دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود



 

بچه دار شدن | مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند؟

مردان چگونه خود را برای پدر شدن آماده کنند؟

خانم باردار تنها کسی نیست که برای آمدن عضو جدید خانواده انتظار می‌کشد، زن و مرد هر دو با هم برای پیش بردن این پروژه تلاش می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی پدران به‌طور فعال درگیر پروسه بارداری می‌شوند، مادران بارداری بهتری را سپری می‌کنند. کارهای زیادی وجود دارد که مردان می‌توانند برای همسران باردار خود انجام دهند، اما مشکل اینجاست که اغلب آنها نمی‌دانند در چنین موقعیت‌هایی باید چه کار کنند.

اغلب افراد، نصیحت‌هایی برای مادر باردار دارند اما در دوران بارداری کمتر کسی به نقش پدران توجه دارد. از این رو، پدر به‌دلیل عدم آگاهی و دریافت پیشنهادات لازم کاری می‌کند که مناسب نیست؛ یعنی همسر باردار خود را به کلی نادیده می‌گیرد. اگر همسرتان پا به ماه است و شما احساس سردرگمی می‌کنید، می‌توانید از نکات زیر برای کمک کردن به او استفاده کنید.

12توصیه به مردانی که به‌زودی پدر می‌شوند!

بیشتر کتاب بخوانید

این شما نیستید که در اتاق عمل زایمان می‌کنید، اما لازم است بدانید که مادر چه مراحلی را طی کرده و چه مشکلاتی را تحمل می‌کند. فقط در این صورت است که می‌توانید با او همدردی کنید و آن‌طور که انتظار دارد، از او حمایت کنید، بنابراین هرچه اطلاعات‌تان در این رابطه کامل‌تر و دقیق‌تر باشد بهتر می‌توانید از پس وظایف و نقش خود برآیید. کتاب‌های مفیدی در زمینه بارداری و زایمان وجود دارند که می‌توانید برای به‌دست آوردن اطلاعات مفید از آنها استفاده کنید. به‌علاوه جست‌وجو در اینترنت و کمک گرفتن از منابع مختلف می‌تواند در این راه به شما کمک کند. پس بهتر است به‌جای سردرگمی و استرس، کمی مطالعه کنید.

در کلاس‌های آموزشی قبل از زایمان شرکت کنید

شرکت در کلاس‌های آمادگی قبل از زایمان فقط مخصوص خانم‌ها نیست؛ همراه همسرتان در این کلاس‌ها شرکت کنید و این کار را فقط برای خوشحال کردن همسرتان انجام ندهید. بهتر است از فرصت پیش رو برای تبدیل شدن به یک پدر نمونه استفاده کنید. مطمئن باشید نکاتی که در این کلاس‌ها مطرح می‌شود، بعدها به کارتان می‌آیند. گاهی با فرزندتان تنها خواهید شد و لازم است پوشک بچه را عوض کنید یا کمک کنید بادگلو بزند، بنابراین هر چه زودتر اصول اولیه را بیاموزید، بهتر است.

همیشه در دسترس باشید

اگر می‌خواهید یک همسر و پدر خوب باشید سعی کنید همیشه حداقل از طریق تلفن در دسترس باشید. ممکن است همسرتان به چیزی نیاز داشته باشد یا بخواهد دوتایی برنامه زایمان را تنظیم کنید. زنان در دوران بارداری زیاد احساساتی می‌شوند، بنابراین هرچه بیشتر در دسترس او باشید بیشتر هوای احساساتش را خواهید داشت. هرقدر هم که کار و مشغله داشته باشید، اما سعی کنید به وقت نیاز در کنار او باشید. در صورتی که امکانش را ندارید، از طریق تلفن با او در ارتباط باشید و با او صحبت کنید. سعی کنید احساسات همسرتان را درک کنید و توجه بیشتری نسبت به او نشان دهید.

خاطرات‌ خود از بارداری همسرتان را بنویسید

از‌جمله پدران بی‌تفاوتی نباشید که به بارداری و فرزنددار شدن مثل امور عادی زندگی نگاه می‌کنند. کمی ذوق و شوق از خود نشان دهید و خلاقیت داشته باشید. مثلا می‌توانید تغییراتی را که در او احساس می‌کنید، روی کاغذ بنویسید. تغییر خلق‌و‌خو، لگد زدن کودک، سازگاری با شرایط و واکنش‌های احتمالی به عکس‌العمل‌های نوزاد ازجمله مواردی هستند که می‌توانید درباره آنها بنویسید. شما می‌توانید این دفترچه را پس از زایمان به همسرتان هدیه دهید تا یادآور خاطرات خوب بارداری باشد. این کار توجه و علاقه شما را نشان می‌دهد.

نوبت معاینات را به یاد داشته باشید

شما هم در برابر فرزندتان مسئول هستید و باید حواس‌تان به معاینات او باشد. می‌توانید با فرستادن گل یا یک بسته شکلات به همسرتان یادآوری کنید که نوبت دکتر دارد. درست است که اغلب زنان نوبت معاینات را فراموش نمی‌کنند، اما این کار روش بسیار خوبی برای ایجاد یک پیوند قوی با همسرتان است. با این کار به او نشان می‌دهید که مراقبش هستید و وضعیت او و فرزندتان برای شما مهم است. اگر مرد رمانتیکی هستید، یک پیام خصوصی هم به‌همراه گل یا شکلات بفرستید.

سونوگرافی و عکس جنین را با علاقه نگاه کنید

نه شما می‌توانید از گزارش‌های سونوگرافی سر در بیاورید و نه همسرتان؛ اما می‌توانید گزارش را با همسرتان بارها‌ بخوانید و به عکس نوزادتان نگاه کنید. حتی اگر دوست ندارید، در کنار او بنشینید و بارها به عکس و گزارش‌های سونوگرافی نگاه کنید. مسابقه فوتبال تیم موردعلاقه‌تان باز هم پخش می‌شود، اما تجربه بارداری اول همسرتان دیگر تکرار نمی‌شود. سعی کنید از هر فرصتی برای نشان دادن علاقه و شوق خود نسبت به تولد فرزندتان استفاده کنید.

با پزشک همسرتان صحبت کنید

اگر واقعا نگران سلامت همسرتان هستید، از علائمی که در او می‌بینید یادداشت‌برداری کنید و نکات خود را با پزشک او در میان بگذارید. به‌جای اینکه بپرسید چه کاری می‌توانید برایش بکنید، علائم او را همراه با پزشک بررسی کرده و راهی برای خوشحال کردنش بیابید. اگر بتوانید چیزی برایش بگیرید که از تهوع و سوزش معده خلاص شود، به قهرمان او تبدیل خواهید شد.

لباس بارداری بخرید

خرید کردن در دوران بارداری به کاهش استرس در زنان کمک می‌کند؛ پس همسرتان را به خرید ببرید. بعضی زنان به تغییر شکل ظاهری خود عادت می‌کنند و بعضی دیگر در برابر آن جبهه می‌گیرند. با این حال، به همسرتان کمک کنید لباسی بخرد که برای او و نوزادش مناسب باشد. او می‌تواند خودش به خرید برود، اما اگر شما همراهی‌اش کنید، برایش لذتبخش‌تر خواهد بود.

مطابق میل همسرتان عمل کنید

سعی کنید تا آنجا که می‌توانید به خواست‌های همسرتان اهمیت بدهید و به آنچه می‌خواهد عمل کنید. این مورد مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به‌خاطر بسپارید. باور کنید چند ماه از خودگذشتگی و طبق میل همسرتان عمل کردن در برابر سختی‌هایی که همسرتان بابت بارداری متحمل می‌شود، زیاد نیست. صرف‌نظر از آنچه دیگران به شما می‌گویند، همیشه سعی کنید مطابق میل او عمل کنید، بدون آنکه سوالی بپرسید. روی هم رفته، آنچه اهمیت دارد خوشحالی او است و اینکه بتواند تحت هر شرایطی روی‌تان حساب کند.

تغییرات روحی همسرتان را درک کنید

برخی خانم‌ها پس از اطلاع از بارداری‌شان، دچار افسردگی می‌شوند؛ برخی دیگر هم به دلیل تغییر سطح هورمون‌های بدن، بدخلق و بی‌حوصله می‌شوند. اینها جزئی از روند طبیعی بارداری هستند و همسر شما تنها کسی نیست که به آن دچار شده است. افسردگی و بی حوصلگی در دوران بارداری یا حتی پس از زایمان یک موضوع طبیعی است که برای افراد زیادی اتفاق می افتد. مهم این است که شما به عنوان همسر چطور با این قضایا برخورد می کنید.

نوع برخورد شما می تواند روحیه همسرتان را بهبود ببخشد یا برعکس، اوضاع را بدتر کند. بنابراین شما به عنوان همسر وظیفه دارید فضایی شاد همراه با آرامش و امنیت برای او ایجاد کنید. آقایان می‌توانند برای تغییر روحیه همسر خود، او را به سفرهای کوتاه یک‌روزه ببرند یا چند روز از مرخصی کاری استفاده کرده و با هم به مکان‌هایی که از آنها خاطره دارند، بروند. تمام این کارها می تواند در بهبود روحیه یک خانم باردار موثر باشد. اگر احساس می کنید همسرتان از زمان بارداری دچار افسردگی شده، او را به حال خود رها نکنید، در عوض سعی کنید حال روحی او را درک کنید، کنارش باشید و بیش از پیش از او مراقبت کنید.

گاهی در خانه آشپزی کنید

بهتر است بدانید که احساس تهوع صبحگاهی و حساسیت به بو و طعم بعضی غذاها یا عطر و ادکلن‌ها می‌تواند در 3 ماهه اول بارداری شرایط بسیار آزار‌دهنده‌ای برای همسرتان ایجاد کند. وظیفه شما در این دوران، دور کردن ادویه‌ها، عطرها یا حتی صابون‌های معطری که همسرتان به آنها ویار دارد، از محیط خانه است. اگر همسرتان دچار تهوع‌های شدید صبحگاهی است، از درست کردن صبحانه‌های بودار مانند تخم‌مرغ یا املت خودداری کنید. یک لقمه نان و پنیر و گردو با یک استکان چای برای خود و همسرتان تهیه کنید و از او بخواهید که در این مدت وظیفه تهیه صبحانه را به شما بسپارد.

به علاوه در کارهای منزل به همسرتان کمک کنید و تا زمانی که ویار دارد سعی کنید تهیه کردن غذا را بر عهده بگیرید. به علاوه اگر قرار است همسرتان خودش مثل همیشه غذا بپزد از او بخواهید که از ادویه استفاده نکند. به او اطمینان بدهید که از خوردن غذاهای بدون ادویه هم لذت می‌برید. اگرهمسرتان به دلیل ویار و نچشیدن غذا، نمی تواند غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع تهیه کند، او را درک کنید و توقع نداشته باشید با وجود حالت تهوع، بهترین غذاها را سر سفره بیاورد.

سورپرایز کردن یادتان نرود

در این دوران بیش از پیش برای سورپرایز کردن همسرتان تلاش کنید. گاهی برای همسر و فرزندتان گل بخرید. البته به حساسیت او در این دوران نسبت به انواع بوها هم توجه داشته باشید. کمی خلاقیت داشته باشید و از روش های گوناگون برای سورپرایز کردن استفاده کنید.

تنوع بهترین چیزی است که در این روزها می تواند گرما و شادی را به خانواده تان هدیه کند. مثلا یک لباس بچگانه یا یک عروسک به سلیقه خودتان بخرید و با آن به منزل بیایید و با این کار همسرتان را غافلگیر کنید. یا مثلا نامه ای از جانب فرزندتان برای همسرتان بنویسید و از او قدردانی کنید. این کارها وقت و هزینه زیادی نمی گیرند اما تاثیر شگرفی خواهند داشت.

برای ابراز علاقه و شوق خود بابت تولد فرزندتان، گاهی اوقات از صحبت کردن با کودک‌تان بهره بگیرید. لازم نیست فرزندتان به دنیا بیاید و بتواند حرف بزند تا با او هم صحبت شوید. می توانید این کار را زمانی انجام دهید که همسرتان باردار است. بله، می توانید کنار همسرتان بنشینید و بگویید که می‌خواهید با کودکتان صحبت کنید. حرف‌های مثبت و شاد بزنید؛ این کار تاثیر زیادی بر خود، همسر و فرزندتان خواهد داشت. امتحان کنید و نتیجه را بر خانواده‌تان ببینید. با این‌کار فضایی شاد و پر از محبت ایجاد خواهید کرد.

نوشته بچه دار شدن | مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند؟ اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a8%da%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%85/


بچه دار شدن | مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com/بچه-دار-شدن-مردان-چگونه-برای-پدر-شدن-آم/
‎9 ساعت قبل . مردان چگونه خود را برای پدر شدن آماده کنند؟ خانم باردار تنها کسی نیست که برای آمدن
عضو جدید خانواده انتظار می‌کشد، زن و مرد هر دو با هم برای پیش بردن .
Images for بچه دار شدن مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند
بچه دار شدن | مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند؟
livewatch.ir/بچه-دار-شدن-مردان-چگونه-برای-پدر-شدن-آم/
‎9 ساعت قبل . مردان چگونه خود را برای پدر شدن آماده کنند؟ خانم باردار تنها کسی نیست که برای آمدن
عضو جدید خانواده انتظار می‌کشد، زن و مرد هر دو با هم برای پیش بردن .
پدر شدن - کودک - آکاایران
www.akairan.com/koodak/tag/پدر%20شدن/
‎آکاایران: تاثیر بسیار جالب پدر شدن روی اخلاق مردان آکاایران: محققان می گویند . شده
اند بنشینید، و از آنها بپرسید که زندگی به همراه نوزاد کوچکشان واقعا چگونه است؟ .
دیر اقدام کردن برای بچه‌دار شدن، دچار مشکل می‌شوند و سن مردان کمتر به بچه‌دار شدن آنها
. به جراحی می‌کنند وگرنه امکان دارد بچه وارد کانال زایمان شود و آماده تولد طبیعی شود.
آیا برای بچه دار شدن آماده هستید؟ - مادر.بارداری.ویار.زایمان.سونوگرافی .
robabnaz51.persianblog.ir/tag/آیا_برای_بچه_دار_شدن_آماده_هستید؟
‎البته این حرفها بدان معنا نیست که مردان در تصمیم گیری برای بچه دار شدن با هیچ
مشکلی مواجه نیستند. . به عنوان والدین با مشکلات جدی مواجه هستند؛ و معمولا مردان
مجبور می شوند از وظیفه . یک پدر یا مادر چگونه باید باشد و چه کارهایی باید انجام
بدهد؟
تا چند سالگی برای پـدر شدن فرصت دارید؟! - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./تا-چند-سالگی-برای-پـدر-شدن-فرصت-دارید
‎12 دسامبر 2012 . بسیاری از مردم تصور می‌کنند، مردان در سنین بالا هم برای بچه‌دار شدن . جنین شود، اما
تا چند سال پیش پزشکان اطلاعات زیادی در مورد تاثیر سن پدر روی .
نشانه‌های ناباروری در مردان - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/204/نشانه‌های-ناباروری-در-مردان
‎چگونه می‌توان واریکوسل را تشخیص داد؟ . آیا مردی که با اعمال جراحی مثل IVF یا لقاح
خارج رحمی می‌تواند بچه‌دار شود هم شامل قانون . مادر و پدر بیولوژیک و مادر و پدر قانونی
ممکن است با هم متفاوت باشند. . و موردی زوج‌های نابارور بتوان برای بچه‌دار شدن که حق
طبیعی و الهی آن‌هاست، تلاشی انجام داد. . آماده باشید؛ هفته بسیار سردی پیش رو است.
10 روش برای بارداری سالم - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/./method1-healthy-pregnancy.html
‎روش برای بارداری سالم بارداری سالم,در طول بارداری,آمادگی برای بچه دار شدن, دوران
بارداری ورزش در . چگونه دوقلو باردار شویم؟ . لباس کودک,لباس زنانه,لباس مردانه .
آماده شدن. آمادگی برای بچه دار شدن باید دست کم از سه ماه قبل آغاز شود. چرا اینقدر زود؟
چگونه حامله شویم - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/bardari/how-get1-pregnant.html
‎تخمک گذاری چگونه حامله شویم چگونه حامله کنیم حامله کردن دختر,حامله شدن دختر,تست
حاملگی,تخمک گذاری,زمان تخمک گذاری, . لباس کودک,لباس زنانه,لباس مردانه ·
رستوران . چگونه زمان بیشترین باروری، با تخمک گذاری مشخص می شود؟ . در این
حالت، احتمالا تعداد بیشتری از اسپرمهای سالم در لوله های فالوپ، آماده رها شدن تخمک
خواهند بود.
توصیه هایی جدی قبل از بچه دار شدن - نمناک
namnak.com/توصیه-هایی-جدی-قبل-از-بچه-دار-شدن.p409
‎ Rating: 3.9 - 84 reviewsقبل از بچه دار شدن، پدر و مادر جوان مدام در فکر این هستند که امدن یک عضو جدید چه .
بسیاری از خانم های باردار، به خصوص در سه ماه اولیه بارداری مدام حالشان بد می شود، به
بو . است بر سر اینکه چگونه در آینده مصالحه و سازش خواهید کرد توافق پیدا کرده
باشید. . فشار مالی را از دوش مرد برمی دارد و به او در پذیرش این مسئولیت کمک می
کند.



احکام و آداب بچه دار شدن از منظر اسلام | هدانا | HADANA.IR
hadana.ir/احکام-و-آداب-بچه-دار-شدن-از-منظر-اسلام/
‎ Rating: 5 - Review by مهدی یوسف ونداحکام و آداب بچه دار شدن از منظر اسلام از چه زمان آماده برای انعقاد نطفه شویم ؟ . کودکان از
ملکوت پاک و نورانی هستند و پس از طی کانال وجودی پدر و مادر پا به عرصه این نظام .
حتما سعی شود در منزل گناهی مانند تهمت و غیبت و موسیقی های حرام نباشد، چون این
عوامل سبب . راوى از امام صادق علیه السلام پرسید: چگونه شیطان شریک نطفه مى‌شود؟
آیا برای بچه دار شدن آماده هستید؟ - دلگرم
www.delgarm.com/psychology/psychology-of./23025-حاملگی
‎23 سپتامبر 2013 . آیا برای بچه دار شدن آماده هستید-می خواهم حامله شوم-آماده بچه داری هستید. . احساس وظیفه
در قبال خانواده و کودک جدید، موجب می شود تا مردان بیش از پیش به الگوی "کار و فقط کار
" . یک پدر یا مادر چگونه باید باشد و چه کارهایی باید انجام بدهد؟
بچه دار شدن - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/275871/بچه-دار-شدن
‎این اختلاف گاهی در اصل بچه دار شدن است یا زن بچه می خواهد لیکن مرد به طور کلی
مخالف . این اختلاف سلیقه گاهی به قدری شدید می شود که به لجبازی و کشمکش وحتی
طلاق . دو سالمیم و می توانیم بچه داشته باشیم،پول بقدر کافی داریم و خلاصه از هر جهت
آماده . آیا از یک مرد آن هم دانشمند تعجب نیست که با بچه دار شدن که آرزوی طبیعی هر
پدر و .
روش های تعیین جنسیت جنین
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=1093
‎بنابراین در علم جدید، پسر یا دختر شدن فرزند بستگی به مرد دارد نه زن و این مرد است
که . مادرانی که می خواهند پسردار شوند باید از رژیم گرفتن در زمان هایی که تصمیم به
بچّه دار شدن دارند پرهیز کنند. . امّا چگونه زمان تخمک گذاری را تعیین کنیم؟ .
استفاده شود؛ زیباترین و بهترین رختخواب آماده شود و زن و مرد در هنگام نزدیکی در
نهایت .
چند نکته با اهمیت برای بچه دار شدن - سایت حکیم دکتر روازاده
ravazadeh.com/./2463-چند-نکته-با-اهمیت-برای-بچه-دار-شدن.html
‎-اموری که در نقل و روایات منقوله مطرح شد را جدی بگیرید وبرای بچه دار شدن حتماً
مراعات . -هر مریضی و نقص خلقت که در فرزندان پدید می آید از پدر و مادر از که به
قوانین . را از عقب و پشت وارد رحم زن کند بچه لوچ می شود یا اگر زن و مرد بعد از لقاح
برای پاک .
زوج های جوانی که قصد بچه دار شدن دارند حتما این مطلب را بخوانند : سایت .
www.pezeshk.us/?p=13863
‎28 سپتامبر 2008 . زوج های جوانی که قصد بچه دار شدن دارند حتما این مطلب را بخوانند . 2- برای باردار شدن
زن، رسیدن به مرحله ارگاسم (اوج لذت جنسی) در مردان ضروری اما . اسپرمها را تا 50 درصد
کاهش میدهد-بنابراین مردانی که قصد دارند پدر شوند حداقل از 6 ماه . 10-چنانچه قصد دارید
صاحب فرزند شوید حداقل از 6 ماه قبل خود را آماده کرده و برای این .
راضی کردن همسر برای بچه دار شدن - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/./2211-راضی-کردن-همسر-برای-بچه-دار-شدن
‎چطور همسرم را برای بچه دار شدن راضی کنم. . فرزندانشان عادت‌های غذایی بهتر و
سالم‌تری در پیش می‌گیرند و بیش از سایر مردان ورزش می‌کنند. . نباید فاصله سنی
فرزندانمان زیاد شود . بعد از آن نیز 9 ماه بارداری ادامه خواهد داشت و فرصت کافی دارید
تا خود را برای والد شدن آماده و برای آینده برنامه‌ریزی کنید. . وقتی پدر مادرها اشتباه
می کنند .
روشهای طبیعی تقویت قدرت باروری در خانمها - مردمان
www.mardoman.net/health/naturalfert
‎باروری به فرصت های زوجها برای بچه دار شدن برمی گردد. . طی هر عادت ماهیانه اش، تخمک
تولید کند و برای اینکه یک مرد قدرت باروری داشته باشد، باید بتواند . این کار به
شما نشان خواهد داد که چه وقت تخمک گذاری میکنید—وقتی آماده تخمک گذاری باشید .
روی: کمبود این ماده موجب کاهش یافتن میزان هورمون تستوسترون و اسپرم در مردها می شود
.
برای پسر دار شدن چکار باید کرد؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/aksdar-pasokh/217416.php
‎علاوه بر اینها مواد غذایی که PH موجود در رحم شما را تنظیم برای پسر دار شدن می کند .
مواد شیمیایی موجود در این شربت موجب بارداری سریع تر و گاهی پسر دار شدن می شود.
. نوشیدن قهوه توسط مردان قبل از داشتن نزدیکی سرعت جهش اسپزم های مردانه را .
برچسب ها: انتخاب جنسیت بچه انتخاب جنسیت فرزند پسردار شدن چگونه پسردار
شویم.
مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک - تالار گفتگوی والدین - نی نی پیج
forum.ninipage.com/discussion/270019?page=2
‎10 آگوست 2014 . گاه نیز دیده می شود تعداد زیادی از اسپرم ها در یک مرد دچار ناهنجاری هستند، مثلا بخشی
به . باروری به فرصت های زوجها برای بچه دار شدن برمی گردد. . این کار به شما نشان
خواهد داد که چه وقت تخمک گذاری میکنید—وقتی آماده تخمک گذاری .
Previous



تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=439503
‎تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن. . بچه تنها توسط زن تعیین نمیشه بلکه هم مرد و
هم زن در این مورد نقش دارن . . ولی نکته مهم در اینجا نطفه مرد است . . کس واقعا
نمی‌دانسته که تاثیر انسولین روی این گیرنده‌ها چگونه است. . لباسهای تنگ باعث
میشود اسپرمها کشته شوند و توانایی باروری به طور قابل ملاحظه ای کم شود. 2.
مردان بخوانند تا اسپرم قوی تری داشته باشند - آفتاب
www.aftabir.com/./مردان-بخوانند-تا-اسپرم-قوی-تری-داشته-باشند
‎13 ا کتبر 2015 . علم پزشکی به مردان توصیه می‌کند که پیش از اقدام برای باردار شدن زن، یک سری .
که می‌توان به بسیاری از زنان و مردانی گرفت که به فکر بچه‌دار شدن هستند این .
مردان و به ویژه آنهایی که در نظر دارند تا به زودی پدر خطاب شوند از مولتی .
شما هم می توانید بچه دار شوید؟! - طب سنتی و اسلامی
hakimmehr.blogsky.com/1393/./شما-هم-می-توانید-بچه-دار-شوید؟-
‎باید دانست که زن و مرد، در یک صورت، برای همیشه عقیم بوده و باید از بچه‌دار شدن
ناامید . ۱) تمام غذاهای آماده و کارخانه‌ای ۲) تمام مواد غذایی که در تکوین و تهیه‌ی آن از مواد
. و هر یک از این دو مورد، اگر در زن باشد، باید مداوا شود، مورد اولی معمولاً از غلبه‌ سردی و
.
طب و درمان - ناباروری و پسر شدن جنین
www.najafi.blogfa.com/post-14.aspx
‎نا باروری اگر ریشه وراثتی و مادر زادی نداشته باشد و سیستم (چه مرد و چه زن) دچار .
صرف نظر از بچه دار شدن اگر می خواهید سالم و از نظر جسمی مشکلی نداشته باشید, دچار
. لازم بدست آید و سلولها و عصبهای عمل کننده بدن وسیستم کاملاً بیدار و آماده شوند.
. به طور کلی غذاهای گرم در پسر شدن بچه اثر حتمی دارد تجربه شده پدر و مادرانی که
بارد .
آمادگی برای بارداری-آیا بارداری و برای بچه دار شدن آماده هستید؟-پرشین .
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid.parentid.
‎آمادگی برای بارداری-آیا بارداری و برای بچه دار شدن آماده هستید؟, . احساس وظیفه در
قبال خانواده و کودک جدید، موجب می شود تا مردان بیش از پیش به الگوی "کار و فقط کار"
که امروزه توسط اکثر . -یک پدر یا مادر چگونه باید باشد و چه کارهایی باید انجام بدهد؟
پاسخ به سوالات زناشویی(حکم آمیزش از عقب,خوردن و لی
www.mehradnews.blogfa.com/category/93
‎پاسخ به سوالات زناشویی(حکم آمیزش از عقب,خوردن و لیسیدن آلت زن و مرد,خوردن منی
. می شود اما برخی سست شدن بدن را از علائم منی نمی دانند، و در زن و مرد مریض جستن
نیز . اگر وجود دارد چگونه میتوانیم جلوگیری کنیم؟ پاسخ به راستی نمی توان گفت
امکان باردار شدن به طور صد در صد وجود ندارد ولی می توان گفت امکان بار دار شدن
بسیار .
چگونه همسرم را برای بچه دار شدن راضی کنم؟ - سیمرغ
seemorgh.com/./236795-چگونه-همسرم-را-برای-بچه-دار-شدن-راضی-کنم؟/
‎15 ژوئن 2015 . 1 - ما الان در بهترین سن برای بچه‌دار شدن هستیم . بهتر و سالم‌تری در پیش می‌گیرند
و بیش از سایر مردان ورزش می‌کنند. . 8 - نباید فاصله سنی فرزندانمان زیاد شود .
کافی دارید تا خود را برای والد شدن آماده و برای آینده برنامه‌ریزی کنید. . عکس های
اختصاصی سیمرغ از سحر دولتشاهی و پدرش در اکران فیلم وارونگی.
تمرینات نزدیکی و غذایی به منظور داشتن پسر
www.masbi.com/article.aspx?p_id=5749
‎28 نوامبر 2012 . رژیم غذایی جهت پسردار شدن: مواد یا غذاهایی که باید 3 ماه قبل از اقدام به بارداری مصرف
شود: . وظایف مرد و زن برای انجام نزدیکی (برای پسر دار شدن): 1- آماده کردن شرایط لازم
مکانی و زمانی برای انجام نزدیکی 2- طهارت و توجه به خداوند و . نمی پسندم 0. می پسندم
0. حدیث گلم من 14سال پیش حامله بودم زیادازبارداریم یادم نمیاد.
مهرطب » Blog Archive » اگر تصمیم دارید بچه دار شوید ، حتما این مقاله را .
www.mehrteb.ir/fa/archives/434
‎24 فوریه 2012 . در این مقاله مطالب مهمی در مورد بچه دار شدن و انعقاد نطفه بیان میشود: . می‌تواند، مانع
باروری وی شود، اگر چه هیچ اشکالی در دستگاه‌های زن و مرد وجود نداشته باشد. . 1) تمام
غذاهای آماده و کارخانه‌ای 2) تمام مواد غذایی که در تکوین و تهیه‌ی آن از مواد .
دستورات اسلام قبل از بسته شدن نطفه برای بچه دار شدن | مرکز ملی .
www.pasokhgoo.ir/node/20165
‎6 ا کتبر 2010 . دستورات اسلام قبل از بسته شدن نطفه برای بچه دار شدن . با مقدماتی او را کاملاً برای
این کار آماده نماید تا نیازهای هر دو با هم برطرف شود و هر دو با هم لذت ببرند. . 7- روحیات
و خلق و خوی زن و مرد پیش از آمیزش و هنگام آن و روحیات مادر پس از .
Previous



رفتارهای جنسی پس از ضایعه نخاعی - مرکز ضایعات نخاعی جانبازان
www.isaarsci.ir/eduartsci%20folder/eduartsci142.htm
‎باروری اسپرم ها کم اثر می شود و این مسئله پدر شدن را برای مردان بعد از آسیب نخاع
مشکل می کند. . نخاع قادر به بچه دار شدن باشد بعد از آسیب نخاع نیز توانایی حامله
شدن را دارد. . وقتی برای آمیزش جنسی آماده می شود باید از نوشیدن مایعات خودداری کند.
از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/./از-علائم-تا-درمان-همه-چیز-درباره-نازایی-و-ناباروری
‎10 مارس 2015 . هر ماه غده هیپوفیز در مغز یک خانم پیامی را برای تخمدان‌ها به منظور آماده سازی یک تخمدان
جهت . برای اینکه بارداری صورت گیرد می‌بایستی در این مدت یک اسپرم با تخمک در
لوله فالوپ ترکیب شود. . مردان و زنانی که استعمال تنباکو دارند شانس بچه دار شدن
خود را کاهش می‌دهند و . تصویر چگونه آی وی اف موفقی داشته باشیم .
جان گرفتن نوزاد در غسالخانه بوشهر/ پدر از زنده شدن نوزاد خوشحال نشد و .
www.khabaronline.ir/detail/269502/society/events
‎9 ژانویه 2013 . وی به صحبت‌های مشکوک این مرد اشاره کرد و اظهار داشت: پدر این نوزاد می‌گفت . یعنی
از این به بعد کسانی که ناخواسته بچه دار می شوند ویا به هر دلیلی نمی . همه از قبل
شمشیرشونو اماده کردن انسان هاس ظاهر بین حتما هزار نفر به نظر من رای .
آقای مهندس و خانم استاد - اگر فرزند زیبا می‌خواهید
mrengmrsteach.blogfa.com/page/ziba
‎کسانی که غذای تند می خورند مبتلا به لک‌های صورت می شوند، چنانچه حامله باشند
نوزادشان ممکن است لکه‌هایی در بدنشان داشته باشند. چنانچه مادر . شامل: سوپ‌های آماده،
بیسکویت‌های شور و زیتون شور. . وظایف مرد و زن برای انجام نزدیکی (برای پسر دار
شدن) .
زندگی زناشویی_.
sajjadm51124699.blogfa.com/
‎چگونه زمان بیشترین باروری، با تخمک گذاری مشخص می شود؟ . اگر در حوالی زمان
تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید، احتمال حامله شدن شما افزایش می یابد و شما می
توانید خوشحال باشید، زیرا شانس با . در این حالت، احتمالا تعداد بیشتری از
اسپرمهای سالم در لوله های فالوپ، آماده رها شدن تخمک خواهند بود. . پیام های تبریک روز
پدر و روز مرد
میگنا - افسردگی مردان بعد از زایمان!
www.migna.ir/vdccmxqs.2bq0s8laa2.html
‎17 سپتامبر 2012 . بدن چگونه به دفاع از خود برمی‌خیزد؟ . آمار نشان می‌دهد حدود 4 درصد از مردان نیز بعد از
زایمان همسرشان دچار افسردگی می‌شوند. . اغلب اگر مادر دچار افسردگی ناشی از بچه‌دار
شدن شود، پدر هم این‌گونه . برخی مردان، به خصوص کسانی که برای اولین‌ بار پدر
می‌شوند، احساس می‌کنند که برای این دوره گذار به پدر شدن آماده نیستند.
چه زمانی بچه دار شویم؟!
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=205741
‎17 آوریل 2012 . حال چگونه باید به این توافق رسید ، مسئله ای است که در این مقاله به آن می پردازیم. .
مضرات و فواید بچه دار شدن را از دید خود و همسرتان بررسی کنید: نه حرف . اما بعضی (
که تعداد شان رو به ازدیاد است مثل پدر و مادرهایی که خود فرزندان طلاق اند) دوست ندارند
بچه دار شوند. . فکر می کنید آماده اید تا دوباره بچه دار شوید؟
تعیین جنسیت نوزاد (برای پسردار شدن) چی کار باید کرد - تالار گفتگوی .
www.iran-forum.ir/thread-378953.html
‎17 مه 2014 . مصرف الکل سبب کاهش تولید اسپرم سالم توسط مردان می شود. . 7- ناراضیتی زن -
نژاد سیاه - بچه دار شدن در سن بالای ۳۰ سالگی - تفاوت سنی زیاد بین زن و . 1- آماده
کردن شرایط لازم مکانی و زمانی برای انجام نزدیکی . ترفند نرم افزار, ---- ترفند
سخت افزار, ---- ترفند های دیگر, ---- ترفند اینترنت, ---- چگونه می شود ؟
آزمایش وجود اسپرم در مایع منی با آب در خانه
www.2life.ir/مردان/آزمایش-اسپرم-با-آب-در-منزل
‎15 فوریه 2016 . آزمایش آنالیز اسپرم یا اسپرموگرام با گرفتن نمونه از مایع منی مرد انجام می شود. .
مهمی که از آزمایش اسپرم مردان حاصل می شود عبارتند از مشخص شدن وجود اسپرم در .
آزمایش سنتی برای تشخیص نطفه دار بودن منی . بهترین ماه قمری برای بارداری و بچه
دار شدن (۳ هفته قبل) . چگونه به سرعت و زود باردار شویم (۱۴۶۱۱ بازدید).
اگر فرزند زیبا می خواهید. « سلامت و پزشکی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-9823.htm
‎28 ا کتبر 2012 . . جهت پسردار شدن: مواد یا غذاهایی که باید 3 ماه قبل از اقدام به بارداری مصرف شود: .
وظایف مرد و زن برای انجام نزدیکی (برای پسر دار شدن):. 1- آماده کردن .
Previous



مرداد 1391 - روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت
leila56.blogfa.com/1391/05
‎درعمل لقاح اسپرم مرد با تخمک زن ترکیب می شود و جنین شکل می گیرد، اگر جنین در
داخل . از سویی دیگر پدر و مادر ها هم بنا به دلایل مختلف دوست دارند فرزندشان جنسیت
به . هر زمانیکه تصمیم به حامله شدن گرفتید یک ماه رژیم غذایی گرفته بعد از یک ماه
. دارد و سدیم وپتاسیم دارد و بازکننده عروق رحم است و رحم را برای پسر آماده می کند .
تعیین جنسیت کودک - سرزمین پاکان
sarzaminepakan.persianblog.ir/post/87/
‎5 ژوئن 2013 . در این میان برخی از قدیمی‌ها هم توصیه‌هایی برای پسر یا دختردار شدن می‌دادند که . اگر
قصد دارید بچه‌دار شوید و جنسیت بچه برایتان مهم است، این مطلب را از دست ندهید .
اگر اسپرم حاوی کروموزوم Y موفق به نفوذ در تخمک شود، جنین پسر خواهد بود. . 5)
نفوذ کامل منی مرد زمان انزال به داخل رحم زن و دهانه آن اطمینان بیشتری در .
نکاتی که قبل از بچه دار شدن باید بدانید - زمان
www.zamannews.ir/./18030-نکاتی-که-قبل-از-بچه-دار-شدن-باید-بدانید
‎24 مارس 2015 . در نهایت زن و مرد برای بچه دار شدن باید نسبت به موارد زیر اطمینان داشته باشند: . «
اگر بچه دار شوید همه مشکلات شما حل می شود» در حالی که برای بچه دار شدن، زن و . زمانی
که زوج ها قادر به حل اختلاف زندگی خود نیستند، چگونه می توان انتظار . به یاد داشته
باشید این پدر و مادر ها هستند که مسئولیت حقیقی رشد و پرورش .
آمادگی برای بچه دار شدن - چگونه برای پدر و مادر شدن آماده شویم؟ - آلامتو
www.alamto.com/become-parents.html
‎3 سپتامبر 2016 . آمادگی برای بچه دار شدن:آیا برای پدر یا مادر شدن آمادگی دارید؟ . عاشقش بوده‌اید · 7
دلیل که چرا باید عاشق خودتان باشید · چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟ .
چگونه برای پدر و مادر شدن آماده شویم؟ . پدر شدن یعنی چه؟ . توصیف شود.
آموزش باردار شدن تصویری | سایت تفریحی سرگرمی عکس سپیده
3pide.ir/آموزش-باردار-شدن-تصویری/
‎9 ژوئن 2015 . آموزش باردار شدن تصویری, اینترنت, تست بارداری, چگونه باردار شویم + تصاویر,
چگونه حامله شویم, رابطه جنسی, روش لقاح آزمایشگاهی, روش های باردار شدن, عکس, . بدن
زن پس از قطع آن روش ها، زمانی را برای آماده شدن دوباره برای باروری نیاز دارد. . پدر و
مادر شدن یک تصمیم بسیار مهم است و نباید به سادگی گرفته شود.
متعه نشانه حقانیت و عقلانیت اسلام - سوالات جنسی
www.ezdevajeasan12.blogfa.com/cat-2.aspx?p=2
‎اما انسان چگونه جنب میشود. 1ـ جنابت. جنب شدن زنان و مردان : انسان با دو چیز جُنُب مى
شود: اوّل جماع (آمیزش جنسى و ورود . مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش، همسرش
را با تحریک کردن، آماده این کار . در زمان همبستر شدن هیچ کس حتی بچه کوچک مطلع
نشود. . عادت باشد، نُه نخود و قسمت آخرت حیض 5/4 نخود طلای سکه دار باید به فقیر
بدهد.
راههای طبیعی برای زودتر حامله شدن - زنجفیل
www.zanjefil.com/راههای-طبیعی-برای-زودتر-حامله-شدن/
‎17 مه 2015 . برخلاف باور عموم که اگر زوجی تصمیم به بچه‌دار شدن بگیرند و همه چیز . Cو ویتامین
E مصرف کنند و ورزش کنند اگر می خواهند زودتر پدر شوند. . مهم تر اینکه قبلش
شرایط بدنت رو برای بارداری آماده کن و با مشاوره پزشک پیش برو.
10 دلیل اشتباه برای بچه دار شدن ! - پارسی طب
fa.parsiteb.com/10-دلیل-اشتباه-برای-بچه-دار-شدن/
‎بسیاری از پدر و مادرهایی که دو سه تا بچه قد و نیم قد دارند، حتی همین حالا هم نمی . قدیم
ها می شد بچه دار شدن را یک جور سرنوشت بیولوژیک دانست که هر ازدواجی را منجر . روش
های پیشگیری از بارداری و آگاهی زنان و مردان جوان از مسئولیت های مادری و پدری باعث
شده عملا بچه دار شدن یک . دهان این جور آدم ها هم هیچ وقت بسته نمی شود؛ مطمئن باشید!
پاسخ به پنجمین سری سوالات جنسی و زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/./پاسخ-به-پنجمین-سری-سوالات-جنسی-و-زناشویی
‎24 مارس 2012 . حسین: چه کنم مدت ارضا من (مرد) بیشتر شود ؟ . ولی شما نفرموده اید که علت بچه دار
نشدن شما مربوط به شماست و یا مشکل در همسر شماست. . شودآمادگی خود را از دست می دهم
و دوباره باید جهت آماده شدن اقدام کنم و همسرم می خواهد هنوز ادامه دهد. . میخواهم بدانم از نظر
جنسی این زنان توانایی دارند یا خیر و وضعیت جنسی آنها چگونه است ؟
رابطه جنسی بعد از بچه دار شدن چگونه است؟ | جدید 95
www.rahafun.com/رابطه-جنسی-بعد-از-بچه-دار-شدن-چگونه-است؟.html
‎زن و شوهر ها وقتی بچه دار می شوند چگونه رابطه جنسی برقرار کنند که مشکلی . اس ام
اس دانشجویی · اس ام اس رفاقتی · اس ام اس روز مادر و زن · اس ام اس روز مرد و پدر . احتمال
وجود دارد که وقتی یکی از شما برای رابطه‌ جنسی آماده است دیگر خواب باشد. . پاسخ
اجمالی لواط با ادخال تمام حشفه مرد در دُبر مرد دیگر محقق مى شود این گناه از
بزرگترین .
Previous



همسرم را برای بچه دار شدن چگونه راضی کنم؟ - دانش پلاس
daneshplus.ir/.مرد/393-همسرم-را-برای-بچه-دار-شدن-چگونه-راضی-کنم؟.html
‎وادار کردن همسر برای بچه دار شدن,راضی کردن همسر برای بچه دار شدن,شوهرم بچه دوست
نداره,من بچه میخواهم اما همسرم راضی . دسته: روانشناسی زناشوئی،زن و مرد: خرداد.
17.1394 . نباید فاصله سنی فرزندانمان زیاد شود . بعد از آن نیز 9 ماه بارداری ادامه
خواهد داشت و فرصت کافی دارید تا خود را برای والد شدن آماده و برای آینده برنامه‌ریزی
کنید.
نکات جالبی در رابطه با باروری و ناباروری - به سوی تندرستی
nurse1977.persianblog.ir/./نکات_جالبی_در_رابطه_با_باروری_و_ناباروری
‎۹- چنانچه زوجی پس از چند ماه موفق نشدند بچه دار شوند نابارور تلقی میگردند. . ۲-
برای باردار شدن زن، رسیدن به مرحله ارگاسم (اوج لذت جنسی) در مردان ضروری اما برای .
اسپرمها را تا ۵۰ درصد کاهش میدهد-بنابراین مردانی که قصد دارند پدر شوند حداقل از ۶ ماه
. ۱۰-چنانچه قصد دارید صاحب فرزند شوید حداقل از ۶ ماه قبل خود را آماده کرده و برای این
.
مناسب ترین زمان برای بچه دار شدن - مجله پزشکی آسان طب
asanteb.com/15640/مناسب-ترین-زمان-برای-بچه-دار-شدن.html
‎9 آگوست 2015 . برای بچه دار شدن باید مداوم رابطه جنسی داشته باشید. . داشته باشند چرا که از یک
طرف باید برای حضور چند فرزند در خانواده برنامه ریزی داشته و شرایط ان را اماده کنند .
تا بستری مناسب برای تربیت فرزندان مهیا شود پس مرد ماجرای ما به جای تحت فشار
قرار دادن همسر خود برای فرزند . سرطان پروستات را چگونه مهار کنیم؟
راهنمایی های مفید برای پیش از بارداری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین .
www.roozmenu.com/archive/index.php/t-499.html
‎یعنی زوج‌های جوان باید حداقل 3 ماه قبل از اقدام به بچه‌دار شدن، فعالانه خود . بنابراین
لازم است پدران آینده هم خود را برای بارداری و مراقبت‌های آن آماده کنند. . گروه خون خود و
پدر کودکتان را بدانید و با هم سابقه بیماری های خانوادگی هر یک را یادداشت کنید. .
این رژیم بایستی توسط زن رعایت شود و نوع تغذیه ی مرد به طور مطلق .
روش هایی که ناباروری را به صفر می رسانند! - مهرخانه
mehrkhane.com/fa/./روش-هایی-که-ناباروری-را-به-صفر-می-رسانند
‎6 ا کتبر 2012 . این روش در مواردی که علت نازایی مربوط به مرد است یا زنانی که مشکل ایمونولوژیک یا .
حاصل از لقاح تخمک و اسپرم غیر زوج گیرنده باشد، اهدای جنین محسوب می شود. . از
لقاح تخمک مادر و اسپرم پدر متقاضی درمان، با روش رحم جایگزین در آزمایشگاه . من
درست یک ساله که ازدواج کردم تو این یک سال اقدام به بچه دار شدن کردیم .
48 درصد دختران جوان، تمایل دارند همسر دوم شوند/ دختران مجرد در این رابطه .
www.fardanews.com/./48-درصد-دختران-جوان-تمایل-دارند-همسر-دوم-شوند-دختران-مجرد-در-این-رابطه-چه-می-گویند
‎20 سپتامبر 2015 . او ادامه می دهد: همسر دوم شدن به معنی ورود به زندگی مشترکی است که به دلایل مختلف .
مهاجرت بی رویه مردان از روستا ها زیر سایه فقر و بیکاری/ زنان تنها تر می شوند .
معلوم نیست این ۷ تا ۸ میلیون نفر بیشتر بودن زنان آماده ازدواج از کجا در آمده است. .
حتی دوس ندارن بچه دار بشن پس نیازی به شوهر ندارن زیاد دلتونو خوش .
بی خیال بیا اینجا.
sasansalar21.blogfa.com/
‎28 سپتامبر 2014 . چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم _شماره 1 . بوسه زمانی ایجاد می شود که
زوجین برای اولین بار به هم نزدیک می شوند، پس کاملاً طبیعی است که دو طرف کمی
مضطرب شده و عصبی شوند. . احتمال بچه ‌دار شدن در کدام روش کمتر است؟ . مرد باید
در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید.
مطالب جالب و مهم دوران بارداری - ܓܨ ܓهرچی دلت بخواد ღஐ
behnamkhan1991.blogfa.com/post-115.aspx
‎آیا واسه بچه دار شدن آماده هستید؟ بدن شما در دوران بارداری متحول بزرگترین تغییرات
در طول زندگیتان می شود. همچنین سلامت . بنابراین پیش از تصمیم به به بچه ,دار شدن
مطمین شوید که شما و همسرتان در شرایط جسمی مناسب قرار دارید. . مردان پیش از
پدرشدن به چه مقدار زینک نیاز دارند؟ . بدن شما خود می داند چگونه از جنین مراقبت کند.
خانمی با نیاز جنسی بی پایان - زیبایی - blogfa.com
www.kissing2love.blogfa.com/author-kissing2love.aspx
‎هیچ دختری فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه می خواهد بکند و اگر حجب و حیای .
توصیه میشه که بعد از دخول آلت شوهرتون و پاره شدن پرده بکارت و خونریزی، عمل .
یک پوشش مخاطی ضخیم دهانه رحم را می پوشاند و مانع از انتقال عفونت نیز می شود. . در
مقدمه هر آمیزشی جهت آماده کردن زن می توان از نقاط تحریک پذیری زن استفاده نمود و در .
20 مورد از کارهایی که قبل از بارداری باید انجام دهید - اینو ببین !!!
saalamati.persianblog.ir/post/202/
‎شما و همسرتان یکدفعه تصمیم گرفته اید که پدر و مادر شوید. . مطالعات نشان می دهند
که زنانی که توان کلی بدن آن ها کمتر از 20 یا بالای 30 هست ، سخت تر باردار می شوند
. . هنگامیکه خودتان را برای بچه دار شدن ، آماده می کنید ، سلامتی کلی خود را فراموش .
آیا به این فکر کرده اید که چگونه مسوولیت مراقبت از بچه را بپذیرید و بین کار و .
Previous



آموزش کامل نزدیکی و مقاربت به صورت کامل و گام به گام :: کتابخانه .
mahram2015.blog.ir/./آموزش-کامل-نزدیکی-و-مقاربت-به-صورت-کامل-و-گام-به-گام
‎27 نوامبر 2015 . و دهانه رحم که یکی از نقاط مهم تحریکی است کمتر تحریک می شود و البته کلیتوریس
هم . 5 - روشهای پیشگیری : اگر قصد بچه دار شدن ندارید برای آرامش داشتن حین عمل
جنسی و . واژن برای دخول بهتر آلت مرد شده و زن را برای شروع یک عمل جنسی لذت بخش
آماده می کند . . چگونه می تواتم بفهمم که در حال تخمک گذاری هستم؟
چطور شوهرم رو راضی کنم بچه دار شیم ( آیا گولش بزنم ؟ ) - تالار .
www.hamdardi.net/thread-26320.html
‎27 نوامبر 2012 . اما شوهرم انگار نه انگار هنوز هم بچه نمی خواد می ترسم دیگه بچه دار نشیم. . نطفه ای که
با دروغ بسته شه چه شود ! . اگر وقتی بیاد بچه که اماده نیستید اونوقت با یه گریه
بچه با یه مشکل گوارشیش کل . یادت باشه حتما بچه دار شدن باید در شرایط تفاهم
باشه. . اون بچه هم باید وقتی بیاد که حداقل پدرش منتظرش باشه .درسته؟
پسر دار شدن به روش شتل امکان دارد؟ (2) - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/news/52893/پسر-دار-شدن-به-روش-شتل-امکان-دارد-2
‎19 سپتامبر 2016 . دومین مطلب از بسته پیشنهادی راهنمای پسردار شدن، به شما یاد می دهد که چطور با .
امیدوارید که بچه بعدی تان پسر باشد؟ . یادتان باشد حالت ایده آل این است که زن قبل
از مرد به اوج لذت جنسی برسد. . دار دیگری را امتحان کنند تا شانسشان برای پسر دار
شدن بیشتر شود. . تونیک بارداری، خودتان در ده دقیقه آماده کنید! ۲نظر.
آداب بچه دار شدن | پرسمان دانشجویی - تربیتی و مشاوره
moshavereh.porsemani.ir/content/آداب-بچه-دار-شدن
‎پدر لاابالی . برای لحظه ای که قرار است نطفه بچه بسته شود، چه نکاتی را باید
رعایت کنیم؟ . 3- در هنگام آمیزش تعجیل نکند و زن را براى آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت
ببرد؛ یعنی، کمی با هم . 5- هنگام آمیزش، آمادگی روانی و جسمی زن و مرد لازم است. .
سلام دوکتور برای تعین زمان مقاربت برای بچه دار شدن برای خانم آمپول تزریق کرد و
گفت در .
دکتر محمدرضا صفری نژاد - مقالات
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=381
‎10 فوریه 2013 . یعنی مرد و زن به نسبت مساوی در ناباروری زوجها شریک هستند. . در اکثر موارد حتی
برای آماده شدن خانم برای لقاح مصنوعی نیز داروهای مختلف تجویز می شوند. . حدود یک
درصد خانمهائیکه از این دارو استفاده می کنند اگر حامله شوند جنین آنها ممکن . این ماده در
جنین پسر ممکن است سبب هیپوسپادیاس (باز شدن سوراخ مجرای ادرار .
برای پسر شدن بچه چی کار باید کرد - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_143450_1857334
‎26 جولای 2011 . در این روش از طب سنتی قدیم و روشهای علمی جدید استفاده می شود بر اساس طب قدیم .
در هنگام بار دار شدن به پسر شدن و مصرف ماست، ترشی، تخم مرغ. . اسپرم X Y هستند
در واقع این مرد است که جنسیت سلول تخم را تعیین می کند به شکلی . الله الرحمن
الرحیم بگویید و آقا پس معاشقه و آماده شدن همسرش در رحم او انزال کند.
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
‎مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. .
زنان میتوانند ارضاء شوند توصیه میشود ابتدا زن به مرحه ارگاسم نزدیک سپس مرد
برای ارضا شدن از روش . حکم نزدیکی با همسر از پشت چگونه است ؟ . اگر قصد بچه
دار شدن دارید ، در هنگام دخول از سخن گفتن بپرهیزید ، چون بر اساس روایات سخن
گفتن .
سن بچه دار شدن مرد
https://www.webgardha.com/tag/سن-بچه-دار-شدن-مرد
‎نتایج جستجوی عبارت سن بچه دار شدن مرد در سایت وبگردها. . والدین باید در زمان
بارداری مادر، کودک خود را برای ورود عضو جدید به خانواده آماده کنند با تولد اولین
فرزند .
پاسخ به پرسشهای شایع خانمها از زگیل تناسلی » پورتال مامایی ایران
glo.ir/پاسخ-به-پرسشهای-شایع-خانمها-از-زگیل-تنا/
‎میزان آمادگی خود را برای بچه دار شدن، ارزیابی کنید · آیا حتما باید پدر یا مادر شدن را
. از آلوده شدن به ویروس تا ظهور علائم چقدر طول میکشد؟ . زگیل تناسلی چگونه
تشخیص داده می شود؟ . از جمله این موارد،pearly penile papulesدر مردان وvestibular
papillomatosisدر خانمها . زگیل تناسلی در باروری و بچه دار شدن هیچ مشکلی ایجاد
نمی کند.
چگونه بفهمیم نازا هستیم یا نه؟ ۱۴ نشانه برای نابارور بودن شما - نی نی سو
ninisu.com/blog/how-to-know-if-we-are-infertile/
‎اگه بارها برای باردار شدن تلاش کردین ولی موفق نبودین احتمالا به این فکر کردین
که . سن ایجاد می‌شن می‌تونن روی شانس بچه دار شدن شما اثر بذارن و میزان نازایی و
ناباروری شما رو افزایش بدن. . بخش دوم: وقتی یه مرد می‌پرسه که « چگونه بفهمیم نازا
هستیم یا نه» . اپلیکیشن نی‌نی‌سو آماده شده است و به‌زودی روی کافه بازار قرار
می‌گیرد.
Previous



نشانه های ارضاء جنسی در زنان و مردان - کــــــــــــردستــــــــــان
taimorbaigy.persianblog.ir/post/2/
‎21 ژوئن 2011 . بافت دیواره یک سوم خارجی واژن به علت پرخون شدن، متورم می شود که در نتیجه، . این
یک روش بسیار زیرکانه است که هنگامیکه برای عمل مقاربت اماده میشود از . تقریبا"
همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ،توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. .
باید به زنان گوشزد کرد که بچه دار شدن را خیلی عقب نیاندازند.
هفته دوم آذر ۱۳۸۹ - ترفندهای مادرانه - blogfa.com
tarfandhayemadarane.blogfa.com/89092.aspx
‎به طور مثال پدر و مادر باید بتوانند برای کودک خود کتاب بخوانند، شعر بگویند، .
وجود هماهنگی و توافق بین زن و مرد باعث می شود تا محیط خانه به مکانی امن و راحت
تبدیل شود. . بهترین سن برای بچه دار شدن در دختران 20 تا 25 سالگی و برای پسران
25 تا 30 . نقش عمده پروژسترون آماده کردن رحم برای پذیرش تخم بارور و آماده کردن
پستان .
family planning - پیش از بارداری
familyplanningpc.blogfa.com/cat-34.aspx
‎حرکت تخم لقاح یافته به سمت رحم، 6 روز پس از بارور شدن آغاز می شود و هنگامی که می
خواهد . اما احساس تهوع در تعدادی از خانمهای حامله، بسیار زودتر آغاز می شود؛ همچنین این
. پس چگونه این تستها می توانند ادعای دقت در همان روزهای اول باردار شدن را داشته
باشند؟ . تعداد بیشتری از اسپرمهای سالم در لوله های فالوپ، آماده رها شدن تخمک خواهند
بود.
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html
‎13 نوامبر 2012 . آیا می شود شرط کرد که طرف مقابل تا زمان فراهم شدن شرایط ازدواج دائم، . از مواردی هم که
باید مراقب بود، پیشگیری از بچه‌دار شدن است. . ولی مرد متأهلی که فقط به خاطر خودش
دنبال عقد موقت می‌رود، نرود بهتر است! . در دوره عقد موقت وظایف همسری چگونه ایفا
می‌شود؟ . هرکی صیغه کنه باید خودشو آماده ی ضربه ی شدیدتر کنه.
غروب آفتاب - تشخیص زمان تخمک گذاری در زنان
tanha2233.blogfa.com/post-107.aspx
‎در صورتی که از سه روز قبل تا سه روز بعد از زمان تخمک گذاری مقاربت انجام شود
احتمال وقوع حاملگی زیاد می باشد. * از آنجایی که زمان دقیق تخمک گذاری (آزاد شدن
تخمک از تخمدان) را نمی توان دقیقا . بنابراین در صورت تصمیم به بچه دار شدن،
نزدیکی باید در زمان اوولاسیون انجام . چگونه زمان بیشترین باروری، با تخمک گذاری
مشخص می شود؟
نکات مهم قبل از برقراری یک رابطه جنسی | بانوی پارسی
www.persianlady.ir/نکات-مهم-قبل-از-برقراری-رابطه-جنسی/
‎1 آوریل 2012 . هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌جنسی انجام شود، پیش‌نوازی نامیده می‌شود. . 5 –
روشهای پیشگیری : اگر قصد بچه دار شدن ندارید برای آرامش داشتن حین . دخول بهتر
آلت مرد شده و زن را برای شروع یک عمل جنسی لذت بخش آماده می کند .
بهترین راه برای اینکه یک خانم متاهل زودتر باردار شود چیست - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/154329.php
‎8 ژوئن 2011 . چگونه زمان بیشترین باروری، با تخمک گذاری مشخص می شود؟ . اگر در حوالی زمان
تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید، احتمال حامله شدن شما . در این حالت، احتمالا تعداد
بیشتری از اسپرمهای سالم در لوله های فالوپ، آماده رها شدن تخمک خواهند بود. . مرد جوان
تهرانی در دادگاه خودش را به دیوانگی زد/ صدایی در مغزم گفت او را بکش .
آیا برای بچه دار شدن آماده هستید؟(آزمون) - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/156259.php
‎23 ژوئن 2011 . بنابراین پیش از تصمیم به به بچه دار شدن مطمین شوید که شما و همسرتان در شرایط
جسمی مناسب . الف) مرد ب) زن ج) هر دو د) هیچکدام 3. مردان پیش از پدرشدن به چه مقدار
زینک نیاز دارند؟ . اگر موقع خندیدن، لثه ها پیداست، لبخند لثه ای است و با لیزر
دندانپزشکی حذف می شود . آخرالزمان از نگاه پیامبراکرم(ص) چگونه است؟
غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما
ch3.ir/index.php?option=com_content&view.id.
‎در علم روز ثابت شده است که اگر زن و مرد زندگی ارتباط غریزی درست و سالمی .
بیشتر بهانه جویی که منجر به کشمکش و درگیری ها و بعد طلاق می شود همین مسئله
است . . حتی در آماده شدن خانم ها خیلی کندتر از آقایان هستند. . در مواردی آقا سردمزاج
بوده است یعنی اختلال میل جنسی کم کار داشته است و الان بعد از بچه دار شدن بهانه ی
خوبی .
چگونه جنسیت فرزندمان را قبل از لقاح تعیین کنیم؟ - پارسینه
www.parsine.com/./چگونه-جنسیت-فرزندمان-را-قبل-از-لقاح-تعیین-کنیم
‎14 دسامبر 2013 . اما، امروزه با استفاده از علم روز، می‌توانیم با درجه اطمینان بالایی به پسردار شدن یا
دختر دار شدن خودتان، حتی قبل از عمل لقاح و آمیزش پی ببرید، برای .
Previous



هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . شخصى که مبتلا به این عمل شوم شود، رفته رفته ضعف شدید در خود احساس کرده، کمر
. باید یاد بگیرید که چگونه می توانید جلوی خود ارضایی را با استفاده از تکنیک
هایی که . در حال جنابت ،به قصد بچه دار شدن ،با همسرت هم آغوش مگرد ،بهتر است غسل
کنی . 4- تصور نکنید که همیشه مردان آماده و مشتاق آمیزش هستند.
اندازه آلت تناسلی مردان - زناشویی - blogfa.com
zanashooei2012.blogfa.com/cat-15.aspx
‎زناشویی - اندازه آلت تناسلی مردان - کاملترین مطالب در مورد زناشویی نامزدی و انتخاب
. زنان به خاطر اندازه آلت جذب مردان نمی شوند ، باز هم این تفکرات ادامه پیدا می کند. .
طول واژن در زنی که تا به حال بچه دار نشده و از لحاظ جنسی تحریک نشده، 5/7 . و برای
اینکه ظاهر آلت را بزرگتر جلوه کنند از پروتز هایی استفاده میکردند که با باد شدن,
آلت .
آنچه لازم است یک نوجوان بداند
www.yahyaa.blogfa.com/
‎سوم: خارج شدن مایع غلیظ و سفید رنگی به نام منی از آلت تناسلی در خواب یا . در اصل
خدا مایع منی رو برای تولید مثل آدم قرار داده و زن و مرد به وسیله ی آمیزش جنسی میتونن
بچه دار بشن. . برای مرد شدن باید خیلی باید از ویژگی های خوب اخلاقی رو بدست آورد!
. اگر این گناه کبیره انجام شود، فاعل و مفعول یعنی لواط کننده و لواط دهنده هر دو .
عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو
fararu.com/fa/news/204926/عوامل-گرایش-دختران-مجرد-به-مردان-متاهل
‎2 سپتامبر 2014 . با این حال گرفتار شدن در دام زیاده خواهی بعضی مردان، قرار گرفتن در جایگاه . هم
رسانی چگونه می توانید این مطلب را به دیگران ارسال کنید . این مرد ساخته تا به
اینجا رسیده و دخترای جوان راست میرن برا آماده خوری . در زنا زن نمی داند که از چه کسی
حامله شده و فرزند نمی داند پدرش کیست، نه صله ارحام به جا آورده می شود و نه .
پاسخ به شبهه - س – چرا خدا دعای ما را مستجاب نمی‌کند و اگر مصلحت .
www.x-shobhe.com/shobhe/2813.html
‎دقت شود که اولاً خدا با عقل اثبات می گردد و نه شکم های خالی یا پر - ثانیاً دنیا بهشت
. به پدر و مادر نیکی کنید، نماز اول وقت بخوانید، دعا نیز مؤثر است . بعداز یکسال
تلاش و درمانهای مختلف برای بچه دار شدن، ماه گذشته عمل آی یو آی انجام دادیم. . میده من
به قدری به لطف ایشون امید داشتم که خودمو آماده برآورده شدن حاجتم می دونستم، بعد از .
بازی baby Dino مود | بیسترینها
afrapw.bistarinha.xyz/list/بازی+baby+Dino+مود.html
‎شوهرم فهمید من با مرد غریبه ای رابطه دارم! . دانلود آهنگ تیتراژ برنامه فومول ۱ سیامک
عباسی بنام تو رو دوست دارم · بچه دار شدن | مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند؟
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎حال چگونه می‌توان انتظار داشت ازدواجی که با اتکا به ۲ مانیتور در فضایی مجازی . پدر
و مادری که چشم خودش بسته است، چطور می‌تواند چشم فرزندش را به روی واقعیت باز کند.
. یک تأثیر منفی بچه دار شدن می تواند این باشد که شوهر، از شخص شماره یک همسر
. معمولا هورمون‌های مردانه باعث می‌شود آقایان خیلی سریع برای رابطه جنسی آماده شوند و
.
آذر ۱۳۹۱ - ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - blogfa.com
salamatattari.blogfa.com/1391/09
‎د- بعضی از مشاغل در هر یک از زوجین – و به ویژه مردان – می توانند احتمال ناباروری را
. (10) * یکی از حضرات معصومین(علیهم السّلام) فرموده اند:« پدرم هر گاه بچّه دار شدن
. مکاتب روان‌شناسی، چگونه می‌توان از این علوم برای پی‌بردن به آموزه‌های قرآن کریم
. ای آماده کنید، تعداد و اندازه آنها با توجه به محل بادکش تعیین می شود؛ به این معنی
که:.
پایگاه خبری افکارنیوز
www.afkarnews.ir/
‎خانه دار شدن برای مردم به کابوسی تبدیل شده که یکی از بزرگترین مشکلات آنها در .
چرا مردان تدبیر و امید دولت تحمل انتقاد را ندارند؟ . پرونده فریدون و کرسنت چه زمان
بررسی می شود؟ . تفاوت نظر کارگزاران با پدر معنوی . چگونه رئیس ایستگاه
ساواک در بغداد مقام امنیتی پس از انقلاب می‌شود؟ . باید برای اتفاقاتی مانند ۸۸ آماده
بود.
شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای گیاهی - فرآورده های .
barijessence.com/?page=faqanswer
‎اسانس به لیمو آرامبخش ملایم است و به برطرف شدن بی خوابی کمک می کند که
مخصوصاً . 3 آدرس پستی خود را مشخص نمایید تا یک جلد نشریه آماده خدمت شما ارسال
شود. . در خانم های حامله استفاده از ترکیب آروماتراپی لاواند بصورت کرم 5/1-1 درصد
به حفظ . í ایا مصرف بیش از 15 قطره محلول رزماری برای مردان در هر بار استفاده مضر
است؟ 3.
Previous



توصیه هایی برای درمان افسردگی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/109849/توصیه-هایی-برای-درمان-افسردگی
‎مشکلات نیز همین تأثیر را دارد ولی با مصرف آن باید خطر چاق شدن را بپذیرید! . خشم
نیز احساس سرخوردگی را به همراه دارد و این احساس به افسردگی منجر می شود اگر . من
از دست دعواهای پدر و مادرم خسته شدم هر روز آرزوی مرگ میکنم واقعا دیگه بریدم . رویا
١٩ ساله،اون مرد رو ول کن بره به جهنم،خدا خیلی دوستت داشته که قبل از بچه دار شدن به .
چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | گروه .
https://abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
‎15 آگوست 2016 . تمام پیشرفت های جهان، حاصل روبرو شدن با یک مشکل بوده است… . آب یخ زده را با
چوب و هیزم آتش روشن می‌کردم تا یخ‌ها آب شوند و آب برای ملات آماده باشد. . من ۴۰ ۳۰
نفر از مرد و زن و بچه و پیرمرد را استخدام کرده بودم که بروند در مغازه‌ها و . درسته که
ممکنه با راه درست یک شبه پول دار نشی و تو دراز مدت به ثروت برسی .
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت .
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
‎22 آگوست 2007 . از وقتی مادرم پای دار قالی مرد از قالی بدم می آید . چون من دعا کردم و می دانم دستهای آن
مرد را که به پدرم سیلی زد فلج خواهد کرد . دانه دلش میخواست به چشم بیاید اما
نمیدانست چگونه . . آن دو فرشته کوچک همانطور که مشغول آماده کردن جای خود بودند
ناگهان . وقتی که اوضاع خراب می شود نا امید شدن آسان است ولی ما نباید دلمان را .
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
‎7 آوریل 2013 . چگونه نیرو جذب کنیم؟ . این پرونده ها در حال اضافه شدن هستند و فضای خاص خود را
طلب می کنند و . باشه مسلمان ها برای جنگ با آل سعود آماده شوند خودم اولین نفر آماده
خواهم شد . . این تفاوت زن و مرد، برای زن و مرد، هم ایجاد امتیاز و هم ایجاد محدودیت .
پناهیان کمکم کنن واقعا صلا ح هست فقط به خاطر نسل بچه دار بشیم ؟
وبلاگ روانشناسی شفای درون - روانشناسی کودک و نوجوان
mbabakhani.blogfa.com/cat-2.aspx
‎منبع : چگونه با کودکم رفتار کنم، دکتر گاربر، ترجمه محمد ولی سهامی . بکند ، برنامه
ریزی و زمانبندی بکند که مثلا من برای دو هفته ی بعد چطور می توانم خودم را آماده بکنم .
. بچه هایی که اضطراب دارند بخصوص موقع جدا شدن از پدر و مادر دچار مشکل می شوند .
. و میشود این را هم به من بگویی که چطور آدمها ازپیش میفهمند که بچه دار خواهند شد.
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعی "بابک زنجانی" چقدر .
www.yjc.ir/./ازدواج-شرم‌آور-زنی-با-پسر-23-ساله‌اش-ثروت-واقعی-بابک-زنجانی-چقدر-است-با-شیطان-مذاکره-می‌کنیم-اما-با-احمدی‌نژاد-نه
‎به گزارش بهار، پسر این زن می‌گوید: طبق رسومات قبیله ای پدرم موظف بوده است به
خاطر . عدم رفتن به حمام حیثیت ملی را به تاراج گذاشته است و بایستی شدیدا با او
برخورد شود! . بعدش هم؛ آن مرد که به حمام نرفتن افراد کاری نداشت دیگر رفته است! .
رسانه های محلی اعلام کردند در پی طولانی شدن اختلافات مدیران این مدارس با اداره آب
شهری .
اگر ایران در اروپا بود!
navduni.com/news/46201
‎. اشغالی و یا هلند، در حالیکه اگر مساحت آن دو کشور روی هم گذاشته شود، تازه کمی به
آن مقایسه نزدیک خواهد شد. . بچه دار شدن | مردان چگونه برای پدر شدن آماده شوند؟
پرسش‌های حقوقی و قضایی‌تان را به وکیل‌آنلاین بفرستید
www.mizanonline.ir/./پرسش‌های-حقوقی-و-قضایی‌تان-را-به-وکیل‌آنلاین-بفرستید
27 نوامبر 2016 . پاسخ کارشناس: توصیه همیشگی وکیل آنلاین به عدم حاکم شدن روابط دوستانه و . با
معرفی یک شاهد مرد یا دو شاهد زن به ضمیمه یک سوگند، دعوا را از جهت مالی اثبات کرد.
. در آن زمان قبل از اینکه سند خانه آماده باشه بنده با تایید بنگاه دار . دو نفر از
بچه های این خانم در دیوان عدالت اداری شکایت کردن که مادرم سهم مار را .
نجواهای یک بغض لبریز
www.915915.blogfa.com/
‎دین ندارد که مرد خاطرخواه چای دارم می‌آورم . توی شیرینی ، تو اول ، قند دوم می شود مزه
سوهان . نیمه جان ماندست روی دار میفهمد فقط سعی کردم . لشکری آماده پشت برج و
باروهای توست . این روز ها برای تنها شدن فقط کافیست صادق باشی !!! . دقت
کردین ما ایرانیها وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمی فهمه . بغض فرو خورده ام
چگونه نگریم؟
اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
www.mouood.org/./9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
‎۹٫ سقوط شخصیت زن و مرد و تبدیل شدن به وسیله‌ای برای اشباع هوس‌های سرکش: . اما
دقت داشته باشید همه دوستان همه ماهایی که به این فساد کشیده شدیم بچه های بدی نبودیم
!! . راستی جرقه ترک گناه من 6 شب سخنرانی استاد رائفی پور بود با عنوان "چگونه
گناه . کاش همه جوونا ازخواب بیدارشن وهمه برای تعجیل ظهوراقاامام زمان اماده سازی کنن.
Previous

  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • ۳۹۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی