دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود


شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ق.ظ

 

برای شما عزیزان و شعر دوستان در این بخش شعری از هلالی جغتایی نیز قرار داده ایم.بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم بوده است که اصالتاً از ترکان حغتایی می باشد. او در هرات متولد شده است و از ملازمان امیر علیشیر نوایی بوده است. شهرت او در غزل می باشد و مثنویهای شاه و درویش (شاه و گدا)، صفات‌العاشقین و لیلی و مجنون او نیز معروف است.

 

در کوی بتان نیست کسی زار تر از من

در پیش عزیزان جهان خوارتر از من

گفتی که مرا یار وفادار بسی هست

هستند ولی نیست وفادار تر از من

گر طالب آنی که به یاری بنشینی

بنشین که تورا نیست کسی یارتر از من

چون غنچه اگر سینه ی تنگم بشکافی

دانی که نبوده ست دل افگار تر از من

خلق دو جهانست گرفتار تو لیکن

در هردو جهان نیست گرفتار تر از من

امروز اگر عشق گناهست ” هلالی”

فردا نتوان یافت گنهکار تر از من


لینک منبع این نوشته :
http://www.irannaz.com/%d8%b4%d8%b9%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%84%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%ac%d8%ba%d8%aa%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%d9%86.html


شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان - که
www.irannaz.com/شعری-هلالی-جغتایی-با-نام-کوی-بتان.html
‎برای شما عزیزان و شعر دوستان در این بخش شعری از هلالی جغتایی نیز قرار داده
ایمبدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل.
شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان - سرزه
www.serze.com/شعری-هلالی-جغتایی-بتان-1826305/
‎6 ساعت قبل . شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان برای شما عزیزان و شعر رفقا در این قسمت
شعری از هلالی جغتایی هم نهاده ایم.
شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان – مجله خبری آنلاین روزانه نیکوت
nikot.ir/dailynews/2016/./شعری-از-هلالی-جغتایی-با-نام-کوی-بتان/
‎5 ساعت قبل . شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان برای شما عزیزان و شعر دوستان در این بخش
شعری از هلالی جغتایی نیز قرار داده ایم.بدرالدین هلالی استرآبادی .
شعری از هلالی جغتایی با نام کوی بتان / مجله اینترنتی / عنوان - مجله .
eqms.ir/fa/72923/شعری-از-هلالی-جغتایی-با-نام-کوی-بتان-مج/
‎1 ساعت قبل . برای شما عزیزان و شعر دوستان در این بخش شعری از هلالی جغتایی نیز قرار داده ایم.
بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل .
گنجور » هلالی جغتایی » غزلیات
ganjoor.net/helali/ghazalh/
‎مثلاً برای پیدا کردن شعری که مصرع فتاده‌ام به بلایی که شرح نتوان کرد مصرع دوم
یکی از بیتهای آن است باید . غزل شمارهٔ ۳۰: به نام ایزد، میان مردمان آن تندخو با ما.
شعر های باران خورده . - اشعار هلالی جغتایی
m-bibak.blogfa.com/tag/اشعار-هلالی-جغتایی
‎. های باران خورده . - اشعار هلالی جغتایی - دلنوشته هایی از جنس باران به قلم محمد
شیرین زاده . . ویرانه ای به نام قلب . ((محمد شیرین زاده)) . غیر آن مه، که هلالی به
وصالش نرسید. ما درین باغ ندیدم . در کوی بتان نیست کسی زار تر از من .(هلالی
جغتایی).
اشعار هلالی جغتایی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/اشعار-هلالی-جغتایی
‎اشعار زیبا و عاشقانه هلالی جغتایی دلم به سینهٔ سوزان مشوش افتادست دل از کجا؟ . در
کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان خوارتر از من گفتی که مرا .
. آذر فر) دبیر این سری، در گفت و گو با ایلنا گفت: “مهرک” نام یک سری کتاب است که
.
شعرهای هلالی جغتایی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/شعرهای-هلالی-جغتایی
‎اشعار زیبا و عاشقانه هلالی جغتایی دلم به سینهٔ سوزان مشوش افتادست دل از کجا؟ . در
کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان خوارتر از من گفتی که مرا .
. شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال ِ من آفرید خدایی که اول تو .
در کوی بتان (هلالی جغتایی) -آکا - آکاایران
www.akairan.com/maghalat./neighborhood-badriddin2-hilali.html
‎17 جولای 2016 . شاعران ایرانی اشعار شاعران ایرانی شعرهای هلالی جغتایی , در کوی بتان , شعرهای .
آکاایران: دانلود آهنگ بسیار زیبای همایون شجریان به نام با من صنما .
بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من (هلالی جغتایی) - ورود
ponila.com/post/249630/
‎(هلالی جغتایی) در کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان خوارتر از
من گفتی که مرا یار وفادار بسی هست هستند ولی . . شعرهای هلالی جغتایی . هلالی
جغتایی با نام کامل بدرالدین یا نورالدین هلالی جغتایی و یا نورالدین هلالی استرآبادی
و .



هلالی جغتایی - شمسه
salam98.ir/tag/هلالی-جغتایی/
‎مجموعه: شعر و ترانه شعرهای هلالی جغتایی بدرالدین هلالی استرآبادی از . در کوی بتان
نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان خوارتر از من گفتی که مرا یار . به
آستان آسمانی اش، شاعران و نویسندگان فارسی زبان آثار ارزش مند خویش را با نام و یاد و
.
بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من (هلالی جغتایی) - ورود
ponila.com/post/227156/
‎(هلالی جغتایی) در کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان خوارتر از
من . هلالی جغتایی با نام کامل بدرالدین یا نورالدین هلالی جغتایی و یا نورالدین هلالی
. اس ام اس شعر؛ نفسی بیا و بنشین سخنی بگو و بشنو که به تشنگی بمُردم بَرِ آب
.
در کوی بتان (هلالی جغتایی)
moonnaz.com/در-کوی-بتان-هلالی-جغتایی/
شعرهای هلالی جغتایی بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و
اوایل . در کوی بتان نیست کسی زار تر از من . گر طالب آنی که به یاری بنشینی.
دیوان هلالی جغتایی با شاه و درویش و صفات العاشقین او - قائمیه
download.ghbook.ir/downloads/htm/./11741-f-13940820-helali.htm
‎عنوان و نام پدیدآور : دیوان هلالی جغتایی با شاه و درویش و صفات العاشقین او / به
تصحیح و مقابله و . موضوع : شعر فارسی -- قرن 10ق. . بدرالدین هلالی استرآبادی از
بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم بوده است که اصالتاً از ترکان حغتایی
است. . پایه بر گردون رساندی خاک کوی خویش را . رحم بر عاشق درویش ندارند بتان.
وه!
شعر در کوی بتان از هلالی جغتایی|بامداد
bamdad.net/in-the-alley-of-idols-joghtaei.html
‎14 آگوست 2016 . شعر در کوی بتان از هلالی جغتایی - اشعار شاعران ایرانی, اشعار عاشقانه, اشعار هلالی
. قبلی عفو و تخفیف مجازات ۷۰۵نفر با فرمان مقام معظم رهبری.
دیوان هلالی جغتایی - غزل ها - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Part/0Q7
‎کتابخانه فارسی /; دیوان هلالی جغتایی /; غزل ها . شماره ٧٣: من با تو یکدلم، سخن و قول
من یکیست · شماره ٧٤: بی تو هر روز مرا ماهی و هر شب سالیست . شماره ٣١٠: پشت و
پناه من بود، دیوار دلبر من · شماره ٣١١: در کوی بتان نیست کسی زار تر از من · شماره
٣١٢: .
هلالی جغتایی بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/هلالی-جغتایی
‎شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان . این‌چنین بی‌رحم و سنگین‌دل (هلالی جغتایی) .
به آستان آسمانی اش، شاعران و نویسندگان فارسی زبان آثار ارزش مند خویش را با نام و .
گنجواره ی ناب ترین اشعار ایرانی - اشعار هلالی جغتایی
lat.blogfa.com/category/18
‎گنجواره ی ناب ترین اشعار ایرانی - اشعار هلالی جغتایی - . کی به دامانش رسد گرد سر
کوی دگر. دی چو با آن زلف و رخ سوی "هلالی" آمدی. رفت آرام . آنکه هر روز دل از مهر بتان
میگیرد. چون شود روز دگر، . آنکه در عشق تو بی نام و نشانست منم. عاقبت همچو "هلالی"
.
در کوی بتان - نستار|شعر|ترانه|اشعار جدید
nastar.ir/در-کوی-بتان/
‎شعرهای هلالی جغتایی. بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و
اوایل قرن دهم بوده است که اصالتاً از ترکان حغتایی است. او در هرات متولد شده است و .
هلالی جغتای - شعرهای ناب
moharamghorbani.blogfa.com/category/47
‎شعرهای ناب - هلالی جغتای - - شعرهای ناب. . ای ابو فاضل ؛علمدار دلم نام تو است. ما
رایت غیرتو . در کوی تو آمد به سرم سنگ ملامت . به جلوه‌گاه بتان می‌روم، سرشک‌فشان
.
Previous



حج از منظر شعر و نگاه شاعران صاحب نام به حج - حق باوران کردستان
www.25005.ir/./124-hajj-and-pilgrimage-to-famous-poets-at-poetry
‎حج از منظر شعر و نگاه شاعران صاحب نام به حج به طـــــواف کعبه رفتم به حــــــرم رهم
ندادند که . کوی بتان و دل ظلمت پناه . هلالی جغتایی: مقتول به سال 935 که از شعرای
صاحب نام اواخر قرن نهم اوایل قرن دهم است درباره . به کوی دوست هلالی زراه کعبه مپرس.
دسته‌بندی هلالی جغتایی - قلب من چشم تو
negahi-yadi.blogsky.com/category/هلالی-جغتایی
‎5 ژانویه 2016 . هلالی جغتایی. برچسب‌ها: اشعار هلالی جغتایی . در کوی بتان نیست کسی زار تر از
من در پیش عزیزان جهان . برچسب‌ها: هلالی جغتایی . من هم به جان در خدمتم ، گر یک نظر
بینم تو را صد بار آیم سوی . آنکه در عشق تو بی نام و نشانست منم
شعر در کوی بتان از هلالی جغتایی مجله ابرتازه ها - اجتماعی
ejtemaye.m.funon.ir/شعر-در-کوی-بتان-از-هلالی-جغتایی-مجله-ابرتازه-ها.html
‎6 روز پیش . شعرهای هلالی جغتایی ، شعر در کوی بتان. . وقتی گندم‌ها شروع به ریشه زدن کردند آن‌ها
را به آرامی از درون دستمال خارج . در کوی تو آمد به سرم سنگ .
در کوی بتان (هلالی جغتایی) - Mattiasp Jobbsurf
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q.
6 ژوئن 2016 . فرهنگ و هنرشعر و ترانهدر کوی بتان (هلالی جغتایی) . در غزل منظور اصلی معشوق
است و شاعر با معشوق سخن می گوید غزل غزل در لغت به معنای عشق‌بازی و سخن گفتن
… شعرهای سیف . شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912Ali.
پونیلا - «من آدم آهنی شدم»، یک . - ورود
poinila.com/post/108286/
‎مصطفی رحماندوست در نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «من آدم آهنی شدم»، اثر «کبری
. ( اس ام اس دلنوشته های عاشقانه) متن ها و اشعار کوتاه درباره دلتنگی به نام خدائی که
هستی را . (هلالی جغتایی) در کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان
.
غزلخانه - مطالب ابر اشعار هلالی جغتایی
ghazalkhane.mihanblog.com/post/tag/اشعار%20هلالی%20جغتایی
‎در کوی بتان نیست کسی زارتر از من در پیش عزیزان جهان ، خوارتر از من گفتی که مرا
یار وفادار بسی هست ، هستند ، ولی نیست وفادارتر از من گر طالب آنی که به یاری .
شعر در کوی بتان از هلالی جغتایی - فان بید
funbid.ir/search/?.شعر%20در%20کوی%20بتان%20از%20هلالی%20جغتایی.
‎شعر در کوی بتان از هلالی جغتایی شعرهای هلالی جغتایی ، شعر در کوی بتان
بدرالدین . به گزارش جوانی ها، محمدتقی جغتایی افزود: سزارین در بروز اختلال
اوتیسم یا اختلال . نام هیئت سخنران مداح نشانی زمان نمایه شرق مکتب الرضا(ع) سید
جلال موسویان .
شعر عاشقانه | زمزار | تفریح و سرگرمی
www.zamzar.ir/tag/شعر-عاشقانه/
‎(هلالی جغتایی) در کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان خوارتر از
من گفتی که مرا یار وفادار . ( شعر عاشقانه ) هر سحر نام تو را با سوز دل سر داده ام …
هلالی جغتائی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/هلالی_جغتائی
‎برجسته‌ترین اثر او مثنوی شاه و درویش (شاه و گدا) است که به زبان آلمانی نیز ترجمه
شده‌است. اهمیت هلالی . شاعری به نام مهری به دیدار هلالی آمد و این بیت را برای او خواند: .
در کوی بتان (هلالی جغتایی) - مجله اینترنتی پدیده | padideah.ir
padideah.ir/در-کوی-بتان-هلالی-جغتایی-17198
‎بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم بوده است
که . گر طالب آنی که به یاری بنشینی. . شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان.
Previous



برترین وب سایت شعر و دلنوشته .
fungood.in/post/1421212_5/برترین-وب-سایت-شعر-و-دلنوشته.html
15 جولای 2016 . شعرهای عاشقانه; شعر های مذهبی; شعر با نام شاعر; متن آهنگ; غزل وقصیده . در کوی
بتان (هلالی جغتایی); قصهٔ عاشقان ( جامی); سحر بلبل حکایت با .
غزلیات-هلالی جغتایی
chamego.ir/w/غزلیات-هلالی+جغتایی?page=12
‎برگشت به برگه هلالی جغتایی . هلالی جغتایی. هلالی جغتایی 7 ماه پیش . مطالعه همه
شعر. . روز و شب معرکه با خیل و سپه نتوان داشت . نیک نامی خود چه کار آید من بد نام
را؟ . حشمت و خیل بتان درخور خیل و حشمت . در کوی تو آمد به سرم سنگ ملامت.
حج در شعر فارسی‌ - میقات حج
miqat.hajj.ir/article_3012_0.html
‎حج در شعر فارسی‌ . کوی بتان و دل ظلمت پناه بیت حرامت بس و سنگ سیاه . . شاعر
در آینه سکندری از قول واعظی به فرزندش به نام رکن الدّین الحاجی نصیحت می‌کند و .
1- دیوان هلالی جغتایی، با شاه و درویش و صفات العاشقین تصحیح سعید نفیسی .
در کوی بتان. / شعری از هلالی جغتایی - pesarironi
pesarironi.win/در-کوی-بتان.-/-شعری-از-هلالی-جغتایی.html
‎ثبت نام سند زمین و خانهتأثیر ضو الشمس على النبات . مطالب مربوط به : در کوی
بتان. / شعری . شعری از هلالی جغتایی: خرید کالای قسطی با قیمت بیشتر چه
حکمی .
گنجینه ی بهترین شعرها - معلم از زبان بزرگان
temenna.blogfa.com/category/121
‎1 مه 2013 . می‌خواستم آسوده به کنجی بنشینم . از : هلالی جغتایی . شعری از مثنوی مولوی در
خصوص ماجرای معلم و شاگردان . هر صبح دم من و سر کوی بتان بلی . برای اطلاع از
آخرین بروزرسانی ها کافیست نام خود را در مستطیل اولی و ایمیل خودتان را .
تک بیت های ناب - شعر و شاعران - هم میهن
forum.hammihan.com/post432067-557.html
‎21 آوریل 2007 . ای عشق خوارتر کن از اینم به کوی او تا هر که بیندم . هر گاه که نام تو بر آید به زبانم
. پر است شهر ز ناز بتان نیاز کم است . «هلالی جغتایی» ***.
تک بیتی،دو بیتی،رباعی های ناب - اشعار ناب فارسی
takbayti.blogfa.com/cat-1.aspx?p=2
‎کاخت نگون باد ای فلک با ما چه بد تا می کنی- شهریار *** پند بسیار به . بر سر
کوی بتان خواهم دل دیوانه ای تا کنم آن جا . عالمی آشفته با نام جوانی داشتم -پژمان
بختیاری. ***. به صد سال . وجودم به آب ده. تا بر دل کسی ننشیند غبار من- هلالی
جغتایی.
با دمپایی ابری ماه
armanepooyan.blogfa.com/
‎از شهد وشیرو شعر تورا پروریده است. یا آن که دستِ . پیغمبری به نامِ شما برگزیده
است. شیرین که . در کوی بتان نیست کسی زارتر از من در پیش . هلالی جغتایی.
در کوی بتان (هلالی جغتایی)
proxy.sktorrent.net/index.php?q.
28 مه 2016 . شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان . بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین
شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم بوده است که اصالتاً از ترکان . گر طالب آنی که به
یاری بنشینی . شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912Ali.
شعر بی دروغ - تک بیت های ناب
sherebidoroogh.blogfa.com/category/1
‎شعر بی دروغ - تک بیت های ناب - - شعر بی دروغ. . خودفروشان را به کوی می‌فروشان
راه نیست». حافظ. ***. «بشد ز خاطرم اندیشه مِی . هلالی جغتایی. **** چون بتان دستی
به ناز زلف پر چین می‌برند شیخ را از . نام من هر که بَرَد باعث بد نامی توست. رفتم از
.
Previous



هفته چهارم خرداد ۱۳۹۲ - قلب من چشم تو - blogfa.com
negahivayadi.blogfa.com/92034.aspx
‎ور میل دلت به جانب ماست ، بگو ور هیچ مرا در دل . به من ده که بد نام خواهم شدن . شنیده‌ام
که تو را التماس شعر رهیست تو کانِ . مدتی داشت هلالی ز بتان عزت وصل عزتی داشت
ولی خوار شد ، افسوس افسوس هلالی جغتایی . که آن آوارهٔ از کوی بتان آواره تر بادا
تاریخچه شعر غزل به همراه چند غزل زیبا - مجله خبری شوش مال
shooshmall.com/blog/تاریخچه-شعر-غزل-به-همراه-چند-غزل-زیبا/
در غزل منظور اصلی معشوق است و شاعر با معشوق سخن می گوید. غزل . در آخرین بیت
غزل شاعر نام شعری یا تخلص خود را می آورد. شعر غزل . در کوی بتان (هلالی جغتایی).
شعر و ترانه
www.bamjahanbin.ir/tag/شعر-و-ترانه/
در غزل منظور اصلی معشوق است و شاعر با معشوق سخن می گوید غزل غزل در لغت به
معنای عشق‌بازی و سخن . در کوی بتان (هلالی جغتایی). شعرهای هلالی جغتایی
بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم بوده است
که اصالتاً از ترکان حغتایی است. . یک بازی جالب برای کاربران تلگرام با نام
Village Game.
₪ اشعار هلالی جغتایی ₪ کـآمـل شــده - صفحه 15 - سایت کوچولو
kocholo.org/./1334-۞₪-اشعار-هلالی-جغتایی-₪۞کـآمـل-شــده-15.html
‎18 سپتامبر 2013 . موضوع: ۞₪ اشعار هلالی جغتایی ₪۞کـآمـل شــده . غزل شمارهٔ ۲۱۰: گر من ز شوق خویش
نویسم به یار خط ظ · غزل شمارهٔ ۲۱۱: ترک . غافلان نام نهادند نسیم سحرش . گر دلم زار
شد از عشق بتان غم مخورید . برادران به سگ کوی یار اگر برسید
غزلیات - هلالی جغتایی - گنجینه اشعار
poem.wikipg.com/poem_list/1711/غزلیات%20هلالی%20جغتایی
‎هلالی جغتایی - غزلیات. گنجینه اشعار پارسی . غزل شمارهٔ ۳۰. به نام ایزد، میان مردمان
آن تندخو با ما . در کوی تو آمد به سرم سنگ ملامت . غم بتان مخور ای دل که زار خواهی شد
.
دفتر اشعار هلالی جغتایی | Page 14 | انجمن نگاه دانلود
forum.negahdl.com/threads/70980/page-14
‎گر دل ز کوی دوست نیامد عجب مدار جایی نرفته است که آید . زاهد برو که هست مرا با
بتان شهر آن حالتی که نیست . یک بار هم به نام هلالی بیار خط ​. Diba, 3/1/16 · #
203.
در کوی بتان نیست کسی زارتر از من :: هم‌قافیه با باران
https://hamghafiebabaran.blog.ir/./در-کوی-بتان-نیست-کسی-زارتر-از-من
‎18 جولای 2016 . در کوی بتان نیست کسی زارتر از من در پیش عزیزان جهان ، خوارتر از من . گر طالب
آنی که به یاری بنشینی ، . هلالی جغتایی. ۹۵/۰۴/۲۸. هم قافیه با باران . ارسال نظر
آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد .
وبلاگ اشعار کامل شاعران - اشعار هلالی جغتایی
www.moraffah.com/cat-103.aspx?p=17
مربوط به موضوع : اشعار هلالی جغتایی · نمایش متناسب تلفن همراه جهت دانلود پست
موردنظر کلیک کنید-حجم تقریبی پست 800 . حشمت و خیل بتان درخور خیل و حشمت
. مشکل که ازین کوی برم جان به سلامت . گاهی نگفته قـرعه به نام تـو مـی شود
شعر و ترانه - iranbanou.com
www.iranbanou.com/ctg/Poetry-and-Songs
‎شعر و ترانه . صلاح کار کجا و من خراب کجا (حافظ شیرازی) · در کوی بتان (هلالی
جغتایی) . اشعار ولادت باسعادت امام حسین علیه السلام (3) · شعر چیست و تفاوت شعر
با . ای یوسف خوش نام ما (مولوی) · اشعار ولادت امام موسی کاظم (ع) · هرگز به باغ دهر
گیائی .
شعر غزل “ای کرده خجل بتان چین را” | اس ام اس کده | متن، جمله، استاتوس
www.smskade.ir/شعر-غزل-ای-کرده-خجل-بتان-چین-را/
‎3 فوریه 2016 . شعر غزل "ای کرده خجل بتان چین را" دیوان غزلیات انوری ای کرده خجل بتان چین را
بازار شکسته حور عین . در کوی تو لعبتان چین را . سلام دوستان، لطفا پیامک های
زیبا و باحال خودتون را بفرستید تا با نام شما در سایت درج شود! . همی پوینده در راه
خطائی از آثار پروین اعتصامی · شعر غزل عاشقانه عارفانه از هلالی جغتایی .
Previous



مجله اینترنتی آوای زندگی - شعر و ترانه
avayezendegi.com/main/category/id/47/title/شعر-و-ترانه.html
‎6 جولای 2016 . در کوی بتان (هلالی جغتایی). امین شجاعی . به غیر از دیوان فارسی، دو دیوان تازی و
هندی نیز به او نسبت داده‌اند. حبسیه‌های وی . شعر تولد. امین شجاعی .
اشعار درباره مکه - لادین
ladin.ir/other/اشعار-درباره-مکه/
‎حج در شعر فارسی . کوی بتان و دل ظلمت پناه, بیت حرامت بس و سنگ سیاه… . ۳۱
هلالی جغتایی: مقتول به سال ۹۳۵ که از شعرای صاحب نام اواخر قرن نهم اوایل
آموزش هلالی کوچه درویشان | صبا فردا
sabafarda.ir/fa/09/158555/?hl=fa&oe=utf-8&safe=active
‎هلالی و عینی فردشور عالیدر کوچه ی درویشان یک شب گذرم افتاد با تشکر از شما /
سایر . ﻧﺎم آﻣﻮزﺷﮕﺎه. ﺧﻮاﻫﺮان. ﺑﺮادران. رﺷﺘﻪ آﻣﻮزﺷﻲ. آدرس آﻣﻮزﺷﮕﺎه. آدرس اﻳﻤﻴﻞ آﻣﻮزﺷﮕﺎه. ﺗﻠﻔﻦ
آﻣﻮزﺷﮕﺎه. . شاعران ایرانی اشعار شاعران ایرانی شعرهای هلالی جغتایی در کوی بتان
شعرهای .
تک بیتی ناب از هلالی جغتایی - تک بیتی های ناب و زیبا - blogfa.com
1beit.blogfa.com/category/6/تکبیت-عارفانه?p=2
‎ندانستم که می آید به کاری "زندگانی" هم. برچسب‌ها: تک بیتی ناب . آفاق را گردیده ام،
مهر بُتان ورزیده ام . شعر عاشقانه ناب از فرخی سیستانی. خواستم از . تک بیتی ناب
از هلالی جغتایی. تک بیتی . آن که در کوی تو بی نام و نشان است، منم. برچسب‌ها: .
دی 1389 - شعر و عرفان - blogfa.com
www.1351-467.blogfa.com/8910.aspx
‎تو با ما روز و شب در خلوت و ما شب و روزی به غفلت می گذاریم . ز درویشان کوی
انگــــــا رما را که از خاصان حضرت بر کناریم. ندانم دیدنش . ز چه نام قرب خدا بری ، تو
کجا و قرب خدا کجـــا . که آن آواره‌ی از کوی بتان آواره تر بادا . غزلی زیبا از هلالی
جغتایی:.
منظومه فارسی از هلالی جغتایی - chahar tik
chartik88.fm-music.ir/منظومه-فارسی-از-هلالی-جغتایی.html
‎29 آگوست 2016 . وقتی گندم‌ها شروع به ریشه زدن کردند آن‌ها را به آرامی از درون دستمال خارج می‌کنیم. .
شعر در کوی بتان از هلالی جغتایی - مجله ابرتازه ها. شعر در کوی .
Re: در خواست شعر مرحله 14 - Google Groups
https://groups.google.com/d/msg/friends-of./_q0ej9MTTBUJ
‎18 مه 2011 . آنی که از نام تو می بارد عشق. وز نامه و پیغام تو می بارد عشق. عاشق شود آنکس که به
کوی تو گذشت. آری ز در و بام . زاهد برو که هست مرا با بتان شهر. آن حالتی . شعر
پنجم از مرحله سیزدهم به " هلالی جغتایی" نسبت داده شده است. ای بی وفا .
آهنگ رادین به نام قلب من - برترین وب سایت شعر و دلنوشته
poem24.ir/tag/آهنگ-رادین-به-نام-قلب-من-12886
‎سعدی شیرازی با نامِ کاملِ ابومحمّد مُشرف‌الدین مُصلح بن عبدالله بن مشرّف سعدی
شیرازی (زادهٔ ۵۸۵ یا حدود ۶۰۶ هـ. ق. . در کوی بتان (هلالی جغتایی). شعرهای هلالی
جغتایی.
شعری از هلالی جغتایی
nazlar.in/شعری-از-هلالی-جغتایی
‎مطالب مربوط به : شعری از هلالی جغتایی . شعرهای 7تایی ها. (شعری از هلالی جُغَتایی-
گنج غزل- مجموعه غزل از همه شاعران به انتخاب مهدی سهیلی) . در کوی بتان. / شعری از .
دفتر اشعارهلالی جغتایی - نسخه قابل چاپ - انجمن جنرال , General
generaleshop.com/forum/printthread.php?tid=165198&page=20
‎+--- انجمن: شعر و ادبیات (/forumdisplay.php?fid=53) +---- انجمن: . دفتر اشعارهلالی
جغتایی - ماه وش - ۲۸-۵-۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ صبح غزل شمارهٔ ۱۹۰ . بگذار، هلالی، که به صد درد
نالم کز جور فلک تیر جفا خورده‌ام امروز . در صف طاعت نشستم، روی دل سوی بتان
کافری صد . بر سر کوی تو گو: هرگز مباش این خار و خس . ننگ می‌آید هلالی خلق را از
نام من
Previous



در کوی بتان | هُرم
hoorm.ir/P20160528173425515713/
28 مه 2016 . در کوی بتان. امروز اگر عشق گناهست " هلالی" / فردا نتوان یافت گنهکار تر از من. در
کوی بتان /شعر زیبا در کوی بتان. به این مطلب امتیاز دهید.
ای یوسف خوش نام ما (مولوی) - مجله اینترنتی | alldl.ir
www.alldl.ir/ای-یوسف-خوش-نام-ما-مولوی-15852
‎مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مشهور به مولوی شاعر بزرگ قرن هفتم هجری قمری است. .
کیست امشب حلقه بر در میزند (حمید سبزواری) · تاریخچه شعر غزل به همراه چند غزل
زیبا . در کوی بتان (هلالی جغتایی) · قصهٔ عاشقان ( جامی) · اشعار تبریک نیمه
شعبان (7) .
عشق است هلالی - گنجور » هلالی جغتایی » غزلیات - مدیر جست
www.modirsearch.ir/tdcjztfqnrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctdtw.html
مثلاً برای پیدا . غزل شمارهٔ ۳۵: ز آب چشم من گل شد به راه عشق منزل‌ها. . افسوس که نام
ام کلثوم فقط مانند مزار مادرش گم شده است/ . گنجور » هلالی جغتایی » غزلیاتبرای
پیدا کردن یک شعر کافی است حرف آخر قافیهٔ آن را در نظر بگیرید تا بتوانید . در
سر کوی تو از پای طلب ننشستم. . غزل شمارهٔ ۱۲۳: غم بتان مخور ای دل که زار خواهی شد
.
پونیلا - حکم دادگاه کوی دانشگاه . - ورود
pointila.com/post/183796/
( شعر عاشقانه ) در کوی بتان … (هلالی جغتایی) در کوی بتان نیست کسی زار تر از
من در پیش عزیزان جهان خوارتر از من گفتی که مرا یار . فارسی، در کنار پرویز
تناولی و فرهاد مشیری از او به عنوان یکی از سه هنرمند ایرانی نام می برد که باعث
گسترش . ۰.
دیجیتال ریویو | در کوی بتان
armanepooyan.digital-review.ir/page-155517.html
‎پکیج کسب در آمدی ، شیوه ای نوین برای کسب در آمد از اینترنت می باشد با این
پکیج می توانید . در کوی بتان نیست کسی زارتر از من . هلالی جغتایی . نام
کاربری
شعر ولادت امام حسن (ع) - برترین
bartarin24.ir/شعر-ولادت-امام-حسن-ع-17878
شعر ولادت امام حسن (ع) . او آمده با نام حسن در حسنش شوری به سرا پرده مولا بخشد . در
کوی بتان (هلالی جغتایی) · قصهٔ عاشقان ( جامی) · اشعار تبریک نیمه شعبان (7) .
ای یوسف خوش نام ما (مولوی)
goaround.unpointless.com/index.php?q.
8 ژوئن 2016 . فرهنگ و هنرشعر و ترانهای یوسف خوش نام ما (مولوی) . در غزل منظور اصلی معشوق است و
شاعر با معشوق سخن می گوید غزل غزل در لغت به معنای عشق‌بازی .
دیتا6 | خویش هلالی جغتایی | جستجو | - counter create hit
data6.ir/list/خویش%20,هلالی%20جغتایی.html
‎در کوی بتان نیست کسی زارتر از مندر پیش عزیزان جهان ، خوارتر از منگفتی که مرا
یار وفادار . با مداحی حاج عبدالرضا هلالی و حاج روح الله بهمنی آماده دریافت شد. .
فهرست نام فایل دانلود این مراسم به شرح زیر است برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
. همه جوهای دنیا را درودن هزاران شعر بی معنی سرودن ، به دوش خویش بُردن کوه الوند فلات
خشک .
صفحه بعد - وبلاگ اشعار کامل شاعران
moraffah.blogfa.com/%5C?p=1535
23 جولای 2011 . مربوط به موضوع : اشعار هلالی جغتایی · نمایش متناسب تلفن همراه جهت دانلود پست
موردنظر کلیک کنید-حجم تقریبی پست 800 . غافلان نام نهادند نسیم سحرش . گر
دلم زار شد از عشق بتان غم مخورید . گر دل ز کوی دوست نیامد عجب مدار
شعر و ترانه،شعر عاشقانه،ترانه های جدید،اشعار زیبا،شعر …
funsgood.in/./شعر-و-ترانه-شعر-عاشقانه-ترانه-های-جدید-اشعار-زیبا-شعر.html
25 آگوست 2016 . یاران به نصیحت آمدندی بر من ( احمد جام ); شعر های نزار قبانی, اثار نزار قبانی . در
کوی بتان (هلالی جغتایی); قصهٔ عاشقان ( جامی); اشعار تبریک نیمه شعبان (7) . ای
یوسف خوش نام ما (مولوی); اشعار ولادت امام موسی کاظم (ع); هرگز به باغ دهر .
Previous



خبر خوان ساتور - در کوی بتان
www.satoor.ir/news/3619184-در-کوی-بتان.html
28 مه 2016 . در کوی بتان. امروز اگر عشق گناهست " هلالی" / فردا نتوان یافت گنهکار تر از من. در
کوی بتان /شعر زیبا در کوی بتان. به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا با دندان باز کنید!
facenama.com/linkbox/id:17215
جانا تو را همیشه به دنیا قرار نیست (سیفی) · پیامک گریه دار. خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ .
بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من (هلالی جغتایی). ( شعر عاشقانه ) در کوی
بتان …
شعر در رابطه با تولد امام زمان - بهترین های نت
imageha.ir/best_شعر-در-رابطه-با-تولد-امام-زمان
در غزل منظور اصلی معشوق است و شاعر با معشوق سخن می گوید غزل غزل در لغت به
معنای عشق‌بازی و . شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان . گفتم به نام نامیت هر دم
بنازم
وبلاگ شخصی عذرا مجیبی وبلاگ 24
weblog24.link/blog/ozra-mojibi
شعر ترانه اجرا محشره ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت و با ذکر
. یاازتوبیش گفت ونهان کرده نام را . برون رانیم اگر آز و نیاز از صحنه گیتی ز
کوی صلح برخیزد صلای کامرانی‌ها . سر زلف بتان آرام نگرفت, ز بس دل‌ها که بی‌آرام
کردند . وآنکه از زندگی خویش بجانست منم - آنکه ,هلالی ,وآنکه ,هلالی جغتایی ,خویش
.
اشعار مبعث پیامبر اکرم (ص)-5 - ایران کلوب
www.irancloob.com/اشعار-مبعث-پیامبر-اکرم-ص-5.html
اشعار مبعث پیامبر اکرم (ص)-5 مجموعه: شعر و ترانه اشعار مبعث پیامبر اکرم, مبعث
پیامبر گشت مبعوث آن که . ای بت ثنای مصطفی با نام حق آغاز کن . صلاح کار کجا
و من خراب کجا (حافظ شیرازی) · در کوی بتان (هلالی جغتایی) · زندگینامه استاد محمد .
اسم یه شاعر بگو نفر بعدی یه شعر ازش بگه [بایگانی] - صفحه 2 - نجف آباد
www.nejebad.com/archive/index.php/t-10416-p-2.html
‎8 ژانویه 2015 . کتاب آفرینش را به نام نامیت طغرا رخ از خواب عدم . در کوی عشـــق باشد، جان را خطر
اگر چه جایی که . بنات النعش گرد او همیگشت چو اندر دست مرد چپ فلاخن بعدی . هلالی
جغتایی ([Only registered and activated users can see links]) .
اشـــعـــار نــغـز از صــاحـبــان مـغــز
www.toghoz.blogfa.com/author-toghoz.aspx
‎نام تو به هر زبان که گویند خوش است. *****. ای دوست ای . شاعران بسیار گفتند
شعرهای با نمک. کس نگفته شعر . هلالی جغتایی. عید شد، هر . بر سر کوی تو گو:
هرگز مباش این خار و خس. غزل شماره . چون زلف بتان شکستگی پیدا کن تا صید
کنی .
اشعار هلالی جغتایی [بایگانی] - تالار فرهنگی هنری جی تاک
gtalk.ir/archive/index.php/t-194826.html
‎مه من، به جلوه‌گاهی که تو را شنودم آن‌جا جگرم ز غصه خون شد، که چرا نبودم آن‌جا؟ گه سجده
خاک . عشق تو ره نمود به کوی جنون مرا هم سینه شد پر . من بگشا زبان کز نام و ناموس
جهان، دارد هلالی عارها . رحم بر عاشق درویش ندارند بتان وه! که در مذهب .
کوی من های های های های های های - ایندکس وار
indexwar.ir/کوی-من-های-های-های-های-های-های/
‎5 سپتامبر 2016 . دانلود و متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام کوی بی نشان. . گزارش تصویری اولین
کنگره ملی شعر خطبه های نور. . در کوی بتان (هلالی جغتایی).
در کوی بتان| ویکی پدیا فارسی - صفحه اصلی
feed.chiberam.ir/page-532486.html
‎در کوی بتان نیست کسی زارتر از من در پیش عزیزان جهان . گر طالب آنی که به یاری
بنشینی ، . امروز اگر عشق گناه است ، هلالی ! . هلالی جغتایی . به نام خدای عاشقان.
Previous



ابروی هلالی صاف - سه وبلاگ
aminiamirh.3blog.ir/article/ابروی+هلالی+صاف.html
در کوی بتان نیست کسی زار تر از مندر پیش عزیزان جهان خوارتر از منگفتی که مرا .
از منامروز اگر عشق گناهست هلالیفردا نتوان یافت گنهکار تر از منهلالی جغتایی .
آهنگ جدید و شنیدنی عبدالرضا هلالی به نام سالار زینب را در این مطلب از سایت با دو
. رهایش خفه ام کردتا خواستم از عطر تنش شعر بگویمشعر و غزل و وزن و هجایش خفه ام
.
شاخه گل - گلبانگ
golbang235.blogfa.com/category/1/شاخه-گل
‎14 جولای 2016 . قضا گر به نام من بال محنت را نمیزد چه میشد . از غزل اواز دو بیت شعر توسط فیروزه
امیر معز دکلمه وبعد از ان برنامه به اتمام . غزل اواز: هلالی جغتایی . دریغا دریغا خانه
در کوی بلا کردم ندانستم . ای بتان سنگ دل تا چند استغنا کنید؟
پرتال جامع تایا | اشعار ولادت باسعادت امام حسین علیه السلام (3)
taya.ir/art/song/lyrics-hossein3-saadat_html__s-0-1.aspx
اشعار مدح امام حسین اشعار ولادت حضرت اباعبدالله الحسین شعر و ترانه , مولودی میلاد
امام . شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان . هرکسی نقش ببنـدد به لبش نام حسین
دنیا غنچه ایه که برای احدی وا نمیشه! - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q.page=1
‎سرویس خانواده جام نیـوز، در کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان .
امروز اگر عشق گناهست " هلالی" فردا نتوان یافت گنهکار تر از من هلالی جغتایی /
2021 . در حسینیه امام خمینی(ره)همراه بود به سرودن شعری در وصف حضرت علی(ع) و
حضرت . دَر بکوبند نام تو اسم اعظم پروردگار است این مُهر را باید به هر منبر بکوبند
معراج .
کاپیتان همچنان به ریش های پر پشتش وفادار است عکس - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q=کاپیتان+همچنان+به+ریش+های.
‎سرویس خانواده جام نیـوز، در کوی بتان نیست کسی زار تر از من در پیش عزیزان جهان .
تر از من امروز اگر عشق گناهست " هلالی" فردا نتوان یافت گنهکار تر از من هلالی
جغتایی / 2021 . هنر و شعر توام با صداقت و شجاعت و در راه حقیقت باشد می تواند
زیبا و ماندگار شود. . بتواند خودش را به عنوان یک چهره ملی، وفادار به وطن و کشور نام
ببرد.
گل نسرین در اشعار فارسی، تصاویر گل نسرین
nasrinjonquille.blogfa.com/
‎آن نه زلفی است که پیچیده به دور ذقن است/ چنبر لاله و نسرین و گل یاسمن است.
تصویرگر: پگاه . خط او بر برگ نسرین گرد مشک آمیخته هلالی جغتایی چو گفتهای
.
گزیده اشعار هلالی جغتایی - صفحه 8 - انجمن های تخصصی میهن دانلود
www.forums.mihandownload.com/thread171513-8.html
‎بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم . از
خلفای راشدین و گاه از ائمهٔ شیعه نام برده و چنان می‌نماید که به مقتضای زمان به . لیک
پیش تو به از ماست سگ کوی رقیب . رحم بر عاشق درویش ندارند بتان.
ناب ترین ها - اس ام اس
sms.wikipici.ir/ناب-ترین-ها
شما هم می تونید ، یک سایت به اسم خودتون داشته باشید که شغل یا تخصص تون را به
همه معرفی کنید تا بیشتر دیده شوید . سالها پیش زمانیکه به عنوان داوطلب در
بیمارستان هایکینز مشغول به کار بودم بادختری بیمار به نام لیزا . با "صفا" گفتم
که غوغا میکنی در شعر گفت: . در کوی بتان نیست کسی زار تر از من . هلالی
جغتایی.
๑ ๑تک بیتی ها وشعرهای ناب ناب ๑ ๑ [بایگانی] - سایت .
forum.mobilestan.net/archive/index.php/t-91506.html
‎22 ژانویه 2010 . موفق باشید - لازم به توضیح که بعضی از sms ها برگرفته از وبلاگ تک بیتی هست
. ثبت نام عاشقان در دفتر دیوانگی است . من دگر شعر نخواهم بنویسم که مگس . تا
سوزدم ز رشک، ره کوی او گرفت (وفای یزدی) *** . مگر عمری که هرگه می روی دیگر نمی
آیی ( هلالی جغتایی) *** . از خیل بتان جز تو کسی را نگزیدم
نمایش سایت http://www.beytoote.com/art/artist/biography1-singer1 .
rihhana.avablog.ir/gotolink/www.com/./biography1-singer1-photos.html
ریحانا آلبوم دوم خود را با تاخیر یک ساله ای با نام دختری مثل من به فروشگاه های شهر
روانه کرد. سال بعد نیز با . از تولد تا ترور! شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان .
Previous



خرداد ۱۳۹۱ - در پیرامون رباعی - blogfa.com
www.mehdisohraab.blogfa.com/1391/03
هلالی جغتایی . انداختیم دربدر و کوی به کوی رسوا کردی مرا، تو رسوا گردی . ای دل
بر دوست تحفه جز جان نبری دردت چو دهند نام درمان نبری . بر شکل بتان رهزن عشاق
حقست لا بل که عیان در همه آفاق حقست . اشعاری که همیشه در سایه ای از ابهام
بازشناسی شده است و غربال تردیدی با روزنه هایی به وسعت ۹ قرن گسستگی و درد
پاک کردن .
๑ ๑ ๑ ๑ هلالـی جغتـایــی ๑ ๑ ๑ ๑ - Asre Javan
javan6.com/archive/index.php/t-500080.html
‎هلالی جغتایی بدرالدین هلالی استرآبادی از بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل
قرن دهم بوده است که . Asre Javan > تالار علمی - فرهنگی > بخش شعر و ادبیات >
انجمن شعر > ••๑۩๑۞๑۩๑ هلالـی جغتـایــی ๑۩๑۞๑۩๑ •• . پایه بر گردون رساندی
خاک کوی خویش را . به نام ایزد، میان مردمان آن تندخو با ما . رحم بر عاشق درویش
ندارند بتان
در کوی بتان - بلاگ خوان
heliahanifi.bla.ar7.ir/view731081.html
‎در کوی بتان نیست کسی زارتر از من در پیش . گر طالب آنی که به یاری بنشینی ،
. امروز اگر عشق گناه است ، هلالی ! فردا نتوان یافت گنهکارتر از من . هلالی جغتایی
.
بیوگرافی لیدی گاگا + تصاویر لیدی گاگا
khabarcity.ir/item.php?id=93452
لیدی گاگا; اطلاعات پس‌زمینه; نام اصلی: استفانی جوآن آنجلینا جرمانوتا: تولد: ۲۸ مارس
.اخیرا طراح لباس لیدی گاگا در مصاحبه اش با رسانه ها اعلام کرده است از انتخاب . نام
اصلی: استفای جوآن آنجلینا جرمانوتا . شعرهای هلالی جغتایی, در کوی بتان .
دیوان هلالی جغتایی با شاه و درویش - نومک
nwmk.ir/./هلالی-جغتایی-با-شاه-و-درویش-و-صفات-العاشقین-او.html
‎عنوان و نام پدیدآور : دیوان هلالی جغتایی با شاه و درویش و صفات العاشقین او / به
تصحیح و مقابله و مقدمه و فهرست از سعید نفیسی. . موضوع : شعر فارسی -- قرن 10ق.
. پایه بر گردون رساندی خاک کوی خویش را . رحم بر عاشق درویش ندارند بتان. وه!
اشعار رحلت امام خمینی رحمه الله علیه - niktarinha
niktarinha.ir/اشعار-رحلت-امام-خمینی-رحمه-الله-علیه-3/
‎به غیر از دل غصه دار و/به جزدیده ی تر نداریم به مرثیه های غریبی/بیا . تاریخ را، به
نام تو این افتخار ماند. دست امام عصر نهد مرهمی مگر . در کوی بتان (هلالی جغتایی) .
اشعار ولادت باسعادت امام حسین علیه السلام - niktarinha
niktarinha.ir/اشعار-ولادت-باسعادت-امام-حسین-علیه-الس/
‎با ملائکه شَوَم همنوا،انّ الحسینَ مصباحُ الهُدی . مولودی میلاد امام حسین, شعر درباره امام
حسین . هرکسی نقش ببنـدد به لبش نام حسین . در کوی بتان (هلالی جغتایی) .
تنم از بی‌دلی بیچاره شد بیچاره تر بادا (امیر خسرو دهلوی)
dezpajohesh.ir/تنم-از-بیدلی-بیچاره-شد-بیچاره-تر-بادا-امیر-خسرو-دهلوی-2895
امیر خسرو دهلوی, اشعار عاشقانه, شعر امیر خسرو دهلوی. تنم از بی‌دلی . که آن آواره‌ی از
کوی بتان آواره تر بادا. گرای زاهد دعای . چو با تردامنی خو کرد خسرو با دو چشم تر.
در کوی بتان نیستی زارتر از من | جستجو | ایران مووی
iranmovie.tk/list/در+کوی+بتان+نیست+کسی+زارتر+از+من.html
‎در کوی بتان نیست کسی زارتر از مندر پیش عزیزان جهان ، خوارتر از منگفتی که مرا
یار وفادار بسی هست . هلالی جغتایی . یک آیه از سوره انعام از استاد منشاوی که به
تازگی از یک شبکه تازه تاسیس مصری به نام "ماسپیرو زمان" پخش شده و . دانلود
آهنگترانه و شعر آهنگ وای از دست تو امیر علیکی میدونه که صدامو بستی و داری میری
خیلی .
شعر و ترانه - خانه
www.tazetarin.com/131-164-فرهنگ-و-هنر/شعر-و-ترانه/page:2
‎در کوی بتان (هلالی جغتایی). شعرهای هلالی جغتایی بدرالدین هلالی استرآبادی از
بزرگترین شاعران اواخر قرن نهم و اوایل قرن دهم بوده است. . شعر دلتنگی عاشقانه به
نام خدائی که هستی را با مرگ، دوستی را یک رنگزندگی را با رنگ، عشق را رنگارنگ، .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۸
  • ۷۹۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی