دامدوک

دانلود

دامدوک

دانلود


آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 

فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.

ایلنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یک نفر کشته  و ۵ نفر مجروح شده است.

تا لحظه ارسال این خبر هنوز فرد مسلح بازداشت نشده است. یکی از حمله‌کنندگان به حرم امام خمینی(ره) خود را به صورت انتحاری منفجر کرده و دو فرد دیگر دستگیر شده‌اند.  در محل نهاد ریاست‌جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری اجازه ورود و خروج به هیچ کس را نمی‌دهند. ضارب مسلحی که در صحن غربی حرم امام اقدام به تیراندازی کرده بود، مسلح به کلاشنیکف بوده و پس از تیراندازی، در نزدیکی کلانتری مستقر در حرم امام خود را منفجر می کند. حوادث پیش آمده مربوط به حرم امام خمینی در خارج از صحن حرم مطهر رخ داده است. سخنگوی اورژانس تهران: چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس راهی حرم امام راحل شد تعدادی از مصدومان به بیمارستان های اطراف منتقل شدند. آمار دقیق مصدومان در دست نیست . بسته‌شدن ورودی‌های حرم امام (ره) از اتوبان قم با ماشین‌های آتشنشانی و پلیس آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی

تروریستهایی که به حرم امام حمله کردند ۳ نفر بودند

یک نفر به هلاکت رسید.

یک نفر سیانور خورد و خودکشی کرد. یک نفر زنده دستگیر شد. مدیر روابط عمومی حرم امام: فردی دارای کمربند انفجاری در ضلع‌ غربی حرم پس از شلیک ۲ تیر،اقدام به انفجار خود کرد. لحظه انفجار انتحاری در حرم امام خمینی(ره) آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی مدیر تشریفات حرم امام خمینی(ره):  مهاجمان به حرم مطهر امام راحل ۳ و یا ۴ نفر بودند که در اقدامی هماهنگ و  همزمان با حملات به مجلس ، در ضلع غربی حرم نیز اقدام به تیراندازی کردند به گفته وی یکی از مهاجمان پس از تیراندازی خود را مقابل بانک کشاورزی با استفاده از نارنجک منفجر کرده است. اوضاع حرم مطهر هم اکنون تحت کنترل است. بازرسی بدنی مسافران مترو حرم امام  توسط ماموران امنیتی آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات درصورت دیدن فعالیت ویااشخاص مشکوک به تروریست درمحلی که هستید با شماره ۱۱۳وزارت اطلاعات تماس بگیرید. فردی که در حرم ⁧ امام خمینی ⁩ خود را منفجر کرده یک زن بوده است.  تصاویر جدید از حادثه انفجار مهاجم انتحاری در بیرون حرم مطهر امام
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی

روایت یک شاهد عینی در حادثه تروریستی در حرم امام خمینی (ره)

«سیدمحمد کرمانی» قاری محفل حرم امام خمینی در گفت‌وگو با فارس:

پس از پایان محفل در حال خروج از درب غربی حرم بودیم که چند فرد مسلح به سمت مردم تیراندازی کردند. یکی از عوامل تیر‌اندازی در حالی که بقچه‌ای در دست داشت قصد ورود به داخل حرم را داشت که توسط مردم و نیروهای امنیتی دستگیر شد. پس از تیراندازی مردم به سمت درهای ورودی حمله کردند و نیروهای امنیتی دربهای حرم را بستند و ما اکنون در حرم محبوس هستیم. تروریست‌ها دو خودرو داشتند و یکی از آنها خود را منفجر کرد.

تخلیه حرم امام خمینی(ره)

کار تخلیه حرم و اطراف آن آغاز شده است.

پارکینگ حرم مسدود شده و اجازه ورود و خروج به خودروها داده نمی شود. زائر سرا و رستوران های حرم به اتمام رسید. تصویر جدیدی از محل وقوع انفجار انتحاری در بیرون حرم مطهر امام خمینی آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی تکذیب تیراندازی در اطراف حسینیه جماران در شمال تهران.

جزئیات جدید از حادثه تیراندازی در حرم امام (ره)

پس از وقوع تیراندازی و انفجار در حرم امام (ره) مسئولان ستاد بحران و جمعی از گارد امنیتی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در محل حاضر شدند و اجازه ورود و خروج هیچ کس را از داخل حرم به بیرون از آن را نمی‌دهند. همچنین نیروهای امنیتی از عکسبرداری و فیلمبرداری خبرنگاران نیز ممانعت می‌کنند.

گفته شده است: محل وقوع حادثه صحن سیدمصطفی خمینی بوده است. در حال حاضر نیروهای امنیتی در محل صحن حاضر هستند و گفته می‌شود جسد فردی که خود را منفجر کرده است نیز هنوز از محل خارج نشده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از این اقدام در دست نیست اما برخی از نیروهای امنیتی حاضر در محل این حادثه را اقدامی از سوی داعش عنوان می‌کنند.

هرگونه حادثه اعم از تیر اندازی و انفجار در حسینه جماران و حوالی آن به شدت تکذیب می‌شود. آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی بازتاب گسترده حوادث تیراندازی تهران در توییتر رسانه های منطقه و جهان
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی حرم امام هم اکنون آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی دومین عامل انتحاری در حرم امام خمینی(ره) که شش نارنجک جنگی همراه خود داشته است و در حین انجام عملیات خود با شلیک نیروهای امنیتی به سرش به هلاکت رسید. شایعه وقوع انفجار در شیراز تکذیب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس وقوع هرگونه انفجار در خیابان‌های شیراز را تکذیب کرد.

هادی پژوهش جهرمی خبر وقوع انفجار و مجروح شدن تعدادی از شهروندان در شیراز را تکذیب کرد.

پژوهش از شهروندان درخواست کرد که اخبار رسمی را تنها از مبادی رسمی و تایید شده پیگیری کرده و به شایعات شبکه‌های مجازی اعتنایی نداشته باشند.

نکات مهم امنیتی در حوادث امروز مجلس و حرم امام

به هیچ وجه به سمت محل‌های حادثه نروید.

تحت هیچ شرایطی به انتشار شایعات و اخبار منابع غیررسمی دامن نزنید.

در صورت مشاهده هر نوع بسته مشکوک رها شده در اماکن عمومی مراتب را فورا به وزارت اطلاعات با شماره ۱۱۳ اطلاع دهید.

هرنوع تحرک مشکوک و فعالیت افراد ناشناس را از طریق ۱۱۳ به اطلاع وزارت اطلاعات برسانید.

از هر نوع شوخی و جک سازی از حادثه تروریستی پرهیز نمایید.

نیروهای ویژه سپاه در محل حادثه تروریستی حرم مطهر حاضر شدند. جلیقه انتحاری یکی از تروریست های حرم مطهر خنثی شد. زن تروریستی که گفته می شود سیانور به همراه داشت زنده دستگیر شده است. تمام محوطه حرم مسدود و درها بسته شد. جنازه دو عامل انتحاری روبروی ضلع شمال همچنان روی زمین است. امدادگران هلال احمر با چند دستگاه آمبولانس در بیرون از صحن آماده امداد رسانی احتمالی هستند. حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری سرپرست حرم مطهر امام خمینی تا دقایقی دیگر حوادث تروریستی صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی را تشریح خواهد کرد. عکس اختصاصی میزان از یکی از مظنونان حمله تروریستی در حرم امام (ره) آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی در پی حادثه تیراندازی و انفجار انتحاری در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره): از مردم تقاضا می‌شود از هر گونه ازدحام و رفتن به محل این حوادث خودداری کنند هر گونه مورد مشکوکی با تلفن 113 اطلاع داده شود مردم تنها به اخبار موثق که منابع خبری موثق ارائه می‌کنند استناد کنند سرپرست اورژانس کشو: تمامی بیمارستانها در حالت اماده باش هستند. متخصصین و جراحان کاملا اماده خدمت رسانی هستند. مصدومین به بیمارستان های طرفه،سینا،معیری،هفت تیر، امام حسین منتقل شده اند

استاندار تهران:

– در حادثه حرم مطهر یکی از مهاجمان به هلاکت رسید و یکی دیگر از مهاجمان خود را منفجر کرد و باقی مهاجمان نیز دستگیر شدند

– در حادثه حرم مطهر یک نفر (مامورفضای سبز) به شهادت رسید و چند نفر نیز مجروح شدند

– در خصوص حادثه مجلس نیز نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل است

توضیحات وزارت اطلاعات درباره حادثه های تروریستی صبح امروز تهران

وزارت اطلاعات:صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران برای عملیات تروریستی تلاش کردند/مدیرکل ضدتروریستی وزارت اطلاعات: عوامل یک تیم ترویست قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات: حملات مجلس و حرم امام ، تروریستی بود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  تلاش نیروهای امنیتی این است که با کمترین مشکل و آسیب مساله را حل کنند و مهاجمین را هم زنده دستگیر کنند تا ریشه و عوامل پشت صحنه حادثه کشف شود. وزارت اطلاعات از مردم خواست امروز از استفاده وسایل نقلیه پرتردد مانند “مترو” خودداری کنند. خبر لغو و کنسل شدن تمامی برنامه‌های امروز وزرا و انتقال آن‌ها با پوشش امنیتی به نقاط امن شایعه و کذب است. این خبر را روح‌الله جمعه‌ای مشاور رسانه‌ای وزیر کشور اعلام کرد.

 تکذیب خبر انفجار دوم در اطراف حرم حضرت امام (س)

در پی بروز برخی شایعات و اخبار منابع غیر موثق  مبنی بر انفجار انتحاری دوم در اطراف حرف مطهر حضرت امام ،بدینوسیله این خبر تکذیب میگردد.

خواهشمند است اخبار را از منابع موثق پیگیری نمایید .

ایستگاه مترو بهارستان ( نزدیک به مجلس شورای اسلامی) بسته شد.  توضیحات انصاری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) در خصوص حادثه تروریستی امروز در حرم امام حادثه حرم امام سه مجروح (عوامل انتظامی حرم)، یک شهید (مامور فضای سبز) داشت ساعت 10:40 دقیقه دو تروریست از ناحیه غربی حرم قصد ورود به حرم می کنند هر دو مواد انفجاری به خود وصل کرده بودند و به محض ورود به حرم شروع به تیراندازی کور و بی هدف می کنند در همین زمان سه نفر مجروح و یک نفر نیز به شهادت می رسند در مقابل درب شبستان نیروهای انتظامی به سمت این افراد تیراندازی می کنند که یکی از آنها مقابل درب شبستان منفجر می شود تروریست دوم فرار می کند که او نیز با تیراندازی  ماموران به هلاکت می رسد  و ماموران موفق می شوند جلیقه انفجاری او را خنثی کنند تروریست ها تعداد زیادی نارنجک و مواد منفجره با خود داشتند

انتقال 35 مجروح حادثه تیراندازی محلس و حرم به بیمارستان/ عیادت وزیر بهداشت از مجروحان

35 مجروح حادثه تیراندازی امروز در مجلس و حرم امام خمینی (ره) به بیمارستان منتقل شده‌اند.

دکتر عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر بهداشت و رییس روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره به ایسنا گفت: تا این لحظه 35 مجروح این دو حادثه به بیمارستان‌ منتقل شده‌اند که 13 تن از مجروحان به بیمارستان سینا، 11 تن به بیمارستان طرفه، 5 تن به بیمارستان امام حسین و 6 تن به بیمارستان هفتم تیر منتقل شده‌اند که مجروحان بیمارستان هفتم تیر در حادثه تیراندازی حرم مطهر امام (ره) دچار مجروحیت شده‌اند.

وی بااشاره به عیادت وزیر بهداشت از مجروحان این حادثه گفت:‌ وزیر بهداشت با حضور در این بیماستان‌ها از نزدیک وضعیت درمانی مجدوحان را پیگیری می‌کند.

در حال حاضر نیز وزیر بهداشت در بیمارستان هفتم تیر حضور دارد و از مجروحان عیادت می‌کند. در بیمارستان هفتم تیر مجروحان حادثه تیرانداز در حرم امام خمینی (ره) بستری هستند.

شبکه خبری سی ان ان در گزارشی از حوادث تروریستی امروز تهران نوشت در ایران چنین حوادثی به ندرت اتفاق افتاده و از آخرین حمله انتحاری در این کشور نزدیک به 7 سال می گذرد. به نوشته سی ان ان آخرین حمله انتحاری شدید در ایران حادثه حمله انتحاری به مسجد جامع زاهدان در سال 2010 بود که 39 کشته بر جای گذاشت.  تصویر جسد تروریستی که به دلیل شلیک دقیق به سرش نتوانست از ۸ نارنجک و ۸ خشاب خود استفاده کند آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران: هیچ مشکلی وجود ندارد و مساله انشاءالله رفع می شود. در ۵ دقیقه اخیر، دیگر صدای تیراندازی از مجلس شنیده نمی شود.

پلیس در عملیات مجلس، از پهپاد استفاده می کند.

داعش مسئولیت حملات تهران را به عهده گرفت پایگاه خبری اعماق، وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) نوشته که این گروه مسئول حملات تهران بوده است

اطلاعیه های وزارت اطلاعات در سایت واجا منتشر می شود/مردم به شایعات توجه نکنند

روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو به نقل از این وزارتخانه را نادرست خواند و تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد

در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به نقل از وزارت اطلاعات و با منبع ایرنا آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند

تاکنون چنین اطلاعیه ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند.

هم اکنون صدای تیراندازی از ضلع شمالی حرم امام شنیده می شود. ایران به ترند اول جهان در توییتر تبدیل شده است. نام تهران هم در لیست دیده می شود. آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در تذکری به ترامپ: محکومیت تروریسم، اگر می‌خواهد قابل قبول باشد، نباید گزینشی باشد.

بااید [حمله] تهران را هم مانند [حملات] اروپا محکوم کرد.

واکنش موگرینی به حملات تهران: امروز هم روزی بسیار غم‌انگیز است. اخبار حملات را به دقت دنبال می‌کنم. امروز با ظریف در تماس خواهم بود. هرگونه تیراندازی و حادثه جدید در حرم مطهر حضرت امام (س) تکذیب می شود.

ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در گفتگو با خبر 14:

هم اکنون جلسه شورای تامین استان تهران برگزار شده و جلسه شورای امنتی تا ساعتی دیگر برگزار می شود و همه ابعاد حادثه بررسی می شود

معاون امنیتی وزیر کشور: مهاجمین با لباس زنانه وارد مجلس شدند. تا این لحظه شهادت دو نفر در مجلس تایید شده است .

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

جنازه مهاجمان به حرم امام اکنون در دست نیروهای امنیتی است

مهاجمان با پوشش زنانه از محل تردد ارباب رجوع در مجلس وارد شدند از همان درب ورودی اقدام به تیراندازی کردند و با رعب و وحشت وارد محوطه شدند

در لحظات اول نیروهای سپاه وارد عمل شدند و منطقه اصلی یعنی صحن و کمیسیونها را تحت کنترل گرفتند

تا این لحظه بیش از 30 مصدوم داشتیم و 2 نفر تایید شده که شهید شدند

آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی همسر ۲ نماینده زن مجلس در چنگال افراد مسلح

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: همسر و دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلح قرار دارند.

نماینده لنگرود گفت: تروریست‌ها قصد ورود به صحن علنی مجلس را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی موفق به ورود نشدند. تخلیه همه پرسنل مجلس از طریق  در نمایندگان مجلس

طبقات 5 و 6 ساختمان مجلس کامل تخلیه شدند

امروز صبح وزیر خارجه عربستان، قبل از حوادث تروریستی امروز گفته بود :ایران به خاطر دخالت و حمایت از تروریسم در منطقه باید تنبیه شود آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی تکذیب گروگانگیری همسر دو نماینده مجلس توسط افراد مسلح

نماینده شهرضا در واکنش به انتشار اخباری درباره گروگانگیری همسرش توسط نیروهای مسلح در مجلس گفت:‌چنین خبری صحت ندارد و همسر بنده نیم ساعت پیش از دفاتر نمایندگی خارج شد.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همسر بنده در دفتر نمایندگی و طبقات مجلس حضور داشت که نیم ساعت پیش پایین آمد و اکنون کنارم است.

وی افزود: بنده دختر ندارم و تنها یک فرزند پسر کوچک دارم که در شهرضا است و اصلا تهران نیست.

محمودی همچنین گروگانگیری همسر نماینده مبارکه را نیز تکذیب کرد و گفت:‌همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه نیز همراه با همسر بنده از ساختمان مجلس خارج شدند؛ دختر ایشان نیز در سلامت کامل هستند .

 حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی (س) حضور دارد. آخرین وضعیت مصدومان حوادث ترویستی تهران

در پی حادثه تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی 5 نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از یکی از کارکنان اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) همگی این 5 مصدوم در حال حاضر در اتاق عمل بیمارستان به سر می‌برند.

بنابراین گزارش، قرار است تا یک ساعت دیگر تیم جراحی بیمارستان گلوله‌های ناشی از حادثه را از بدن این بیماران خارج کنند.

هر پنج مصدوم حادثه تیراندازی مجلس مرد هستند و میانگین سنی آنها بین 25 تا 50 سال گزارش شده است.

گفته می‌شود، حال این 5 مصدوم مساعد است و تاکنون مشکل نگران‌کننده‌ای در این خصوص وجود ندارد.

به گفته یکی از کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) اغلب مصدومان حادثه تیراندازی مجلس از ناحیه مچ پا، کتف و دست مجروح شدند که خوشبختانه آسیب جدی به هیچ کدامشان وارد نشده است.

تیم حراستی بیمارستان نیز به خاطر امنیت بیشتر بیمارستان تمامی درب‌های بیمارستان را بسته و تنها از یک درب ورود و خروج امکان پذیر است و این بیمارستان تحت کنترل حفاظتی است

واکنش روسیه به حملات تروریستی تهران

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه: حملات تروریستی در تهران حاکی از عدم آرامش تروریست هاست

 عکس از تروریستی که در داخل ساختمان مجلس به هلاکت رسید آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی هر چهار تروریست مهاجم به ساختمان مجلس توسط نیروهای امنیتی کشته شدند. درگیری  یک نماینده مجلس با تروریست ها محمود صادقی با بیان این که یکی از نمایندگان مجلس امروز هنگام ورود به مجلس با تروریست ها درگیر شده بود، گفت: ما به همراه سایر نمایندگان با مدیریت آقای لاریجانی به صورت گروهی از مجلس خارج شدیم و هم اکنون در منزل به سر می بریم.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص اتفاق تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: ما هنگامی که در صحن مجلس بودیم هیچ گونه صدایی نمی شنیدیم و از طریق پیامک و فضای مجازی متوجه این ماجرا شدیم.

وی ادامه داد: تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه تیراندازی و صدای شلیک روبرو می شوند، حتی یکی از نمایندگان هنگام ورود با تروریست ها درگیر می شود و با کلت به سوی آن ها شلیک می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اما در اوضاع در درون صحن عادی بود و ریاست مجلس را آقای پزشکیان بر عهده داشت. به طوری که ما نماز ظهر را به امامت حجت الاسلام سالک در صحن اقامه کردیم و بعد از آن با ورود آقای لاریجانی و مدیریت تحصین برانگیز ایشان به صورت گروهی از درب بهارستان خارج شدیم.

وی افزود بنده به اتفاق دکتر عارف و چند تن از نمایندگان از مجلس خارج شدم و در هنگام خروج صدای نشنیدم و چیزی ندیدم. دیگر نمایندگان نیز به همین صورت چند نفر چند نفر خارج شدند. من در حال حاضر منزل هستم و علی القاعده دیگر نمایندگان نیز به منازل خود رفتند.

صادقی در پایان در مورد ادامه برنامه های اینده مجلس، گفت: در پایان جلسه امروز جلسه بعدی روز یکشنبه اعلام شد و مجلس طبق رول به کار خود ادامه خواهد داد.

پاکسازی ساختمان مجلس توسط نیروهای حفاظتی آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی در حال حاضر نیروهای امنیتی مجلس در حال پاکسازی و چک و خنثی  ساختمان پارلمان هستند. توضیحات ناجا درباره دو حادثه تروریستی امروز خبرگزاری ایسنا: نیروی انتظامی جزییات دو حادثه تروریستی رخ داده در حرم حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را تشریح و تاکید کرد که اوضاع کاملا تحت کنترل پلیس است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: صبح امروز تروریست‌هایی قصد ورود به حرم حضرت امام خمینی (ره) و کلانتری حرم را داشتند که با ضرب گلوله تک تیراندازان پلیس ناکام ماندند. یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرده که در پی این اقدام به کسی آسیب نرسید.

تروریست دیگری که اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بود، با ضربه گلوله‌ای به سرش از پای در آمده و قبل از منفجر کردن خودش تحت کنترل قرار گرفت که از این فرد مقادیری نارنجک و مواد منفجره کشف و ضبط شد.

بنابرا اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، در این میان یکی از ماموران پلیس زخمی شد که حال عمومی وی کاملا مساعد است. در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.

نیروی انتظامی با اشاره به حوادث رخ داده در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مأموران یگان ویژه پلیس که به نوپو مشهور بودند در محل حضور داشته و در کنار عوامل سپاه وارد عمل شدند. عوامل پلیس در این محدوده مستقر بوده و محدوده‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی نیز کاملا تحت کنترل است.

نیروی انتظامی از شهروندان خواسته است که از تجمع و حضور در اطراف این مناطق خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن 113 یا 110 اطلاع دهند.

وی همچنین از شهروندان خواست که اخبار را از منابع موثق و قابل اعتماد پیگیری کنند.

یک کارشناس زبان عربی به «انتخاب» گفت: لهجه عربی تروریست های ساختمان مجلس، لهجه  مغرب عربی مثل تونس یا لیبی بوده است  12 نفر در حادثه تروریستی امروز تهران شهید شدند

سرپرست اورژانس کشور خبر داد: تاکنون 12 نفر در عملیات های تروریستی تهران به شهادت رسیدند.

دو نفر از چهار نفر تروریستی که به مجلس وارد شده بودند ، بر اثر انفجار جلیقه های خود کشته شدند.

نوشته آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی اولین بار در سایت سرگرمی و تفریحی پونک پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.poonak.org/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1-%d8%a7%d9%85.html


الف - آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) + عکس
alef.ir/vdcc1xq0o2bq4s8.ala2.html?480139
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. گزارش‌.
جزئیات تیراندازی در حرم امام خمینی و مجروح شدن چند نفر - استناد نیوز
www.estenadnews.ir/./1839-جزئیات-تیراندازی-در-حرم-امام-خمینی-و-مجروح-شدن-چند-نفر
‎1 روز پیش . براساس اعلام مرکز اورژانس، در پی حادثه در حرم امام خمینی (ره) تاکنون 6 . بر اساس
آخرین اخبار دریافتی، ماموران در حال خنثی سازی یک بمب در حرم امام خمینی هستند. .
هرگونه تیراندازی و حادثه جدید در حرم مطهر حضرت امام تکذیب شد.
آخرین جزئیات از تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی / عملیات . - آفتاب
www.aftabir.com/news/article/view/2017/06/07/1710811
‎1 روز پیش . آخرین جزئیات از تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی بدین قرار است: عملیات .
دقایقی پیش خبر پایان عملیات تروریستی در تهران اعلام شد. عملیاتی . صبح امروز
در حرم مطهر امام(ره) فردی ناشناس وارد شده و با تیراندازی متواری شده است.
اخبار تیراندازی در مجلس و حرم امام - جدیدترین و آخرین اخبار تیراندازی .
www.shahrekhabar.com/tag/تیراندازی-در-مجلس-و-حرم-امام
‎اخبار تیراندازی در مجلس و حرم امام, آخرین خبر های تیراندازی در مجلس و حرم امام.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)+عکس
tabnakbato.ir/fa/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام-رهعکس
‎1 روز پیش . آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)+عکس. فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود
به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام-ره
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است.
گزارش ایسنا از حادثه تیراندازی در مجلس و حرم امام(ره) - ایسنا
www.isna.ir/./گزارش-ایسنا-از-حادثه-تیراندازی-در-مجلس-و-حرم-امام-ره
‎1 روز پیش . اخبار تکمیلی این وقایع متعاقباً به استحضار ملت شریف خواهد رسید. . آخرین آمار
شمار مجروحان دو حادثه تروریستی تیراندازی در مجلس و حرم مطهر به 42 تن رسید. . به
گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام .
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) +تکمیلی | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/.اخبار./198084-تیراندازی-در-حرم-امام-خمینی-ره-تکمیلی
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را . یک
مهاجم تیرانداز با ورود به صحن غربی حرم مطهر اقدام به تیراندازی کرده و تا کنون آمار .
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود. . عنوان, آخرین قیمت, تغییرات.
اسامی مصدومان مجلس و حرم / تروریست‌ها در حال تیراندازی از داخل ⁧ مجلس .
www.tabnak.ir/./اسامی-مصدومان-مجلس-و-حرم-تروریست‌ها-در-حال-تیراندازی-از-داخل-⁧-مجلس-⁩-به-بیرون-هستند‏-‏داعش-مسئولیت-حملات-تهران-را-.
‎1 روز پیش . توضیحات انصاری سرپرست حرم مطهر امام خمینی درباره حمله تروریستی . طبق
آخرین اخبار تعداد مجروحان حادثه تیراندازی در مجلس به 8 نفر رسیده .
جزئیات تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/./جزئیات-تیراندازی-در-مجلس-و-حرم-امام-خمینی-ره
‎1 روز پیش . خنثی سازی جلیقه انتحاری یکی از تروریست‌های حرم مطهر امام خمینی (ره)/ زن . رفتند،
افزود: ما اکنون در داخل صحن مجلس هستیم و اخبار ضدونقیض به ما .



تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) - شبکه خبر
www.irinn.ir/fa/news/./تیراندازی-در-مجلس-و-حرم-امام-خمینی-ره
‎1 روز پیش . بر اثر حمله مهاجمان مسلح به به مجلس و حرم امام خمینی ره و تیراندازی به سمت مردم و . تا
این لحظه ( ساعت 12 ظهر) بر اساس آخرین اخبار دریافت شده در این حمله . بیمارستان
هفتم تیر در حادثه تیراندازی حرم مطهر امام (ره) دچار مجروحیت شده‌اند.
تیراندازی در حرم امام خمینی،حرم امام خمینی،تیراندازی در حرم امام - فردا
www.fardanews.com/./جزییات-تیراندازی-در-حرم-امامره-دستگیری-یک-زن-تروریست
‎1 روز پیش . جزییات تیراندازی در حرم امام خمینی(ره)/ یک تروریست زن، دستگیر شد/ درگیری .
سرویس اجتماعی فردا: دقایقی قبل یک مهاجم تیرانداز با ورود به صحن غربی حرم مطهر
اقدام به تیراندازی کرده و تا کنون . اخبار منتشر شده حاکی از آن است که دونفر از حمله
کنندگان به حرم امام . فیلم: آخرین خبر از حادثه تیراندازی در مجلس .
جزئیات عملیات تروریستی و تیراندازی در حرم امام و مجلس - فردا
www.fardanews.com/./جزئیات-عملیات-تروریستی-و-تیراندازی-در-حرم-امام-و-مجلس
‎1 روز پیش . آخرین جزییات از تیراندازی در حرم امام خمینی (ره) را اینجا بخوانید. . در مجلس و یک
نفر در حرم مطهر امام خمینی(ره) بود و 42 نفر مجروح شدند. . آخرین اخبار حاکیست دوتن
از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس به محاصره نیروهای امنیتی درآمده‌اند.
ترور، بمب گذاری و انفجار در حرم امام و مجلس؛ التهاب و فضای امنیتی در .
https://www.tarafdari.com/./ترور،-بمب-گذاری-و-انفجار-در-تهران-و-مشهد
‎4 ساعت قبل . خبر تیراندازی در مجلس و حرم امام را به عنوان اخبار فوری لحظه به لحظه پوشش . آخرین
اخبار حاکیست دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس به محاصره نیروهای . حجت
الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری سرپرست حرم مطهر امام خمینی تا .
تیر اندازی در حرم امام خمینی(ره)/ ضارب خود را منفجر کرد . - خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/39554932
1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است . ادامه خبر . آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره).
تیراندازی در حرم امام خمینی (ره) | فردی ناشناس صبح امروز - قطره
www.ghatreh.com/news/nn37797629/تیراندازی-حرم-امام-خمینی
‎1 روز پیش . فردی ناشناس صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی اقدام به تیراندازی کرد. . آخرین اخبار
از حادثه تیراندازی در مجلس/ تاکنون 1 نفر شهید و 8 نفر زخمی شده .
عکس ها و گزارش کامل حمله داعش به حرم امام خمینی - نمناک
namnak.com/تیراندازی-در-حرم-امام-خمینی.p50740
‎1 روز پیش . حرم امام خمینی و تیراندازی در حرم امام خمینی و حادثه امروز حرم امام خمینی را در نمناک .
نمناک اخبارحوادث گزارش کامل حمله تروریستی به حرم امام خمینی (ره)+ تصاویر . با
خروج آخرین مهاجم از حرم مطهر و وارد شدن او به بلوار علامه ، درگیری به .
جزئیات تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/news/316590
‎1 روز پیش . همچنین فردی مسلح لحظاتی پیش در حرم امام خمینی(ره) با تیراندازی چند تن . رفتند،
افزود: ما اکنون در داخل صحن مجلس هستیم و اخبار ضدونقیض به ما هم .
جزئیات و علت تیراندازی در مرقد امام خمینی / تر اندازی در حرم امام خمینی و .
www.netshahr.com/./جزئیات-و-علت-تیراندازی-در-مرقد-امام-خمینی-تر-اندازی-در-حرم-امام-خمینی-و-مجروح-شدن-چند-تن-عامل-تیر-اندازی-در-ح.
‎1 روز پیش . تکمیلی از حرم امام خمینی (ره) حوادث پیش آمده مربوط به حرم امام خمینی در خارج از صحن
حرم مطهر رخ داده است. 1 ساعت و 20 دقیقه بعد. آخرین اخبار از حادثه .
حمله داعش به حرم امام / حمله داعش به ایران در مرقد امام / جزئیات . - نت شهر
www.netshahr.com/./حمله--داعش-به-حرم-امام-حمله--داعش-به-ایران-در-مرقد-امام-جزئیات-بمب-گذاری-در-مرقد-امام-جزئیات-انفجار-در-حرم-مطهر
‎1 روز پیش . تیر اندازی در حرم امام خمینی به شح گزارش زیر می باشد. شنیده ها حاکیست دقایقی .
آخرین اخبار از حادثه حرم امام خمینی(ره) شنیده شدن صدای انفجار از .
Previous



اخبار لحظه به لحظه؛ تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی (ره) + .
fa.abna24.com/./اخبار./تیراندازی-در-حرم-امام-خمینی-ره_720917.html
‎1 روز پیش . اخبار لحظه به لحظه؛ تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی (ره) + عکس .
محمدعلی انصاری سرپرست حرم مطهر امام خمینی(س) گفت: حادثه حرم امام سه .
خبرگزاری تسنیم - پوشش زنده/ تیراندازی در راهروهای مجلس و حرم امام .
https://www.tasnimnews.com/./پوشش-زنده-تیراندازی-در-راهروهای-مجلس-و-حرم-امام-تروریست-ها-در-حال-تیراندازی-از-داخل-مجلس-به-بیرون-هست.
‎1 روز پیش . اخبار لحظه به لحظه خبرنگاران تسنیم از این حادثه را در ذیل بخوانید: . صبح امروز در
حرم مطهر امام(ره) فردی ناشناس وارد شده و با تیراندازی متواری شده .
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره)+عکس - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/./تیراندازی-در-حرم-امام-خمینی-ره
‎1 روز پیش . افرادی مسلح صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی اقدام به تیراندازی کردند. . باعث این
انفجار بوده ولیکن این خبر هنوز مورد تایید منابع رسمی نیست.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) +عکس - راه دانا
www.dana.ir/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام--ره---عکس
‎1 روز پیش . آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) +عکس : فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود
به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)+گزارش تصویری+تصویر .
rastinonline.ir/politic/4028
‎1 روز پیش . گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و
تیراندازی چند تن را مجروح کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که یک .
نخستین تصاویر از حمله به مجلس و حرم امام -مجله ویترینو - آپارات► 0:23
www.aparat.com/v/FBPiS/نخستین_تصاویر_از_حمله_به_مجلس_و_حرم_امام_-مجله
1 day ago - 23 secویترینو تیراندازی در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی کشور امروز صبح . قبل یک مهاجم تیرانداز با ورود به صحن غربی حرم مطهر اقدام به .
آخرین خبرها از حمله داعش به حرم مطهر امام خمینی(ره) + تصاویر | زندگی .
https://www.zdr.ir/مقاله./آخرین-خبرها-از-حمله-داعش-به-حرم-مطهر-اما/
‎7 ساعت قبل . به گزارش خبرنگار گروه سیاسی میزان، حدود ساعت ۱۱ و نیم پیش از ظهر امروز فردی
مسلح با ورود به داخل حرم امام راحل اقدام به تیراندازی به سوی اطرافیان .
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) - خبر خودرو - اخبار خودرو .
www.khabarkhodro.com/detail.asp?id=485035
‎1 روز پیش . خبرگزاری ایلنا: فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی
چند تن را مجروح کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح .
آنا | گزارش آنا از دو حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام/ 13 نفر شهید و .
ana.ir/news/225404
‎1 روز پیش . صبح امروز دو حادثه تیراندازی در راهرودی ورودی مجلس شورای اسلامی و نیز حرم مطهر امام
خمینی(ره) روی داد. . آخرین اخبار از حادثه تروریستی در حرم امام(ره). 14:50- حجت . 10:
38- ماموران در حال خنثی سازی یک بمب در حرم امام خمینی هستند.
حمله فرد مسلح به حرم امام خمینی(ره) / یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند .
www.ilna.ir/./497593-حمله-فرد-مسلح-به-حرم-امام-خمینی-ره-یک-نفر-کشته-نفر-مجروح-شدند
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده . تا لحظه ارسال این خبر هنوز فرد مسلح بازداشت نشده است. حرم .
Previous



شهادت دو تن در حمله تروریستی به مجلس ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره .
parstoday.com/fa/iran-i78696
‎1 روز پیش . در حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) دو تن به
شهادت رسیدند . ایران، با نیروهای حفاظت مجلس درگیر و به سمت آنان تیراندازی کردند
که . با خروج آخرین مهاجم از حرم امام خمینی(ره) درگیری به بیرون حرم مطهر . مدیرکل
روابط عمومی مجلس: اخبار ضد و نقیض رسانه های مختلف مورد تایید نیست.
آخرین فیلم های تیراندازی در مجلس و حرم امام (ره) / تیراندازی ها و انفجار .
www.rokna.ir/./270871-آخرین-فیلم-های-تیراندازی-در-مجلس-حرم-امام-ره-تیراندازی-ها-انفجار-های-امروز-در-تهران
‎1 روز پیش . رکنا: مجموعه فیلم های تیراندازی های متعدد و انفجار در مجلس شورای اسلامی ایران و حرم
مطهر امام (ره) و تیراندازی در خیابان های تهران.
تیراندازی در راهروهای مجلس؛ 7 تن شهید شدند / عامل انتحاری خود را در طبقه .
www.entekhab.ir/fa/news/348320
‎1 روز پیش . دو حمله تروریستی همزمان در تهران / این خبر تکمیل می شود. . شنیده‌ها حاکی از آن است
که در حادثه تیراندازی حرم امام خمینی یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شده . اخرین امار
تلفات . جلیقه انتحاری یکی از تروریست های حرم مطهر خنثی شد.
حمله داعش به تهران / آخرین اخبار تیراندازی در مجلس و حرم امام - بازار نیوز
bazarnews.ir/./حمله-داعش-به-تهران-آخرین-اخبار-تیراندازی-در-مجلس-و-حرم-امام
‎1 روز پیش . آخرین اخبار حمله به مجلس و حرم امام و گمانه زنی ها درباره حمله داعش به ایران . حوادث
پیش آمده مربوط به حرم امام خمینی در خارج از صحن حرم مطهر رخ داده است.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) - پایگاه خبری ، اطلاع .
deyarejonoub.ir/archive/20-iran/1383-ghfgd
‎آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره). تاریخ ایجاد در 17 خرداد 1396. فردی مسلح
لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) - اکسین پرس
oxinpress.ir/fa/news/57811
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است.
آخرین خبرها از حمله داعش به حرم مطهر امام خمینی(ره) + تصاویر - خبرلند
khabarland.com/./آخرین-خبرها-از-حمله-داعش-به-حرم-مطهر-امام-خمینی-ره-تصاویر-1
‎1 روز پیش . به گزارش خبرنگار گروه سیاسی میزان، حدود ساعت 11 و نیم پیش از ظهر امروز فردی
مسلح با ورود به داخل حرم امام راحل اقدام به تیراندازی به سوی اطرافیان .
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) - بازتاب
baztab.ir/2017/06/07/تیراندازی-در-حرم-امام-خمینیره/
‎1 روز پیش . بازتاب / آخرین اخبار،صفحه اصلی +چپ / تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) . فردی
ناشناس صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی اقدام به تیراندازی کرد.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)+عکس | پایگاه خبری .
hamikhabar.ir/?p=34993
‎11 ساعت قبل . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی پیش با .
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) + عکس - مگیتو
https://magito.ir/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام-ره-عکس
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی پیش با .
Previous



حمله 4 تروریست به حرم امام خمینی(ره) - خبرگزاری صدا و سیما
www.iribnews.ir/fa/news/./حمله-4-تروریست-به-حرم-امام-خمینیره
‎1 روز پیش . 4 تروریست با ورود به حرم مطهر امام خمینی(ره)، شروع به تیراندازی کردند که بر اثر آن
دو نفر زخمی شدند. . با خروج آخرین مهاجم از حرم مطهر و وارد شدن او به بلوار علامه ،
درگیری به بیرون حرم مطهر کشیده . خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.
تصاویر و آخرین اخبار تیراندازی درمجلس و حرم امام خمینی - دیلی
www.dailys.ir/تیراندازی-در-مجلس-و-حرم-امام-خمینی/
‎1 روز پیش . عکسهای داعشی های تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی ,فیلم تیراندازی در مجلس . با
خروج آخرین مهاجم از حرم مطهر و وارد شدن او به بلوار علامه ، درگیری به .
آخرین خبر | تیراندازی دیگر این بار در حرم امام خمینی
akharinkhabar.ir/politics/./تیراندازی-دیگر-این-بار-در-حرم-امام-خمینی
‎1 روز پیش . آخرین خبر/فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و . قبل یک مهاجم
تیرانداز با ورود به صحن غربی حرم مطهر اقدام به تیراندازی کرده و تا .
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) + عکس
rooykard24.com/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام-ره-عکس
‎17 ساعت قبل . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی پیش با .
حمله 4 تروریست به حرم امام / بازداشت یک زن +عکس - العالم
fa.alalam.ir/news/1979526
‎10 ژوئن 2017 . 4 تروریست با ورود به حرم مطهر امام خمینی (ره) ، شروع به تیراندازی کردند که بر اثر
آن دو نفر زخمی شدند. . با خروج آخرین مهاجم از حرم مطهر و وارد شدن او به بلوار علامه ،
درگیری به بیرون حرم مطهر . خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.
ستاره ها - آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/103717/
‎1 روز پیش . به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری ایلنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح
لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را .
آخرین اخبار تیراندازی و بمب گذاری در حرم امام خمینی (ره) - صفحه نخست
www.farhoo.com/./آخرین-اخبار-تیراندازی-و-بمب-گذاری-در-حرم-امام-خمینی-ره
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. . آخرین اخبار از حادثه اخیر در حرم مطهر امام خمینی(ره)
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) - جام جم البرز
www.jamejamalborz.ir/Home/NewsInfo/40972
‎1 روز پیش . آخرین اخبار. تیراندازی در حرم امام . فردی ناشناس صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی
اقدام به تیراندازی کرد. به گزارش جام جم البرز و به نقل . برخی اخبار حاکیست یکی
از مهاجمان به حرم امام(ره) با سیانور خودکشی کرده است. کلمات کلیدی.
جام نیوز :: JamNews - حمله تروریستی مسلحانه در حرم امام خمینی (ره)
www.jamnews.ir/detail/News/798924
‎1 روز پیش . به گزارش جام نیوز، فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی
چند تن را مجروح کرده است. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) + عکس - رویداد ۲۴
rooydad24.com/./آخرین_اخبار_از_تیراندازی_در_حرم_مطهر_امام_ره_عکس
‎18 ساعت قبل . مازندمجلس: فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن
را مجروح کرده است.گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی .
Previous



تیراندازی در راهرو مجلس و حرم امام خمینی - فرارو
fararu.com/fa/news/./تیراندازی-در-راهرو-مجلس-و-حرم-امام-خمینی
‎1 روز پیش . صبح امروز دو عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی به وقع
پیوست. . استاندار تهران با اشاره به وقوع 2 حادثه تروریستی امروز حرم مطهر امام و .
خبرگزاری فارس: آخرین اخبار حاکیست دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات .
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر/شنیده شدن صدای یک انفجار خفیف .
iscanews.ir/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-شنیده-شدن-صدای-یک-انفجار-.
‎1 روز پیش . دقایقی پیش صدای تیراندازی در صحن غربی محوطه بیرونی حرم مطهر امام خمینی به
گوش رسید.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی - سایت پونک
www.poonak.org/آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-ام.html
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. ایلنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی .
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) - افکار نیوز
www.afkarnews.ir/بخش.3/626650-تیراندازی-در-حرم-امام-خمینی-ره
‎1 روز پیش . فردی ناشناس صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی اقدام به تیراندازی کرد. . تیراندازی در
حرم امام خمینی(ره). فردی ناشناس صبح . اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود. هم رسانی
این . برای دریافت آخرین اخبار در کانال افکار نیوز عضو شوید.
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) – پایگاه اطلاع رسانی عصر شبکه
news.ern-co.com/2017/06/07/تیراندازی-در-حرم-امام-خمینیره/
‎1 روز پیش . آخرین اخبار: عکس/ حال‌وهوای حوالی . تیراندازی در حرم امام خمینی(ره). توسط :آرین
ناصرخیل بدون دیدگاه. فردی ناشناس صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی اقدام به
تیراندازی کرد. به گزارش خبرنگار . اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.
Images for آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)/ تصاویر » پایگاه خبری .
seydnews.ir/.آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام./-تصاویر.html
‎آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره)/ تصاویر. فردی مسلح لحظاتی پیش با
ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن .
تیراندازی در حرم امام خمینی(ره) - صراط نیوز
www.seratnews.ir/fa/news/366285/تیراندازی-در-حرم-امام-خمینیره
‎1 روز پیش . صراط: فردی ناشناس صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی اقدام به تیراندازی کرد. به
گزارش تسنیم، . آخرین اخبار اختصاصی را در صفحات زیر بخوانید.
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) - بازار خبر
www.news-bazar.com/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام--ره-
‎1 روز پیش . خبرگزاری ایلنا: فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی
چند تن را مجروح کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح .
آخرین اخبار از تیراندازی در حرم مطهر امام (ره) + عکس - اقتصادبان
www.eghtesadban.com/./آخرین-اخبار-از-تیراندازی-در-حرم-مطهر-امام-ره-عکس
‎1 روز پیش . فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح
کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی مسلح لحظاتی پیش با .
Previous

  • ۹۶/۰۳/۱۸
  • ۳۵۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی