
هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟
www.farsipu.com/./هنگام-رخ-دادن-حمله-تروریستی-چه-باید-بکنیم-670109.html
‎21 ساعت قبل . هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ گیربکس اتوماتیک چیست گیربکس
اتوماتیک چگونه کار می کند؟ باشگاه تناسب اندام (چاقی، لاغری) .
هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟ - سلامت شهر .
www.salamatnews.com/./هنگام-گرفتارشدن-در-حمله‌های-تروریستی-چه-باید-کرد-
‎4 ساعت قبل . بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. .
بسیاری از کسانی که از حملات تروریستی جان به در بردند، می‌گویند که صدای . نشان
می‌دهیم، نه به آن‌چه در محیط اطراف رخ می‌دهد، و این آسیب‌پذیرمان می‌کند».
هنگام گرفتارشدن در حمله های تروریستی چه باید کرد؟ - خبرلند
khabarland.com/./هنگام-گرفتارشدن-در-حمله-های-تروریستی-چه-باید-کرد؟-1
‎3 ساعت قبل . هنگام گرفتارشدن در حمله های تروریستی چه باید کرد؟ . بنابراین، باید خود را برای
نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. . که در ذهن داریم واکنش نشان می
دهیم، نه به آن چه در محیط اطراف رخ می دهد، و این آسیب پذیرمان می کند».
حملات ۱۳۹۶ تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/حملات_۱۳۹۶_تهران
‎حمله‌های ۱۳۹۶ تهران به حملات تروریستی و تقریباً همزمان به ساختمان مجلس شورای
اسلامی و . سپس، بناچار از طریق راه پله به محل دفاتر نمایندگان می‌روند و پس از
مجروح کردن تعدادی . نیروی انتظامی با اشاره به حوادث رخ داده در مجلس شورای اسلامی
نیز اظهار کرد: . باید تروریسم در تهران را محکوم کنیم همان‌طور که حملات در اروپا را
محکوم کردیم.
عکس/پست کاوه رضایی بعد از حوادث تروریستی
toma.ir/news/18312
‎مشرق نیوز - عکس/پست کاوه رضایی بعد از حوادث تروریستی\n \n\n \n \n \n \n \n \n \
n \n. . هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ ویدیو: تصاویر کامل حمله .
روسیه: حمله تروریستی تهران نشان داد تروریست ها آرام نمی گیرند
boyon.ir/news/37203
‎وزیر خارجه روسیه در واکنش به حمله تروریستی روز چهارشنبه در تهران اعلام کرد که .
پی اقدام بزدلانه تروریستی در تهران · هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟
هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ - تیتر یاب
titryab.com/data/./هنگام+رخ+دادن+حمله+تروریستی+چه+باید+بکنیم
‎مطلب با عنوان هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ از وبسایتهای مرجع
دریافت و با درج لینک مستقیم منبع آن نمایش داده شده است. در صورتیکه مطالب نمایش
داده .
ناپ ناز - مجله تفریحی
weblogfa.com/source/249/ناپ-ناز
‎هنگام رخ دادن حمله تروریستی چه باید بکنیم؟ 17 ساعت پیش سرگرمی ناپ ناز 0.
فرادید| حملات تروریستی در ابعاد حملات پاریس که منجر به کشته شدن 129 نفر و
زخمی .



چطور بفهمیم سکته قلبی سراغمان آمده؟ - بیتوته
www.beytoote.com/health/prevention/come2-heart1-attack.html
‎اغلب کسانی که دچار حمله قلبی می شوند، موقع سکته قلبی احساس می کنند کسی
مرکز . ج- البته باید گفت همیشه هنگام سکته قلبی، درد قفسه سینه رخ نمی دهد. . 3-
مراقب سرگیجه، احساس سبکی سر و غش کردن باشید. . ویتامین D رو چطوری جذب
کنیم؟ . پیام تسلیت وزیر اطلاعات به ملت ایران و خانواده شهدای حمله تروریستی
تهران .
پایان ۵ساعت عملیات‌تروریستی‌داعش درمجلس/ ورود تروریست‌ها با .
www.khabaronline.ir/detail/673820/Politics/parliament
‎1 روز پیش . همزمان اقدام تروریستی دیگری در حرم امام(ره) رخ داد. . با حضور در مجلس شروع به
تیراندازی کردن کرد، اتفاقی که در نتیجه آن یکی از محافظان مجلس . در این هنگام
نمایندگان با او همنوا شدند و نمایندگان حاضر در صحن مجلس یکصدا با فریاد . هاجر
چنارانی درباره آخرین وضعیت مجلس شورای اسلامی طی حمله مهاجمان ناشناس گفت: .
هنگام وقوع حمله قلبی چه باید کرد؟ - نمناک
namnak.com/نجات-از-حمله-قلبی.p42297
‎حمله قلبی و اگر در وقت تنهایی دچار حمله‌ی قلبی شدید چه باید بکنید و نجات از حمله
قلبی . حفظ آرامش، خبر کردن آمبولانس و خوردن آسپرین در صورت وقوع حمله قلبی می
. حمله قلبی زمانی رخ می دهد که جریان خونی که اکسیژن را به ماهیچه های قلب می رساند
به . (ره)خوشگذرانی مهدی رحمتی در دبی + عکسجزئیات حوادث تروریستی دیشب لندن
+ .
راهنما: اگر در حمله‌ای گرفتار شدید، چه باید بکنید؟ - BBC Persian
www.bbc.com/persian/iran-40185367
‎1 روز پیش . اگر در جایی بودید که حمله ای اتفاق اتفاد، چه باید بکنید؟ . بسیاری از کسانی که از
حملات تروریستی جان به در بردند، می‌گویند که صدای . چیزی دیگر است، چیزی که با
انتظارش هم‌خوانی دارد مثل صدای خالی کردن تیرآهن از تریلی. . ذهن داریم واکنش نشان
می‌دهیم، نه به آن‌چه در محیط اطراف رخ می‌دهد، و این آسیب‌پذیرمان می‌کند.
خبرگزاری تسنیم - عملیات تروریستی در مجلس با کشته شدن .
https://www.tasnimnews.com/./عملیات-تروریستی-در-مجلس-با-کشته-شدن-تروریست-ها-پایان-یافت-اورژانس-امروز-جمعاً-12-نفر-شهید-و-42-ن.
‎1 روز پیش . صبح امروز در دو حمله تروریستی جداگانه، تروریست‌ها به حرم امام راحل و مجلس حمله
کردند. . نوشت: - اقدام تروریستی تهران اگر در اروپا و یا هر جای دیگری رخ می‌داد
تلفات . و برای مبارزه با آن باید استوارتر،منسجم‌تر و یکپارچه‌تر حرکت کنیم. .
وی در طبقه دوم ساختمان نمایندگان مجلس قرار داشته که هنگام حمله تروریست‌ها و .
ترور، بمب گذاری و انفجار در حرم امام و مجلس؛ التهاب و فضای امنیتی در .
https://www.tarafdari.com/./ترور،-بمب-گذاری-و-انفجار-در-تهران-و-مشهد
‎3 ساعت قبل . میزان; داعش در لیبی مسئولیت حمله مسلحانه در تهران را به عهده گرفت; و همزمان شبکه
خبر . به گزارش خبرنگار "نظر" پیکر اولین شهید حادثه تروریستی مجلس، شهید .
جمهوری آمریکا، محکوم کردن تروریسم نمی تواند گزینشی باشد و باید وقوع آن در تهران
را . تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه .
هنگام گرفتارشدن در حمله های تروریستی چه باید کرد؟ - تی نیوز
tnews.ir/news/c37987404043.html
‎2 ساعت قبل . بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. . «ما
به الگویی که در ذهن داریم واکنش نشان می دهیم، نه به آن چه در محیط اطراف رخ می دهد، و این
آسیب . . هنگام گرفتارشدن در حمله های تروریستی چه باید کرد؟
مولوی عبدالحمید حملات تروریستی تهران را محکوم کرد - آفتاب نیوز .
khabarfarsi.com/u/39601398
مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد. .
خبری را از عوامل اصلی رخ دادن اتفاقات ناگوار در کشور عنوان و اضافه کرد: در همه اوقات
باید . در این هنگام فاطمه حسینی نماینده تهران با نگرانی و اضطراب فراوان گفت که .
مهم ترین نشانه های سکته مغزی را بشناسید - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./مهم-ترین-نشانه-های-سکته-مغزی-را-بشناسید
‎سکته مغزی هنگامی رخ می‌دهد که یک لخته خونی باعث انسداد شریان‌ خون‌رسان به مغز
می‌شود . ۷- به هم خوردن تعادل بدن به طور ناگهانی که احتمالا با حالت تهوع، استفراغ
کردن، تب، . ۳- حمله ایسکمیک گذرا: . هنگام بروز علائم سکته مغزی چه باید کرد؟ .
واکنش رهبر انقلاب به حادثه تروریستی در تهران: این ترقه‌ بازی‌ها تأثیری در اراده ملت
ندارد.
رعایت نکات ایمنی هنگام وقوع توفان - ویستا
vista.ir/content/61292/رعایت-نکات-ایمنی-هنگام-وقوع-توفان/
‎سعى کنید بفهمید چه توفان‌هائى ممکن است در منطقه شما رخ دهد و در چه زمانى از سال،
احتمال . مرحله بعد آن است که بدانید براى حفاظت از خانه و خانواده خود، چه مى‌توانید
بکنید. . در مناطقى که توفان موسمى و مسبوق به سابقه است باید زمان خاص آن را، با
توجه به اطلاعات . لحظه انفجار عامل انتحاری حمله تروریستی در پیرامون حرم مطهر امام
خمینی…
Previous



حملات پاریس احتمالاً کار القاعده بوده و نه داعش/دادستان: تروریست‌ها نام
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940823000012
‎14 نوامبر 2015 . این اتفاق در حالی رخ داد که ساعاتی پیشتر گزارش شده بود که به دنبال تهدید .
پلیس فرانسه، ساعت‌ها بعد، اعلام کرد که حملات تروریستی دست‌کم در هفت نقطه .
فرانسوی خود ضمن محکوم کردن حملات تروریستی پاریس تاکید کرد که «من به .
نابودی تمدن غربی است و ما باید در این زمینه نقش رهبری خود را ایفا کنیم».
پادزهر تـروریسم - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/1103807
‎17 ساعت قبل . دنیای اقتصاد: دو حادثه تروریستی روز گذشته تهران را در شوک فرو برد. . 10:15
صبح دیروز، در نخستین حمله تروریستی که در حرم مطهر امام راحل رخ داد، دو نفر .
ذوالفقاری تاکید کرد: اولین کار آنها مورد هدف قرار دادن فرد مستقر در آنجا بود و سپس
. و برای مبارزه با آن باید استوارتر، منسجم‌تر و یکپارچه‌تر حرکت کنیم.
چگونه از یک حمله اتمی جان سالم به در ببریم؟ | ingooneh
ingooneh.com/چگونه-از-یک-حمله-اتمی-جان-سالم-به-در-ببریم؟
‎چنین حمله ای به دنبای یک فرایند رو به وخامت سیاسی رخ می دهد. . به هر حال یک جنگ
غیر مرسوم اتمی ممکن است بدون خبر قبلی توسط تروریست ها اتفاق بیفتد. . به
صورت بلقوه صفر است، مگر اینکه در هنگام وقوع انفجار در یک پناهگاه بسیار بسیار
مقاوم در . اگر از انفجار اتمی و تشعشعات اولیه جان سالم به در برده باشید باید به
دنبال .
بازی جناحی بعد از حمله تروریستی دیروز - فرارو
fararu.com/fa/news/./بازی-جناحی-بعد-از-حمله-تروریستی-دیروز
‎5 ساعت قبل . باز و بسته کردن منو . اما اتفاقی که دیروز در شبکه‌های اجتماعی رخ داد، کاملا متمایز و
متفاوت از این . ماجرای پلاسکو با حادثه تروریستی حمله داعش زمین تا آسمان متفاوت
بود. . باید به شکلی رفتار کرد که بحث‌های جناحی در هنگام بروز این وقایع . نظامی،
انتظامی و جریان‌های سیاسی بیشتر و قوی‌تر استفاده کنیم.
هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟ - سلامت آنلاین
www.salamatonline.ir/./هنگام-گرفتارشدن-در-حمله-های-تروریستی-چه-باید-کرد
‎7 ساعت قبل . سلامت آنلاین- وقوع دو حمله به ساختمان مجلس و حرم و آرامگاه امام خمینی(ره) نشان .
بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. .
نشان می‌دهیم، نه به آن‌چه در محیط اطراف رخ می‌دهد، و این آسیب‌پذیرمان می‌کند».
واکنشهای بین المللی به حوادث تروریستی تهران - خبرگزاری صدا و سیما
www.iribnews.ir/./واکنشهای-بین-المللی-به-حوادث-تروریستی-تهران
‎1 روز پیش . نخست وزیر ایتالیا حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد . های دوست و برادر باید
مقابل اقدامات تحریک آمیز که با هدف بی ثبات کردن و ایجاد هرج . وی افزود :«من حملات
رخ داده در مجلس ایران و مرقد آیت الله روح الله خمینی ( ره ) را به . ما باید این اقدامات
تروریستی را محکوم کنیم و با دوستانمان در ایران ابراز همدردی می کنیم.
چگونه تروریست ها و فعالیت های مشکوک به حملات تروریستی را .
https://rooziato.com/./نحوه-تشخیص-تروریست-ها-و-حملات-تروریستی/
‎چگونه تروریست ها و فعالیت های مشکوک به حملات تروریستی را تشخیص دهیم؟ . از
وقوع عملیات های تروریستی را به شما معرفی کنیم که با دیدن آن ها باید هوشیار بوده و
سریع . به صحبت کردن درباره آن ها بودید، مراقب استراق سمع غریبه ها و افراد ناشناس
باشید. . پوشیدن جلیقه های انفجاری باعث می شود قسمت میانی بدن هنگام نشستن یا
.
چگونه تروریست انتحاری را تشخیص دهیم و در هنگام وقوع حمله ی .
https://chegane.com/.تروریست.هنگام.حمله.تروریستی.کنیم؟/1537
‎1 روز پیش . در این مطالب قصد داریم در به چند نکته ی امنیتی که باید در مواجه با حمله ی . نظر می
رسد; دستانش را برای منفجر کردن کمربند انفجار مشت کرده و یا مشت کرده در جیبش
گذاشته . در هنگام وقوع حمله ی تروریستی و انتحاری چه کار کنیم؟
هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟ - سلامانه
www.salamaneh.com/./هنگام-گرفتارشدن-در-حمله‌های-تروریستی-چه-باید-کرد
‎2 ساعت قبل . بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در. . بسیاری از کسانی که از
حملات تروریستی جان به در بردند، می‌گویند که صدای تیراندازی را با . واکنش نشان
می‌دهیم، نه به آن‌چه در محیط اطراف رخ می‌دهد، و این آسیب‌پذیرمان می‌کند».
هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟
reihaneh-ardabil.ir/?p=13097
‎3 ساعت قبل . بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. . آماده
کنید بسیاری از کسانی که از حملات تروریستی جان به در بردند، می گویند که . می
دهیم، نه به آن چه در محیط اطراف رخ می دهد، و این آسیب پذیرمان می کند .
Previous



یکصدا | ایستگاه خبری افغانستان
1sada.com/
‎یگانه ایستگاه خبری افغانستان. خبرهای همه رسانه های معتبر افغانستان در یکصدا.
روزنامه همدلی - 4 ساعت التهاب در تهران
www.hamdelidaily.ir/?newsid=32110
‎16 ساعت قبل . همچنین همزمان با حمله تروریستی به حرم امام، صدای تیراندازی در مجلس شورای اسلامی هم
شنیده شد. . اتفاقاتی که در بیرون صحن در حال رخ دادن بود، نمایندگان مشغول
قانون‌گذاری بودند. . تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه
. و برای مبارزه با آن باید استوارتر، منسجم‌تر و یکپارچه‌تر حرکت کنیم.
انکار نقش اسلام در ترور: شرح انکار :: Daniel Pipes
www.danielpipes.org/13769/
‎جدول بندی سایت TheReligionOfPeace.com تعداد حملات اسلام گرایان، از ١١ . یک
بار به "مبارزه بزرگ با افراط گرایی که در حال حاضر در سراسر خاورمیانه در حال رخ دادن
. به این مضمون بازگشت: "ما باید واضحانه منشا این حملات تروریستی را مطرح کنیم.
. دور موضوعات همزاد انگیزه اسلامی و تروریسم بی تناسب اسلامی می پلکند، هنگام
خطاب .
حملات داعش در تهران/۱۳شهید/بیش از ۴۰ مجروح/مرگ مهاجمان/واکنش‌ها+فیلم و .
aftabnews.ir/./حملات-داعش-در-تهران۱۳شهیدبیش-از-۴۰-مجروحمرگ-مهاجمانواکنش‌ها-فیلم-و-تصاویر
‎1 روز پیش . آخرین اخبار از حمله تروریستی در تهران/این خبر به‌روز رسانی شده است . یک مقام آگاه
از پایان عملیات تروریستی که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی رخ داد، خبر داد. .
مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دهد
. تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه .
همه آنچه باید درباره تخلیه‌سازی فرودگاه در شرایط اضطراری بدانیم - کلیک
click.ir/./all-you-should-know-about-airport-emergency-evacuate/
‎1 روز پیش . هنگام وقوع یک حمله تروریستی،جنایی و یا حتی آتش‌سوزی در فرودگاه عملیات . به
گزارش کلیک، زمانی که یک حمله تروریستی رخ می دهد، داشتن یک مجموعه از سیاست‌‌ها
. جدی در نظر گرفته شود نه فقط نهاد‌ها بلکه همه افراد شاغل باید به آن توجه ویژه بکنند.
. در صورت فراموش کردن پسورد کامپیوتر مک چه کاری باید انجام داد؟
از شر بختک خلاص شوید! - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/266571/از-شر-بختک-خلاص-شوید
‎1- ناتوانی در حرکت دادن تنه، دستها و پاها و صحبت کردن (فرد از فرط ترس میخواهد
فریاد . در مواردی که فلج خواب به مدت 6 ماه، دست‌کم هفته‌ای یک بار در فرد رخ ‌دهد باید
از .
علائم ظهور امام زمان(ع) چیست؟/ آیا این علائم را می توان بر حوادث امروز .
fa.abna24.com/cultural/archive/2014/10/02/641916/story.html
‎2 ا کتبر 2014 . باید بین اخبار و نشانه های ظهور و اخبار "ملاحم و فتن" تفاوت گذاشت. . ها از اتفاقات
غیر محتوم است که احتمال رخ دادن یا رخ ندادن آنها وجود دارد. . "زنجیان" به خانه کعبه حمله
کرده ویران می کنند و حجرالاسود را می برند. . اول اینکه: ما زمانی که حدیث را بر مصداق
خارجی تطبیق می کنیم همیشه مواجه با احتمال تکرار مصداق هستیم.
تروریست‌ها با پوشش زنانه وارد محوطه مجلس شورای اسلامی شدند
https://ir.sputniknews.com/iran/201706072570285/
‎1 روز پیش . معاون امنیتی وزیر کشور ایران اعلام کرد تروریست‌ها با پوشش لباس . لاوروف: حملات
تروریستی در تهران حاکی از آن است که تروریست ها آرام . (ره) رخ داد که دو نفر قصد
ورود به داخل حرم را داشتند که نیروها متوجه شدند و . تاکنون شهادت دو نفر تأیید شده
البته آمار قطعی را باید بعداً اعلام کنیم. . نشان دادن کامنت های جدید (0).
کدام نماینده گیلان هنگام حمله تروریستی در ساختمان مجلس بود؟+ .
www.khazaronline.ir/کدام%20نماینده%20گیلان%20هنگام%20حمله%20تروریستی%20در.
‎14 ساعت قبل . کدام نماینده گیلان هنگام حمله تروریستی در ساختمان مجلس بود؟ . این افراد مسلح که
به گفته یکی از نمایندگان 4 نفر هستند با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن
تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی . لحظاتی پیش در طبقه پنجم مجلس یک
انفجار رخ داد. . باید [حمله] تهران را هم مانند [حملات] اروپا محکوم کرد.
صحنه دلخراش مرگ دانش آموز دزفولی که به اجبار در زنگ ورزش دوید - رکنا
www.rokna.ir/./75901-صحنه-دلخراش-مرگ-دانش-آموز-دزفولی-که-به-اجبار-در-زنگ-ورزش-دوید-پزشک-ورزش-را-برای-او-منع-کرده-بود-فیلم-لحظ.
‎8 ژوئن 2016 . شناسایی هویت عناصر تروریستی حوادث دیروز تهران / ابوعایشه که بود؟ . پدر داغدیده
علیرضا در گفتگو با رکنا گفت: هنگام ثبت نام برای سال تحصیلی جدید . تا
اینکه زنگ ورزش فرا می رسد و دبیر ورزش علاوه بر مجبور کردن فرزندم به . یعنی
واقعا بهت زده شدم,چرا باید حس انسانیت در وجود ما ازبین رفته باشه,اقای .
Previous



هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟ - بتانیوز
betanews.ir/./هنگام-گرفتارشدن-در-حمله-های-تروریستی-چه-باید-کرد
‎44 دقیقه قبل . بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. .
بسیاری از کسانی که از حملات تروریستی جان به در بردند، می گویند که . نشان می
دهیم، نه به آن چه در محیط اطراف رخ می دهد، و این آسیب پذیرمان می کند».
محکومیت جهانی حملات تروریستی تونس، کویت و فرانسه | پایگاه خبری .
www.jamaran.ir/./398986-محکومیت-جهانی-حملات-تروریستی-تونس-کویت-فرانسه
‎27 ژوئن 2015 . مقام‌هایی از کشورهای مختلف و نهادهای بین‌المللی سه حمله تروریستی روز . این انفجار
در مسجد امام صادق (ع) در منطقه الصوابر رخ داد و در اثر آن ۲۵ تن شهید و حدود ۲۰۰ تن زخمی
شدند. . و تونس را به شدت محکوم کرد و گفت عاملان این حملات باید محاکمه شوند. . امور
خارجه کویت، ضمن محکوم کردن شدید این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه، .
هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟ - شبکه ما
www.shabakema.com/news/news/570229
‎بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد.
راهنمایی که در پی آمده، آموزش اقداماتی است که به شما کمک می‌کند در این مواقع بهتر و .
در لحظه تحویل سال چه دعایی زمزمه کنید - سایت خبری تحلیلی تابناک .
www.tabnak.ir/fa/news/./در-لحظه-تحویل-سال-چه-دعایی-زمزمه-کنید
‎19 مارس 2012 . هنگام لحظه تحویل سال که جهان بار دیگر لباس نو بر تن می‌‌کند و هنگامه . به گزارش
فارس، بار دیگر طبیعت در حال نو شدن است و عالم هستی رو به سرسبزی نهاده و
تغییری در حال رخ دادن است. . دعای خاص خود را دارد و با توجه به حال، اوضاع و احوال خود
باید دعا کند. . ویدیو: سخنان مولوی عبدالحمید درباره حمله تروریستی تهران .
آنا | 8 راه برای رهایی از افکار منفی و رسیدن به آرامش
www.ana.ir/news/41000
‎13 جولای 2015 . بسیاری از مواقع به محض این که اتفاق بدی رخ می دهد، ما آن را با اتفاقات بد گذشته
پیوند می دهیم و شروع به احساس ناراحتی و غم می کنیم و شاید همین حالا در مورد بسیاری
از . است ولی باید بدانیم که در این هنگام ما به آرامش ذهنی و بدنی نیازمندیم. . ها در
هنگام استرس و نگرانی، نمی توانند جلوی صحبت کردن خود را بگیرند.
علت گرفتگی عضلات پا چیست؟ | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/./198269-علت-گرفتگی-عضلات-پا-چیست
‎7 ساعت قبل . هنگامی که گرفتگی عضلات پا رخ می دهد، با توجه به شدت حمله که درد و ناراحتی را به
همراه . حرکات کششی: هنگام وقوع گرفتگی عضله پا انجام برخی حرکات کششی را مد
نظر قرار دهید. . چگونه از گرفتگی عضله پا در بلند مدت پیشگیری کنیم؟ . از زیر
فشار قرار دادن بیش از اندازه و ناگهانی عضلات پای خود پرهیز کنید.
شکستن استخوان ترقوه‌ پسر 3 ساله در مهدکودک/ تایید حادثه کودک‌آزاری .
www.isna.ir/./شکستن-استخوان-ترقوه-پسر-3-ساله-در-مهدکودک-تایید-حادثه-کودک-آزاری
‎21 فوریه 2017 . مادر این کودک سه ساله ادامه‌ داد: در هنگام مراجعه به مهد یکی از کودکان مهد را به من نشان دادند
. نمی کرده چنین اتفاقی رخ دهد و فقط برای جدا کردن کودکان این کار را کرده است، در
حالی که وی اگر قصد جدا کردن کودکان از یکدیگر را داشت باید . فرستیم و نتیجه‌ را
طی تماس تلفنی به شما اعلام می کنیم ، اما با وجود گذشت قریب سه .
یک داماد با فامیل‌اش که بسوی مزار میرفت از سوی طالبان کشته شد .
www.tolonews.com/./یک-داماد-با-فامیل‌اش-که-بسوی-مزار-میرفت-از-سوی-طالبان-کشته-شد
‎این رویداد روزگذشته هنگامی رخ داد که خانواده یی برای برگذاری مراسم عروسی .
پسرشان برند، بدبختانه که از سوی دشمنان وطن موتر اینها مورد حمله قرار گرفت و .
شورای ولایتی بغلان با انتقاد از نیروهای امنیتی می‌گوید که پولیس بغلان نباید در
هنگام نبرد به . بگزارند که مسافرین رفت و آمد نکنن و نیروهای امنیتی باید این کار
را بکنند.
همه چیز درباره بیماری پانیک اتک (panic) / درمان حملات پانیک
teerex.ir/642/panic-attack/
‎4 دسامبر 2015 . پانیک اتک به معنی حمله های وحشت و یا ترس است. . حالت تهوع، تعریق، عرق کردن،
بی حسی اندام،لرزش اندام، احساس خفگی و تنگی نفس، . آن چیز که مشخص است، این
که باید به فکر درمان آن باشید. . چگونه با حملات پانیک مقابله کنیم ؟ . در این
صورت اگر در هنگام وقوع حملات در کنارتان باشند می‌توانند به شما قوت قلب .
هنگام گرفتارشدن در حمله&#۸۲۰۴;های تروریستی چه باید کرد؟ - kodoom .
news.kodoom.com/health-science/هنگام.در-حمله.های/./6465582/
‎بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین واکنش در چنین لحظاتی آماده کرد. . دهید:
بسیاری از کسانی که از حملات تروریستی جان به در بردند، می گویند که صدای .
Previous



عمار حکیم حملات تروریستی تهران را محکوم کردن - تیتر امروز
www.titreemroz.ir/./عمار-حکیم-حملات-تروریستی-تهران-را-محکوم-کردن
‎4 ساعت قبل . رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در واکنش به حملات تروریستی اخیر تهران بیانیه‌ای
صادر کرد. . روز چهارشنبه در دو حمله تروریستی که در مجلس شورای اسلامی و حرم امام
خمینی(ره) رخ داد شماری . سامپائولی: باید سبک بازی مان را مطلوب مسی کنیم . ماجرا/
رفتار مردم در هنگام حوادث تروریستی/ اتحاد ملی در برابر تروریست ها.
هنگام گرفتارشدن در حمله‌های تروریستی چه باید کرد؟ | سلامت | خبروان
khabarone.ir/./هنگام-گرفتارشدن-در-حمله‌های-تروریستی-چه-باید-کرد
‎4 ساعت قبل . بنابراین، باید خود را برای نشان دادن بهترین وا. . بسیاری از کسانی که از حملات
تروریستی جان به در بردند، می‌گویند که صدای تیراندازی را . در ذهن داریم واکنش
نشان می‌دهیم، نه به آن‌چه در محیط اطراف رخ می‌دهد، و این آسیب‌پذیرمان می‌کند».
چرا موقع خواب آب دهان جاری می‌شود؟
www.fardanews.com/fa/news/./چرا-موقع-خواب-آب-دهان-جاری-می‌شود
‎4 ژوئن 2016 . حالا چرا این اتفاق بیشتر در خواب رخ می دهد؟ ساده ترین پاسخ این است که چون دهان در
خواب باز است، بزاق از دهان به بیرون جاری می شود. عضلات بدن هنگام .
PressTV-مصاحبه پرس تی وی با فرمانده سپاه بدر عراق
www.presstv.ir/DetailFa/./iraq-badr-popular-units-daesh-fallujah
‎7 ژوئن 2016 . در حالی که در حقیقت ما می توانستیم این منطقه را نیز احاطه کنیم. بعد از محاصره کامل
فلوجه، باید وارد شهر شد و آن را از اشغال داعش آزاد کرد؛ وظیفه‌ای . اما ما در همه نبردهایمان،
با تاکتیک‌های جدید پیش‌دستی کردیم و هنگام پیش روی، منطقه . 2016 سال ریشه کن
کردن داعش در عراق خواهد بود و با سقوط این گروه تروریستی که با .
دلایل و درمان سرگیجه - شفاآنلاین
shafaonline.ir/fa/news/52628/دلایل-و-درمان-سرگیجه
‎24 فوریه 2015 . سرگیجه وضعیتی خوش خیم حمله ای (BPPV). . عدم تعادل به معنای از دست دادن تعادل یا
احساس بی‌ثباتی به هنگام راه رفتن است. . چرخد و حالت تهوع شدید نیز رخ می دهد این
حالت تا موقعی که به طور سریع روبه شکم خوابیده شود و . روز به روز داره بد تر میشه
خواهش میکنم جواب بدید باید چیکار بکنیم دارو هاهم هیچ اثری نداره.
نفقه به چه زنانی تعلق می‌گیرد؟ - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/news/./نفقه-به-چه-زنانی-تعلق-می‌گیرد
‎13 آگوست 2015 . مطابق ماده 1111 در صورت استنکاف شوهر از دادن نفقه ،زن باید به دادگاه . رویه های موجود
، تمام کارشناسان نفقه در هنگام تعیین مبلغ، به توان مالی مرد نیز .
اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! - سایت خبر اقتصادی
eghtesadgardan.ir/fa/news/1395/اسراییل-زمان-حمله-به-ایران-را-اعلام-کرد
اما نیروی هوایی اسرائیل باید مطمئن شود که به صورت حرفه‌ای ظاهر خواهد شد. . نه در
صورت رخ دادن یک درگیری متعارف (غیر هسته ای) اگر چه می توانیم ضرباتی به آنها
. غرب پیش خواهند شتافت، در این هنگام ما باید از اینترنت به شکل گسترده تری
برای . داده ولی هنوز درگیر با تروریست ها تو کشورش امریکا هم قدرت مند هستش و
همینطور .
چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم .
www.mashreghnews.ir/./چرا-باید-هشدار-قاسم-سلیمانی-درباره-حمله-داعش-به-ایران-را-جدی
‎30 مه 2015 . چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟ . و سلامت
جامعه ما اثر می‌گذارد، بنابراین باید به بحث داعش هم توجه کنیم. . وی ادامه داد: اگر
جلوی پیش‌روی داعش در سوریه گرفته می‌شد، هیچ وقت آن‌چه در عراق رخ داد، اتفاق .
گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این .
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این دخترها حرام .
www.yjc.ir/./امامره-به-احمدی‌نژاد-در-خواب-چه-گفت-خواستگاری-از-این-دخترها-حرام-است-خیابان‌‌ها-بعد-از-انقلاب-چه-نامی-گرفتند
‎عده‌ای اعتقاد دارند این جمجمه‌ها و اسکلت‌های انسان‌ها باید زیر زمین و در خاک باشند و نباید
از . شاید آن چه در زیر می‌نویسم، چندان اهمیت نداشته باشد، ولی می‌تواند برای پایان دادن
به . به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری النشره اعلام کرد: این گروه تروریستی با
. ماجرای تعرض در سال ۱۹۹۳، هنگام جدایی میا فارو مادر دیلن از وودی آلن مطرح شده بود.
اسپادانا سیر - چگونه در سفر از حوادث ناخوشایند جلوگیری کنیم؟
www.espadanaseir.com/blog/2017-01-23-09-36-14.html
‎اتفاقات و خطرهای پیش بینی نشده ممکن است در هر سفر و برای هر کسی رخ دهد. . هنگام
راه رفتن نیز باید مراقب باشید، زیرا یک لیز خوردن،تصادف کردن، از جایی پرت .
مورد حمله ی تروریستی، آدم ربایی و آزار و اذیت قرار می گیرید، باید سریعا به سفارت
.
Previous

  • ۹۶/۰۳/۱۸
  • ۳۸۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی