دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود



 

نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

مطلب مربوط به سایت کدر می باشد

نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

روش امبدینگ یا کاشت نخ مخصوص قابل جذب در نقاط طب سوزنی یک نوع روش طب سنتی چین برای درمان دردها، بیماری و رفع چاقی موضعی و کاهش وزن است.

چندین مطالعه و تحقیق در مورد مقایسه تأثیر کاشت کت گوت و طب سوزنی بر چاقی و رفع چربی های اضافی تجمع یافته زیر پوست و کاهش سایز موضعی بالا و پایین تنه انجام شده است.

این مطالعات مشخص کرده‌اند که هم کاشت نخ کت گوت و هم طب سوزنی سنتی چین و رایج که شامل طب سوزنی الکتریکی نیز می‌باشد، در درمان چاقی تأثیر گذار هستند.

توده بدنی، شاخص توده بدن، دور کمر، چربی اضافی در باسن، نسبت کمر به باسن و مقاومت انسولینی همگی در این مطالعات به طور چشم گیر کاهش  سایز و حجم چربی یافتند.

به طور کلی باور بر آن است که استفاده از این نخ قابل جذب در نقاط طب سوزنی برای درمان چاقی عمومی و موضعی و حذف چربی زیر پوستی و سلولیت بسیار تأثیر گذار و حتی بهتر از روش‌های غربی می‌باشد.

 

این روش شامل کاشتن تعدادی نخ کت گوت مورد نظر در زیر بافت‌های پوست در ناحیه شکم یا پهلو ، باسن و ران پا، سینه ها و بازو و پشت با استفاده از سوزنی ویژه و استریل شده و یکبار مصرف می‌باشد.

آیا روش کت گوت طب چینی در کاهش وزن و رفع چاقی موضعی موثر و ثابت شده است؟

بر اساس شواهد موجود همچنان هیچ گونه توافق نظر کلی در مورد استفاده از این روش طب چینی برای درمان چاقی وجود ندارد و نتایج گرفته شده از این روش همیشه مطابق انتظارات بیمار نبوده است.

در نتیجه برای هدف این مطالعه کشف اثر نخ کت گوت در درمان چاقی و توسعه و ایجاد روشی ویژه بر اساس مرور بر مطالعات و تحقیقات پزشکی موجود در این زمینه می‌باشد.

درمان چاقی موضعی و کاهش سایز بدن و لاغری اندام با روش امبدینگ کت گوت طب چینی

 نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

سرویس انجمن سلامت ملی آمریکا (PubMed) در سال ۲۰۱۲ در مورد مقالات منتشر شده به زبان انگلیسی و چینی که استفاده از کاشت کت گوت برای درمان چاقی را مورد ارزیابی قرار داده بودند، بررسی کرد.

عباراتی که در این جستجو استفاده شدند کت گوت، کاشت، چاقی و طب سوزنی بودند. فهرست منابع و این مقالات نیز مورد بررسی قرار گرفت. مطالعات شامل تمام ارزیابی‌های آزمایشگاهی که این عوامل را در نظر گرفته بودند، می‌شد.

یکی از محققان چند مقاله را برای بررسی انتخاب کرد. دو محقق نیز به صورت غیر وابسته تمام داده‌های مربوط به تمام مطالعات دارای شرایط را با استفاده از فایل‌های اکسل جمع آوری کردند.

این محققین اطلاعات را از طریق طرح مطالعه، دوره مطالعه، اندازه، جمعیت شناسی بیماران و نتیجه درمان بازیابی کردند. مطالعات مربوطه طبق سطوح شواهد سال ۲۰۱۱ مرکز پزشکی مبتنی بر شواهد دانشگاه آکسفرد، به یکی از سطوح اختصاص داده شدند.

این مطالعه در ژانویه سال ۲۰۱۲ صورت گرفت که در آن ۲۱ مقاله در این موضوع، شامل یک آزمون تصادفی کنترل شده (RCT سطح شاهد ۱) هشت آزمون غیر RTC (شاهد سطح ۲)، ۱۰ و ۱۲ مورد گزارش (شاهد سطح ۴)، مورد بررسی قرار گرفت.

رفع چاقی موضعی و کاهش سایز چربی های باسن،شکم و ران پا و پهلو با کت گوت امبدینگ

 نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

مطالعه RTC نشان از مساوی بودن تأثیر استفاده از کاشت کت گوت و استفاده از طب سوزنی الکتریکی بر روی بیماران بود و هر دو گروه کاهش چشم گیر در رفع چربی دور کمر، محیط باسن و نسبت کمر به باسن نشان دادند.

۵ مطالعه از ۸ مطالعه غیر RTC مشخص کردند که تأثیر کاشت کت گوت در میان گروه‌های مختلف متفاوت است. دو مطالعه دیگر هیچ گونه تغییر در میان دو گروه مورد مطالعه را ثبت نکردند.

مطالعه آخر نیز تأثیر چشم گیر در کنترل وزن بدن در روش درمان کاشت کت گوت در مقایسه با گروه کنترل که از فنو فیبرات (که روش رایج برای درمان چاقی نیست) برای درمان آنها استفاده شده بود را نشان می‌داد.

چرا از کاشت کت گوت برای لاغری باید استفاده کرد و چطور اثر می کند؟

نخ‌های مورد استفاده با نام Catgut کت گوت یا کات گوت شناخته می‌شوند و از فیبر و رشته‌های طبیعی دیواره‌های روده بز، گوسفند ساخته شده و نیز الیاف دیگر قابل جذب به نام PDO و PDS استفاده می‌شوند.

پس از انجام کت گوت به طور کامل توسط بدن (۸ تا ۱۰ روز بعد) جذب می‌شود. پزشکان چینی از سوزن‌های ۰٫۶ میلی متری برای کاشت کت گوت استفاده می‌کنند تا انجام آن درد کمتری داشت و نخ‌ها نیز را حت تر جذب گردند.

نخ کت گوت در نقاط طب سوزنی بدن جهت حفظ تحریک آن نقاط در حدود ۱ تا ۲ ماه معمولا کاشته می‌شود و پس از انجام، این نخ و رشته ها که در همان مسیر مریدین یا کانال انرژی بدن هستند جذب می‌گردند.

عامل مهم که میزان اثر گذاری این روش را تعیین می‌کند تئوری کانال‌های انرژی، دست کاری نیروی کاشت نخ، عمق قرار گیری نخ کت گوت در پوست، انتخاب میزان فشار جهت فرو کردن، چرخه وارد کردن نخ می‌باشد.

کاشت این نخ‌ها بستگی به نوع بدن بیمار داشته و انجام درمان نیازمند یک مشاوره پزشکی می‌باشد.این روش بسیاری از بیماری‌های بدن را برطرف کرده و برای کاهش وزن و افزایش سیستم ایمنی و سلامتی بدن بسیار مؤثر است.

کاشت کت گوت در واقع نوعی طب سوزنی همراه بدن محسوب می‌شود که در آن نقاط طب سوزنی خاصی به طور آرام و مداوم و با حرکت بدن تحریک شده تا آنکه بیماری به طور کامل درمان گردد و نتایج مورد انتظار حاصل شود.

تحریک طولانی مدت نقاط طب سوزنی علاوه بر مزایای بسیاری که دارد همچنین می‌توانند برای کاهش وزن، شکل دهی به سینه و افزایش متابولیسم نیز مؤثر باشد.

شکل دهی بدن و کاهش وزن و سایز بالا و پایین تنه و حذف چربی اضافی زیر پوستی و سلولیت

 نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

عوارض روش امبدینگ کت گوت و نوع سوزن و درد انجام آن

سوزن‌های مورد استفاده در کاشت یا امبدینگ نخ کت گوت کمی ضخیم تر از سوزن‌های معمول و رایج مورد استفاده در طب سوزنی هستند در نتیجه درد در این روش گاهی کمی بیشتر از انجام طب سوزنی سنتی است

اما این روش باز هم بسیار کمتر از درد تزریق سرنگ یا آمپول می‌باشد.

عوارض جانبی جدی در کاشت کت گوت بسیار نادر است. عارضه جانبی غیر معمول که در این روش گزارش شده است مربوط به بوجود آمدن گره زیر بوستی نرم

در محل کاشت نخ کت گوت یا PDO را در قسمت پایین شکم و کشاله ران پس از یک ماه پس از انجام درمان بوده است که مشکلی نیست و برطرف می شود.

این روش سنتی کاملاً ایمن و بی خطر بوده ولی با این حال وجود یک مورد عارضه جانبی در این مقاله ذکر شده است.

مدیر انجمن اتحاد ملی پزشکان چینی، دکتر وانگ چوان می‌گوید:

اگرچه کت گوت به بسیاری از مردم جهت کاهش وزن کمک می‌کند ولی در این مورد باید احتیاط کرد و افرادی که برای انجام این روش درمانی مناسب هستند تشخیص داده شوند.

دکتر چن همچنین گفت:

روش کاشت کت گوت معمولاً برای رفع چاقی که عامل آن تجمع چربی زیر پوستی است استفاده می‌شود و جهت درمان چاقی ناشی از عوامل و بیماری‌های فیزیکی باید در نقاط درمانی طب سوزنی و سوخت و ساز بدن بایستی از این روش طب چینی استفاده شود.

دکتر چن می‌گوید: همه پزشکان طب سوزنی حتما از وسایل و تجهیزات استریل شده و یک بار مصرف استفاده می‌کنند و این روش به هیچ وجه نباید خطر جانبی در پی داشته باشد.

پزشک طب سوزنی و آموزش دیده همچنین در مورد بیماری‌های فرد مراجعه کننده نیز در جلسه معاینه طب چینی توجه می‌کند.

کاشت نخ قابل جذب کت گوت در نقاط و مسیر انرژی چی بدن یک روش و تکنیک بسیار قدیمی است که تاریخ استفاده از آن به درازای استفاده از طب سوزنی می‌باشد.

دکتر چن همچنین اضافه کرد: این روش در اصل برای درمان افرادی با بنیه ضعیف استفاده می‌شده است نه برای کاهش وزن.

در گذشته پزشکان سوزن‌های نازکی که ما امروزه در اختیار داریم را در اختیار نداشتند و همچنین لوله‌های تو خالی برای قرار دادن نخ‌های کت گوت در بدن بیمار وجود نداشت.

او ادامه داد: در این روش در گذشته نخ‌ها توسط یک جراحی کوچک در بدن بیمار کار گذاشته می‌شدند و سپس جای زخم دوخته می‌شد؛ بنابراین به صورت ناخواسته کشف شد که این فرآیند درمانی می‌تواند به کاهش وزن هم کمک کند.

دکتر چن می‌گوید که فرآیند تولید و تهیه رشته‌های کت گت امروزه با روشی که در گذشته جهت تولید این رشته‌ها به کار گرفته می‌شده است، متفاوت است. امروزه متخصصین قادرند که این نخ‌ها را از طریق مغناطیسی کردن پروتئین تولید کنند.

رفع چربی های زیر پوستی و کاهش چربی های موضعی و سلولیت

 نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

حذف چربی های زیر پوستی و سلولیت با کاهش سایز موضعی بدن

زمانی که نخ‌ها در بدن قرار می‌گیرند، پروتئین موجود در نخ‌ها به بدن انرژی می رسانند و باعث سوختن و آب شدن چربی‌های زیر پوست و رفع سلولیت در حین جذب شدن نخ می‌شوند. به این ترتیب این نخ‌ها می‌توانند به کاهش وزن و سایز موضعی کمک کنند.

با این حال به کاری گیری این روش برای کسانی که به دلیل تجمع چربی در زیر پوست خود دچار چاقی شده‌اند نتایج بسیار قابل توجه تری نسبت به استفاده از آن برای چاقی‌ها ناشی از اختلالات هورمونی و متابولیسیمی دارد.

برای چاقی هورمونی علاوه برای امبدینگ کت گوت موضعی و درمانی، لازم به درمان چاقی عمومی با طب سوزنی سنتی، الکتریکی و گوش مدرن در دوره های مختلف است.

دکتر چن تاکید کرد اگر چه این روش ممکن است برای بیمارانی که از چاقی شکمی رنج می‌برند، بسیار مفید و مؤثر باشد ولی بسیار محتمل است که این بیماران به دیگر مشکلات بدنی و بیماری‌ها نیز مبتلا باشند.

کسانی که در ناحیه شکم دارای چربی اضافی هستند و می‌خواهند از طریق روش کاشت کت گوت چربی‌های خود را از بین ببرند باید پیش از انجام هر گونه درمان، بیماری‌های دیگر خود را درمان کنند.

مردمی که چربی زیر پوستی دارند می‌توانند با ورزش، گرفتن رژیم غذایی یا ادامه سبک زندگی معمول لاغر شوند.

با این حال برخی از مردم دوست دارند راه میان بر را انتخاب کرده و به همین دلیل است که می‌خواهند تحت درمان‌های رادیکال مانند کاشت نخ کت گوت یا pdo و pds با نظر پزشک قرار گیرند.

کاشت کت گوت برای کاهش وزن در واقع روشی توسعه یافته و پیشرفته کاهش وزن با طب سوزنی و موکسی باشن است.

مغناطیسی کردن پروتئین به همراه کاشت کت گوت در نقاط طب سوزنی مربوطه برای ایجاد تحریک مؤثر و پایا ( ۱۵ روز تا ۳ ماه در بدن جذب می‌شود) از طریق میتوکوندری جهت کاهش وزن، استفاده می‌شود.

این روش ۱۵ روزه کاشت کت گوت، چاقی را از بین برده و تحمل درد و زحمت سوزن کاری در زندگی امروزی ارجحیت داده می‌شود.

اثرات درمانی بدن با روش امبدینگ نخ کت گوت در نقاط طب سوزنی بدن

آقای مائو و همکارانش ثابت کردند که استفاده از این روش در ترکیب با دارو و روش‌های رایج جهت درمان صرع و کاهش علائم حملات آن تأثیر بهتری نسبت به استفاده از دارو به تنهایی دارد.

همچنین بر بیماری سندرم روده تحریک پذیر، یبوست و التهاب کولیتیس، تأثیر گذاشته و آن‌ها را بهبود می‌دهد. به علاوه این روش برای درمان بی خوابی،

فلج صورت و بیماری آلزایمز نیز می‌تواند به کار رود. امبدینگ کت گوت و طب سوزنی الکتریکی در درمان هایپر پلازی غدد پستانی و هیپومنوره مؤثر هستند.

این روش طب چینی بر بیماری سندرم پیش از قاعدگی و پوکی استخوان پس از یائسگی تأثیر مثبت دارد.

این مطالعه در ۷ جولای سال ۲۰۱۲ انجام شد:

انجام امبدینگ نخ کت گوت به مدت هزاران سال در طب سنتی چین برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله، سندرم پیش از قاعدگی، کهیر مزمن ، افسردگی، بی خوابی، چاقی، سیاتیک و …به کار می‌رفته است.

نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

نوشته نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس اولین بار در کدر - اس ام اس، مد، دکوراسیون، پزشکی، عکس پدیدار شد.

نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس


لینک منبع این نوشته :
http://www.keder.ir/128447-%d9%86%d8%ae-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%da%a9%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%aa%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%86.html


طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماری ها و زیبایی بدن و .
seemorgh.com/product-services/health-offer/135049-135049/
‎22 سپتامبر 2015 . درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات . سوزن ها از
یک تکه نخ تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به . درمانهای بیماری
چاقی و اضافه وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی : . است
باعث شود که عکس هم عمل کند و فرد به جای لاغر شدن،چاق تر هم بشود:.
کاشت نخ یا امبدینگ در طب سوزنی
kashtnakh.mihanblog.com/
‎11 ژوئن 2016 . روی عکس کلیک کنید . . کتف درد بهتر است با کدام روش طب سوزنی درمان شود. .
کاشت نخ یا امبدینگ : در این روش نخ های کوچک قابل جذب , برای افرایش مقدار تحریک
. بیشتر برای چاقی و کاهش سایز موضعی در ایران استفاده میگردد ولی در فلج . اگر
کاشت نخ به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی به درستی انجام .
امبدینگ چیست؟ و از شیوه های درمانی آن چه می دانید؟
www.hidoctor.ir/45594_امبدینگ-چیست؟-و-از-شیوه-های-درمانی-آن-چه.html/
‎19 ا کتبر 2014 . در این روش، درمانگر طب سوزنی به جای استفاده از سوزن، نخ‌های قابل جذبی . هفته با
جذب نخ catgut برای تجدید امبدینگ به مطب پزشک مراجعه می‌کند و به . در کت گوت از
یک نخ استفاده می شود که در تمام جراحی ها و در بخیه های . 4 – آیا این نخ برای درمانهای
چاقی حالت چربی سوز دارد و اینکه آیا این نخ ها به بدن دوخته می شوند؟
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماری چاقی و اضافه وزن .
tebbesozani.ir/1393-02-08-11-06-26/229-0001.html
‎درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات بدن بعد
انجام . به جای این سوزن ها از یک تکه نخ تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار
با بدن به . تعریف قحطی برای بدن چیست و در برابر رژیم غذایی برای لاغری چه
عکس .
نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+ .
www.keder.ir/128447-نخ-قابل-جذب-کت-گوتدرمان-چاقیروش-امبدین.html
‎16 ساعت قبل . روش امبدینگ یا کاشت نخ مخصوص قابل جذب در نقاط طب سوزنی یک نوع روش طب
سنتی چین برای درمان دردها، بیماری و رفع چاقی موضعی و کاهش وزن .
وبلاگ جامع طب سوزنی ایران - teb soozani - امبدینگ
tebsoozani.blogfa.com/tag/امبدینگ
‎8 دسامبر 2015 . کاهش سایزی که با کاشت نخ های مونوکریل قابل جذب انجام می شود و در 85 درصد .
درباره فواید درمانی امبدینگ و کاربردهای آن در کاهش وزن، جوانسازی پوست، درمان .
افرادی که تصمیم دارند میان طب سوزنی و امبدینگ یکی را به عنوان روش درمان چاقی .
درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding تا به حال .
باید و نباید های تکنیک امبدینگ در طب سوزنی - برترین ها
www.bartarinha.ir/./باید-و-نباید-های-تکنیک-امبدینگ-در-طب-سوزنی
‎16 ژانویه 2013 . در شیوه درمانی امبدینگ که یک روش تقریبا جدید محسوب می‌شود، . تو در تو است، نخ
قابل جذب catgut را به جای سوزن به نقاط طب سوزنی می‌زند. . افرادی که تصمیم دارند
میان طب سوزنی و امبدینگ یکی را به عنوان روش درمان چاقی . نداشتن محدودیت از شیوه
طب سوزنی که شیوه‌ای موثر و کارآمد در کاهش وزن است، استفاده کنیم.
مرکز خدمات تخصصی طب سوزنی - کاشت نخ
acp-farmanie.blogfa.com/tag/کاشت-نخ
‎درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding تا به حال اثار .
متری قابل جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی استفاده می کنیم و آن نخ را در
. درمانهای زیبایی بدن،کاهش وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب
سوزنی : . سینه، افتادگی پوست بدن ( سلولیت )، رفع چاقی پاها و سایر اندامها، چاقی
عمومی.
طب سوزنی و اثر آن در کم کردن سایز و لاغری - زیباتن
www.forum.zibatan.ir/طب-سنتی./طب-سوزنی-و-اثر-آن-در-کم-کردن-سایز-و-لاغری-1471/
‎14 مه 2013 . عکس تاپیک . من دو دوره ده جلسه طب سوزنی و سه بار کاشت در عضوهایی که دچار چاقی
موضعی . درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و . گوت
یا امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که همان نخ .
پرسش و پاسخ - طب سوزنی- موسسه جامع طب سوزنی ایران
www.tebsoozani.com/fa/questions.html
‎میشه بگید آ یا چاقی موضعی نیز با طب سوزنی میشه انجام داد؟ . لطفا بفرمایید مزیت
طب سوزنی به باقی روش های درمانی چیست؟ . مثلا جذب غذا مشکل داشته باشه. . با
سلام معمولا چند روز بعد از کت گوت امبدینگ فرد لاغر میشود و کاهش سایز میدهد؟ .
خدمتتون سوالی داشتم عوارض کاشت نخ های امبدینگ تا چه حد قابل قبول است تورم و
قرمزی .Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس



کاهش وزن و حذف چربی موضعی، لاغری طبیعی اندام با طب سوزنی:|
soroshteb.com/./کاهش-وزن-و-حذف-چربی-موضعی-لاغری-طبیعی-اندام-با-طب-سوزنی.html
‎1 نوامبر 2015 . در مواردی از افراد شاغل و درمان چاقی های موضعی و لاغری اندام بالا و پایین تنه استفاده
از روش درمانی امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت قابل جذب در نقاط طب .
فواید شگفت انگیز طب سوزنی در کسب زیبایی | شگفتیها
www.shegeftiha.com/14182-فواید-شگفت-انگیز-طب-سوزنی-کسب-زیبایی/
‎1 آگوست 2013 . طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان . البته قابل توجه
است که درمان با طب سوزنی و روش امبدینگ در ابتدا باعث کاهش سایز موضعی .
کاربرد روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی برای درمان سریعتر . تکه نخ
تقریبا" 1تا ۲ سانتی متری که قابل جذب و سازگار با بدن است . فیلم · عکس.
کوچک کردن سینه،کاهش حجم و سایز موضعی،رفع افتادگی و لیفت کردن
www.javdanesho.com/product.php?id=188
‎روشهای مناسب طبیعی برای کوچک کردن سینه ،کاهش سایز سینه ها یعنی حذف چربی .
طب چینی از روش امبدینگ یا کاشت نخ قابل جذب در نقاط درمانی طب سوزنی و سایر .
با طب سنتی ، چینی و فروش محصولات و مکمل های غذایی گیاهی لاغری، چاقی و تنظیم
. درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding ،در نقاطی از بدن
که .
روش طب چینی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه - بلاگ دیجی زیبا
https://www.blog.digiziba.com/روش-طب-چینی-برای-کاهش-سایز./1455
16 فوریه 2016 . در این روش از نخ کت گوت قابل جذب پروتئینه در نقاط آکوپوینت یا طب . این روش
درمانی همچنین نقش مهمی در تنظیم و تطبیق خودکار بدن بیمار و . کاشت نخ کت گوت
برای کاهش وزن روش پیشرفته‌تر طب سوزنی چین . این نخ‌ها که جذب آن‌ها در حدود ۱۵ روز
طول می‌کشد، مشکل چاقی بسیاری از بیماران را می‌تواند برطرف کند.
روش طب چینی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت .
kahlek.ir/index.php/post136329?blog=1&blogid=golbarg1370
‎14 فوریه 2016 . در این روش از نخ کت گوت قابل جذب پروتئینه در نقاط آکوپوینت یا طب سوزنی .
لاغری با طب سوزن و کت گوت و درمان چاقی کاشت نخ کت گوت برای کاهش وزن روش
پیشرفته‌تر طب سوزنی چین . در غرب نیز روش امبدینگ نخ کت گوت و طب سوزنی
الکتریکی برای . عکس های زیبا و فانتزی مخصوص پروفایل های دخترانه.
زیبایی بیشتر و درمان بیماریها با طب سوزنی + تصاویر - ناز وب
www.nazweb.ir/news_detail_2496.html
‎درمانهای زیبایی بدن،کاهش وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب
سوزنی : . با روش کت گوت یا امبدینگ بسیاری از موارد چاقی یا لاغری بدون دارو و
جراحی در طی . این نخ از جنس نخ های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می باشد و چربی
سوز هم .
امبدینگ یا کاشت نخ چیست ؟ | خانه کاشت نخ -طب سوزنی
kashtenakh.ir/کاشت-نخ/گالری-تصاویر/
‎کاهش وزن و سایز . امبدینگ کت گوت یا کاشت نخ ,یکی از روش های در مانی طب سوزنی
است که . در این روش نخ های قابل جذب در نقاط طب سوزنی به وسیله پزشک کاشته یا
گذاشته . کاهش تردد بیمار , کاهش کل هزینه درمانی و افزایش تحریک نقاط طب سوزنی
سبب . تغییرات فیزیکی ( کمر و باسن ) به دلیل کاشت نخ برای چاقی در مقالات .
گونه گذاری طبیعی و افزایش حجم لبها بدون تزریق و جراحی - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/045565.php
‎7 ژوئن 2013 . در طب سوزنی می توان با قرار دادن سوزن در نقاطی از گونه و لب بدون تزریق هیچ گونه ژل
. این به معنای افزایش اندازه سینه از طریق کاهش چربی های شکمی است. . کاربرد
روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی برای درمان سریعتر: . یک تکه نخ تقریبا"
1تا 2 سانتی متری که قابل جذب و سازگار با بدن است کاشته می شود .
طب سوزنی بوسیله یک نخ | طب سوزنی | دکتر سید جعفر محقق
soozaniran.com/طب-سوزنی-بوسیله-یک-نخ/
‎طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماری چاقی و اضافه وزن،زیبایی و .
درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات بدن بعد
انجام . به جای این سوزن ها از یک تکه نخ تقریبا” 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار
با بدن . کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا” مشخص اثرات درمانی را در کاهش
سایز .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید
tasalamati.com/e/vY2X/
‎روش درمان طب سوزنی کت گوت(catgut) یا امبدینگ (embedding): . جدید کت گوت یا
امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که همان نخ بخیه . اختلالات
سایزی بدن،رفع غبغب،افتادگی سینه،رفع چاقی پاها و سایر اندامها. . باشد که مثلا"
دردرمان لاغری با این روش یک تا سه سایز کاهش را در پی خواهد داشت. . عکس های طب
سوزنی.Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



امبدینگ - مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت
taravat.co/index.aspx?Article=امبدینگ
‎درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات عجیب . به
جای این سوزنها از یک تکه نخ تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به
همراه . کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش
سایز . سینه، افتادگی پوست بدن ( سلولیت )، رفع چاقی پاها و سایر اندامها، چاقی
عمومی.
سایت تخصصی کاشت نخ یا امبدینگ فعال شد
cofe-sargarmi.rozblog.com/سایت-تخصصی-کاشت-نخ-یا-امبدینگ-فعال-شد.html
‎12 فوریه 2016 . درمان انواع درد، جوانسازی پوست، امبدینگ، کاهش سایز، لاغری، کاشت سوزن گوش و . .
آزمایشی است . اگر کاشت نخ به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی به درستی و .
. 14 . . روش کاشت نخ کات گوت با امکان مراجعات ماهانه در درمان چاقی: . موسسه . یا
کت گوت که به صورت کاشتن مقداری نخ جراحی معمولی قابل جذب به .
هنر علم ذهن - درمان چاقی - صفحه نخست - blogfa.com
ciliainfo.blogfa.com/tag/درمان-چاقی
‎از زرشک برای درمان بیماری‌های آرتریت، مشکلات صفراوی، اسهال، کاهش تب، التهاب .
همچنین سولفات موجود در این گیاه علیه سیستم‌های توموری قابل استفاده است. . در این
میوه که سبب مزه ترش آن می‌شوند می‌تواند در جذب آهن نقش بسزایی داشته باشد. . با
انجام روش طب سوزنی ، روش امبدینگ یا کت گوت درمان شوید ، به طور قطعی اضافه وزن .
روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت .
biacafe-ir.me-gem.ir/روشی-برای-کاهش-سایز-بالا-و-پایین-تنه-و-ل/
‎10 جولای 2016 . روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت در این روش از نخ کت
گوت . در این روش از نخ کت گوت قابل جذب در نقاط آکوپوینت یا طب سوزنی مربوط
جهت . این روش درمانی همچنین نقش مهمی در تنظیم و تطبیق عملکرد بدن بیمار، غدد و
افزایش و . لاغری و حذف چربی های موضعی بدن با کت گوت امبدینگ .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید - درمان - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/./طب-سوزنی-را-با-یک-نخ-به-خانه-ببرید
‎16 جولای 2012 . روش درمان طب سوزنی کت گوت(catgut) یا امبدینگ (embedding): . ولی در روش جدید
کت گوت یا امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که همان نخ بخیه .
با این روش بسیاری از موارد چاقی یا لاغری بدون دارو و جراحی در طی جلسات . که مثلا"
دردرمان لاغری با این روش یک تا سه سایز کاهش را در پی خواهد داشت.
طب سوزنی گوش برای لاغری و اشتهای زیاد | Tehranacupuncture
tehranacupuncture.com/ear/
‎13 ژانویه 2016 . طب سوزنی برای کاهش وزن اولین بار در سال 1998 در چین مورد بررسی قرار گرفت. . و
روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت قابل جذب طب چینی، کاهش وزن و سایز . با این
روش قابل درمان و بهبود هستند شامل: اعتیاد، اختلالات رفتاری، چاقی .
روش لاغری کت گوت
bestparsian.ir/news/روش-لاغری-کت-گوت
‎. با کت گوت . در روش لاغری در یک جلسه که بنام کاشت نخ کات گوت یا cat gut
embedding معروف می . . فهرست. سیاست · ورزش · اقتصاد · فرهنگ · جامعه ·
تکنولوژی · بین‌الملل · عکس و تصویر · گوناگون · استان‌ها . اثرات روش کت گوت یا
امبدینگ و شروع تغییرات … . کاشت نخ قابل جذب کت گوت طب چینی،کاهش وزن و
درمان چاقی. روش .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید - آکا
www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/20152122512.html
‎درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات عجیب .
قابل جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی استفاده می کنیم و آن نخ را در . کت
گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا” مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می
بیند. . های جدید آرایش لب دخترانه,عکس آرایش با رژ لب قرمز,جدیدترین مدل آرایش لب
,مدل .
امبدینگ درمان لاغری . مروری بر روش درمان امبدینگ این روش . - هم میهن
www.hammihan.com/post/9878971
‎مروری بر روش درمان امبدینگ این روش درمانی بر پایه مداخله و جایگذاری نخ جراحی در .
کت گوت یا امبدینگ روشی نوین در لاغری موضعی . فرم دهی بدن و رفع چاقی: . یه
روش سنتی و خالص بر اساس طب سوزنی میباشد اما در اینجا این نخهای قابل جذب به .
ریز،سیستم عصبی و سوخت ساز و همچنین کنترل اشتها و در نهایت به کاهش وزن می
انجامد.
بدست آوردن تناسب اندام و زیبایی با طب سوزنی
www.padida.ir/بدست-آوردن-تناسب-اندام-و-زیبایی-با-طب-سو/
‎طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون به
عنوان . و تناسب اندام و چاقی و لاغری عمومی با طب سوزنی،طب چینی و روش امبدینگ. .
البته قابل توجه شما که درمان با طب سوزنی و روش امبدینگ در ابتدا باعث کاهش سایز
. که قابل جذب و سازگار با بدن است کاشته می شود و این نخ ها به کمک سوزن مخصوصی
.Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



تزریق نخ در بدن (امبدینگ) - کلینیک طب سوزنی در تبریز
main.drouladghaffari.com/./k2/./19-2015-08-28-11-55-05.html
‎28 آگوست 2015 . در حقیقت، کسانیکه درمان می کردند برای از بین بردن حالت تهوع، استفراغ . در این
روش، درمانگر طب سوزنی به جای استفاده از سوزن، نخ‌های قابل جذبی . در کت گوت از
یک نخ استفاده می شود که در تمام جراحی ها و در بخیه های جذبی . 4 – امبدینگ موضعی
باعث کاهش سایز و اندازه محل چاقی می شود و چربی احشایی را آب می کند .
امبدینگ کت گوت در نقاط طب سوزنی و تناسب اندام در زنان | کلینیک .
doctoransari.ir/./امبدینگ-کت-گوت-در-نقاط-طب-سوزنی-و-تناسب/
‎16 مارس 2016 . امبدینگ کت گوت در نقاط طب سوزنی و تناسب اندام در زنان . از بدن خارج شوند، این نخ
ها خودبخود تجزیه شده و بوسیله بدن جذب می شوند. . است هر ۱ تا ۲ هفته از روش
امبدینگ استفاده کنند تا به وزن ایده آل برسند. . اساسا کاهش وزن طی یک پروسه گام
به گام همراه با رژیم های متعادل و ورزش های . اثرات طب سوزنی در درمان چاقی.
زیبایی صورت با طب سوزنی + عکس – جدیدترین اخبار ایران و جهان .
www.momtaznews.com/زیبایی-صورت-با-طب-سوزنی-عکس/
‎طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون .
کلاژن همچنین در جهت سوخت چربیها و مدیریت پروسه کاهش وزن به سوخت و ساز بدن کمک
می کند. . تاثیر ناچیز طب سوزنی بر چاقی و رشد قد ممتاز نیوز : یک پزشک طب
سوزنی . جدید کت گوت یا امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که
همان نخ .
طب سوزنی،طب چینی و طب سنتی گیاهی 2 چگونه متوجه شویم که آیا چاق
www.cloob.com/u/soheyl1360/62372074
‎1 آوریل 2013 . آیا در کاهش وزن با طب سوزنی رعایت رژیم غذایی الزامی است ؟ . می شود و از طب سوزنی
و روش امبدینگ برای درمان و طب گیاهی و سایر روشهای طب چینی . کاربرد روش کت
گوت یا امبدینگ در طب سوزنی برای درمان سریعتر:در طب سوزنی در . از یک تکه نخ
تقریبا" 1تا 2 سانتی متری که قابل جذب و سازگار با بدن است کاشته .
نخ کات گوت - لینک گردی
sarfun.ir/news/نخ-کات-گوت
‎کات گوت کرومیک(به انگلیسی: Catgut Chromic) نوعی نخ بخیه قابل جذب بوده که از
روده خوک و گوسفند . . 13.08.2013 · نخ کات گوت، نویدی دیگر برای افراد چاق
تناسب اندام - Fitting your body . کاشت نخ به صورت کات گوت یا امبدینگ یک روش
درمانی جدید در طب سوزنی است. . کاهش وزن، لاغری موضعی با امبدینگ نخ کت گوت و
طب …
لاغری با روش کت گوت | دکتر سیامک ترابی نژاد - طب سوزنی
www.trbtcm.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=15712
‎روش امبدینگ یا کت گوت جهت لاغری موضعی و کلی با کمک طب سوزنی و استفاده از .
در طب سوزنی ، می توانیم بسیار اثرات بیشتری جهت کاهش وزن داشته باشیم . . این
روش هر 3 هفته یکبار استفاده می گردد که نخ در بدن فرد مثل نخ بخیه جذب می شود .
گاهی اثرات حساسیت در موارد بسیار نادری دیده می شود که این عوارض هم قابل درمان
هستند .
طب سوزنی | فیس‌بوک - به سیستم وارد شوید - Facebook
https://fa-ir.facebook.com/pages/طب-سوزنی/477456988950749
‎عکس نمایه طب سوزنی‏ . این نخ از جنس نخ های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می
باشد و چربی سوز هم نیست،این نخ ها با یک سوزن . درمان چاقی ،کاهش وزن و رسیدن به
تناسب اندام را با روشی به نام امبدینگ یا کت گوت در طب سوزنی که . با استفاده از
روش کت گوت یا امبدینگ و طب سوزنی سنتی می توان میگرن،دردهای مزمن کمر، ،دردهای
مزمن .
کاربرد طب سوزنی در درمان چاقی و لاغری و بیماریهای دیگر
msargolzaei.niloblog.com/p/78/
‎درمانهای زیبایی بدن،کاهش وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب
سوزنی : . این نخ از جنس نخ های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می باشد و چربی سوز
هم . آیا درمان چاقی با طب سوزنی ممکن است باعث شود که عکس هم عمل کند و فرد به جای
.
طب سوزنی وزیبایی صورت - ایران امبدینگ
www.iranembedding.com/طب-سوزنی-وزیبایی-صورت/
‎21 ا کتبر 2015 . با روش زیبایی صورت با طب سوزنی می توان لیفتینگ صورت انجام داد که . طب
سوزنی همان طور که در درمان بسیاری از بیماری ها و درد ها معجزه می کند . طب سوزنی به
عنوان روشی موثر برای کاهش وزن-لاغری و التیام درد در . اکنون درمانهای مختلف زیبایی
صورت با طب چینی و روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی :هرنوع لک .
کد تماس با ما - فایزه دانه کار خوش امدید.به وبلاگ رسمی
faezehdanehkar.persianblog.ir/post/229/
‎درمان بیماریها با روش کت گوت یا امبدینگ و طب سوزنی سنتی . سانتی متری قابل
جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی استفاده می کنیم و آن نخ . از جلسه دوم تا
سوم کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز
. با روش کت گوت یا امبدینگ بسیاری از موارد چاقی یا لاغری بدون دارو و جراحی در
طی .Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



لاغری شکم و پهلو با کت گوت یا امبدینگ شکم - برنامه بدنسازی
drhoba.ir/کوچک-کردن-شکم-با-کت-گوت-یا-امبدینگ/
‎21 فوریه 2014 . کت گوت که کات گوت یا امبدینگ نیز نامیده می شود بهترین روش برای کوچک . نخ
مخصوص قابل جذب توسط بدن است که به لاغری موضعی شکم و کاهش سایز کمک میکند .
. این روش درمانی بر پایه مداخله و جایگذاری نخ جراحی در نقاط طب سوزنی می باشد. .
لاغری موضعی شکم و پهلو ها و در کنار رژیم لاغری جهت کاهش سایز و .
لاغری و کاهش سایز با نخ! | مطب دکتر بهناز نوذری
www.drnozary.ir/لاغری-و-کاهش-سایز-با-نخ/
‎لاغری و کاهش سایز با روش امبدینگ (Embedding) . در این روش نخ های مذکور در
طبقات زیرین پوست در نقاط خاص طب سوزنی جاگذاری می . از آنجا که نخ‌های قابل جذب
جایگزین سوزن‌ می‌شوند می‌توانند برای مدت زمان نسبتا . تا چند سال قبل از نخهای کت
گوت استفاده میشد اما امروزه از نخهای منوکریل و . ۳_امبدینگ در چاقی موضعی موثر
است.
مزیتهای کاشت نخ یا امبدینگ کت گوت نسبت به
java.7-ho.com/مزیتهای-کاشت-نخ-یا-امبدینگ-کت-گوت-نسبت-به.html
‎3 روز پیش . اثرات روش کت گوت یا امبدینگ و شروع تغییرات … از جلسه دوم تا . کاشت نخ قابل
جذب کت گوت طب چینی،کاهش وزن و درمان چاقی. روش امبدینگ یا .
روش های درمانی امبدینگ - بهارنو
www.bahareno.com/روش-های-درمانی-امبدینگ.html
‎شاید خیلی از افراد از روش های درمانی طب سنتی آگاه باشند و روش امبدینگ را به خوبی
. از آنجا که نخ‌های قابل جذب جایگزین سوزن‌ می‌شوند می‌توانند برای مدت زمان نسبتا .
در کت گوت از یک نخ استفاده می شود که در تمام جراحی ها و در بخیه های جذبی از این نخ
. 4 – آیا این نخ برای درمانهای چاقی حالت چربی سوز دارد و اینکه آیا این نخ ها به بدن .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید - پایگاه خبری تحلیلی خرداد
tnews.ir/news/bb0731057661.html
‎10 ژوئن 2016 . درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و . یک تکه نخ
تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به همراه . از جلسه دوم تا سوم کت
گوت و امبدینگ درمان جو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می
بیند. . پوست بدن ( سلولیت )، رفع چاقی پاها و سایر اندامها، چاقی عمومی.
امبدینگ چیست؟ و از شیوه های درمانی آن چه می دانید؟ | عصر سلامتی
asresalamati.ir/امبدینگ-چیست؟-و-از-شیوه-های-درمانی-آن-چ/
‎روش درمانی امبدینگ, روش کت گوت, سلامت, سلامت پوست, سلامت روح و روان, . در این
روش، درمانگر طب سوزنی به جای استفاده از سوزن، نخ‌های قابل جذبی از جنس . در این
شیوه بیمار به صلاحدید پزشک بعد از ۲ تا ۳ هفته با جذب نخ catgut برای . ۴ – آیا
این نخ برای درمانهای چاقی حالت چربی سوز دارد و اینکه آیا این نخ ها به بدن دوخته می
شوند؟
راز درمان طب سوزنی برای لاغری موضعی و کنترل وزن و اشتها - اخبار روز
taravatetan.rozanak.ir/news/190231
زندگی در عصر جدید بیماری چاقی را تا حدی گسترش داده است که هم متخصصین و هم . و
الکتریکی و روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت قابل جذب طب چینی، کاهش وزن و .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید - سه نشانه
www.3neshaneh.com/news/single/137406
درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات آن روی . جای
این سوزن ها از یک تکه نخ تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن . کت
گوت و امبدینگ درمان جو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می
بیند. . درمان های بیماری چاقی و اضافه وزن وتناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ
.
(@lotus_beauty_center) | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/user/./828097320939396120_1033930742
Images from on instagram | دکتر رویا زارع ش.ن. 36739 تهران-جردن-کوچه آناهیتا-
پلاک ۴- واحد 1 Http://Drroyazare.com ٠٢١-۸۸۸۷۵۹۴۰-۱.
ارسال سوال :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/page/ارسال-سوال
‎1-به نظرتون از بین 7 وعده نهار هفته چند وعده ش خوبه غذای بدون گوشت باشه؟ . ایا
اینجا هم کسی هست که این مشکلو داشته باشه و بهبود پیدا کرده یا راه درمانی واسه اون
بدونه . . ایا براشون مفید بوده مخصوصا برای کم کردن وزن با نخ امبدینگ ودرمان
افسردگی. درضمن برای انجام طب سوزنی باید بریم پیش کسی که دکترای طب سنتی
داره یا .Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی - آکا - مقالات مخصوص لاغرها
iranimag.ir/detail/1514628/article/8
زیبا شدن پوست صورت و بدن، جوانسازی از درون با طب چینی - پرشین وی آگهی . در
این روش پوست با استفاده از نخ های پروتینی قابل جذب و سوزنی که انها رابه زیر . .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماری چاقی و اضافه وزن . . از جلسه دوم
تا سوم کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا مشخص اثرات درمانی را در کاهش
سایز .
لاغری عمومی و موضعی با روش ماهیانه امبدینگ طب سوزنی | ایران دکتر
www.irandoctor.lol/./لاغری-عمومی-و-موضعی-با-روش-ماهیانه-امبدینگ-طب-سوزنی.html
لاغری عمومی و موضعی با روش ماهیانه امبدینگ طب سوزنی. . انواع امبدینگ کاستعکس
های مدل های امبدینگ کاستوسیله امبدینگ کاست عکس های . اصول درمان امبدینگ
Embedding نخهایی که در این روش بکار می روند بی ضرر و قابل جذب در بدن می باشند.
. کت گوت یا امبدینگ روشی نوین در لاغری موضعی موارد کاربرد درمان Embedding در
.
به وبلاگ عطاری حکیم خوش آمدید
attariehakim.blogfa.com/
‎29 ژوئن 2015 . در حالی در طب سنتی این بیماری در بسیاری از موارد قابل درمان است . . درمان طب
سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات عجیب . درمانهای
زیبایی بدن،کاهش وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی : .
این نخ از جنس نخ های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می باشد و چربی سوز هم .
طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماریهای . - تابان خورموج
www.tabankhormooj.blogfa.com/1392/03?p=7
‎اکنون درمانهای مختلف زیبایی صورت با طب چینی و روش کت گوت یا امبدینگ در طب
. از روش امبدینگ یا کت گوت که به صورت کاشتن مقداری نخ جراحی معمولی قابل جذب
به . کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش
سایز . 4 - آیا این نخ برای درمانهای چاقی حالتچربی سوز دارد و اینکه آیا این نخ ها به
بدن .
مطب طب سوزنی دکتر رضا جعفرقلی وبلاگ 24
weblog24.link/blog/acutehran
‎درمان اسکار ( جای جوش ، جای زخم ، جای ابله و جای سوختگی) با طب سوزنی . البته این
مشکل با روشهای پیلینگ و لیزر نیز قابل بهتر شدن است اما باید گفت طب سوزنی
بی عارضه . بنابراین درمان چاقی و کاهش وزن یکی از دغدغه های مهم نظام های بهداشت و
درمان ، عموم مردم و . با کت گوت یا امبدینگ جلسات طب سوزنی شما هر ماه یک بار می
شود.
با احساس - دوستان فصد میدونید یعنی چی .؟
amin-9397.blogfa.com/post/24/دوستان-فصد-میدونید-یعنی-چی-
طب سنتی گیاه درمانی (phytotherapy)حجامت و بادکش(cuppingtherapy) فصد . و با
روش امبدینگ یا کاشت نخ در نقاط طب سوزنی از ماندگارترین روشهای طب سوزنی چین .
دوره امبدینگ یا کت گوت در چاقی زیبایی و بیماریها دوره های مختلف طب سنتی و دوره
. کات گوت)در واقع نوعی طب سوزنی است که در آن با کاشت یک نخ بخیه قابل جذب در
.
مرکز زیبایی لوتوس (@lotus_beauty_center) - Instaliga is the best .
instaliga.com/lotus_beauty_center?page=1050105462181830210.2
lotus_beauty_center, مرکز زیبایی لوتوس, Instaliga, Instagram.
بزرگ و لیفت کردن سینه با طب سوزنی - طلوع خورشید
sunset.cofeblog.ir/post/1108
‎1 آگوست 2016 . در این روش با هماهنگ و تنظیم کردن این سه ارگان سینه ای زیبا و لیفت شده خواهید داشت
. 8 . طب . مطب طب سوزنی دکتر رضا جعفرقلی - درمان چاقی کاهش وزن و کاهش سایز با
. . سفت و بزرگ کردن سینه ها با طب سوزنی - عکس عاشقانه 49 . صورت با نخ قابل
جذب، PRP، مزوتراپی - 2) طب سوزنی: لاغری، جوانسازی، ریزش مو .
شک کردن به درمان طب سوزنی را بر طرف کنید - خانه
https://dastikala.com/news/1543/Doubting-acupuncture-fix.aspx
11 آگوست 2015 . عکس مرتبط با مطلب به میزان کافی وجود ندارد . چرا شما به روش درمان طب سوزنی شک
و ترس دارید؟ 0 . انرژی چی و تحریک آن با طب سوزنی سنتی، الکتریکی و نخ کت
گوت . امبدینگ یا کاشت نخ برای رفع چاقی ، کاهش سایز ، کنترل و تثبیت وزن .
نخ قابل جذب لیفتینگ و ضد چین و چروک پوست و جلوگیری از پیری .
کاربرد طب سوزنی در حفظ سلامتی و رفع بیماری بدن - خانه
https://dastikala.com/news/./Chinese-Medicine-in-Health-and-Disease.aspx
26 جولای 2015 . روش طب سوزنی چین برای بیماری های مختلف بالینی و پزشکی. 0. تاریخ : ۱۳۹۴/۰۵/ .
انرژی چی و تحریک آن با طب سوزنی سنتی، الکتریکی و نخ کت گوت برای درمان .
امبدینگ یا کاشت نخ برای رفع چاقی ، کاهش سایز ، کنترل و تثبیت وزن . نخ قابل
جذب لیفتینگ و ضد چین و چروک پوست و جلوگیری از پیری زودرس.Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



سوزنی طب درمان on Instagram
mulpix.com/instagram/سوزنی_طب_درمان.html
‎دریافت فیلم و فایل های ماساژ و طب سنتی و مکمل در کانال . Media Removed .
کاهش وزن چند وجهی ( کت گوت ,طب سوزنی , کاشت گوش , طب . ✨کاهش وزن چند وجهی✨
پزشک آنلاین | جوانسازی دوباره با آراف فرکشنال سوزنی بخش دوم
imperia.ir/./doctors-online-rejuvenation-acupuncture-second-again-with-raf-frkshnal
‎. گالری تصاویر · گیاهان داروئی و طب سنتی · دانستنی های زنان · دانستنی های مردان .
تاثیری که قابل مقایسه با روشهای لیپولیز و جراحی بدون عوارض این روشها می باشد.
. -درمان اسکارهای صورت از جمله اسکار آکنه بویژه در ترکیب با لیزر فرکشنال . -
سابقه ی ایجاد گوشت اضافه یا کلوییید . پزشک آنلاین | کاهش وزن با طب سوزنی.
740 - دانلود جدید 95
iranfun.in/page/740
‎بازدید : 65 دیدگاه‌ها برای چاقی شکم در افراد لاغر نشانه چیست؟ . کاهش چربی شکمی
. با وجود اینکه مکمل‌های آمینو اسید می‌توانند جذب پروتئین شما را افزایش دهند، نباید
آنرا . در این روش، درمانگر طب سوزنی به جای استفاده از سوزن، نخ‌های قابل جذبی از
جنس cutgut یا . سوالات بیماران در مورد روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding
:.
مطب طب سوزنی دکتر رضا جعفرقلی | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی
weblog24.xyz/weblog/acutehran
‎کاشت نخ جذبی برای جوانسازی و لیفت صورت و بدن که برگرفته از طب سوزنی می .
برچسب ها : درمان چاقی با طب سوزنی - سوزنی ,رژیم ,صورت ,کاهش ,بیمار ,ورزش ,رژیم
اصولی . روشهای طب سوزنی مثل امبدینگ ، کاشت سوزن ، کاشت ایمپلنت دائمی و طب
. سعی شده تا این مطب طب سوزنی در نقطه ای مناسب و قابل دسترسی راه اندازی شود و .
درمان کم‌ خونی متناسب با وضعیت فرد در طب سنتی | نیک صالحی
vista.ir/cdn/./درمان-کم‌-خونی-متناسب-با-وضعیت-فرد-در-طب-سنتی
2 سپتامبر 2015 . درمان کم‌خونی متناسب با وضعیت هر فرد در طب سنتی امکان‌پذیر . اخبار مهم روز ·
سیاست · اقتصاد · ورزش · فرهنگ · فناوری · عکس · فیلم . تحقیقات نشان می‌دهد حملات
قلبی تنها در زنان مسن یا دارای اضافه وزن رخ نمی‌دهد. . روش جدید تشخیص سرطان در
کمتر از ۱۰ دقیقه . خوراکی‌هایی که باعث چاقی و اضافه وزن شما می شوند!
طب سوزنی و لاغری با کاشت نخ ، درمان چاقی - درمان چشم کبود - نیاز روز
www.niazerooz.com/keys/cat-637/درمان-چشم-کبود/516248.htm
درمان چاقی و کم کردن سایز شکم ، بازو ، ران با روش کات گوت طب سوزنی ، کاهش وزن .
استفاده از روش درمان امبدینگ یا کت گوت برای کوچک کردن باسن ، ران ، بازو ، شکم و
پهلو . ارسال عکس از طریق وایبر می باشد . قابل توجه پزشکان و کلینیک های .
کلینیک طب سنتی طراوت تن.حجامت.زالو درمانی.تشخیص .
taravatetan-roz.chartblogs.ir/
‎29 ژانویه 2016 . . به کلى خارج شده است، ولى اگر بر عکس احساس درد کردید علامت این است که
ریشه‌هاى آن . در طب امروزی درمان واریکوسل طی عمل جراحی (که به روشهای مختلف انجام می
گیرد) . و هم افراد بیمار، به دنبال راه و روشی برای درمان چاقی و اضافه وزن هستند. . و
روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت قابل جذب طب چینی، کاهش وزن و سایز .
19 - وبلاگ جامع طب سوزنی ایران - teb soozani - RSSing.com
electromobilism2.rssing.com/chan-2857999/all_p19.html
‎کاهش وزن و یا افزایش سن با کاهش چربی و پروتئین پوستی باعث می شوند پوست
زیر چشم شفاف تر گردد . 01/09/14--03:58: رژیم غذایی لاغری همراه طب سوزنی برای
درمان چاقی . در این روش نخ های قابل جذب به بدن کاشته شده و تا جذب کامل این نخ ها
روی بدن اثر می گذارد. . با کت گوت یا امبدینگ جلسات طب سوزنی شما هر ماه یک بار
می شود.
دانلود نسخه زبان اصلی سریال کره ای مچکرم با زیزنویس فارسی.com
tafrihy.net/./24000-دانلود+نسخه+زبان+اصلی+سریال+کره+ای+مچکرم+با+زیزنویس+فارسی.com
عکس های بازیگران سریال دونگ یی . آخرین مطالب و عکس های سایت کاشت . . شما در
طب سوزنی زیبایی ضد پیری و روش سفت شدن و چاقی صورت جوانسازی و ضد پیری و
چین و . لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت درمان
چین و چروک عمیق صورت و گردن و لیفت کردن پوست با کاشت نخ قابل جذب زنان ,11 .
کلینیک درد گیلان - Guilan Pain Clinic
guilanpainclinic.com/fa/articles/78
تاریخچه طب سوزنی همان طب سنتی چین است که از هزاران سال پیش برای درمان . سایت
پزشکان بدون مرز،درمان چاقی با طب سوزنی روش موثری برای کاهش وزن است که . از
روش امبدینگ یا کت گوت که به صورت کاشتن مقداری نخ جراحی معمولی قابل جذب به .Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماریهای جسمی، روحی و .
mar207.blogfa.com/?p=13
‎در روش جدید کت گوت یا امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که همان
نخ . درمانهای زیبایی بدن،کاهش وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب
سوزنی : . برای دیدن گزارش کامل درمانی و ناگفته هایی در مورد چاقی و تناسب اندام با
طب سوزنی و روش کت گوت . Xperia ZR ،برای عکاسی در عمق بیشتر آب + عکس.
معجونی فوق العاده برای درمان سریع کم خونی و خستگی - Akasi.Work
img.akasi.work/3131303233.html
خستگی ، کم خونی ، کمبود آهن ، خون ، آزمایش خون ، گزنه ، درمان کم خونی ، خون ساز ، غذاهای
. . +عکس لباس های ملکه الیزابت و پرنسس دایانا درنمایشگاه مد! . لاغری و کاهش
سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت درمان چین و چروک عمیق
صورت و گردن و لیفت کردن پوست با کاشت نخ قابل جذب تازه های نیک صالحی در یک
نگاه .
وبلاگ دکتر مریم رسولی - blogfa.com
drrasouli.blogfa.com/1393/03
‎وبلاگ دکتر مریم رسولی - گیاه درمانی ، لیزر درمانی ، طب سوزنی - وبلاگ دکتر مریم
رسولی. . آپلود عکس . امبدینگ یا کت گوت (1) . نخهای قابل جذب جراحی در بدن
کاشته می شوند حدود بیست روز طول می کشد تا این نخ ها . در یک درمان کامل می توان از
طب سوزنی ، تنظیم تغذیه و اصلاح life style و از روش امبدینگ برای کاهش سایز
موضعی .
طب سوزنی و سنتی چین - Google+
https://plus.google.com/110046911519439996288
‎طب سوزنی و سنتی چین - طب سوزنی، کت کوت، کاشت نخ لیفت - tehran. .
followers|8,830 views. AboutPostsPhotosVideos. More . طب سوزنی در درمان اضافه
وزن و چاقی بسیار موفق بوده است · salemchi. . کاهش وزن و لاغری موضعی با
امبدینگ نخ کت گوت طب چینی ‎ . جوانسازی پوست صورت و گردن با روش کاشتن نخ
قابل جذب ‎.
هفته چهارم تیر ۱۳۹۱ - روستای صحراسفید
vmmfg.blogfa.com/1391/04/4
‎روش درمان طب سوزنی کت گوت catgut یا امبدینگ embedding : . کت گوت catgut یا
امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که به صورت نخ . با روش کت
گوت یا امبدینگ بسیاری از موارد چاقی یا لاغری بدون دارو و جراحی در طی جلسات . دهی
مورد نظر را داشته باشد که مثلا" در درمان لاغری یک تا سه سایز کاهش را در پی خواهد
داشت.
حجامت و چاقی صورت - هفت گردون
www.7gardoon.com/googleresult-حجامت+و+چاقی+صورت.html
‎در کاهش خطر سکته های قلبی و مغزی بسیار موثر است. . طب سنتی (حجامت فصد یا
رگ زنی زالو و گیاه درمانی ) طب سوزنی چین هومیوپاتی . . و سوخت و ساز بدن و با بالا
بردن جذب مواد غذایی موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود. . در روش امبدینگ یا کت
گوت به جای سوزنهای طب سوزنی از کاشت نخ بخیه قابل جذب با هدف اثر گذاری طولانی
.
زیبایی را با یک نخ به خانه ببرید! - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc .
120ll-rzb.rasanetv.ir/page-757962.html
‎زیبایی را با یک نخ به خانه ببرید! - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir › علمی
پزشکی › بهداشت و درمان Tr · زیبایی را با یک نخ به خانه ببرید! باشگاه خبرنگاران
.
برای درمان اسهال چه باید کرد
quranblogging.ir/برای-درمان-اسهال-چه-باید-کرد/
برای درمان اسهال چه باید کرد. . بهترین روشهای مهاجرت به استرالیا+ تصاویر .
شکلک های خنده دار انریکه ایگلسیاس در کنار مادر بزرگش!!+عکس . توصیه طب
سنتی درمورد مصرف گوشت شتر، نخود و ماست . لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با
روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت . مقصران اصلی چاقی شکم تان را بشناسید!
teb soozani: وبلاگ جامع طب سوزنی ایران
tebsoozani-blogfa.s2a.ir/
درمان تنیس البو با استفاده از سوزن های طب سوزنی و با توجه به روش آزادسازی . که با
چاقی مراجعه نمود پس از 7 جلسه درمان طب سوزنی سنتی 4 کیلو کاهش وزن داشت و 2 سایز
. های کبد وکلیه بوسیله طب سوزنی و کاشت کت گوت می توان بر بسیاری از مشکلات
. کاشت نخ های قابل جذب مخصوص، از تکنیک های جدید طب سوزنی محسوب می شود که .
کافه بادی > Acupuncture - طب سوزنی
www.cafebody.com/beauty/beautydtl/./Acupuncture-طب-سوزنی
‎چنین پزشکی می تواند چه از روش طب سوزنی و چه از پزشکی متعارف جهت درمان بیماران
استفاده کند. . طب سوزنی در درمان چین و چروک صورت، افتادگی و شلی پوست صورت،
جوش، جای جوش و چاقی موثر است. . کت گات امبدینگ یعنی کاشت تکه های نخ بخیه
قابل جذب در نقاط طب سوزنی . . کاشت کات گوت به تنهایی سبب کاهش وزن نخواهد شد .Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous



این ورزش قبل از عمل جنسی لذت شما .
tgnet.in/more/2668801_22/دکتر-محمد-والی-پور-متخصص.html
18 فوریه 2016 . +عکس; موجود ناشناخته در سواحل استرالیا+عکس; گریم شقایق فراهانی روی صحنه‌
تئاتر+ . طب سوزنی زیبایی ضد پیری و چین و چروک، راهنمایی شما برای جوانسازی
. لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت. درمان چین و
چروک عمیق صورت و گردن و لیفت کردن پوست با کاشت نخ قابل جذب.
راهنمای لباس پوشیدن خانم چاق - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/article/uI0NJEA/راهنمای-لباس-پوشیدن-خانم-چاق
[خدمات و محصولات سبک زندگی-طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید،درمان . در روش
جدید کت گوت یا امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که همان نخ .
سبک زندگی-ناگفته های درمان قطعی چاقی عمومی،موضعی و تناسب اندام با طب چینی] .
شدن عمر و کاهش پیری زود رس و تندرستی با روش حرکتی چی کونگ در طب سنتی چین]
خونریزی پس از مقاربت!! - نیک .
titan.24img.com/6860646467.html
+ عکس الناز شاکردوست بعد از چهل روز رژیم گیاهخواری+ عکس محسن کیایی در کنار
همسرش! . طب سوزنی زیبایی ضد پیری و چین و چروک، راهنمایی شما برای جوانسازی
لیفت پوست . لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت
گوت درمان چین و چروک عمیق صورت و گردن و لیفت کردن پوست با کاشت نخ قابل جذب
تازه .
راز پر پشتی موی زنان در هند - 24img.com
https://earth.24img.com/6766646363.html
+عکس کارت عروسی روزنامه‌ای+ عکس اختر نمد زن، بازیگر پشت بام تهران در .
قدیمی‌ترین روغن‌های هندی‌ها طب سنتی هندی اعتقاد فراوانی به قدرت روغن نارگیل در
احیای مو دارد . قابل ذکر است که ماساژ دادن موها توسط روغن نارگیل می‌تواند شما را از شر
شوره سر، . لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت
درمان چین و .
خونریزی پس از مقاربت!! - نیک . - heyclip.com
mia.heyclip.com/MTk1NTI.html
+عکس خانم بازیگر ایرانی در روز عشق از همسرش رونمایی کرد! . و سفت شدن طب
سوزنی زیبایی ضد پیری و چین و چروک، راهنمایی شما برای جوانسازی لیفت پوست .
لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت گوت درمان چین و
چروک عمیق صورت و گردن و لیفت کردن پوست با کاشت نخ قابل جذب تازه های نیک
صالحی .
تکنیک های مقابله با عصبانیت ؛ 7 . - heyclip.com
eli.heyclip.com/NjM4NA.html
+عکس عاقب خوشحالی زیاد بعد از گل + عکس خشم ترکیه از فوتبالیستی با
تی‌شرت . ها، روشی موثر برای لیفت کردن و سفت شدن طب سوزنی زیبایی ضد پیری
و چین و چروک، . لاغری و کاهش سایز موضعی بدن با روش امبدینگ یا کاشت نخ کت
گوت درمان چین و چروک عمیق صورت و گردن و لیفت کردن پوست با کاشت نخ قابل جذب
تازه های .Searches related to نخ قابل جذب کت گوت + درمان چاقی + روش امبدینگ + طب چینی + کاهش وزن + عکس
Previous

  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • ۶۳۷ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی