دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود


بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مادربزرگم هر وقت می خواهد ارتباط با جنس مخالف را نهی کند با کلی افتخار می گوید: من پدربزرگت را اولین بار سر سفره عقد دیدم، اصلا کسی از من نظری نپرسید، یک شب خوابیدم و فردا صبح که بیدار شدم خواهرم گفت: دیشب شوهرت دادند!

به او می گویم اگر پدربزرگ را دوست نداشتی و بعد از ازدواج نسبت به او انس و الفت پیدا نمی کردی چه؟ آن وقت همین قدر با افتخار از این که چشم بسته شوهرت دادند یاد می کردی؟ او هم می خندد و می گوید زمانه با زمانه فرق می کند، زمان ما وقتی حرف از خواستگار می شد دختران از شرم تا بناگوش سرخ می شدند. راست می گوید قصه، قصه تغییر زمان است؛ تغییراتی که اگر برایش آماده نشویم حسابی غافلگیرمان می کند. تغییراتی که نه می شود یک تنه در برابرشان قد علم کرد و نه می شود بی چون و چرا قبولشان کرد، با این حال بسیاری از والدین هنوز نمی دانند در مقابل رفتارهایی های مثل ارتباط با جنس مخالف چه تدبیری به کار برند که نه فرزندشان پنهانکاری کند و نه حریم ها را بشکند.

رضوان عباسی می گوید: من از وقتی که دست راست و چپم را شناختم مادرم همیشه در گوشم خوانده بود “دخترا با دخترا، پسرا با پسرا”، هیچ وقت حق هم صحبتی یا همبازی شدن با هیچ پسری را نداشتم، اگر مادر و پدرم به مهمانی دعوت می شدند، آمدن یا نیامدن من بستگی به این داشت که آن خانواده فرزند ذکور داشته باشد یا نداشته باشد! آن قدر از ارتباط با جنس مخالف منع شده بودم که وقتی به سن نوجوانی رسیدم از هر فرصتی استفاده می کردم تا این قانون را زیرپا بگذارم، بالاخره آنها که نمی توانند در هر جایی پشت سر من بیایند و مراقبم باشند، نمی توانند هر روز گوشی تلفن یا اینترنتم را چک کنند. گاهی فکر می کنم اگر آنها این قدر مرا محدود نمی کردند شاید من هم کمتر برای هم صحبتی با جنس مخالفم تمایل داشتم.

قید و بندهای افراطی و سهل گیری های تفریطی، نتیجه ای یکسان به بار می آورد، والدین نه باید آن قدر حساسیت به خرج دهند که فرزند در انتظار یک لحظه غفلت بنشیند و نه آنقدر بی توجه باشند که فرزند بین راه درست و غلط هیچ تفاوتی را نشناسد. زمانی که والدین با روشی سختگیرانه و پرخاشگرانه با فرزندشان برخورد می کنند، اولین نتیجه ای که حاصل می شود پنهانکاری و سکوت است، فرزندان یاد می گیرند تا هر مساله ای را که با جنس مخالفشان مرتبط است پنهان کنند. والدین باید به دنبال فرصت های مناسب باشند تا خودشان در این باره با فرزندانشان صحبت کنند. این فرصت ها معمولا هنگام دیدن یک فیلم خاص، یا خواندن صفحه حوادث روزنامه و بازگو کردن خاطرات دوران نوجوانی میسر می شود.

در همین زمان ها هم هست که والدین میزان شناخت فرزندان و نوع نگاه او به این مقوله را درمی یابند. یکی دیگر از مضرات کنترل های اینچنینی، این است که دختران و پسران در برقراری ارتباط و شناخت جنس دیگر دچار مشکل می شوند. مرتضی که در حال گذران دوره کارشناسی ارشدش در یک رشته فنی مهندسی است، می گوید: پدر و مادرم همیشه مراقب بودند که من هوش و حواسم به درس باشد، زمانی که دانشگاه قبول شدم و به تهران آمدم، مادرم مرا مدیون کرد که جز درس به چیز دیگری فکر نکنم، من هم از یک سو می خواستم نسبت به والدینم متعهد باشم و از سوی دیگر اصلا بلد نبودم با یک دختر حرف بزنم، چه برسد به ارتباط دوستانه و زیرپا گذاشتن تعهدات! در دوره ارشد به یکی از همکلاسی هایم علاقه مند شدم، یک سال طول کشید تا این علاقه را با کلی واسطه تراشیدن به او بگویم. حتی نمی توانستم خودم را درست به او معرفی کنم، آخرش هم جواب رد شنیدم. من با وجودی که تحصیلات خوبی دارم و در یکی از بهترین دانشگاه های تهران درس می خوانم، اما هیچ اعتماد به نفسی برای صحبت کردن با دختران ندارم، هر وقت جلوی آینه می ایستم حس می کنم زشت و بدقواره ام.

این که فرزندان درس را در اولویت برنامه های خود بگذارند خوب است، اما والدین باید در کنار درس به آنها مهارت های زندگی را نیز بیاموزند؛ مهارت هایی مثل چگونگی برقراری روابط موثر، حل مساله، مدیریت هیجانات، مهارت تصمیم گیری، مهارت نه گفتن و … این مهارت ها به فرزندان کمک می کند تا تحت فشار همسالان یا بر اثر هیجانات منفی به سمت برقراری ارتباط های آسیب زا نروند. ضمن اینکه برای این آموزش های غیردرسی وقت و بودجه و برنامه مورد نیاز است، کلاس های مهارت زندگی، مراجعه به مشاوران، صحبت کردن با نوجوانان و به اشتراک گذاری تجربیات می تواند به کودکان مهارت تفکر نقاد را بیاموزد.

در مقابل خانواده هایی که سختگیری های غیرمنطقی اعمال می کنند، گروهی دیگر از خانواده ها هستند که گمان می کنند با آزاد گذاشتن فرزندان بخصوص در عرصه ارتباط با جنس دیگر، فرزندشان هم به شناخت کافی دست پیدا می کند و هم این که لااقل دور از چشم او دست به کاری نمی زند در واقع والدین حاضر می شوند برای به دست آوردن اطلاعات کافی از ارتباطات فرزندانشان به آنها باج بی قید و بندی بدهند، غافل از این که این آزادی بی قاعده فرزندشان را به دام تنوع طلبی و بی مسئولیتی می اندازد. کسی که هر چند وقت یک بار یک رابطه عاطفی بدون تعهد را تجربه می کند بسختی می تواند به تعهد ازدواج هم پایبند بماند.

شهریار که بیست و هفت ساله است، می گوید: “من هیچ وقت از طرف والدینم محدودیتی نداشتم، از وقتی که خودم را شناختم مورد توجه فامیل و دوستان بودم، پدر و مادرم هم از این که مرکز توجه بودم خوشحال می شدند. یادم می آید در دوران نوجوانی با دوستانم شرط بندی می کردم که مثلا با فلان دختر دوست شوم، بعد از چندبار آزمون و خطا هم همیشه من برنده بودم.

اوایل این بازی به من حس غرور می داد، اما بعد از مدتی از آن خسته شدم و سعی کردم روابطم را نزدیک تر کنم، ولی دیگر دور از چشم پدر و مادرم، چون می دانستم با روابط نزدیک تر از یک دوستی ساده، مخالفند. برقراری روابط جنسی جدای از خطراتی که برایم داشته باعث شده هم از خودم و هم از همه زن ها بدم بیاید. اصلا نمی توانم به هیچ کس اعتماد کنم و حتی فکر ازدواج هم آزارم می دهد. والدین باید دقت کنند که هر چقدر سن شروع رابطه با جنس دیگر کمتر باشد، نوجوان به احتمال بیشتری در خطر مشکلات رفتاری و ناراحتی های روانی قرار می گیرد. شاید بهتر این باشد که از والدین بخواهیم آگاهی های خود را در این زمینه افزایش دهند که هر دوره سنی نیازهای خاص خودش را می طلبد.

بسیاری از والدین از این که درباره رابطه با جنس مخالف سخن بگویند، خجالت می کشند. بهتر است مادران با دختران و پدران با پسران درباره این روابط سخن بگویند و از گفتن جزئیات بیشتر هم خجالت نکشند، برخی والدین گمان می کنند سخن گفتن در این باره نوجوانشان را از نظر جنسی فعال می کند، در حالی که وقتی منبع اصلی اطلاعات از جانب والدین باشد، نوجوان کمتر به سمت روابط جنسی گرایش پیدا می کند.

اگر پدر یا مادری نمی خواهد در این زمینه با فرزندش صحبت کند، می تواند از یک بزرگ تر دیگر که مورد اعتماد او و فرزندش است بخواهد این کار را انجام دهد. به خاطر داشته باشید اکنون هیچ دوره آموزشی رسمی و تائیدشده ای برای اطلاع رسانی به فرزندان وجود ندارد، نه در مدرسه و نه حتی در دانشگاه، جوانان و نوجوانان آموزشی برای ارتباط عاطفی موثر نمی بینند و همین مساله است که مداخله درست و منطقی والدین را ضرورت می بخشد.

روان شناسان در این رابطه معتقدند که بهتر است ارتباط دختران و پسران در یک چارچوب مشخص و هدفمند باشد. اگر این ارتباط با هدف ازدواج صورت گرفته است، دو طرف قبل از هر فکر جدی برای آینده باید خود را بشناسند و ملاک های اساسی ازدواج را بدانند، ضمن این که مراقب باشند این ارتباط به صمیمیت و رابطه عاطفی کشیده نشود تا در صورت به نتیجه نرسیدن صحبت ها و سازگار نبودن معیارها با قطع ارتباط هر دو طرف ضربه نخورند.

مطلع بودن والدین سبب می شود ارتباط شکل رسمی و قانونمندی داشته باشد، ضمن اینکه نباید فراموش کرد در جامعه ایرانی ازدواج ارتباط بین دو خانواده است، نه فقط دو نفر​و نکته دیگر اینکه تا زمانی که فرزندان از تصمیم خود مطمئن نشده اند جز خانواده ها، کس دیگری در جریان این ارتباط نباشد. هم جوانان و هم خانواده ها از همان ابتدای آشنایی با مشاورینی باتجربه و آگاه مشورت کنند، تا یک چشم سوم آشنا با این حوزه آنها را در تصمیم گیری یاری کند.

نوشته شیما نادری در روزنامه جام جم

The post بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف appeared first on گروه اینترنتی پرشین استار.


لینک منبع این نوشته :
http://www.persian-star.org/%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%86%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%ac%d9%86%d8%b3-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d9%84%d9%81/


باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف - گروه اینترنتی پرشین استار
www.persian-star.org/باید-و-نبایدهای-ارتباط-با-جنس-مخالف/
‎مادربزرگم هر وقت می خواهد ارتباط با جنس مخالف را نهی کند با کلی افتخار می گوید: من
پدربزرگت را اولین بار سر سفره عقد دیدم، اصلا کسی از من نظری نپرسید، یک .
باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف - حریم آسمانی
harimeasmani.ir/post/./باید-و-نبایدهای-ارتباط-با-جنس-مخالف.html
‎مادربزرگم هر وقت می خواهد ارتباط با جنس مخالف را نهی کند با کلی افتخار می گوید: من
پدربزرگت را اولین بار سر سفره عقد دیدم، اصلا کسی از من نظری نپرسید، یک .
باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/1387465123261968286
‎18 فوریه 2014 . مادربزرگم هر وقت می‌خواهد ارتباط با جنس مخالف را نهی کند با کلی افتخار می‌گوید: من
پدربزرگت را اولین بار سر سفره عقد دیدم، اصلا کسی از من نظری .
ارتباط با جنس مخالف چگونه باید باشد؟ - دلگرم
www.delgarm.com/marriage/marriage./6060-ارتباط-با-جنس-مخالف
‎ارتباط با جنس مخالف و ارتباط جنسی با جنس مخالف-دوستی دختر و پسرو رفتار زن
ومرد-روابط زن ومرد-جنس مخالف و ارتباط با جنس مخالف وچگونگی برخورد با جنس .[PPT]
نبایدهای ارتباط با جنس مخالف
rehab.tums.ac.ir/./نبایدهای%20ارتباط%20با%20جنس%20مخالف.pptx
‎شاید محیط دانشگاه، اولین تجربه برخورد مستقیم و بی واسطه شما با جنس مخالف است.
. اینک باید مشخص کنیم که در ارتباط دوستی با جنس مخالف، محتوا و پیام مبادله .
باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف - دانشگاه صنعتی ارومیه - معاونت .
uut.ac.ir/content/2014/باید-و-نبایدهای--ارتباط-با-جنس-مخالف
‎2 مارس 2016 . باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف. روزهای پرشور جوانی از راه رسیده و شما دیگر
نوجوان سابق نیستید، دوران مدرسه و دغدغه کنکور هم به پایان رسیده و .
نباید های ارتباط با جنس مخالف - تبیان
article.tebyan.net/176612/نباید-های-ارتباط-با-جنس-مخالف
‎18 آگوست 2011 . بنابراین، باید با راهکارهای درست، الگوی متناسب با فرهنگ جامعه اسلامی را به نسل
جوان . اما جوان امروز در ارتباط با جنس مخالف خود به دنبال چیست؟
یعسوب الدین - ارتباط با جنس مخالف چطور و چگونه باید باشد؟
moshaf.blogfa.com/post-235.aspx
‎ارتباط با جنس مخالف چطور و چگونه باید باشد؟ چه مشکلی دارد که دختر و پسرها با هم
باشند و اگر دوست داشتند با هم نزدیکی هم بکند و بعد ازدواج هم بکنند. آیا مثل ایران ما
.
سؤالات جوانان (23) چرا نباید با جنس مخالف ارتباط داشت؟ | هم اندیشی دینی
www.hamandishi-dini.ir/پاسخ­گویی-به-سؤالات-جوانان-23-چرا-نباید/
‎سؤال: چرا مدام به ما می گویند با جنس مخالف ارتباط نداشته باشید؟ . اگر دوست داریم
روابطه دختر و پسر آزاد باشد باید این مطلب را برای همه جایز بدانیم. حال اگر یکی از .
مهارت ارتباط با جنس مخالف - این راه بی نهایت
zvm.parsiblog.com/Posts/91/مهارت+ارتباط+با+جنس+مخالف/
‎«مهارت ارتباط صحیح با جنس مخالف»! این، چیزیست که زن و مرد و دختر و پسر باید
داشته باشند و ندارند! این مهارت که نباشد، وقتی به ضرورت تحصیل یا کار یا هر .Searches related to بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف



باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف از دید اجتماعی، باید و نبایدهای .
old.harfeto.ir/?q=taxonomy/term/8017
‎باید و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف. نویسنده :golestan. وب سایت «حریم آسمانی»
نوشت: مادربزرگم هر وقت می خواهد ارتباط با جنس مخالف را نهی کند با کلی افتخار می .
آیا ارتباط پیامکی با جنس مخالف، بدون شهوت و بدون هیچ قصد و نیت بد .
www.taamolnews.ir/fa/news/60639
‎در ضمن ارتباط های پیامکی و تلفنی با توجه به گرایش طبیعی دو جنس مخالف نسبت
. به این افراد باید گفت : چرا این حرف های معمولی را با دوستان هم جنس خود نمی زنید؟
دوستی با جنس مخالف برای افرادی که در یک رابطه ی متعهدانه هستند .
simiaservice.com/counseling/دوستی-با-جنس-مخالف/
‎21 جولای 2016 . آیا دوستی با جنس مخالف پس از ازدواج درست است یا باید دوستی با جنس مخالف را پس
از ازدواج تمام کرد؟دوستی با جنس مخالف اصولی داردکه برای ازدواج .
هشدارهای رابطه با جنس مخالف - نمناک
namnak.com/رابطه-با-جنس-مخالف.p16771
‎ Rating: 4.6 - 41 reviewsرابطه جوانان با جنس مخالف این روزها از حد و مرز خود عبور کرده اند. بله باید کمی
روراست بود و به این نکته توجه کرد که این روزها اختلالات و مشکلات بسیاری را در این
.
وب سایت شخصی ناصر امینی صدر - ارتباط سالم با جنس مخالف
golaknaser.blogfa.com/post/449
‎3 ا کتبر 2012 . وب سایت شخصی ناصر امینی صدر - ارتباط سالم با جنس مخالف . و انسان را دچار
مشکلی نکند باید تحت ضابطه، نظم و قانون و شرایط خاص خود باشد.
باید مسایل مربوط به رابطه با جنس مخالف را به مدیران و پدر و مادران آموزش .
danakhabar.com/./افزایش-3-برابری-رابطه-دختران-و-پسران-تغییر-الگوی-رابطه-از-عاطفی-به-جنسی
‎معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از افزایش سه برابری ارتباط دختران و
پسران و کاهش سن شروع رابطه به دوره راهنمایی و تغییر رابطه از عاطفی به جنسی و .
بایدها و نبایدهای رابطه بین دختر و پسر را کاملا توضیح دهید. - پرسمان
www.porseman.org/q/vservice.aspx?logo=images/right.jpg&id.
‎شما خوب مى دانید جاذبه بین دو جنس مخالف (زن و مرد) بسیار قوی است؛ مخصوصا در
سنین . با این سخن، اینک خود باید درباره درستى و نادرستى ارتباط با جنس مخالف
نیک .
یا علی - رابطه دختر و پسر؛ بایدها و نبایدها
hamoonweb.blogfa.com/post/7
‎دختران و پسران مسلمان و پاک، باید بیاموزند که در اولین برخورد تأثیرگذار با جنس
مخالف، آن را با پدر و یا مادر و یا با یک مشاور آگاه و مسلمان، مطرح کنند؛ تا بتوانند از .
موارد مهم جهت موفقیت در روابط قبل از ازدواج تا نامزدی ( شناخت جنس مخالف )
www.tanzimekhanevadeh.com/marriage/794-1390-03-31-08-43-48
‎موراد مهم در رابطه با جنس مخالف در روابط قبل از ازدواج تا نامزدی . نشده نباید خانواده ها
در جریان بگیرند ، من حداقل باید یکسال با تو در ارتباط باشم تا خوب بشناسمت و .
در اولین قرار ملاقات برای آشنایی با جنس مخالف از چی صحبت کنم .
baelm.net/در-اولین-قرار-ملاقات-برای-آشنایی-با-جنس/
‎14 دسامبر 2014 . به همین دلیل باید این تفاوت ها را شناخت و نحوه مکالمه و برقراری ارتباط را به صورتی
اجرا کرد که راه برای دیدار و گفت وگوهای بعدی باز باشد.Searches related to بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف
Previous



میگنا - آموزش ارتباط سالم با جنس مخالف در خانواده
www.migna.ir/vdcevn8z.jh87zi9bbj.html
‎گاهی این علاقه ی درونی به جنس مخالف و نیاز به ارتباط با او، از چارچوب هنجارهای
اجتماعی و . بنابراین، ارتباط با جنس مخالف باید با حفظ حریم فردی، رعایت حیا و
عفّت .
حقایقی درباره برقراری ارتباط با جنس مخالف - اینگونه باشیم .
naghavian.blogsky.com/1392/02/02/post-1363/
‎هدف نویسندگان کتاب کمک به خوانندگان برای بهبود رابطه با جنس مخالف است . .
برای حل این مشکل زنان باید دقت کنند تا هنگام گفت و گو درباره ی مشکلات احساس .
ذهنگار - یاد دادن حد و مرز در رابطه با جنس مخالف به همسر
zehnegar.ir/post/241/یاد-دادن-حد-و-مرز-در-رابطه-با-جنس-مخالف-به-همسر
آیا شوهرتان در مواجهه با بانوان دیگر دچار تغییر رفتار محسوس می شود ؟چه نوع
رفتارهایی در مردان را باید جدی بگیریم امروزه به خاطر شرایط کاری و حضور زنان در.
آنچه باید دختران بدانند! - بایدها و نباید ها در روابط دختران و پسران
www.matini2.blogfa.com/post/94
‎پسری که به هنگام مواجهه با جنس مخالف دست و پای خود را گم می کند و نمی تواند بر . و
مخفیانه در طبیعتِارتباط بین دو جنس نهفته است ، ولی باید بین ارتباطِ پنهانی .
ارتباط با نامحرم و حد و مرز رابطه با جنس مخالف چگونه باید باشد .
www.akabanoo.com/article/./news20161132240124723.html
‎به گزارش آکابانو: آیا شوهرتان در مواجهه و روبرو شدن با بانوان دیگر و ارتباط با نامحرم
و جنس مخالف دچار تغییر رفتار محسوس می شود؟ چه نوع رفتارهایی در مردان را باید .
مشاوره نشان خرد - آیارابطه باجنس مخالف درایام مجردی صحیح است
lovely1360.blogfa.com/category/15
‎چه کسی باید تاوان عشق سرکش نوجوانی من راباید بدهد؟ . بنابراین، ارتباط با جنس
مخالف باید با حفظ حریم فردی، رعایت حیا و عفّت اجتماعی باشد و اگر برخاسته از .
والدین برای اجتناب فرزندشان از گرایش آسیب زا به جنس مخالف چه کنند؟
www.aramismoshaver.ir/maghalat/maghalat./230-مداخله-آگاهانه
‎برای پیشگیری از گرایش آسیب زا به جنس مخالف در فرزندان خود، باید از نوع . کند
بشناسند و راهکارهای پیشگیرانه و مقابله ای را در ارتباط با هر آسیب بکار ببندند.
بایدها و نباید ها در روابط دختران و پسران - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/./بایدها-و-نباید-ها-در-روابط-دختران-و-پسران
‎8 ا کتبر 2014 . است ، ولی باید بین ارتباطِ پنهانی قبل و بعد از ازدواج،تفاوتی آشکار و اساسی . با
این حال که روابط ما با جنس مخالف می باید خالی از پرخاشگری و .
رازهای ارتباط با جنس مخالف - سایت شخصی استاد داودی نژاد و استاد .
mseza.com/product/رازهای-ارتباط-با-جنس-مخالف/
‎ Rating: 5 - 1 vote9 ا کتبر 2016 . رازهای ارتباط با جنس مخالف - سایت شخصی استاد داودی نژاد و استاد صادقیان. . چرا از
نظر اسلام زن باید در رابطه با جنس مخالف بخیل باشد؟ چرا دختران .[DOC]
رازهای ارتباط با جنس مخالف تالیف: مسلم داوودی نژاد
nahad.mums.ac.ir/nahad/new/raz.docx
‎متن زیر از کتاب رازهای ارتباط با جنس مخالف تهیه شده است. . در اینجا از عشق
حقیقی به «أشدُّ حُبّاً» یادشده که عاشق واقعی باید همه چیزش را برای خداوند ایثار و نثار
کند .Searches related to بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف
Previous



تفاوتی میان ارتباط با جنس مخالف در فضای مجازی و محیط واقعی وجود ندارد
mehrkhane.com/./تفاوتی-میان-ارتباط-با-جنس-مخالف-در-فضای-مجازی-و-محیط-واقعی-وجود-ندارد
‎4 ا کتبر 2016 . در همین راستا و برای مشخص شدن ابعاد فقهی ارتباط با نامحرم در فضای . حدیث قبلی
نشان میدهد که ارتباط با جنس مخالف جایز نیست و باید میان زن و .
روانشناسی - دخترها و پسرها چگونه باید با هم رفتار کنند؟
10-7.blogfa.com/post-17.aspx
‎دیدگاه سنتی این افراد زمانی آشکار می‌شود که به راحتی با جنس مخالف ارتباط برقرار
می‌کنند و به‌شدت مراقب رفتارها و ارتباطات بستگان مونث خود هستند تا مبادا آنان .[PDF]
انواع برخوردهای اجتماعی با جنس مخالف
pnum.ac.ir/LinkClick.aspx?fileticket=dfMZFlboN7Q%3D&tabid.
‎ﻭ ﻏﻴﺮ ﻫﻢ ﺟﻨﺲ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ. ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ. ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩ ﻧﺎﮔﺮﻳﺰ ﺍﺯ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ.
ﻫﺴﺘﻴﻢ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻴﻢ ﻭ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯﻳﻢ ﻛﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻪ. ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺷﻜﻞ ﺍﻳﻦ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺭﺍ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﺳﺎﺯﻳﻢ. ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺖ.
دوستی - چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم
findfrind.persianblog.ir/tag/دوستی
‎خبر خوب این که اگر به خودتون برسید و کارهایی که می گم رو بکنید و اون شخصیته
جذابی رو که باید داشته باشید، تعداده دخترهایی که از شما خوششون خواهد اومد انقدر .
ارتباط با جنس مخالف | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/ارتباط-با-جنس-مخالف/
‎اصول رابطه با جنس مخالف. چگونه مراقبت هایی در زمینه رابطه با جنس مخالف لازم است و
افراد باید چه خط قرمزهایی را رعایت کنند. #ارتباط با جنس مخالف#خط قرمز‌های رابطه .
روابط دختر و پسر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view.id.
‎پاسخ – قانون آفرینش بر مبنای خلقت زن و مرد و ارتباط آنها با همدیگر است. . و
کسانی که قبلا رابطه با جنس مخالف نداشته اند زندگی آرامتری را تجربه می کنند . .
پاسخ – دختر و پسر باید اول همدیگر را بشناسند ولی در خیابان هیچ شناختی حاصل
نمی شود .
پنجره امید - چطور از ارتباط با جنس مخالف رهائی .
panjareeomid.blogfa.com/post-93.aspx
‎اگر شما هم جزو کسانی هستید که از ارتباط دوستی با جنس مخالف عذاب وجدان میکشید و
به دنبال قطع رابطه هستید و دنبال راهکار میگردید، باید بدانید که مهمترین قدم در .
روانشناسی - ارتباط دختر و پسر
hamidamali.blogfa.com/category/3
‎به نظر شما هدف دختران و پسران از برقراری ارتباط با جنس دیگر چیست؟ . اینک
باید مشخص کنیم که در ارتباط دوستی با جنس مخالف، محتوا و پیام مبادله شده چیست
که .[PDF]
ﻧﻮﺟﻮاﻧﻰ و ارﺗﺒﺎط ﺑﺎﺟﻨﺲ ﻣﺨﺎﻟﻒ!
www.espadana-pedram.org/images/interviews/2046.pdf
‎16 ژوئن 2016 . ﮐﻪ واﻟﺪﯾﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﺟﻮان ﺧﻮد در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺟﻨﺲ. ﻣﺨﺎﻟﻒ آﻣﻮزش ﺑﺪﻫﻨﺪ، ﭼﯿﺴﺖ؟ رواﺑﻂ ﺳــﺎﻟﻢ رواﺑﻄــﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ
ﺟﻤﺸﯿﺪ ﭘﻮر: اﻫﺪاف ﻓﺮﻫﻨﮕــﻰ و آﻣﻮزﺷــﻰ را در اوﻟﻮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط. ﻗﺮار دﻫﻨﺪ و ﻧﻪ ﻣﺴــﺎﯾﻞ .
- همه چیز درباره ارتباط با جنس مخالف - جام نیوز
jamnews.ir/TextVersionDetail/342640
21 آوریل 2014 . همه چیز درباره ارتباط با جنس مخالف . برای اینکه بتوان تعادل را حفظ کرد باید اسب
سرکش تمایلات نفسانی را با کمند دستورات دینی و قرآنی .Searches related to بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف
Previous



اگر فرزندتان با جنس مخالف رابطه دارد « خانه و خانواده - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-20216.htm
‎4 آگوست 2015 . 1) ارتباط خودتان را با فرزندتان حفظ کنید. این اصل، مهمترین اصل تربیت فرزندان
است. والدین باید به گونه ای با نوجوان تعامل کنند که خانواده .
چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم؟
www.amirtyb.blogfa.com/
‎چشمانش را باز کرد،دکتر بالای سرش بود . به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟ دکتر
گفت نگران نباشید،پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده. شما باید استراحت کنید.
شرایط ارتباط با جنس مخالف از نگاه قرآن - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/./470006-شرایط-ارتباط-با-جنس-مخالف-از-نگاه-قرآن
‎15 دسامبر 2015 . یکی از انگیزه های مهم برای ایجاد رابطه با جنس مخالف پاسخ گویی به . و بیرون رفتن
، شام خوردن یا تفریح کردن باشد، چرا اسلام باید این چنین رابطه .
برای داشتن یک رابطه موفق با جنس مخالف چه باید کرد؟ - سماتک
www.samatak.com/marital/gender1/رابطه-موفق-جنس-مخالف.html
‎رابطه موفق با جنس مخالف باید ها و نباید های یک رابطه ی موفق ارتباط دو جنس مخالف با
یکدیگر یکی از اساسی ترین و مهم ترین نیاز های بشر است.
رابطه دو جنس مخالف در قرآن - ویکی‌پرسش
wikiporsesh.ir/رابطه_دو_جنس_مخالف_در_قرآن
‎برای استحکام همین کانون خانوادگی باید روابط را ضابطه‌مند کرد. قرآن تنها یک راه را
برای ایجاد رابطه بین دو جنس مخالف .
O M I D - دختران و ارتباط با جنس مخالف
www.dardedelnaslesokhteh.blogfa.com/post-121.aspx
‎بنابراین، ارتباط با جنس مخالف باید با حفظ حریم فردی، رعایت حیا و عفّت اجتماعی
باشد و اگر برخاسته از تمایلات جنسی و شهوانی باشد، ممنوع است و گناه بزرگی در .
روان - ارتباط با جنس مخالف.
www.ravvan.com/fa/question/4686/ارتباط-با-جنس-مخالف
‎24 دسامبر 2012 . به نظر من باید هدف خودتان را از ایجاد ارتباط با جنس مخالف مشخص کنید چون اگر به
فکر این باشید که فقط یک مدت با فرد مقابل دوست شوید و بعد از .
دوستی با جنس مخالف: پیشگیری و درمان: : خانواده خوشبخت : : تربیت .
www.tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/./8/./122721.html
‎12 آگوست 2013 . از این رو باید حدود ارتباط را برای نوجوانان و جوانان ترسیم کرد و شناخت صحیح از
جنس مخالف و شیوه های برخورد را به آنان آموزش داد(احمدی، 1385: 10). با .
تکنیک ارتباط با جنس مخالف - اس ام اس جدید 95
sms2jok.blogfa.com/post/129
‎ویکرد اولیه برقراری ارتباط با جنس مخالف عبارت است از پیدا کردن شریکی مناسب
. به مجرد اینکه شما فردی را می بینید که قصد برقراری ارتباط با او را دارید، باید .
راز رابطه های نا مشروع - دختران و ارتباط با جنس مخالف
razrabete-n-m.blogfa.com/post/9
‎بنیاد ارتباط با جنس مخالف باشد ، این رابطه آسیب پذیر و چراگاه شیطان است. پس
دختر در ارتباط با جنس مخالف باید متکبرانه برخورد کند تا از آفت هاى ارتباط که هر
.Searches related to بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف
Previous



ثقلین • روابط پسر و دختر؛ ارتباط با جنس مخالف
thaqalain.ir/?p=64908
‎24 نوامبر 2016 . آیا چیزى جز محتوا و پیام مبادله شده، مى تواند نقش مؤثر و تعیین کننده اى داشته
باشد؟ باید مشخص شود در ارتباط دوستى با جنس مخالف، محتوا و پیام .
حوزه نیوز :عواقب خطرناک ارتباط جوانان با جنس مخالف - خبرگزاری حوزه
hawzahnews.com/detail/News/345691
‎2 مارس 2015 . اولین آسیبی که دختر به واسطۀ ارتباط با جنس مخالف با آن روبروست، آسیب . همان
گونه که باید نگاه والدین به دختر عوض شود، نگاه دختران نیز باید .
چگونه با جنس مخالف رابطه ای سالم داشته باشیم! - مردمان
www.mardoman.net/family/hreltips
‎20 فوریه 2010 . راههای متعددی برای نیل به یک رابطه ی هدفمند و سالم با جنس مخالف وجود دارد که برخی از
آنها . “اگر می خواهی تو را دوست داشته باشم باید این کار را …
هرچی بخوای - دوستی با جنس مخالف خوب یا بد؟
veisian0661.blogfa.com/post/33
‎«مگر هر دوستی دختر و پسری باید به ازدواج ختم شود؟ . است و نه محدودیت و منع هرگونه
رابطه، بلکه ارتباط بین دو جنس مخالف در یک چارچوب مشخص تعریف شده است.
مشکل ارتباط با جنس مخالف - پرسش و پاسخ مشاورفا
www.moshaverfa.com/./index.php?qa.1.ارتباط-با-جنس-مخالف
‎12 مه 2015 . مشکل شما ناتوانی در ارتباط با جنس مخالف است تنها تو نیستی . برای آن که از
حادثه ای (مثل برخورد با جنس مخالف) نگران نشوید، ابتدا باید آن را .
نظر پسرها در مورد ازدواج با دختری که با جنس مخالف ارتباط داشته - فرارو
fararu.com/./نظر-پسرها-در-مورد-ازدواج-با-دختری-که-با-جنس-مخالف-ارتباط-داشته
‎10 ژانویه 2013 . یعنی باید فقط پسرا نسبت به ارتباط با جنس مخالف حساسیت داشته باشند ؟ این چه
جهل مرکبی است ؟ پسر یا دختری که 35 سالشه و ازدواج نکرده و .
کتاب رازهای ارتباط با جنس مخالف - فاطمه الزهرا سلام الله علیها – آران و .
fzahrabidgol.whc.ir/article/view/./کتاب-رازهای-ارتباط-با-جنس-مخالف
‎15 ژانویه 2017 . آیا اگر ارتباط من فقط عاطفی باشد باز هم دوستی با جنس مخالف می‌تواند به من ضرر .
چرا از نظر اسلام زن باید در رابطه با جنس مخالف بخیل باشد؟
ارتباط با جنس مخالف – عفت
effat.ir/ارتباط-با-جنس-مخالف/
‎14 نوامبر 2016 . هر نوع ارتباطی، شرایط خاص خود را دارد که باید رعایت گردد تا ارتباط به . باید
مشخص شود در ارتباط دوستی با جنس مخالف، محتوا و پیام مبادله شده .
حقایق پنهان اسلام - ارتباط و دوستی با جنس مخالف
www.hassan1m.blogfa.com/post/48/ارتباط-و-دوستی-با-جنس-مخالف
‎حقایق پنهان اسلام - ارتباط و دوستی با جنس مخالف - برو ای گدای مسکین در خانۀ خدا زن
. و حساس تر است ومی گوید: روابط بین دو جنس مخالف باید در چارچوب خانواده باشد و .
کاهش سن ارتباط با جنس مخالف
www.hamseda.ir/fa/news/6725
‎18 جولای 2012 . به گزارش مهر, مشاوری از دانشکده فنی ولیعصر(عج) گفت: برخی از دخترها چون در
خانواده خود برادر نداشته اند و نمی دانند چطور باید با جنس مخالف حرف .Searches related to بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف
Previous

  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • ۴۰۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی